Renkiä haetaan multiin. (fs13)

Oletko perustamassa uutta serveriä tai puuttuuko mahdollisesti serveriltäsi pelaajia? Ei hätää jätä hakemus tänne auki.
Avatar
R-System
Viestit: 565
Liittynyt: 01.11.2011 07:29
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Renkiä haetaan multiin. (fs13)

Viesti Kirjoittaja R-System »

Jooh elikkäs haen yhtä "vakio pelikaveria" multiin. Ja nuo pelit tapahtuu tuossa mun wip -mapissa. Kuvia tämän hetkisestä savesta löytyy fs13 screenshot alueelta.

-Pelaaminen tapahtuisi 2-4 kertaa viikossa, klo 16-22 välillä, 2-5 tuntia päivässä.
-Ideana olisi tehdä vaikka jonkin näköistä plokia/kuvagalleriaa siinä sivussa.
-Kalusto on suomi-aiheista, pientä ja vanhempaa tuossa savessa. Voi myös ehdottaa omia modeja jos haluaa, kunhan kalusto pysyy realistisessa koossa noin 25-35ha:n tilalla.
-Vehnää ja ohraa viljellään pääasiassa. Ja rehua luonnollisesti tehdään myös. Suunnitelmissa on myös iskeä jurttia maahan jossain vaiheessa.
-Mapissa on käytössä soilmod ja chopped straw -modit.

-Hakijalta edellytän vähintään kahden vuoden aktiivisuutta foorumilla. Tulen tutkimaan mahdollisen hakijan viestejä foorumilla, Tämä helpottaa hakijoiden karsimista käyttäytymisen ja luotettavuuden osalta.
-Minulta et tule saamaan ainuttakaan wip modia ellet satu itse omistamaan kyseistä modia/olet tehnyt sitä. Tuo mappi on ainoa jonka minulta saat.
-Oletan hakijan pelaavan realistisesti ja tekevän työt kunnolla. Äkkipikaisten hosujien ei kannata vaivautua.

Elikkäs jos ihmisiltä löytyy mielenkiintoa lähteä pelaamaan multia pidemmällä aikatähtäimellä kanssani, niin "hakemusta" tulemaan yv:llä.

Tulen ilmoittamaan yv:llä jokaiselle hakijalle, että pääseekö tämä kanssani pelaamaan, vaiko ei.

Ja sitten kannattaa jättää nuo "moro mä voin tulla pelaamaan sun kanssa" viestit suoraan pois. Niillä ei ainakaan mukaan peleihin pääse.

- R-System -
Kuva

Palaa sivulle “Haetaan pelaajia”