Sivu 1/1
Textuurien laitto, ja hiekan, asfaltin yms. laitto mapiin.
Lähetetty: 17.02.2014 13:33
Kirjoittaja N141H
Elikkäs, tuo otsikko kertoo kaiken. Haluen siis tietää, miten saa textuurit mappiin, ja miten saan laitettua hiekkaa, ruohoa, kailliota ja asfalttia mappiin. Kiitos jos joku auttaa mahdollisimman pian.

Re: Textuurien laitto, ja hiekan, asfaltin yms. laitto mapii
Lähetetty: 17.02.2014 13:54
Kirjoittaja Patu(FIN)
No jonkunlaiset ohjeet.
Menet ensiksi sinne sun mapin tiedostoihin. --->
map kansioon ---> sieltä
textures ---> sieltä etit
terrain ja sinne laitat ne haluamasi textuurit. Jospa ymmärsit jotakin.

Re: Textuurien laitto, ja hiekan, asfaltin yms. laitto mapii
Lähetetty: 17.02.2014 14:18
Kirjoittaja Valmet Driver
Ei sole poika tempphu eikähä mikhää.
Re: Textuurien laitto, ja hiekan, asfaltin yms. laitto mapii
Lähetetty: 17.02.2014 15:35
Kirjoittaja N141H
Patu(FIN) kirjoitti:No jonkunlaiset ohjeet.
Menet ensiksi sinne sun mapin tiedostoihin. --->
map kansioon ---> sieltä
textures ---> sieltä etit
terrain ja sinne laitat ne haluamasi textuurit. Jospa ymmärsit jotakin.

Kiitos Patu.
E: Mulla ei tuiminu, vai näkyykö ne textuurit vasta pelissä?
Re: Textuurien laitto, ja hiekan, asfaltin yms. laitto mapii
Lähetetty: 19.02.2014 07:44
Kirjoittaja xJaSeVe
Mun mielestä textuurien laitto on kaikista helppointa, että vaihtaa koko kansion, siis korvaa sen edellisen textuuri kansion.
Itse käytän sitä taktiikkaa.
Re: Textuurien laitto, ja hiekan, asfaltin yms. laitto mapii
Lähetetty: 21.02.2014 14:38
Kirjoittaja N141H
xJaSeVe kirjoitti:Mun mielestä textuurien laitto on kaikista helppointa, että vaihtaa koko kansion, siis korvaa sen edellisen textuuri kansion.
Itse käytän sitä taktiikkaa.
Voitko laitta kuva tutoriaalii?
Re: Textuurien laitto, ja hiekan, asfaltin yms. laitto mapii
Lähetetty: 21.02.2014 14:52
Kirjoittaja Maon^
Xjaseve tarkoitti varmaan eri asiaa kun rakennuksen tekstuureja.
Eli sun pitää korjata polut.

Re: Textuurien laitto, ja hiekan, asfaltin yms. laitto mapii
Lähetetty: 21.02.2014 15:05
Kirjoittaja Verkku
No jos otat toisesta mapista opjektin ja kansion jossa on tekstuurit ja i3d tiedosto niin lyöt sen mapin opjektikansioon ni ei tarvi polkuja korjailla.