Hivenen keskeneräinen kartta

Alueen säännöt
§1 Keskeneräiset modit ja mallit.
§1.1 Kun annat jakoon keskeneräisen modin tai mallin niin huolehdi siitä että ilmoituksessa on riittävät tiedot.
§1.2 Keskeneräisten modien ja mallien lisääjä on vastuussa huolehtimaan jakamisoikeuksista ja vastuussa lisäämään oikeat tekijätiedot.
§1.3 Vilpillinen keskeneräisten modien ja mallien julkaiseminen on rangaistavaa.
Kiitos. :)
thehuoleton
Viestit: 233
Liittynyt: 31.07.2016 14:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Kajaani
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja heikosti ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Työukko
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kajaani

Hivenen keskeneräinen kartta

Viesti Kirjoittaja thehuoleton »

Tässä ois vähän raakile fs17 kartta. Oon rakentanu tätä ton Uittola mapin päälle ni siks tuossa on kuvana tuo Uittolan kuva. Ei tässä vissiin mitään isompia bugeja ole, tai en ole ainakaan huomannut. Ja jos joku haluaa niin tätä saa jatkaa ja vaikka julkasta sitte.
Tossa on kuva https://imgur.com/a/1Tnx0Bp

Ja tässä linkki https://www.file-upload.net/download-14 ... a.zip.html
arska fs11
Viestit: 3325
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Hivenen keskeneräinen kartta

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Voisi hieman ehkä panostaa alotusviestiin, vaikka onkin keskeneräisellä alueella. Antaa paremman vaikutelman ja houkuttelee. En halua moittia mitään, mutta hyvä aloitusviesti auttaa foorumin kävijämääriin.
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
thehuoleton
Viestit: 233
Liittynyt: 31.07.2016 14:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Kajaani
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja heikosti ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Työukko
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kajaani

Re: Hivenen keskeneräinen kartta

Viesti Kirjoittaja thehuoleton »

arska fs11 kirjoitti:Voisi hieman ehkä panostaa alotusviestiin, vaikka onkin keskeneräisellä alueella. Antaa paremman vaikutelman ja houkuttelee. En halua moittia mitään, mutta hyvä aloitusviesti auttaa foorumin kävijämääriin.
No minä kyllä yritin tehdä siitä hyvän, on kuvat ja kaikki. Oisko sulla sit joku ehdotus miten tota parantelis?
Avatar
fiiatti-ukko
Viestit: 399
Liittynyt: 10.09.2017 13:24
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Savvoo, ralli englantia ja google kääntäjällä ruotsia
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Savon Pariisi

Re: Hivenen keskeneräinen kartta

Viesti Kirjoittaja fiiatti-ukko »

thehuoleton kirjoitti: No minä kyllä yritin tehdä siitä hyvän, on kuvat ja kaikki. Oisko sulla sit joku ehdotus miten tota parantelis?
Kuva näkyviin eikä linkin taakse (postimages hyvä sivusto), enemmän kuvia, kertoo mitä ominaisuuksia mapissa jo on (triggerit yms.) sekä selventää niitä vaikka kuvien avulla.
Jos pyörä ei vedä se jarruttaa!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskeneräiset modit ja mallit”