Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Muiden ohjelmien ohjeet, oppaat, vinkit ja ratkaisut.
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Admin »

Operaatio Make LS-FIN Great Again!
#MakeLS-FINGreatAgain!

Foorumilla nykyään ollut hieman hiljaisempaa ja osa käyttäjistä on varmasti ollut vähemmän aktiivinen vähentyneen pelailun tms seurauksena.

Mielestäni meillä on hienoja Farming Simulator peliversioita sekä tiettävästi maailman vanhin "aktiivinen" Farming Simulatorille erikoistunut pelaajayhteisö. Pidetään siitä kiinni! 8-)

Monia... monia... täällä pyöriviä tyyppejä tunnen ja täällä on aivan mahtavan mukavia ihmisiä!

Todellakin toivoisin että, käyttäjät voisivat täällä jatkossakin viestitellä arkisista asioista, pelaamiseen liittyvistä asioista, kysyä pelistä neuvoa, jakaa modeja tms.

Otamme vastaan myös sivustoomme liittyen kehitysideoita. :)

Parhain terveisin,
Admin / LS-FIN.Com
#MakeLS-FINGreatAgain!

PS. kiitos sille joka tuota alunperin siteerasi. :)
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Oli vissiin mun keksimä nimi, kiitos siitä! Oma ehdotus olis kylläs se että olis just joitakii semmeosia kuukausittaisia "kilpailuja" mitä täällä nyt ennenkin on ollut. Kyllä aina on mahdollista nousta! MAKE LS-FIN GREAT AGAIN!! :yhteistyö:
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

Uus teema vois olla ihan kiva muistan ku oli kilpailu niistä teemoista jota vieläkin btw voi muuttaa asetuksista. Sitten joku DC kanava ois hyvä ja Qnetistä vois tehä aktiivisemman
Kuva
arska fs11
Viestit: 3325
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Aihealueiden siivoominen ja järjestely sekä vanhat kilpailut takas.
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Admin »

Valmetkuski kirjoitti:Uus teema vois olla ihan kiva muistan ku oli kilpailu niistä teemoista jota vieläkin btw voi muuttaa asetuksista. Sitten joku DC kanava ois hyvä ja Qnetistä vois tehä aktiivisemman
Tuota voisin katsoa lähiaikoina mitä tarjottavaa meillä olisi. :)
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
Avatar
mod mies
Viestit: 407
Liittynyt: 06.07.2013 20:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhava
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Suomela
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ylihärmä

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja mod mies »

MaPa kirjoitti:Oli vissiin mun keksimä nimi, kiitos siitä!
On kait Vapo_:n idea alunperin, ainakin sillä, volvo21llä on allarin alapuolella jo jonkin aikaa ollu. Mutta ei sillä niin väliä oo kuka sen keksii.

Ite kans kannatan tuota ideaa että tulis kuvakisat takaasin.
Kuva
Asus Geforce GTX 1060 Dual OC 6 GB, Ryzen 5 1600, MSI A320M PRO-VD PLUS, 8GB RAM, 120 GB + 480GB SSD, 1TB HDD
YT:https://www.youtube.com/channel/UCZtAW_ ... 0Aa5wcjP-g
Avatar
volvo21
Viestit: 532
Liittynyt: 22.08.2013 15:36
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,hyvin huon enkku
Multiplayer tunnuksesi?: volvo21
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja volvo21 »

mod mies kirjoitti:
MaPa kirjoitti:Oli vissiin mun keksimä nimi, kiitos siitä!
On kait Vapo_:n idea alunperin, ainakin sillä, volvo21llä on allarin alapuolella jo jonkin aikaa ollu. Mutta ei sillä niin väliä oo kuka sen keksii.

Ite kans kannatan tuota ideaa että tulis kuvakisat takaasin.

Joo Vapo_n ideaha tuo oli sillo joskus allariin laittaa. Taitaa olla muutamalla muullaki ko mulla ja Vapo_lla. Ei tästä kannata pahemmi vängätä ko menee muute koko operaatio pilalle :)
Kuva
Make LS-FIN.COM great again!
Avatar
Vapo_
Viestit: 2659
Liittynyt: 23.06.2013 21:59
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Veeteeässä

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Vapo_ »

MaPa kirjoitti:Oli vissiin mun keksimä nimi, kiitos siitä! Oma ehdotus olis kylläs se että olis just joitakii semmeosia kuukausittaisia "kilpailuja" mitä täällä nyt ennenkin on ollut. Kyllä aina on mahdollista nousta! MAKE LS-FIN GREAT AGAIN!! :yhteistyö:
Sori vaa mut meikä keksi ensimmäisenä :D
Kuva
Make LS-FIN.COM great again!
https://www.facebook.com/VapoModding/
Avatar
Tailgunner
Viestit: 1425
Liittynyt: 09.02.2012 11:47
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Tailgunner »

Kaikki jeesuksen aikaset topicit, pyynöt-osio jne bittiavaruuteen heti alkuun. Sen jälkeen ite lähtisin ettimään muutaman asiallisen ja aktiivisen moderaattorin lisää niin pysyy porukka ruodussa. Ja jotaki uutta pientä vaikka edellä mainittu kuvakisat jne, niin ois vähä enemmän mielenkiintoa alkaa käymään useemminki täälä. Tai jotain sinneppäin. :yhteistyö:
"isketään bolttis-osaa vain kiinni, rikotaan paikat ja sen kummempia
ihmettelemättä hankitaan lisää kallista osaa rikottavaksi"
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Vapo_ kirjoitti:
MaPa kirjoitti:Oli vissiin mun keksimä nimi, kiitos siitä! Oma ehdotus olis kylläs se että olis just joitakii semmeosia kuukausittaisia "kilpailuja" mitä täällä nyt ennenkin on ollut. Kyllä aina on mahdollista nousta! MAKE LS-FIN GREAT AGAIN!! :yhteistyö:
Sori vaa mut meikä keksi ensimmäisenä :D
Juu ei mitään, mutta lähinnä tarkotin tota kun oli yleistä asiaa puolella puhetta foorumin lopettamisesta niin toin siellä sen asian esiin. Kuitenkin kaikki kunnia sulle sekä Trumpille, ainakin sen lauseen osalta :laughing:
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Avatar
Haasa90
Viestit: 1288
Liittynyt: 20.04.2011 18:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Pori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Kuva kisat yms. vaatisivat vaan ehkä vähän enemmän kävijöitä. Tiedä si saisko niitä houkuteltua vaikka joillain oikeilla palkinnoilla, esim kuun paras kuva voittajalle jotain pientä kuten vaik pipo tai lippis vois jo houkutella sakkia vähä. Ja en tiädä onko jo mut foorumille vois varmaan tehä kanavan discordiin ni siä vois si mp pelaajat vaikka pitää yhteyttä ja miksei muutki tietty. Ja joo joku uus teema kin vois olla ihan jees ja edelleen niitä vanhoja viestejä ja ketjuja vois varmaan karsia isommallaki kädellä.
Kuva
Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Haasa90 kirjoitti:Kuva kisat yms. vaatisivat vaan ehkä vähän enemmän kävijöitä. Tiedä si saisko niitä houkuteltua vaikka joillain oikeilla palkinnoilla, esim kuun paras kuva voittajalle jotain pientä kuten vaik pipo tai lippis vois jo houkutella sakkia vähä. Ja en tiädä onko jo mut foorumille vois varmaan tehä kanavan discordiin ni siä vois si mp pelaajat vaikka pitää yhteyttä ja miksei muutki tietty. Ja joo joku uus teema kin vois olla ihan jees ja edelleen niitä vanhoja viestejä ja ketjuja vois varmaan karsia isommallaki kädellä.
Mä kyllä uskoisin, että tällänenkin kävijämäärä riittäis kerran viikossa tai pari kertaa kuussa järjestättävään kuvakisaan, mutta ei siis silti huono ajatus mun mielestä. Joku muukin tätä jo sanonut, mutta ei vaan foorumit ole entisessä vedossaan. Vaikka jos nyt verrataan tohon fs-uk:seen, niin sielläkin kaikkien aikojen ladatuimmat modit on ollu fs 13:sta, sekin kertoo jo jotakin. Missään nimessä ei silti kannata ainakaan omasta mielestäni toiminnan lopetusta ainakaan vielä miettiäkään, jospa saatais jopa jonkunnäkönen nousu aikaan pitkän laskusuhdanteen jälkeen. :)
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
SampoMan
Viestit: 3792
Liittynyt: 09.02.2012 19:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Kangasniemi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English & Svenska
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja SampoMan »

Haasa90 kirjoitti:Kuva kisat yms. vaatisivat vaan ehkä vähän enemmän kävijöitä. Tiedä si saisko niitä houkuteltua vaikka joillain oikeilla palkinnoilla, esim kuun paras kuva voittajalle jotain pientä kuten vaik pipo tai lippis vois jo houkutella sakkia vähä. Ja en tiädä onko jo mut foorumille vois varmaan tehä kanavan discordiin ni siä vois si mp pelaajat vaikka pitää yhteyttä ja miksei muutki tietty. Ja joo joku uus teema kin vois olla ihan jees ja edelleen niitä vanhoja viestejä ja ketjuja vois varmaan karsia isommallaki kädellä.
Kannatan tuota, että kuvakisat takaisin ja myös kaikkia näitä videokisoja yms vois olla. :)
Kuva
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Traktorimies_ kirjoitti:
Haasa90 kirjoitti:Kuva kisat yms. vaatisivat vaan ehkä vähän enemmän kävijöitä. Tiedä si saisko niitä houkuteltua vaikka joillain oikeilla palkinnoilla, esim kuun paras kuva voittajalle jotain pientä kuten vaik pipo tai lippis vois jo houkutella sakkia vähä. Ja en tiädä onko jo mut foorumille vois varmaan tehä kanavan discordiin ni siä vois si mp pelaajat vaikka pitää yhteyttä ja miksei muutki tietty. Ja joo joku uus teema kin vois olla ihan jees ja edelleen niitä vanhoja viestejä ja ketjuja vois varmaan karsia isommallaki kädellä.
Mä kyllä uskoisin, että tällänenkin kävijämäärä riittäis kerran viikossa tai pari kertaa kuussa järjestättävään kuvakisaan, mutta ei siis silti huono ajatus mun mielestä. Joku muukin tätä jo sanonut, mutta ei vaan foorumit ole entisessä vedossaan. Vaikka jos nyt verrataan tohon fs-uk:seen, niin sielläkin kaikkien aikojen ladatuimmat modit on ollu fs 13:sta, sekin kertoo jo jotakin. Missään nimessä ei silti kannata ainakaan omasta mielestäni toiminnan lopetusta ainakaan vielä miettiäkään, jospa saatais jopa jonkunnäkönen nousu aikaan pitkän laskusuhdanteen jälkeen. :)
Hyviä ideoita ja asiapuhetta :kippis:
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Avatar
Teemu
Viestit: 3473
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Alkaa kans kävijät ketkä täällä on vuosia seikkaillu kasvamaan ulos peleistä kun tulee kaikkea muuta ohjelmaa vaik pelit ja vehkeet ois kokoaika käyttövalmiudessa.
Hiatane
Viestit: 638
Liittynyt: 02.03.2010 21:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Åbo
Kielet: Finska, svenska och engelska
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Åbo

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Hiatane »

No siis kyllähän tässä on nyt käyny niin että jengi ihan vaan kasvaa. 10 vuotta on pitkä aika.

FS09 aikaan (2010) itte löysin tän boardin, fs11 oli kovaa kamaa ja modeja ja mappeja tuli ja itekki jakso vähän yrittää, mitään en julkassu mut saipahan touhuta. FS13 oli alkuun vähän surkea, mut sit alko tulee modeja niin sitte alko siihenki löytyy into. Fs15 oli paskaa (paska kone) ja löysin pelin taas uudestaan viime heinäkuussa kun ostin FS17. Surkeasti tähän on mitään modeja tullut. Esmes kylvökoneitakin ihan onnettomasti.

Lisäksi itteeni on pitkään kyrsinyt tuo "priva!!!11" toiminta. Ja niiden vinkuminen. Sen verran kommunisti olen, että kyllä kaikki pitää jakoon saada.

Boardista sen verran, että oon itte pelannu multiplayerii ihan satunnaisia kertoja ja nekin Nevallen kanssa, FS11 ja FS15. Molempia varmaan vaan sen pari tuntia. Itse en tykkää tästä foorumipainotteisesta (ilmeisesti kyllä) toimivasta multiplayersysteemistä. Mutta tää on ihan normisetti meikällä, en tykkää foorumeissa käydä keskusteluja akuuteista asioista. IRC on sitä varten :]

Mutta kyllä se vaan niin on, että muutamia vanhempia tyyppejä kun tältä boardilta tiedän, niin yhdellä on junioria, toisella on kaikenmaailman karvaelämää ja kolmas on ilmeisesti muuten vaan aikuistunut.

Välillä kun kattoo noita vanhoja privaviestejä ja kattoo lähettäjän profiilin niin eipä oo käyny vuoteen kahteen tai jos on niin ei ainakaan ole kommentoinut mitään vuoteen. Ja ikää alkaa olemaan siellä 25+.

S! kaikille tutuille ja puolitutuille tällä boardilla. Hengessä mukana vaikka vituttaa.
Rai rai
Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

Puintikisat ja kuvakisat mihin sais osallistua esim fs13 tai 15 kuvilla että vois ottaa kuvaa tai videoita siitä pelistä mistä tykkää
Kuva
Avatar
kosti699
Viestit: 315
Liittynyt: 23.09.2017 08:32
Tämänhetkinen kaupunki:: Säkylä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: ---
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Säkylä

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja kosti699 »

Valmetkuski kirjoitti:Puintikisat ja kuvakisat mihin sais osallistua esim fs13 tai 15 kuvilla että vois ottaa kuvaa tai videoita siitä pelistä mistä tykkää
Mitä tarkotat puintikisoilla myönnän tyhmyyteni.
Kuva
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Admin »

Valmetkuski kirjoitti:Puintikisat ja kuvakisat mihin sais osallistua esim fs13 tai 15 kuvilla että vois ottaa kuvaa tai videoita siitä pelistä mistä tykkää
Kilpailuja miettinyt ja palkinnoksi esim. LS-FIN.Com t-paitaa ja muita vaihtuvia tuotteita.
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
Avatar
kosti699
Viestit: 315
Liittynyt: 23.09.2017 08:32
Tämänhetkinen kaupunki:: Säkylä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: ---
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Säkylä

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja kosti699 »

Ihan hyvä idea tuo että palkinnoksi tulee vaihtelevia tuotteita
Kuva
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja MaPa »

kosti699 kirjoitti:
Valmetkuski kirjoitti:Puintikisat ja kuvakisat mihin sais osallistua esim fs13 tai 15 kuvilla että vois ottaa kuvaa tai videoita siitä pelistä mistä tykkää
Mitä tarkotat puintikisoilla myönnän tyhmyyteni.
Joskus olen kyllä puintikisoista kuullu, mutta eipä muuten ole hajua että mikä juttu?
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Niin se vaan on, että ikää tulee, harrastukset, elämäntavat ja kiinnostuksen kohteet muuttuu, nii ei tuu täälläkään kovin usein pyörittyä. Pelaaminenki on vähentyny 99 prosentilla siitä, mitä se oli pari vuotta sitten. En toki tiiä, jos sais jonku hyvän porukan pelaamaan, saattais mielenkiinto vähän kasvaa kyseiseen hommaan. Siinä samalla sitte vois kysellä kuulumisia ja näin, että miten nykyään menee.

Ideana tämä on hyvä, ja hyvä jos tämä onnistuu. :kippis:
Kuva
Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

Kuvattiin video Puimisesta ja sitä porukka sai äänestää
Tossa mun suosikit
https://youtu.be/ZLbqnvJ9RDI
https://youtu.be/jzDLzLNaTrc
Edit. Ja kesäkalenteri takas
Kuva
Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

Tuassa on osviittaa millainen uus teema vois olla tuo on nyt vaan 5 min hutasu mut siin vois olla joku kuva taustalla minkä vois päättää ite.
Kuva
Kuva
Avatar
Valmet 755
Viestit: 2854
Liittynyt: 12.01.2012 17:29
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pirkanmaalla
Viesti:

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Valmet 755 »

Itse sanoisin että ensimmäinen asia voisi olla noiden aiheiden siivoaminen ja vaikka moderaattorit laittelis alotusviestit kuntoon, niin että kun foorumille tulee uusia käyttäjiä, löytyy modit ja muut systeemit siististi ja helposti. Ja ehkä juuri lisää jotain yhteisö toimintaa josta pelaajat löytävät toisensa, onko se sitten näitä kilpailuja tai discord kanavaa tai mitä ikinä mikä tuo käyttäjiä yhteen keskustelemaan niinkun vanhoina päivinä.
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut ohjelmat”