Sivu 3/3

Re: Maaseutu edit [multifruit] [soilmod]

Lähetetty: 03.10.2014 16:11
Kirjoittaja petrooo
ei mulla mitää ph juttuja tuu mistää

E: nyt näkyy mut pitää olla tuo http://fs-uk.com/mods/view/34554

Re: Maaseutu edit [multifruit] [soilmod]

Lähetetty: 06.10.2014 20:39
Kirjoittaja sierraman
Laitoin modi kansioon mutta ei tule peliin mikä vikana

Re: Maaseutu edit [multifruit] [soilmod]

Lähetetty: 09.10.2014 15:07
Kirjoittaja konemies00
Pitääkö nuo kaikki ladata vai mikä se mappi noista oikein on? :D Heihei

Re: Maaseutu edit [multifruit] [soilmod]

Lähetetty: 09.10.2014 15:30
Kirjoittaja rape
konemies00 kirjoitti:Pitääkö nuo kaikki ladata vai mikä se mappi noista oikein on? :D Heihei
Kaikki pitää ladata jos haluat että soild modi toimii. ;) Ja alin linkki näyttäs olevan pelkälle mapille.

Re: Maaseutu edit [multifruit] [soilmod]

Lähetetty: 14.10.2014 17:48
Kirjoittaja DeutzMiäs
Kun tallensin pelin ja lähin pois ja tulin takas niin kaikki koneet ja eläimet oli kadonnu.

Apua tähän ongelmaan!

Re: Maaseutu edit [multifruit] [soilmod]

Lähetetty: 14.10.2014 17:51
Kirjoittaja kettunen
Jokin muu modi aiheuttaa. Tai save kussu Smoker

Re: Maaseutu edit [multifruit] [soilmod]

Lähetetty: 14.10.2014 18:05
Kirjoittaja Jonatha
Saako tota alotus ph arvoo muutettuu isommaks kalkkiimatta? Ja saako myös lannoitettuu silleen et ei pelissä?

Re: Maaseutu edit [multifruit] [soilmod]

Lähetetty: 14.10.2014 18:16
Kirjoittaja kettunen
lannotteen saa lisättyä giantsissa fmcmanure layerilla ja ton aloitus ph arvon voi muuttaa seuraavasti
avaa mappi GE.ssä
avaa GE.n "Scripting" ikkuna, ja kirjoita/kopioi valkoiseen osaan alapuolella oleva koodi, paina sitten SHIFT + ENTER suorittaaksesi käsky.

Koodi: Valitse kaikki

foliageLayerName = "fmc_soil_pH"    -- Change to the foliage-layer name you want to paint
value = 4   -- The numeric integer value you want to set the "paint" to.
mapSize = 2048    -- The size of your map (2048 = x1 normal, 4096 = x4 large)
foliageLayerId = getChild(getChild(getChildAt(getRootNode(),0),"terrain"),foliageLayerName)
if (foliageLayerId~=nil and foliageLayerId~=0) then
  maxNumChannels = getTerrainDetailNumChannels(foliageLayerId)
  setDensityParallelogram(foliageLayerId, -(mapSize/2),-(mapSize/2), mapSize,0, 0,mapSize, 0,maxNumChannels, value)
  print("\n\nDone")
else
  print("\n\nERROR Foliage-Layer-Name not found: "..foliageLayerName)
end
tämän jälkeen koko mapin ph alussa on n. 7.2 eli aavistuksen emäs

Re: Maaseutu edit [multifruit] [soilmod]

Lähetetty: 14.10.2014 18:17
Kirjoittaja R-System
Jonatha kirjoitti:Saako tota alotus ph arvoo muutettuu isommaks kalkkiimatta? Ja saako myös lannoitettuu silleen et ei pelissä?
Mitä järkeä koko soilmodissa sitten on jos et itse vaikuta asioihin. Siitä se idea juuri tulee että itse kalkitat, lannoitat ja seuraat ph arvoja jne.. Ei ymmärrä.. Smoker

Re: Maaseutu edit [multifruit] [soilmod]

Lähetetty: 14.10.2014 18:19
Kirjoittaja kettunen
Samaa mieltä r-systeemin kanssa. nyt pelissä on jotain mitä täytyy oikeastikkin tehdä.

Re: Maaseutu edit [multifruit] [soilmod]

Lähetetty: 14.10.2014 18:20
Kirjoittaja Jonatha
r-system kirjoitti:
Jonatha kirjoitti:Saako tota alotus ph arvoo muutettuu isommaks kalkkiimatta? Ja saako myös lannoitettuu silleen et ei pelissä?
Mitä järkeä koko soilmodissa sitten on jos et itse vaikuta asioihin. Siitä se idea juuri tulee että itse kalkitat, lannoitat ja seuraat ph arvoja jne.. Ei ymmärrä.. Smoker
Onkos realistista lähtee valmiiseen viljaan ajelee apulannalevittimen kaa ajaa kalkkia? Tai et tulee 1% säiliöön viljaa per pelto? :|

Re: Maaseutu edit [multifruit] [soilmod]

Lähetetty: 16.05.2015 18:58
Kirjoittaja kajaani.86
Saisko linkkin toiseen paikkaan. Kiitos