Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Muiden ohjelmien ohjeet, oppaat, vinkit ja ratkaisut.
Lapinpoika_
Viestit: 1017
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

Valmet 755 kirjoitti:
pyry123 kirjoitti:Mutta vanhat kunnon "kuvakisat" takaisin, vaikka sillain että "Viikon parhain", että ne ketkä haluaa osallistua siihen laittaa kuvat ja niistä valitaan yksi.
Kerran kuussa vois olla soveliaampi, kerkiäis enemmän osallistujia eikä olisi niin jatkuvaa äänienlaskua.
Tämä vois olla kyllä ihan piristävä ilmiö taas vaihteeksi. Vaikka itse en farmingia enää juuri koskaan pelailekkaan.
Kannatan, ja joku kuvakisan voittaja tagi nimen alle voitosta.
Kuva
juhozz223
Viestit: 2
Liittynyt: 10.05.2021 17:45
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja juhozz223 »

Tänne voisi esim modeina tehdä pilkekoneita ja valtroja. Tää on ehotus, kun itse en osaa modata.
Viimeksi muokannut Advance173, 23.05.2021 17:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Iso alkukirjain ja piste.
Hiatane
Viestit: 638
Liittynyt: 02.03.2010 21:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Åbo
Kielet: Finska, svenska och engelska
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Åbo

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Hiatane »

En ny keksi muutakaan paikkaa kysyä ni menikö ne paidat ikinä jakoon facessa? :D
Rai rai
Luukaspoika
Viestit: 7
Liittynyt: 30.12.2021 18:33
Tämänhetkinen kaupunki:: keihärinkoski
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja ralli enkku
Multiplayer tunnuksesi?: luket
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Luukaspoika »

Oon kyllä vähän myöhässä tästä keskustelusta mutta ihan sama. Mutta eloahan tälle sivustolle pitäs saada. Miettikää miten vähän täällä on nykyään toimintaa esim. fs11 modeja on yhteensä 1737 mutta fs19 me sekä vain 419. Ja farmi blogejakaan kukaan ei melkeinpä pidä. Joten eiköhän ruveta laittamaan tämä foorumi taas toimintaan. Kertooka niille teidän kavereille ketkä farminkia pelaa että tällänen olemassa jossei tiedä. Atk2
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1937
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Luukaspoika kirjoitti: 21.04.2022 21:32 Oon kyllä vähän myöhässä tästä keskustelusta mutta ihan sama. Mutta eloahan tälle sivustolle pitäs saada. Miettikää miten vähän täällä on nykyään toimintaa esim. fs11 modeja on yhteensä 1737 mutta fs19 me sekä vain 419. Ja farmi blogejakaan kukaan ei melkeinpä pidä. Joten eiköhän ruveta laittamaan tämä foorumi taas toimintaan. Kertooka niille teidän kavereille ketkä farminkia pelaa että tällänen olemassa jossei tiedä. Atk2
Valitettavan totta joka sana. Ja mitä farmiblogaamiseenkin taitaa tulla niin taidan minä olla ollut melkolailla viimeset vuodet se ainoo kirjottaja ja itselläkin elämänmuutosten ja yleisen jaksamisen takia lopahtanut sekin. Kannustan vahvasti muitakin kirjottamaan ja lukemaan blogeja, koska niitä olisi kiva tehdä, jos saisi palautetta tasaisesti ja olisi myös vähän muita blogeja siinä rinnalla pyörimässä, että voisi lueskella mielenkiinnolla muidenkin tarinoita omien sijaan.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Luukaspoika
Viestit: 7
Liittynyt: 30.12.2021 18:33
Tämänhetkinen kaupunki:: keihärinkoski
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja ralli enkku
Multiplayer tunnuksesi?: luket
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Luukaspoika »

Niinpä jotenki ku sais tänne lisää eloa. Kun kaikki pikkupojat ketkä farminkia pelaa niin käyttävät tätä pelkkänä modien lataus paikkana
Wallubesti
Viestit: 2073
Liittynyt: 06.12.2012 17:18

Re: Operaatio Make LS-FIN Great Again!

Viesti Kirjoittaja Wallubesti »

RehuriFin kirjoitti: 27.04.2022 00:46
Luukaspoika kirjoitti: 21.04.2022 21:32 Oon kyllä vähän myöhässä tästä keskustelusta mutta ihan sama. Mutta eloahan tälle sivustolle pitäs saada. Miettikää miten vähän täällä on nykyään toimintaa esim. fs11 modeja on yhteensä 1737 mutta fs19 me sekä vain 419. Ja farmi blogejakaan kukaan ei melkeinpä pidä. Joten eiköhän ruveta laittamaan tämä foorumi taas toimintaan. Kertooka niille teidän kavereille ketkä farminkia pelaa että tällänen olemassa jossei tiedä. Atk2
Valitettavan totta joka sana. Ja mitä farmiblogaamiseenkin taitaa tulla niin taidan minä olla ollut melkolailla viimeset vuodet se ainoo kirjottaja ja itselläkin elämänmuutosten ja yleisen jaksamisen takia lopahtanut sekin. Kannustan vahvasti muitakin kirjottamaan ja lukemaan blogeja, koska niitä olisi kiva tehdä, jos saisi palautetta tasaisesti ja olisi myös vähän muita blogeja siinä rinnalla pyörimässä, että voisi lueskella mielenkiinnolla muidenkin tarinoita omien sijaan.
Mahtaapa täältäki kaikki vanhemmat käyttäjät olla sen ikäsiä jo että työt yms muut kiireet vie suurimman osan ajasta sekä ei enää niin paljoa kiinnostele foorumilla pyöriä. Ja tieten onhan sitäki että niinku esim meillä tilan pito loppu nelisen vuotta sitte kun ei kannattanu enää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut ohjelmat”