Sivu 1/1

Ajosilppuriin ääniä

Lähetetty: 03.11.2015 17:59
Kirjoittaja Karlox
Livenä jos ajosilppurin vieressä on seisonut niin FS2015 Kronen BigX:n äänimailma on vähän nuulea...
Alkuperäisiä koneita kun ei pysty muokkailemaan jos tahtoo moninpelin toimivan, niin tein tuohon modcontestin BigX 580 vähän äänimuokkausta:

Omaan korvaan heti paremmat ja laitanpa nämä jakoon jos jollekulle niistä käyttöä on:
Pelkät äänitiedostot jos haluaa lisätä omaan modiin/edittiin: https://www.dropbox.com/s/o1uk3xq2pbszi ... s.zip?dl=0

XML: rivit jotka vaikuttaa ääniin ja käytössä videolla:

Koodi: Valitse kaikki

    
<threshingStartSound file="Sounds/Tresh_start2.wav" pitchOffset="1" volume="0.8"/>
<threshingSound file="Sounds/Tresh.wav" pitchOffset="1" volume="2.5"/>
<threshingStopSound file="Sounds/Tresh_stop.wav" pitchOffset="1" volume="3"/>
<motorSoundRun file="Sounds/kronerun.wav" pitchOffset="0.32" pitchScale="0.027" pitchMax="0.9" volume="2.5" />
<motorSound file="Sounds/krone_idle.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.01625" pitchMax="1.5" volume="0.5"  radius="25" innerRadius="25" />
Servulllakin tuo Krone muokattuna on käytössä mutta lupia en ole julkaisuun kysellyt joten linkkiä en tähän laita.