Pohjo OY

Missäpäin Eurooppaa ajat tai mitä tallillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla.

Laitanko kuvat samankokkoisena kuin?

Aloitusviestissä?
27
77%
Vai ensimmäisessä päivityksessä?
8
23%
 
Ääniä yhteensä: 35

Avatar
Jonatha
Viestit: 1859
Liittynyt: 11.02.2014 19:15
Olen kiinnostunut: Naisista

Pohjo OY

Viesti Kirjoittaja Jonatha »

Morjesta pöytään! Minä oon Matti Pohjonen. Asustelen tällä hetkellä Saksan Kiel-nimisessä kaupungissa josta löytyy yritykseni "päähalli", tosin eipä niitä muita ookkaa kun toi 5-paikkanen. :mrgreen: Mutta asiaan. Elikkä olen Suomesta lähtöisin jossa saksalainen isäni löysi suomalaisen äitini. Olen siis lapsuuteni/nuoruuteni viettänyt Suomessa asustellen, äitini ja isäni muuttivat Saksaan kun aloitin armeijan 18-vuotiaana. Nyt kun tätä ikää on tullut jo 22v niin päätin että muutan äitini ja isäni perässä Saksaan. Isälläni on sitten Saksassa pienimuotoinen kuljetusyritys nimeltään Pohjo OY. Eihän siinäkään ole kuin 4 autoa (Scania R500 Highline x2 toinen on vm. -06 ja toinen on -07, Scania 114G 340 vm. -01 ja Volvo FH16 650) ja 2 ulkopuolista kuskia. Nyt olisi tarkoitus hankkia vielä viides auto, mutta merkki on vielä hakusessa. Mietiskeltiin tuossa että pitäisiköhän ihan Sisu uittaa sieltä Suomesta. Kyllä sen tulevan auton täytyy olla 4- tai jopa 5-akselinen. Tällä hetkellä minulla on ajossa R500 Scania vm. -06, josta piilolaatikossa kuva. Mutta katsellaan päikkäreissä lisää.
Joo elikkäs kävin hallille vielä iltapäivällä ennen ajoajan loppumista hakemassa ikkunaelemettikuorman aamua varten valmiiks ni samalla tuli autosta otettua kuva.
Kuva
Kommentit on suotavia.
Viimeksi muokannut Jonatha, 28.11.2015 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
valmetpoju
Viestit: 180
Liittynyt: 10.11.2013 15:49
Tämänhetkinen kaupunki:: Oulu
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Ruotsia vähän
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pohjo OY

Viesti Kirjoittaja valmetpoju »

Lisää vaan! Mukavaa luettavaa jatka samaan malliin.
Euro Truck Simulator 2
Avatar
VeeKasi
Viestit: 664
Liittynyt: 18.03.2012 16:47
Tämänhetkinen kaupunki:: jossain
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: VeeKasi
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Satakunta

Re: Pohjo OY

Viesti Kirjoittaja VeeKasi »

Hyvää luettavaa lisempää!!
Scania R580
#Black Smoke
Avatar
Jonatha
Viestit: 1859
Liittynyt: 11.02.2014 19:15
Olen kiinnostunut: Naisista

Re: Pohjo OY

Viesti Kirjoittaja Jonatha »

Joo morjesta vaan. Tässä on nyt vaikka minkälaista myllerrystä ollut. Ajattelin Kaanimolla lähteä vähän kiertelemään vähän jopa Saksan ulkopuolelle, sen ikkunaelementtikuorman vein Bremeniin ja sieltä sitten hetken mielijohteesta otin ilmastointikanavan kyytiin ja lupasin toimittaa sen Grimsbyyn, Iso-Britanniaan kun toisen kuljetusvirman kuski oli sairastunut. Siinä sitten isälle soittelin että olen jonkun aikaa Kanian kanssa pois kuvioista. Mutta jos kuvissa kertoilen lisää muista tapahtumista. ;)
Joo, se tuli puolenpäivän kieppeillä lähdettyä suunnistamaan kohti Bremeniä. Tai suunnistamaan ja suunnistamaan, kyllähän tästäkin risteyksestä on useampikin kymmenen kertaa ajettu. :mrgreen:
Kuva

Pitihän se pysähtyä Hamburgin jälkeen huoltoasemalla juottamaan tuo polle ja eihän sitä niin kiire ollut niin itekkin kävin noutopyödän antimia maistelemassa.
Kuva

Sitten saavuinkin jo Bremeniin ja siinä liikennevalojen luona joku jalankulkija kyykki ihmeellisesti niin illalla vasepuukkia selaillessa löyty tälläne kuva meikäläisen autosta.
Kuva

Sieltä heti kärrin poisjättämisen jälkeen lähdin kiitämään Pospedille hakemaan sitä ilmanvahtokanavaa kun jo soittelivat ja hoputtivat.
Kuva

No siinä lähin Bremenistä ajelemaan kohti Grimsbyä niin eikö jo vähän ennen Osnabruckia alkanu työntää vettä ku Esterin per***stä.
Kuva

No kyllä se sitten illaks selkeni ja alko jo kojetaulussa lukemaan että ajoaika loppuu 30min päästä. No sitten äkkiä ehtimään lähintä levähdyspaikkaa ja siihen sitten auto parkkiin ja nukkumaan. Kävin vielä ennen nukkumaankäyntiä muutaman sanan vaihtamassa Iveco-kuskin kanssa kun on sieltä samalta suunnalta mistä minäkin. Oli kuulemma viemässä kahta Zetorin rutkua Puolasta Belgian Brusseliin.
Kuva

No siinä minäkin lähdin jo neljältä ajelemaan että seittemään kerkeen vielä lautalle.
Kuva

Kerkesimpäs vielä lauttaan, ja sain vielä puolen tunnin torkut otettua satamassa ennenkuin alkoivat lastaamaan.
Kuva

No nyt ollaankin jo Britannian puolella ajelemassa, mitenhän tällä väärällä kaistalla tottuu ajamaan. :?
Kuva

No kuorma saatiin turvallisesti perille ja samasta paikkaa sainkin 22tn riisiä joka oli menossa Grimsbystä Lontooseen.
Kuva
Tässä tämä tällä kertaa, kommentit on sallittuja.
valmetpoju
Viestit: 180
Liittynyt: 10.11.2013 15:49
Tämänhetkinen kaupunki:: Oulu
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Ruotsia vähän
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pohjo OY

Viesti Kirjoittaja valmetpoju »

Lisää vaan, mutta älä laita niin paljon kuvia hytästä ;) Ja mistä toi scania vai onko modi?
Euro Truck Simulator 2
Avatar
Jonatha
Viestit: 1859
Liittynyt: 11.02.2014 19:15
Olen kiinnostunut: Naisista

Re: Pohjo OY

Viesti Kirjoittaja Jonatha »

valmetpoju kirjoitti:Lisää vaan, mutta älä laita niin paljon kuvia hytästä ;) Ja mistä toi scania vai onko modi?
Kiitos, pitääpi muistaa kuvia ottaessa. Ja tuo on RJL:n scania mihin kaikenlaista tullut myös latailtua.
Avatar
LogLift
Viestit: 556
Liittynyt: 17.10.2015 12:22

Re: Pohjo OY

Viesti Kirjoittaja LogLift »

Hienoa tekstiä, jatka ehottomasti!
Kuva
Kiitos Finski!
Avatar
URSUSkuski
Viestit: 831
Liittynyt: 26.11.2013 12:51
Tämänhetkinen kaupunki:: KUOPIO
Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Samuli.K
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: POHJOIS-SAVO

Re: Pohjo OY

Viesti Kirjoittaja URSUSkuski »

Hienoa jatkoo ootelles!
2016Vuotta eletään!Onnellista vuotta kaikille!

VOORUMIN KOVIN URSUSMIES!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ajopäiväblogi”