Saksan Tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos. :)
Avatar
Massikka-poika
Viestit: 115
Liittynyt: 31.07.2012 17:05
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Matti
Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit

Saksan Tila

Viesti Kirjoittaja Massikka-poika »

Päivitys 1

Terve! Olen Matti Välimäki 58 vuotias maanviljelijä Saksalassa. Peltoa minulla on noin 40 hehtaaria ja lehmiä 36. Minulla on myös kaksi kissaa. Tällä hetkellä tilan koneina toimivat David Brown 1490, David Brown 1210 ja Ford 5000 etukuormaajalla ja Sampo 500. Veljelläni Taunolla on myös oma tila ja pääasiassa autan häntä siellä, koska hänellä on vähän enemmän peltoa ja sitä kautta myös enemmän tekemistä. Taunollakin on parikymmentä lehmää tosin vain lemmikkeinä. Omistan myös pinehkön kuljetus yrityksen. Yrityksellä on kolme rekkaa, joten välillä voi tulla kuvia myös rekoista. Silloin sun tällöin voi tulla kuvia myös metsä töistä, koska sitäkin sattuu olemaan parisen kymmentä hehtaaria.

Niitosta ei nyt tullut otettua yhtään kuvaa.
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

5000 tonnisella paalikuorman tekoa. On se ihme, että etukuormaaja toimii, vaikka on sylinterit niin ruosteessa. :D
Kuva

Kotiin päin lähdössä.
Kuva

Kuva

Kuva

Sitten vielä kuva taavetista saunan edessä.
Kuva
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Saksan Tila

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Matti pistäny oikeen oman blokin pystyyn. Komia alotus ainakin! :)
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”