LS-FIN tulevaisuus

Muiden ohjelmien ohjeet, oppaat, vinkit ja ratkaisut.

FS-Uk lopetti pitäisikö LS-FInin?

Kyllä
38
7%
Ei
490
93%
 
Ääniä yhteensä: 528

Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

Edelleen ehdotan, että kuvakisat ja videokisat takaisin sit niiden voittajilla on vuoden lopussa sit isompi kisa jossa palkinto esim paita.
Kuva
Ainasoja
Viestit: 25
Liittynyt: 08.04.2016 14:38
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja Ainasoja »

Pelaaja80 kirjoitti: 07.04.2021 07:10
Ainasoja kirjoitti: 07.04.2021 00:07 Yhteisön elvyttämiseen, tai ainakin parantamiseen kokisin hyväksi vaihdoehdoksi perustaa Discord serveri. Kokemuksesta voin sanoa, että Discord on paljon mieluisempi yleiseen keskusteluun ja muutenkin ihmisten auttamiseen. Sivusto voisi vielä olla hyvänä keskuksena, mutta että olisi palvelin, jossa jutella "ns" nopeammin.

EDIT:
Ja jos tälläinen jo on, niin sivuille ehdottomasti pitäisi lisätä ilmoituksia siitä, koska en nopealla etsinnällä ainakaan löytänyt.
Discord on muuten hyvä, mutta jos ajatellaan että halutaan nimenomaan tätä foorumia elvyttää, niin sitä se Discord ei ainakaan auta, vaan päinvastoin.
Kyllä, tää on kyllä aivan totta, mutta omasta mielestä "Foorumit" on jo vähän vanhanaikaisia ja eikä nämä miellytä nuorempia (Mukaan lukien minä). Harmillistahan toki, että foorumin ylläpitäjä joutuu maksamaan kuluja vaikkei sivustoa käytettäisikään. Jos joskus tulee sellainen tilanne, että ylläpitäjä ei enään halua pitää sivua yllä, minä voin kyllä osallistua perustamaan Discord serverin tilalle. Toivottavasti näin ei kuitenkaan tule tapahtumaan. Foorumin ylläpitämiseen en oikeen keksi mitään ideoita, koska yksinkertaisesti suomalainen pelaajakunta Farming Simulaattorissa on hyvin pieni (Voin olla myös väärässä).
Discord: oHKonDee#1159
samporosenlewmies
Viestit: 8
Liittynyt: 02.06.2015 19:11
Tämänhetkinen kaupunki:: Hamina
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Hamina

Re: LS-FIN tulevaisuus

Viesti Kirjoittaja samporosenlewmies »

Josko tuo uusi peliversio toisi foorumille liikettä... Itsekin usean vuoden mukana olleena saanut todeta että niitä jo legendaarisiksi muodostuneita "suomimodeja" ilmestyy paljon vähemmän kuin vaikka aikanaan fs13 ja fs11. Keskustelukin on hiljentynyt, itselläkin monesti nykyään usean viikon tauko etten täällä käy kun on muita juttuja ja ikäänkuin kasvetu ulos. Mutta aina joskus moninpeli Farming Simulaattorin parissa kiinnostaa edelleen ja jokakerta katsottava foorumi ennen pelaamisen aloittamista, että olisiko tullut uusia modeja. Aionkin pelisarjan seuraavan version ostaa, onhan siitä tullut jo perinne... Oishan se kiva, että löytys uutta modaaja ja pelaaja sukupolvea. Itse en ikinä tuota modaamista opetellut, vaikka mielessä kävikin tuli vain keskityttyä jälkimmäiseen. Yhteenvetona toivottavasti ylläpidolla riittää mielenkiinto foorumin ylläpitämiseen.
Massey-Ferguson 5612 Dyna-4 -14
Massey-Ferguson 390 Hiline -96
Massey-Ferguson 390 -89
Massey-Ferguson 65 MarkII -64
Sampo-Rosenlew 2020 -94
Youtube kanavani: https://www.youtube.com/channel/UCjqa5U ... Ulo9OBSslA
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut ohjelmat”