Tila Kestilän peräkylältä.

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos. :)
Transit mies
Viestit: 271
Liittynyt: 31.05.2014 21:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Ilmajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Transit mies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Transit mies »

Hyvää blogia ja hienot koneet :) Varsinkin uusin Ford 8-)
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Ploki pitää pientä taukoa ,kun on ollu nii paljo kiirettä.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Päivitys 34
Joo viime päivityksestä on vierinyt pari viikkoa aikaa. No eipä siinä muuta ,kun ollaan sateessa ryvötty. Viimeset kynnöt hoidin alta pois juuri ennen sateita. Sen jälkeen pidetty pientä taukoa rehkimiseltä ,eikä olla käyty kun navetalla vain. Kävi armeija kaveriki kylässä kun oli tulossa haapaveeltä oli käyny ostamassa haapaveeltä uuden kyntöauran joltaki äijältä joka kuskaa tuota ransomesia maahan. On silläki kovasti tila koko kasvanu ku tuommosella valametilla ajelee. Viimeksi kun kauvan sitten kävin sillä oli vaan 602 ja 605 etukuormaajalla. Kuulemma ostanu hulluna maata viimevuosina.. Sille tulee vähän erilailla rahaa ku meikäläiselle. Vaikka tuleehan mullekki onneksi nyt vähän enemän rahaa ku ostin 10ha tukioikeudet. Melkeen kaikki raiviot sain tuen piiriin..
Kuva
Joo nyt on ollut pari aurinkoista päivää nii uskaltaa jo alkaa pellolle menoa suunnittelemaan. Laittelin voortiin paripyörät ja lähin täyttelemään vesivakoja ja muita epätasasuuksia kynnetyiltä pelloilta. Montaa kuvaa ei tullut ,mutta kaikki lohkot tuli läpi käytyä.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Viimenen kuva on otettu sillon ku sain kaikki tasaseksi. Tyttö oli ajelemassa lietettä tasoitetuille lohkoille.. Eikö ookki vama saanut hieman aurinkoa ku nuin haalistunut? :D Joo tosiaan tuli ostettua tuommonen hankmo 90 yheltä äijältä pyhännältä. Oli ajamattomilla rullilla ja uusilla laakereilla oleva kone.. Hyvä pitäs olla. Hintaakaan ei ollut 700€ enempää..
Kuva
Lähin sitä sitte kokeilemaan ja hyvinhän tuo ajo asiansa.
Kuva
Kuva
Kuva
Juu semmosta. Ei mulla taida muuta tähän päivitykseen ollakkaan. Kommentoikaa ihmeessä :)
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Atcat123
Viestit: 256
Liittynyt: 01.07.2013 08:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Hamina
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: NTJ
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Hamina

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Atcat123 »

Ihan luettavaahaa tää on :)
Lenni
Viestit: 1266
Liittynyt: 10.12.2011 21:09
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Olvisalmi

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Lenni »

Komiaa on! :iso:
Kuva
Mehtä
Kunniakäyttäjä
Viestit: 2955
Liittynyt: 05.03.2011 13:45
Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Mehtä »

Komea päivitys! Mites foordi on pelannut?
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
Avatar
Komaal
Viestit: 554
Liittynyt: 20.05.2014 14:39
Tämänhetkinen kaupunki:: Kuortane
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Komaal
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Komaal »

Tosi nättiä! Foorumin parhaita lokeja ehotomasti! Jatkoa jatkoa!
Kuva
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Päivitys 35
Joo moro taase. Palataampa aijempiin kommetteihin ,kun kyselyä on tullut tuosta 6610 toimimisesta. No onhan se pelannut, pieniä sähkövikoja on esiintynyt. Tarkemmin sanottuna mittaristo toimii millon tahtoo ja joskus polttaa etutyövalojen sulaketta. Mutta se siitä päivän hommien pariin. Tuli tosiaan urakointi pyyntöä ja tyttö lähti levittämään apulantaa yhelle isännälle 2km päähän. Pääseepi koittamaan amazonea se ei olekkaan sillä vielä mitään tehnyt..
Kuva
Ite lähin ajamaan kynnöksille lietettä.
Kuva
Kuva
Kuva
Perhana ku jäi tuo perälevyki tuohon haitalle. Luulin ,että sille olis jotaki käyttöäki ennenku tuonne aletaan lietettä ajamaan.. :D
Kuva
Melkolailla puolet kynnöspelloista sain valeltua sillä itellään ja seuraavaksi lähin multaus hommiin. Piti kävästä syömäsä ja tyttöki tuli sopivastiurakka hommista syömään ja navettaan. Ite en iltanavetalle tänään joudakkaan ,kun on luvattu taas tuota sadetta. Tavote olis saada edes puolet ohrista maahan. Mehän lopetettiin tuo vehnän viljely. Ei oikein meinannu enää nuo vehnät onnistua olis pitäny nii palio kaiken näköstä ainetta levitellä ,nii halvemmaksi tuli vaihtaa viljalajia. Pari vuotta mentiin pelkällä ohralla ja nyt kokeillaan rypsiä.. Mutta laittelempa nyt karhimisesta kuvia.
Kuva
Kuva
Ei tullu karhittua kun pari lohkoa vain. Lähdin sitte tilalle takasin laittelemaan kylvökonetta iskuun ja 6600 paripyöriä paikolleen. Tuohon 6600 passas 604 paripyörät, jos kokeeksi kylväis vaikka voortilla.
Kuva
Tyttöki oli jo tehny navetta työt ja oli jousikasta laittamassa toimintakuntoon. Sen jälkeen se lähti vanhan navetan taka tienvarteen karhitteen.
Kuva
Juu jospa se lähtis pikkuhiljaa rullailemaan. Kuviahan ei paljo tullu mistään hommasta ,mutta sitähän se kiire teettää. Jospa sitä seuraavassa päivityksessä jo kylvettäs. Eikai siinä kommenttia tiskiin.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Nättiä on!
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Päivitys 36
Morjensta taas vaihteeksi. Kylvöpäivä luvassa kuten viime pävityksessä lupasin. Jos sais kylvettyä edes parilohkoa sateen altapois. Perus navetta hommat ensiksi ja sitten menoksi. Takapaino oli jäänyt viime syksyltä jyrän taakse ei ollut jyrälle muuta paikkaa silloin. Mutta käytin sitte sitä jyrää 604 takapainona.
Kuva
Tyttö kävi vielä suurimpia heittoja tasailemassa jousikkaalla. Menin sitte perästä kylvökoneella.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kahvitauvon paikka lohko tuli valmiiksi kylvettyä. Nyt on sentään 2ha tehtynä valmiiksi ennen sateita.. Tyttö oli käyny jo toista lohkoa hieman karhittemassa. Kun olin menossa jatkamaan nii eiköhän navettavaraston edessä hajonnu voortista työntövarsi peruuttaessa ja toinen rengas räjähti kylvökoneesta sekä vantaita meni taas ja jälleen kerran paskaksi. Siihen pättyiki kylvöhommat tältä päivältä ja tulevalta viikolta. Smoker No soitin rampalle nii se kulemma joutas kylvämään. Siinä sitte hirviällä tohinalla alettiin jatkamaan. Tyttö lähti ajamaan lietettä ja ite laitoin 6600 perään karhin ja soittelin velipojan apuun. Karhittiin sitte kahella lohkoja kylvökuntoon.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Eihän se velipoika kauvaa kerenny apuna olla. Mutta kyllä siitä jonkin verran apua oli. Tyttö lähti sitte eri lohkoa karhimaan ,kun sai lietteet levälleen. Huomista varten alkaa olla kaikki kylvökunnossa. Jospa se raimo sais huomenna kaikki kylvettyä meille nii pääsis muihin hommiin. No seuraavaan kertaan!
Kokeilin vaihteeksi ilman suurempia kuvien muokkauksia. Kertokaa millasten nuiden kuvien pitäs olla ,että ne olis mahollisimman hyviä. :)
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Atcat123
Viestit: 256
Liittynyt: 01.07.2013 08:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Hamina
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: NTJ
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Hamina

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Atcat123 »

Aivan mahtavaa! Tuollaset kuvat o hyviä.
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Päivitys 37
Huomenia lukioille. Siinä aamulla kuten tavallisestikkin lähin aamulypsylle. Raimo siinä soitteli ku olin aamu kahaville menossa ,että se olis tulossa meille päin. Sanoin ,että tulee ekana kahaville nii lähtee aamu kunnolla käyntiin. Kohtahan se nyykkäri pihalle pyyhälsi ja iso ukko astui pirttiin kahvin perässä.. Kerroin päivän suunnitelmat ja se ainaki tämän hetkisesti passas. Oli kuulemma joku kaivuu urakka tulossa päivemmällä ja tuntu ,että sinne on pakko sitten mennä mikäli soitto tulee. No ei me siinä kahavi pöydässä kauvaa istuttu vaa lähettin kohti päivän koitosta. Hyppäsin nyykkärin hyttiin ja menin sen kyytillä ekalle lohkolle. Ikäänkuin tarkastamaan vielä jälkikäteen ,että se oli kunnolla karhittu tasaseksi.
Kuva
Kuva
Sitten lähdin hakemaan "täyttövaunua" kotoa. Jurruutin superin kans pellon laitaan ja kyllä se raimo katto ,että minkä kans se sieltä tulee. Hyppäsin siinä sitte vielä kyytille ja sanoin ,että nii ne siemenethän pitää tosiaan lapioida koneeseen. Ekaa kertaa pitkään aikaan käytettiin tilan omaa siementä.. Tähän asti ollaan käytetty jostain ostettua valmiiksi lajiteltua siementä. Raimo ajeli säiliön tyhjäksi ja sano ,että pitänee lähtiä sinne kaivamaan nytten ja sano ,että voin mää kylvää sen kalustolla loppuun. No eihän siinä sitte auta ku alkaa omaa selkäänsä kuluttamaan.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kylläpä oli uuden karhea tume hyvä. Raimo oli vuoden vaihtees vaihtanut vanhan Tume HKL2500:sen tuommoseen 3m hinattavaan.. Ihan käypä peli etten sanos. Sain ohrat maahan johonki 11 aikaan illalla ja meinas olla jo vähän pimiää siinä vaiheessa. Tyttö tuli yöksi jatkamaan rypsin kylvöillä.. Säätelin koneen sen apuna ja tehtiin eka täyttö yhdessä. Joskus kahen maissa kävin hereillä kun tyttö kolisteli sisälle ja sohvalle nukkumaan. Saatiin kaikki kylvettyä ennen sateita. Täytynee huomenna pestä nuo lainakoneet ja käydä palauttamassa. Sen jälkeen rupeanki odottelemaan laskua.. :D Mutta joo kommenttia tulemaan.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Komiaa on! Ootkos koskaan miettiny ostavasi jotain kunnollista täyttövaunua? :D Lapioiminen ''saattaa'' olla aika työlästä.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Ennen ei oo ollut tarvetta. Saanu säkistä valuttaa tähän mennessä. :) Mutta nyt tuntuu siltä ,että olis jonkulainen täyttövaunu ostoslistalla. Tai sitte laittas vaa tuohon kipaan jonkulaisen ruuvi virityksen.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Päivitys 38
Nonii jälleen päästään päivityksen makuun. Viikko siinä kerkis mennä hujahtaa. 3 päivää sato ja pari päivää annoin peltojen kuivaa ennen jyräystä. Siinä samalla sitte kun minä alottelin jyräämään nii tyttö lähti lyömään apulantoja levälleen. Toistaseksi ykkös sadolle lannotetaan vain raiviot. Saa nähä miten se 6600 pysyy pinnalla apulannanlevittimen kans..
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kävin sitte vielä uusimmalla raiviolla kahtomassa, miten on lähtenyt heinä kasvuun. Osa tehtiin rehuksi niin loppu syksystä ,että se ei kerennyt enää kasvaa ollenkaan. Hyvin tuo oli leudon talven ansiosta talvehtinut.. Jääpoltettakaan ei juurikaan esiintynyt.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Puolen päivän aikoihin sain jyräiltyä loppuun ja jatkoin sitten sadepäivien projektia ,elikkä kylvökoneen korjausta..
Kuva
Kun tyttö sai lannat levälleen se otti parit voorteista veks ja alotti suodattimien ja hyttien pusaamisen..
Kuva
Kylläpä se aika vierii kohta ollaan taas rehunteko hommissa.. Pahoittelut hieman kiireessä tehdystä päivityksestä. On ollu vähän kiireitä.. Mutta kommenttia kiitos!
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Valluman
Viestit: 77
Liittynyt: 12.04.2012 17:05
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Valluman »

Todella komiaa! :yhteistyö:
Mehtä
Kunniakäyttäjä
Viestit: 2955
Liittynyt: 05.03.2011 13:45
Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Mehtä »

On komeaa. Vantaitako tume vaatii?
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Päivitys 39
Morjensta taas vaihteeksi. Joo tumeen tosiaan piti vantaita laitella sen vahingon seurauksena. Mutta nyt se on kutakuinkin läjässä ja kunnossa ensi kevättä varten. Joo tosiaan kyllä tähän 2 viikkoseen sattunu taas jos minkälaista. Ja yksi tapahtuma oli raktorin vaihto. 604 tämä kova työjuhta lähti keskon vaihtokone rivistöön ja tilalle tuotiin tuommonen italialainen viritys. Vuosimallia -88 ,Fiat Agri 100-90, Ålön 4300 etukuormaimella.. Mitäköhän 5500h se taisi olla ajettu ,mutta vähän kuluneemmilla renkailla varustettuna.. Muuten kyllä fiksu kampe ,löytyy hydraulinen työntövarsi sekä kallistin.. Maatalousvetolaitekkin löytyy. Nii ei tarvi paalatessa pitää reikäraudassa paalainta.. Niinku 3060 palon jälkeen on joutunut tekemään.
Kuva
Kuva
Käväsin tuolla uusimmalla sitte hakemassa junkkarin ja laitettiin rehulaidat paikolleen.
Kuva
Seuraavaksi hain 6610 perään Silppurin odottamaan huoltotoimenpiteitä.
Kuva
Kattelin päiväsellä sitte säätiedotusta ja näytti viikoksi melkein poutaa. Joten pakkokai se oli hakia taas tuo krone vuokralle.. Tämän niittokoneen omistaja meinas ,että se on viimenen kesä ku hän tätä konetta vuokraa ja käski mun ostaa sen pois. Vaa pitä nii isoa hintaa ,ettei viiti ostaakkaan tuota.. Melkee 8000€ tuosta ulkona säilytetystä romusta. Kyllähän se ihan toimiva on ,muttei tiiä lopulta missä kunnossa kulmavaihteet ym. tuossa on.. Kyllähän se hyvä kone käyttää on ,ettei siinä mtään.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Juu huomista varten tuli semmoset 10ha niitettyä.. Hyvin oli heinikot lähteneet kasvuun. Vaikkei apulantaa muualle ajettu kun raivioille.. Hyvin se viiatti jakso tuota niittokonetta vetää. Vaikka kyllähän nyt kutosen pitääki jaksaa. Nojoo. Seuraavassa päivityksessä alotellaan silppurointia. Saa nähä miten meijän huomena käy ku kaksistaan koitetaan tytön kans tolskata. No siinäpä sitä on ihmettelemistä.. Kommenttia tulemaan!
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Mehtä
Kunniakäyttäjä
Viestit: 2955
Liittynyt: 05.03.2011 13:45
Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Mehtä »

Kerrassaan komeaa! Onko fiatissa turbo vai muuten vaan suora putki?
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

Aina tullu päivitykset katottua, ei vaan jaksa aina kommentoida.Komiaa on!
Kuva
Kuva -En säker kompis!
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Mehtä kirjoitti:Kerrassaan komeaa! Onko fiatissa turbo vai muuten vaan suora putki?
Turpoton vehe se on. Edellisellä mistajalla oli vääntyny se alkuperänenputki metäsä nii oli sitte laittanu suoran putken tuohon. :)
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Lenni
Viestit: 1266
Liittynyt: 10.12.2011 21:09
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Olvisalmi

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Lenni »

Nätit päikkärit tullu tänne, sillä aikaa kun ollu jossain muualla. :D

Jatkoa. ;)
Kuva
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Plogin kiinnostus pikasen lopahtanut. Voipi olla ,ettei tuu enää montaa päivitystä. On vähän kiirettä ja sitte vapaa ajalla oon tehny rakennuksia ja mappia. Saa nähä miten sitte jatkossa edetään.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
141
Viestit: 2470
Liittynyt: 15.10.2013 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: pälkäne
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pälkäne

Re: Tila Kestilän peräkylältä.

Viesti Kirjoittaja 141 »

Maatila kirjoitti:Plogin kiinnostus pikasen lopahtanut. Voipi olla ,ettei tuu enää montaa päivitystä. On vähän kiirettä ja sitte vapaa ajalla oon tehny rakennuksia ja mappia. Saa nähä miten sitte jatkossa edetään.
No tee vaikka uus bloki tai jatkoa tälle uudella mapilla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”