LS-FIN tulevaisuus

Muiden ohjelmien ohjeet, oppaat, vinkit ja ratkaisut.

FS-Uk lopetti pitäisikö LS-FInin?

Kyllä
38
7%
Ei
490
93%
 
Ääniä yhteensä: 528

Tate_FIN
Viestit: 3
Liittynyt: 14.03.2012 12:36
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Tate_FIN »

Mie kannatan foorumin säilyttämistä lähes nykyisellään.

Olen kohta 50 vuotias eläkeläinen ja pelaan paljon pelejä. Osaltaan tietysti johtuu tuosta eläkkeelle joutumisesta noin 10 v sitten. Farmisimuja olen pelaillut varmaankin ensimmäisestä versiosta alkaen. Täällä foorumilla olen sillointällöin käynyt yleensä etsimässä jotain modia taikka apuja johonkin modi ongelmaan. Tuo kiusaaminen ja "kettuilu ilmapiiri" on pitänyt tällä voorumilla vierailuni vähäisenä.

Elikäs olen RiskyP kanssa samaa mieltä foorumin korjaus ehdotusten kanssa.


ps. Aivoinfarkti on perseestä
Sunkhan sole mikhän
hydroturbo
Viestit: 251
Liittynyt: 20.06.2011 15:05
Tämänhetkinen kaupunki:: Kokkola
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Hydroturbo[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Lohtaja

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja hydroturbo »

Itsekin olen täällä ollut melkein kymmenen vuotta. Kannatan foorumin mainostamista, että tänne saataisiin uutta porukkaa ja uusia modaajia. Nykyään suurinosa foorumin käyttäjistä alkaa olemaan jo siinä iässä, että eletään elämän kiireisimpia aikoja.
Kuva <-------kiitoksia käyttäjälle synttärilahjasta!

Oma maa massikkaa :D
Teho_Peura
Viestit: 1
Liittynyt: 30.10.2018 17:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Myrskylä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Svenska, English
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Myrskylä

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Teho_Peura »

Onhan se harmillista että tämä foorumi alkaa olemaan hiljainen mutta ei ihme kun suurin osa suomalaisista FS modaajista ovat menneet eteenpäin elämässään ja nuoremmat henkilöt ei tiedä tämän foorumin olemassaolosta. Vähän vanhemmat käyttävät vielä foorumeita, kuten esimerkiksi Opel Club Finland on todella aktiivinen foorumi (toki autoilijoita on enemmän kuin FS pelaajia mutta silti). En kannata foorumin sulkemista mutta loppu taitaa olla lähellä Smoker
Avatar
olavi
Viestit: 12
Liittynyt: 23.10.2015 20:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Harjavalta
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: EnVit#uTiedä
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Harjavalta

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja olavi »

Itsehän olen ollut täällä joku 4-5 vuotta ja muistan ne ajat kun melkein joka viikko tuli uusi esimerkiksi Valmetti/kartta modi. Ja voin itsekkin sen sanoa että on mennyt jonkin verran moti pelata vaikka uusinta Farming Simulatoria, vaikka olenkin kohta pelanut sitä 100 tuntia. Itse kannatan sivuston pystyssä pitämistä, mutta khyl joitakin muutoksi tämä foorumi tartee. RiskyPllä oli pari aikas hyvää muutos ideaa. Mainostaminen vois ehkä toimia jos joku vaikka YT videolla mainostaisi tätä foorumia. Itehän myös haluaisin tehdä omia karttoja, mutta itellä on se ongelmana että en saa Giants Editoria auki tällä koneella, joka on aika peestä. Mut kuitenkin parilla muutoksella ja ehkä mainostamisella voisi saada tänne lisää porukkaa/modaajia. :iso: Ja sori jos on joitakin kirjoitus virheitä.
BMW/Mitsubishi Best cars
Kuva
Avatar
Henri1994
Viestit: 349
Liittynyt: 16.06.2013 10:49
Tämänhetkinen kaupunki:: Hyrynsalmi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi , Englanti ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Raisupoika
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hyrynsalmi / Taivalkoski
Viesti:

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Henri1994 »

Täältä löytyy aika paljo aina kaikkee tuohon Farming Simulaattoreihin ja ei tätä sivustoa kannata poistaa ja aina kun joku tarvii modeja nii varmasti tuleevat ensimmäisenä tänne kahtoo löytyykö mimmosii modeja. Tietty sais vähän päivittää foorumin ulkonäköä. Mainostusta tämä kaipaisi myös että uudet henkilöt osaisivat foorumille tulla niin vähän heräilis henkiin tämä LS-FIN foorumi :)
Avatar
lucosol
Viestit: 536
Liittynyt: 28.06.2015 10:50
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja lucosol »

Yksi olis jos foorumille lisättäisiin uusia toimintoja yms. Tehdään käyttöä helpottavia asioita yms. Kummiskin täällä on tietoa mitä mahdolliset "tulevat" suomalaispelaajat tarvitsevat. Toinen on se että jos tämä fooruumi jätettäisiin edellisten tietojen tarvitseville pelaajille infoksi, sitten aktiivisempaan käyttöön tulisi esim. joku discord, tehtäisiin sinne maatalous yms aiheet, mitkä täälläkin ovat, elikkä jätetään vanha foorumi kaikkien hyödyllisien tietojen varalle, mutta aktiivisempi keskustelu tuolla discordin puolella. Sitten siellä tapahtuisi toiminta, kysyttäisiin muiden mielipiteitä mitä sinne halutaan, että porukka kävisi siellä ja olisi "helppo" saada tarvittava tieto ja keskustella suoraan vaikka kännykällä.
arska fs11
Viestit: 3325
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Eräs vaihtoehto tuo toinenkin, mutta foorumin perimmäinen idea katoaa lähes täydellisesti. Eikös nimenomaan haluta lisätä foorumin aktiviteettia eikä laskea?
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
lucosol
Viestit: 536
Liittynyt: 28.06.2015 10:50
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja lucosol »

Nää on näitä vaikeita kysymyksiä, pitäs varmaan olla joku mobiilisovelllus, mutta ei sekään fooruumin käyttöä nyt mitenkään varsinaisesti lisää.
Kaiken lisäksi kuka sen sitten tekisi, ideoita kyllä on, mutta niiden toteuttaminen vaan se monimutkaisempi puoli. Pitäisi kai keksiä joku kätevä ominaisuus, esim tuo edellä mainittu mobiilisovellus kännykässä, josta lataat modin joka sitten ilmeistyisi suoraan tietokoneelle tai jopa suoraan pelin mods kansioon, tämmösen toteuttaminen mahdotonta, mutta jospa jonkun vastaavanlaisen toiminnon saisi tehtyä.
Valmet 6300
Viestit: 29
Liittynyt: 30.07.2020 14:01
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Jonttu
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Riippa

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Valmet 6300 »

Mitä järkeä on pistää sivustoa kiinni ku eihän sitte enään sais suomi modeja mistään ja vaikka ois hiljasta niin ei oo järkeä lopettaa
Valmetilla tehään voimaa
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2272
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Adminilla menee tän sivuston ylläpitämiseen joka vuosi tietty summa rahaa, joten ei ole järkeä ylläpitää tyhjää foorumia. Nythän täälä on vielä jonkinverran eloa, mutta onko tulevaisuudessa?
Kuva
AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital 1TB | Samsung 960 EVO 250GB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

Advance173 kirjoitti:Adminilla menee tän sivuston ylläpitämiseen joka vuosi tietty summa rahaa, joten ei ole järkeä ylläpitää tyhjää foorumia. Nythän täälä on vielä jonkinverran eloa, mutta onko tulevaisuudessa?
Discord voisi olla paikka, johon laajentaa ja kansainvälistää foorumia.
Kuva
Hiatane
Viestit: 638
Liittynyt: 02.03.2010 21:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Åbo
Kielet: Finska, svenska och engelska
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Åbo

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Hiatane »

Lapinpoika_ kirjoitti:
Advance173 kirjoitti:Adminilla menee tän sivuston ylläpitämiseen joka vuosi tietty summa rahaa, joten ei ole järkeä ylläpitää tyhjää foorumia. Nythän täälä on vielä jonkinverran eloa, mutta onko tulevaisuudessa?
Discord voisi olla paikka, johon laajentaa ja kansainvälistää foorumia.
Vaan tiskortti ei ole foorumi. On mullakin Quakenetti ollu auki 20 vuotta eikä siellä enää ole niippal jengiä ku ennen.
Rai rai
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

Hiatane kirjoitti:Vaan tiskortti ei ole foorumi.
Ei ole ei, vaan se on tätä nykyaikaa kait.
Kuva
Kuva -En säker kompis!
Pölö
Viestit: 10
Liittynyt: 15.09.2012 20:13
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Pölö »

Jos uusi sukupolvi ei ota foorumia omakseen, foorumi kuihtuu hieman kun vanha sukupolvi alkaa tekemään IRL asioitakin.

Pitää saada nuoriso mukaan, mutta kyllä kannattaa pohtia myös foorumin rakennetta ja käytettävyyttä, että nykysomenuoriso ei kokisi paikkaa hankalaksi lähestyä.

Discord nykypäivänä on aika vahva alusta, se syö perinteisiltä foorumeilta ja VoIPeilta asiakaskuntaa kun se toimii vähän molempina, vaikka ei ehkä paras ratkaisu ole kummankaan korviikkeena.
Tomppa82
Viestit: 9
Liittynyt: 07.09.2014 18:57
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Tomppa82 »

Kuulun itsekkin tähän vanhaan kastiin, 38 kellossa.

En ole discorttia käyttäny, enkä tiedä miten se toimii, mutta miten se olisi enemmän mobiilisovellus kuin tämä foorumi kännykällä käytettynä, molemmat kuitenkin tarvinnevat nettiyhteyden?

RiskyP jo kertoi munkin mielipiteen. Suurin syy olla käymättä täällä turhan usein johtuu siitä että kaikki keskustelu kaikesta käydään parin hassun otsikon alla ja minkään avun/tiedon löytäminen tai antaminen on liian työlästä.

[Ot]Fs19 on mun mielestä sellanen peli että sillä olis edellytykset pitkäänkin elinkaareen, itse ainakin tykkään, joska siihen on jo saatu niin paljon hyviä ominaisuuksia (modeja, vanillassa ei oikeestaan mitään eroa oo ollu edelliseen ikinä), että itse ainakin viihdyn pelin parissa hyvinkin.[//ot]
samppa2008
Viestit: 34
Liittynyt: 07.04.2018 17:33
Tämänhetkinen kaupunki:: Etelä-Pohjanmaa
Kielet: Suomi, englanti, ruotsi jotenkin
Multiplayer tunnuksesi?: MettäMiäs
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Viesti Kirjoittaja samppa2008 »

Niin, pitäs varmaa itekki opetella kunnolla modaamaan, saatais ees jotain tännekin :idea:
New Holland Kobelco
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re:

Viesti Kirjoittaja Maatila »

samppa2008 kirjoitti:Niin, pitäs varmaa itekki opetella kunnolla modaamaan, saatais ees jotain tännekin :idea:
Pakkoko sitä on osata modata ,kun on monta muutakin keinoa pitää foorumia aktiivisena. Aiheita on vaikka kuinka niin jo on kumma jos ei mitään löydy mihin aiheeseen voisi kirjoitella tai laittaa kuvia. Ihmettelen sinällään ,kun yli 300 henkilöä on sitä mieltä ettei foorumia ei saa sulkea. Mutta on vain muutamia jotka ovat foorumilla edes jollain tapaa aktiivisia.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

Lisää aktiviteetteja mikä aktivoisi porukkaa kuten kuva- ja videokisat, kuukauden modi yms ja joku pieni teksti ninen alle voitosta siihen vaihtuu väri voittojen myötä ja maksimista saisi vaikka Ls-Fin T-paidan.
Kuva
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Lapinpoika_ kirjoitti:Lisää aktiviteetteja mikä aktivoisi porukkaa kuten kuva- ja videokisat, kuukauden modi yms ja joku pieni teksti ninen alle voitosta siihen vaihtuu väri voittojen myötä ja maksimista saisi vaikka Ls-Fin T-paidan.
Ei taida osallistujia olla, kun ei parhaimpinakaan aikoina kovinkaan paljon niitä ollut. Kyllä pitäisi tämän hetken aiheetkin riittää, on niitä sen verran laidasta laitaan. Pitäisi vaan jokin kannustus keksiä jolla saadaan porukka kirjoitteleen. Moni vaan selaa eikä ota kantaa mihinkään.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
jiitu
Viestit: 2192
Liittynyt: 13.12.2009 17:52
Paikkakunta: Polvijärvi

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja jiitu »

Lapinpoika_ kirjoitti:Lisää aktiviteetteja mikä aktivoisi porukkaa kuten kuva- ja videokisat, kuukauden modi yms ja joku pieni teksti ninen alle voitosta siihen vaihtuu väri voittojen myötä ja maksimista saisi vaikka Ls-Fin T-paidan.
Pelaako näitä vielä joku?
Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

jiitu kirjoitti:
Lapinpoika_ kirjoitti:Lisää aktiviteetteja mikä aktivoisi porukkaa kuten kuva- ja videokisat, kuukauden modi yms ja joku pieni teksti ninen alle voitosta siihen vaihtuu väri voittojen myötä ja maksimista saisi vaikka Ls-Fin T-paidan.
Pelaako näitä vielä joku?
Kyllä, eihän mullakaan ole 19 kuin 270h, mutta modaukseen kolminkertainen summa.
Kuva
Avatar
Casemies
Moderaattori
Viestit: 1091
Liittynyt: 11.04.2011 16:00
Tämänhetkinen kaupunki:: Pohjois-savo
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Casemies »

jiitu kirjoitti:
Lapinpoika_ kirjoitti:Lisää aktiviteetteja mikä aktivoisi porukkaa kuten kuva- ja videokisat, kuukauden modi yms ja joku pieni teksti ninen alle voitosta siihen vaihtuu väri voittojen myötä ja maksimista saisi vaikka Ls-Fin T-paidan.
Pelaako näitä vielä joku?
Kyllähän se tahtoo aika väistämättä vähän ohi ajaa omalla kohdalla ainakin niistä "kulta-ajoista", kun 2011 versio tuli moninpeleineen kehiin.. :D Hengessä koitan mukana olla kuitenkin vielä ja eiköhän tuo taas seuraava peliversio tule ostettua kunhan saavat aikaiseksi tehdä.
Kuva
Ainasoja
Viestit: 25
Liittynyt: 08.04.2016 14:38
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Ainasoja »

Yhteisön elvyttämiseen, tai ainakin parantamiseen kokisin hyväksi vaihdoehdoksi perustaa Discord serveri. Kokemuksesta voin sanoa, että Discord on paljon mieluisempi yleiseen keskusteluun ja muutenkin ihmisten auttamiseen. Sivusto voisi vielä olla hyvänä keskuksena, mutta että olisi palvelin, jossa jutella "ns" nopeammin.

EDIT:
Ja jos tälläinen jo on, niin sivuille ehdottomasti pitäisi lisätä ilmoituksia siitä, koska en nopealla etsinnällä ainakaan löytänyt.
Discord: oHKonDee#1159
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

Ainasoja kirjoitti: 07.04.2021 00:07 Yhteisön elvyttämiseen, tai ainakin parantamiseen kokisin hyväksi vaihdoehdoksi perustaa Discord serveri. Kokemuksesta voin sanoa, että Discord on paljon mieluisempi yleiseen keskusteluun ja muutenkin ihmisten auttamiseen. Sivusto voisi vielä olla hyvänä keskuksena, mutta että olisi palvelin, jossa jutella "ns" nopeammin.

EDIT:
Ja jos tälläinen jo on, niin sivuille ehdottomasti pitäisi lisätä ilmoituksia siitä, koska en nopealla etsinnällä ainakaan löytänyt.
Discord on muuten hyvä, mutta jos ajatellaan että halutaan nimenomaan tätä foorumia elvyttää, niin sitä se Discord ei ainakaan auta, vaan päinvastoin.
Kuva
Kuva -En säker kompis!
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Admin »

Pelaaja80 kirjoitti: 07.04.2021 07:10
Ainasoja kirjoitti: 07.04.2021 00:07 Yhteisön elvyttämiseen, tai ainakin parantamiseen kokisin hyväksi vaihdoehdoksi perustaa Discord serveri. Kokemuksesta voin sanoa, että Discord on paljon mieluisempi yleiseen keskusteluun ja muutenkin ihmisten auttamiseen. Sivusto voisi vielä olla hyvänä keskuksena, mutta että olisi palvelin, jossa jutella "ns" nopeammin.

EDIT:
Ja jos tälläinen jo on, niin sivuille ehdottomasti pitäisi lisätä ilmoituksia siitä, koska en nopealla etsinnällä ainakaan löytänyt.
Discord on muuten hyvä, mutta jos ajatellaan että halutaan nimenomaan tätä foorumia elvyttää, niin sitä se Discord ei ainakaan auta, vaan päinvastoin.
Joo ei mieltä ylennä yrittää pitää sivustoa ajantasalla ja hoitaa myös kulupuolia pitkälti itse. :?

Nytkin tehtiin isoja päivityksiä vaikka ne ei välttämättä päällepäin edes oikein näy.
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut ohjelmat”