Hyttilän maitotila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos. :)
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Päivitys 12
Päivitystä pukkaa.. Ja otetaas yks kommentti tästä ihan ensiksi esille. Nimittäin tästä mun vapaa ajasta kun kerran tuli puhetta nii kerrotaas siitäki vähän sitte. Nojoo, välillä tuntuu siltä ettei ehi ees nukkumaan ja välillä saattaa olla viikkokin ilman mitään hommaa. Minähän siis elelen työttömyys korvauksilla ja asumistuilla tää on tämmönen harrastus homma vain. Isäntä käy välillä rönttää tankkaamassa nii pääsen kämpiltä tiluksille. Tuo isäntä tahtoo olla semmonen ,että vaikka viikoksi poutaa lupais niin tehdään sesonki hommat mahdollismman nopeasti pois alta vaikkei periaattees mitään kiirettä olisi. Siksi lukioista voi tuntua ,että oon kokoajan työntouhussa ja myös sekin etten kirjottele vapaa ajan asioista juurikaan täällä. Nojoo mennäänpä viimeyön ja illan tapahtumiin. No alku iltahan sujui vaivattomasti. Ekana nostin valtralla aamuksi rehuvarastoon paalin..
Kuva
Jonka jälkeen lähin pyörittelemään olkia verkon sissään.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
No eihän sitä puoleen väliin päästy ku iski claassin tyyppivika ,eli putos rulla peltoon.. Helevetti tarvi ihmetelläkkään miksi ne peltoon tippuu ku näköjään nii ohkaset akselit.. No ei tullukkaa nii pitkä yö ei kerenny ees kahtatoista kello lyyä. No pitänee aamulla ettiä tuo 7 vuotta siemen varastossa seisseen mascaarin ja koittaa jos se vielä toimis.. :roll:
Aamulla sitte alotin päivän käärinnällä. Siitä ei tullukkaan ku tankkauksesta kuva..
Kuva
Isäntä oli navetan välissä käyny viiatin perään hakemassa sen mascarin romun. Saas nähä toimiiko se. Ainaki oli kuulemma pyörimään lähteny ja ei ollu mitään erikoisia ääniä kuulunut. No pitihän sitä sitte lähtiä kokkeileen.
Kuva
Kuva
Kuva
Iltapäivällä sitte alettiin emännän kans ajaan paaleja latoon..
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Paalitki saateltu latoon . Huomiseksi on tiedossa lisää paalattavaa. Isäntä oli paalirallin aikana puinut loput. Tosiaan sää ennustekkin muuttui jälleen poudaksi ja sadetta ei saatukaan. Joten loppu päivän pitäis vapaata kävis vaikka kummin tykönä viiatteja tsekkaileen. Nojoo huomiseen.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Ruutana
Viestit: 408
Liittynyt: 05.11.2015 20:36
Tämänhetkinen kaupunki:: Vammala
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi Ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Ruutana
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Vammala

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Ruutana »

Komiaa 8-)
Kuva
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Päivitys 13
Taas olis päivityksen aika. Vähän lepposampia hommia luvassa tälle päivää ja niiltä osin toivottavasti myös vaihteeksi kevyempi päivityskin. Ensinnä pitää käydä paalaamassa loput oljet ja sitten käydä nuo rehupaalit siirtelemäsä..
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Hyvinhän se mascari hommansa hoiti usean vuoden seisokin jälkeen. Jokasen paalinki sito eikä ketjuistakaa menny ykskää poikki.. Tämän vuoden paalaukset olin tässä. Isäntä lähtee valtralla keräämään oljet ja vie sampalle ne. Samppa on ruukannu meiltä parikymmentä paalia ostaa joka vuosi, joskus enemmänkin. Nykyään kun pitää itellekkin jättää useampia paaleja tuon katosaitauksen takia. Mutta siihen seuraavaan homman ,elikkä paalien siirtoon.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Käväsin siinä päivän päätteeksi vielä saunatuvalla mietiskelin siinä ,että pitäsköhä tuota vielä järjestää pikku pippalot tuolla kun on ilmoja. Soittelin sitte kaimalle ja kyllähän tuo meinas ,että voitas vielä yhesti tänä vuonna kävästä huussin taakse sammumassa. Se nimitäin oli viimeksi sammunu sinne..
Kuva
No saatiin viikonlopuksi jengiä sinne ja kysyin sitte sen yhen likan josta ei oo nyt pariin päivään ihme kyllä mitään kuulunut. Missä lie rampannu. No sen tytön nimi on Pauliina.. Minusta ihan hyvä nimi, varmaa yks mun lempi nimistä Juulia on myöski hyvä ja ja no ei teitä kiinnosta mistä nimistä joku jätkä tykkää :D No seuraavassa päivityksessä luultavastikki paska haisee ja maa kääntyy. Saa nyt nähä.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Hienoa blokia, kenes tekele tua MP-Lifti on?
Kuva
Viki
Viestit: 2100
Liittynyt: 28.02.2012 17:04
Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Viki
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: --

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Viki »

Pikkuse ne naiset tännekki vaa tunkee. On ne ihmeellisiä... :D Mutta hienoa blokia on. Tuli melkee luettua koko homma kerralla. ;)
Viimeksi muokannut Viki, 12.12.2015 18:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Matille kaikki kunnia avartista.
Avatar
savi_ukko
Viestit: 422
Liittynyt: 05.04.2015 11:56
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomee ,ralli englantii ja vähä tuota svenskaa
Multiplayer tunnuksesi?: NEO FIN
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja savi_ukko »

Jälleen kerran komia päivitys!
Kuva
"Smotoilla läpi talven!"
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Päivitys 14
Ja taas päästetää H&H irti ja uuden päivityksen pariin.. Ja kommenteista bongattua ja vastausta siihen. Naiset on aika oleellinen asia ku niitä on joka paikka täynnä ja se nimen omaan ku on se kiinnostavampi osapuoli nii väkisinki sitte ote herpaantuu myös ploki puolella näihin. :D Vaa eihän se haittaa kunhan jutut pysyy tietyissä rajoissa. Mutta joo syksy painaa todenteolla päälle, sateitakin lupailee vaan antaa tulla. Ei se paljon paskanajo hommia tai kyntöjä haittaa. Valtralla ollaan syksyisin levitelty lietteet ja tänäkään syksynä siihen ei tule muutosta. 6610 taas on kääntöauran edessä. Ite alottelin ajamalla lietteet tuohon tilan viereiselle pikkulohkolle. Isäntä lähti kaupungista hakemaan laassiin osia ja sen jälkeen lyöpi sen kasaan.
Kuva
Kuva
Kuva
Kun sain paskat levälleen lähdin samantien kyntämään ripulit maanrakoon haisemasta. Aamupäivä oli selkeä ja yhtäkkiä taivaalle kerty hyvänlaisesti pilviä. Ja sittehän se taivas ratkesi.. Onneksi sataminen pysyi kohtuu rajoissa nii pysty jatkamaan kyntämistä.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Nonii saatiin aloteltua hyvin kyntöjä tänään, mutta voorti päätti lopettaa työsopparin tältä syksyltä. Alko moottori huohottamaan niin maan perkeleesti ja tehot katos. Kylmänä lähtee käyntiin vaan lämpimänä ei ja käy muute melko karusti. Tais mennä männänrenkaat.. No ei auta, talvella pitänee alkaa konetta purkamaan ja kattoa mahtaako sille mitään vai pitääkö hommata jostaki parempi alakerta siihen.. Kummilta kyselin kyntöjen ajaksi lainaan raktoria ja lupashan tuo yhen nelikkoviaatin lainata suolta. Mää lähenki heti hakemaan sitä tai no en sittenkään ihan vielä. Pitäähän viikonlopustaki kertoilla jotaki. No se meni vähemän mallikkaasti. Nimittäin unohin veneen viedä pois sieltä ja aamulla heräsinki veneestä sammuneena keskeltä järveä.. Onneksi ei mitään sattunu. Heikki sano ,että hän tais nostaa mut tuosta tuvan rappusilta sinne veneeseen ja lykkäs vesille sen. No kyllähän me molemmat naurettiin tapahtuneelle loppujen lopuksi. Puhelimesta selvis ,ettei oo muutenkaan mennyt putkeen. Oli ilmeisesti selvinnyt minulle illan aikana ,että tämä pauliina oliki yks niistä helkkarin aktivisteista jokka vierailli meidän navetalla. Oli tekstari tullu ,että sori hän oli aikonut kertoa mulle. Mää olin kuulemma onnistunut muuttamaan häntä ihmisenä ja opettanut uusia asioita tästä alasta mistä hän ei tiennyt. Käski mun tulla käymään ku oon selvinpäin mikäli enää haluan tätä nähdä. No vastasin sille ,että mun pitää miettiä rauhassa asiaa. No kertokaahan lukiat rakkaat meenkö mää kuulemaan mitä sillä on sanottavaa vai annanko olla? Ja kiitokset kommenteista, mää lähen hakemaan viiattia.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Viki
Viestit: 2100
Liittynyt: 28.02.2012 17:04
Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Viki
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: --

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Viki »

Makiaa, on makiaa! ;) Ja sinuna melkei jättäsi välii, vaa mistäs sitä tietää minkämoine se o. Tempauksista päätelle ei vaa kuulosta kauhee hyvältä. :roll:
Kuva
Matille kaikki kunnia avartista.
Mehtä
Kunniakäyttäjä
Viestit: 2955
Liittynyt: 05.03.2011 13:45
Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Mehtä »

On se komiaa! Tuuliviiri... Akkoja tulee ja menee mitä sitä yhtä murehtimaan?
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
jusanteri
Viestit: 283
Liittynyt: 17.10.2014 22:26
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Jusanteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja jusanteri »

Kyllä on komiaa. Voisithan sää käydä kuuntelee mitä sil on sanottavaa ja päätät sitte mitä teet. :)
Asus Rog Strix x570-E gaming|Amd ryzen 9 5900x|Kingston fury renegade 32gb DDR4|Asus Rog Strix RTX 2080ti|Samsung 2tb 980 pro m.2 ssd|Samsung 1tb 970 evo m.2 ssd|Samsung 1tb 860 qvo ssd|Fractal desing define r6|Asus Rog Strix 850w
Pidon rajat löytyy vain ylittämällä ne.
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Päivitys 15
Laitetaas nyt tämän viljelykauden viimenen päivitys. Kylläpä se aika on vierähtäny. Viimeset pari päivää on kulunut pienesti sateisessa säässä. Lietteet sain kaikki levälleen ja siitä operaatiosta muutama kuvakin on otettuna. Lietettä tulikin aikalailla joka lohkolle ,mutta yksi tienvierus lohko vain kynnetään. Loput jäävät kevääksi ,vielä on vähän mietinnässä mitä kynnetään.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Isäntäki kävi pari päivää sitten pankissa aiko kuulemma ostaa Niskalan isännältä niittokoneen. Mutta se oli kerennyt jo mennä. Mutta oli se sinä päivänä ostanu jotaki ihan muuta. Oli ottanu pienen lainanki nimittäin oli ostanu Niskalalta jonkulaisen pelto pläntin.. Se on tuolla meidän tilan takana 100-150m päässä hallin nurkalta. Sinne kuulemma aletaan tekemään tie loppusyksyn ja talven aikana. Se itseasiassa aiko vissiin lähtiä sahaamaan sitä jo.. No ite palaan tuohon kyntöhommien äärelle. Tosiaan hain kummilta lainaan tuommosen Fiat 980DT:n on muute aika ärhäkän olonen kampe. Ei paljo 3 siipinen perässä tunnu..
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Ja näin olisi syksyn kynnöt kynnettynä. Isäntä oli hakenu mettäkärryn ,joka on mun enon kans yhteinen. Näköjään isännällä vauhti päällä.. Ei varmaan mene kauvaa kun on tie valmiina.. Näyttää ,että se hättäilee kaiken kans ku tuo runniki valmetin perässä. Kuulemma pitäs alkaa hiekkaa tuohon hallin taka ajamaan läjään valmiiksi. Tosiaan tuohon runniin on uusittu lava ositain edellinen oli todella laho niin se teki puolet lavasta uusiksi ja teki kiinteät laidat joskus 2000 luvun alussa. Nyt ne kohdat joita ei uusittu on alkanut lahoamaan läpi. Sen takia sillä ei olla nyt viljaa ajettu vähään aikaan ja se takalaitaki jossakin maanajossa otti hatkat. Tuolla se hallin seinää vasten nojaa ja odottaa korjausta, kaippa se pitänee talven aikana laittaa kuntoon. Mutta mutta, tämä on nyt viimenen varsinainen päivitys tälle vuotta. Saattaa olla ,että tulee jotaki info päivityksiä jossain vaiheessa.. Mutta kiitosta nyt kaikille seuraajille ja jatkamme tässä joskus.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Tosi mukavaa luettavaa. ;)
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

Komiaa kaikin puolin.
Kuva
Kuva -En säker kompis!
Viki
Viestit: 2100
Liittynyt: 28.02.2012 17:04
Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Viki
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: --

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Viki »

Komia päivitys.
Kuva
Matille kaikki kunnia avartista.
Lenni
Viestit: 1266
Liittynyt: 10.12.2011 21:09
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Olvisalmi

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Lenni »

.
Viimeksi muokannut Lenni, 16.04.2016 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Päivitys 16
No vielä löyty yhteen päivitykseen kirjottamista. Tosiaan alkaa olemaan kohta puoliin loppusyksyä. Saatiin tehtyä tuolle uusimmalle lohkolle tiekin.. Kyllä meinaa vähän tympiä ku tuossa yhen vanhan kääkän mettää välissä, oltas saatu kulku niin nätisti tehtyä jatkamalla tuota vanhaa tietä. Isäntä soitti monesti sille äijälle vaa ei suostunu vaikka minkälaisia summia sille tarjoili. No tehtiin sitte tuosta hallin takaa uus tie joka meni vähän vituiksiki. Joku silmäke tuossa yhessä kohtaa nii jouduttiin ajamaan kiviä ja hiekkaa jos miten monta kuormaa.. Ja vesi seisoo siinä kohtaa tietä.. Vähän monttunenki siitä tuli, mutta ei tuota tietä onneksi nii paljo tarvi ajellakkaan kun ei oo ku yks lohko sen päässä..
Kuva
Tosiaan siinä aikani kuluksi korjasin tuon kärryn. Nyt pitäs pystyä ajamaan viljaakin.. Enoki kävi valmetillaan apuna tiehommissa ja hän toi mukanaan tuon maansiirtokärryn.. On muute perkeleen hyvä kärry..
Kuva
Kävin vielä asioikseen fiiatilla nappasemassa tuosta lohkosta kuvan. Muistaakseni n.4ha läsi, keväällä pitää sitte kyntää. Näyttää, että pellon edellinen omistaja on ollu kevytmuokkaaja. Ja meillä siihen hommaan ku ei luoteta yhtään.
Kuva
No sitten seuraavan asian pariin. Ollaan ajateltu josko alettaisiin jatkamaan tuota navettaa. Saataisiin kaikki elukat sopimaan sisälle ja vasikoille paremmat tilat ym.. Mutta, on tässä pari vaihtoehtoa mistä pitäsi mielipiteitä kysellä. Ensinnäkin sijoitus, jatkettasko suoraa linjaa tuonne pellolleppäin vai pitäiskö se jatko tehdä tuonne hallille päin. Ja toinen asia, tilataanko elementit siihen jatko osaan vai tehdäänkö puuseinät? Kumpi olis parempi vaihtoehto?
Kuva
Ja tosiaan ,en oo siihen naiseen pitänyt mitää yhteyttä pariin viikkoon ja nyt tuli sitten textari jossa se selitti kaiken. Kuulemma oli sinä yönä kun he olivat siellä navetalla tekemässä "töitään" oli tullut täysin yllätyksenä ,että minä tulisin sinne. Sillä he luulivat ,ettei ketään ollut kotona. Hän oli kuulemma ollut siellä varastossa lähimpänä ovea ja nähnyt kuinka minä hoidin niitä vasikoita. Ja oli kuullut kuinka minä lässytin niille vasikoille ja siitä hänelle oli tullut tosi hyvä mieli. Ja sitten hän vahingossa aivasti ja minä kuulin sen. Sen jälkeen hän astui ulos ,kuulemma sen takia ettei muut jäisi kiinni. Kuulemma oli ihastunu meikäläiseen heti kun näki mut lähempää. Ja oli elukoitten suojelu ym muu paska unohtunut. Hän kuulemma päätyi silloin vahingossa sille ekalle mökkireissulle kun kaimani oli yrittäny iskeä naisia meidän viikonlopun viettoon ja siellä kuulemma oli tunteet tällä vain vahvistunut. Siksi hän oli raahannut minut ulkoa sinne mökkiin sisälle ,kun olin ulos sammunut. Viikonlopun jälkeen hän oli alkanut nuihin eläin hommiin perehtymään ihan eri näkökulmasta ja oli jälleen alkanut lihaa syömään. Sekä palaamaan normaalin ihmisen tapoihin ja tottumuksiin. Sen jälkeen hän tuli meille pitkän rohkeuden keräämisen jälkeen ja yritti alkaa tutustumaan minuun paremin. Ja vielä lopuksi hän kertoi, ettei täysin omasta tahdostaan liittynyt aktivisti toimintaan. Se oli kuulemma hänen kaveriporukan juttu. Joka on nyt entinen kaveri porukka, he eivät enään hyväksynyt häntä kaverikseen. Hän on myös kokoajan pelännyt ,että muistan missä hänet olen ennen nähnyt. Ja meni kertomaan minulle asiasta kun oli ollut tolkuttoman päissään. Ja lopuksi oli vielä anteeksi pyyntö ja toivoi että voitas nähä vielä. No lisää miettimistä meikäläiselle... Ja päivitys on hyvä lopettaa tähän.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Viki
Viestit: 2100
Liittynyt: 28.02.2012 17:04
Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Viki
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: --

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Viki »

Raha ratkasee, vai kuinkas se menikää. :D Kyl mää melkei jatkaisin tota navettaa pellolle päi, vaa elementeistä en sano kyllä mitää. Mutta komia päivitys jällee. ;)
Kuva
Matille kaikki kunnia avartista.
Avatar
Vikii
Viestit: 148
Liittynyt: 02.11.2014 14:45
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Vikii
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Sitä ei moni tiiä

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Vikii »

Komiaa ja jos tilaa niin vasikoillehan vois tehö ihan oman puolen? :)
Kuva
Ford miäs henkeen ja vereen!
Avatar
Jimmykojootti
Viestit: 187
Liittynyt: 30.12.2010 16:34
Kielet: Suomi, Englanti, hieman Ruotsia ja Saksaa.
Multiplayer tunnuksesi?: Jimmykojootti
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Jimmykojootti »

Perhanan nättiä plokia, jatkoa vaan mikäli vielä jaksaa Heihei
Kuva
|| Intel Core i5 3570K || Gigabyte Radeon 7970 Ghz edition || G.Skill 8GB 1600Mhz RAM || AsRock Z77 Extreme4 || Seasonic X-650 Power || 128GB SSD 1000GB HDD ||
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Kyllä sitä jossain vaiheessa tulee. :) Pelailen nyt jonkuaikaa fs 15 ja siitäki on ploki menossa..
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Corolla1
Viestit: 343
Liittynyt: 20.01.2014 15:57
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Corolla1 »

Semmosta et meinaakko laittaa ton 6610 Fordin jakoon?
FORD TRAKTORIT. LUJAT, LUOTETTAVAT!

Parhaalla on värinsä.Sininen.
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Hyttilän maitotila

Viesti Kirjoittaja Maatila »

En laita ku ei oo mun tekemä.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”