Ajosilppuriin ääniä
Lähetetty: 03.11.2015 17:59
Livenä jos ajosilppurin vieressä on seisonut niin FS2015 Kronen BigX:n äänimailma on vähän nuulea...
Alkuperäisiä koneita kun ei pysty muokkailemaan jos tahtoo moninpelin toimivan, niin tein tuohon modcontestin BigX 580 vähän äänimuokkausta:
Omaan korvaan heti paremmat ja laitanpa nämä jakoon jos jollekulle niistä käyttöä on:
Pelkät äänitiedostot jos haluaa lisätä omaan modiin/edittiin: https://www.dropbox.com/s/o1uk3xq2pbszi ... s.zip?dl=0
XML: rivit jotka vaikuttaa ääniin ja käytössä videolla:
Servulllakin tuo Krone muokattuna on käytössä mutta lupia en ole julkaisuun kysellyt joten linkkiä en tähän laita.
Alkuperäisiä koneita kun ei pysty muokkailemaan jos tahtoo moninpelin toimivan, niin tein tuohon modcontestin BigX 580 vähän äänimuokkausta:
Omaan korvaan heti paremmat ja laitanpa nämä jakoon jos jollekulle niistä käyttöä on:
Pelkät äänitiedostot jos haluaa lisätä omaan modiin/edittiin: https://www.dropbox.com/s/o1uk3xq2pbszi ... s.zip?dl=0
XML: rivit jotka vaikuttaa ääniin ja käytössä videolla:
Koodi: Valitse kaikki
<threshingStartSound file="Sounds/Tresh_start2.wav" pitchOffset="1" volume="0.8"/>
<threshingSound file="Sounds/Tresh.wav" pitchOffset="1" volume="2.5"/>
<threshingStopSound file="Sounds/Tresh_stop.wav" pitchOffset="1" volume="3"/>
<motorSoundRun file="Sounds/kronerun.wav" pitchOffset="0.32" pitchScale="0.027" pitchMax="0.9" volume="2.5" />
<motorSound file="Sounds/krone_idle.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.01625" pitchMax="1.5" volume="0.5" radius="25" innerRadius="25" />