Evotuskuvat

Yleinen keskustelu Euro Truck Simulator 2 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Evotuskuvat

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

Määpä tiedän, muistais vaa mikä se noista oli kun se oli itellä. Kunnes totesin paskaks ja viskasin vesilinnulla...

Toki sen modin alkuperäinen linkki kannattais hakea guuglettamalla modin nimi...

Ja lisäks jos siihen modipäkkiin minkä uppaat kuulu se puukärry minkä Koukkulan väreihin väänsin niin voit ottaa sen pois. Se kun ei ole tarkotettu kuin BPlle ja mulle, jos sitä ny haluan käyttää...
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Massey_man
Viestit: 5875
Liittynyt: 04.04.2011 14:36
Tämänhetkinen kaupunki:: Pihlaja
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: 芬兰
Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Virolahti

Re: Evotuskuvat

Viesti Kirjoittaja Massey_man »

Kuva
Peli pois pauselta sit katon puhelinta ja sit olikii kaania lepikossa.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Evotuskuvat

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Killerhangar kirjoitti:Määpä tiedän, muistais vaa mikä se noista oli kun se oli itellä. Kunnes totesin paskaks ja viskasin vesilinnulla...

Toki sen modin alkuperäinen linkki kannattais hakea guuglettamalla modin nimi...

Ja lisäks jos siihen modipäkkiin minkä uppaat kuulu se puukärry minkä Koukkulan väreihin väänsin niin voit ottaa sen pois. Se kun ei ole tarkotettu kuin BPlle ja mulle, jos sitä ny haluan käyttää...
Jaahas, mulla ei tullu siinä modipäkissä mitään Koukkulan kärryä, se Koukkulan kärry ei ees toimi ton modipäkin kans samaan aikaan. BluePoweri sano vaan linkkaavas jonkun hyvän kärrymodin ja linkkas päkin missä oli se puukärry ja toi päkki. Ja mikäs siitä päkistä tekee paskan?
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Avatar
Killerhangar
Viestit: 5571
Liittynyt: 16.08.2009 20:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Evotuskuvat

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

Login täyttö on jees ja ne on iha liia pitkiä kärryjä. Ja itellä kyllä se tukkikärry toimii iha hyvi, jos ei muita korvaavia ole...
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”