Vähä-Kouvon tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos. :)
Avatar
Vapo_
Viestit: 2659
Liittynyt: 23.06.2013 21:59
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Veeteeässä

Vähä-Kouvon tila

Viesti Kirjoittaja Vapo_ »

Moro! Oon Antti Vähä-kouvo, olen 35v ja asustelen täällä satakunnassa vaimoni Marjan ja 5-vuotiaan poikani Eemilin kanssa. Meiltä myös löytyy kaksi kissaa, Reiska ja Pena. Mutta siirrytäämpä maatalous puolelle, eli pyöritän 200h vilja ja lehmä tilaa josta 50h on rehulla.Lehmiä on muutama. Minulla ja isälläni on yhteinen turveurakointi firma. Koneistusta löytyy eli Valtra 8950,Valmet
8400,Valmet 702s,Fiat 180-90ek,Lamborgini 180ek,
leylandi (en muista mallinumeroa) ja sitten Valtra 8400.
Puimurina toimii Claas dominator mega 218.



Kommenttia?
Kuva
Make LS-FIN.COM great again!
https://www.facebook.com/VapoModding/

Palaa sivulle “Farmiblogi”