Ajosilppuriin ääniä

Alueen säännöt
§1 Äänet.
§1.1 Kun annat jakoon esimerkiksi traktorin äänitiedoston huolehdi siitä että ilmoituksessa on riittävät tiedot.
§1.2 Äänitiedoston lisääjä on vastuussa huolehtimaan jakamisoikeuksista ja vastuussa lisäämään oikeat tekijätiedot.
§1.3 Vilpillinen äänitiedoston julkaiseminen on rangaistavaa.
Kiitos. :)
Avatar
Karlox
Viestit: 266
Liittynyt: 07.11.2014 20:06
Kielet: Englanti hyvä
Multiplayer tunnuksesi?: Laserkari
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Ponssen tehtaan nurkalla
Viesti:

Ajosilppuriin ääniä

Viesti Kirjoittaja Karlox »

Livenä jos ajosilppurin vieressä on seisonut niin FS2015 Kronen BigX:n äänimailma on vähän nuulea...
Alkuperäisiä koneita kun ei pysty muokkailemaan jos tahtoo moninpelin toimivan, niin tein tuohon modcontestin BigX 580 vähän äänimuokkausta:

Omaan korvaan heti paremmat ja laitanpa nämä jakoon jos jollekulle niistä käyttöä on:
Pelkät äänitiedostot jos haluaa lisätä omaan modiin/edittiin: https://www.dropbox.com/s/o1uk3xq2pbszi ... s.zip?dl=0

XML: rivit jotka vaikuttaa ääniin ja käytössä videolla:

Koodi: Valitse kaikki

    
<threshingStartSound file="Sounds/Tresh_start2.wav" pitchOffset="1" volume="0.8"/>
<threshingSound file="Sounds/Tresh.wav" pitchOffset="1" volume="2.5"/>
<threshingStopSound file="Sounds/Tresh_stop.wav" pitchOffset="1" volume="3"/>
<motorSoundRun file="Sounds/kronerun.wav" pitchOffset="0.32" pitchScale="0.027" pitchMax="0.9" volume="2.5" />
<motorSound file="Sounds/krone_idle.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.01625" pitchMax="1.5" volume="0.5"  radius="25" innerRadius="25" />
Servulllakin tuo Krone muokattuna on käytössä mutta lupia en ole julkaisuun kysellyt joten linkkiä en tähän laita.

Palaa sivulle “Äänet”