Back to the 2009

Vanhat LS-FIN.Com palvelun tiedotteet ja kyselyt käyttäjille.
Lukittu
Ls 2011 Fani
Viestit: 1110
Liittynyt: 01.03.2012 22:05
Tämänhetkinen kaupunki:: Orimattila
Multiplayer tunnuksesi?: Ls 2011 Fan
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Orimattila

Re: Back to the 2009

Viesti Kirjoittaja Ls 2011 Fani »

Aecel kirjoitti: tiiän, etteimodeja varmaan ole tarpeeksi ja heillä riitä aika/into tähä niin eikö näitä häiriökäyttäytyjiä voi sitte vaan bannata suoraan jos ohjeistaminen ei auta?
Eikös tätä asiaa vois taas ratkasta sillä, että lisättäs moderaattorien määrää?
City^ kirjoitti:Nimeltämainitsemattomien käyttäjien ja moderaattoreiden piittaamattomuuden takia foruumin taso on laskenut. :geek:
Samaa mieltä.
Ennen täällä oli asiallista kommenttia lähes kaikki. Nykyään menee välillä aiheen ohi ja kaukaa tai sitten vittuillaan vaan ajankuluksi.

Joku puhui tuolla ylempänä että modaus loppui kinuamisen takia.
Tämä se nimenomaan rasittavaa on. Itsekin pari vuotta sitten kun mappasin Jepen kanssa niin ei sitä kovin montaa kuvaa tarvinnut laittaa niin johan oli yv laatikossa testipyyntöjä sun muuta paskaa näin suoraan sanoen.
Myönnän että itsekkin joskus aluksi ei ollut ehkä parhaimmistoa täällä foorumilla, mutta ei kai läheskään kaikki meistä? Kyllä OSA on huomattavasti parantanut käyttäytymistään täällä, mutta löytyy kyllä se toinenkin puoli.

Ja niinkun city tuossa sanoi, muistan itsekkin ainakin yhden moden kuka laski foorumin tasoa jatkuvasti. En tiedä onko enää täällä.
Tuntuu että väkeä kaikonnut täältä jonkin verran. 2 vuotta sitten oli paljon enemmän keskustelua ja vipinää täällä.

Tällästä tällä kertaa. Pistäkää omaa mielipidettä alle.
Kuva
Autan mielelläni mappaukseen liittyvissä kysymyksissä.
Käykää tsekkaamassa YT kanava! Crossia ja trialia!
http://www.youtube.com/user/TheJJRacing?feature=mhee

Myös Facebook sivu!
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Back to the 2009

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Yv:llä tapahtuvasta kinuamisesta voi laittaa vaikka mulle viestiä. Jos siitä ei ilmota, niin siihen on hankala puuttua.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
kettunen
Viestit: 494
Liittynyt: 29.10.2012 14:55
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Back to the 2009

Viesti Kirjoittaja kettunen »

Otetaan sakko käytäntö. Riippuen rikkeestä varoitus tai 1-3 päivän banni. Kolmesta varotuksesta viikon ban. Jos ei sittenkään usko niin vielä lisää.
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Back to the 2009

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

2-3 varoituksen jälkeen yleensä oon antanu 2pvä bannia ja seuraavien varoitusten jälkeen 7pvä. Tämä tietysti pienillä rikkeillä ja luistanu bannien antamisesta, jos varoitusten väli on pitkä. Taas varotus jos ei toimi, niin joutaa heti päiväksi miettimään sitä.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Veke00
Viestit: 2793
Liittynyt: 27.02.2013 16:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Pihtipidas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pihtipudas
Viesti:

Re: Back to the 2009

Viesti Kirjoittaja Veke00 »

Mää oon saanu ekasta varotuksesta 3pv banat.
Kuva
My hobbies include dank memes, masturbation and ripping fat vapes.
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Back to the 2009

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Tappelusta tulee heti jäähyä.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
TuiZk1
Viestit: 3337
Liittynyt: 26.08.2011 19:40
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot

Re: Back to the 2009

Viesti Kirjoittaja TuiZk1 »

Mun mielestä tonne modit osioon ja muutenki kaikille foorumin alueille pitäisi päästä ilman rekisteröitymistä sille aika monet haluaa täältä vaan modeja. Tästä joskus Adminillekki sanonu, mutta ei hän siihen reagoinut ( ainakaan vastannut ). :/
Kuva
SampoMan
Viestit: 3792
Liittynyt: 09.02.2012 19:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Kangasniemi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English & Svenska
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Back to the 2009

Viesti Kirjoittaja SampoMan »

TuiZk1 kirjoitti:Mun mielestä tonne modit osioon ja muutenki kaikille foorumin alueille pitäisi päästä ilman rekisteröitymistä sille aika monet haluaa täältä vaan modeja. Tästä joskus Adminillekki sanonu, mutta ei hän siihen reagoinut ( ainakaan vastannut ). :/
Näin^ Ja täällä oli sellanen modit osio tuolla mis lukee etusivu, blogi, galleria ja foorumi. Ainaki sillon ku tänne rekisteröidyin.
Kuva
Lukittu

Palaa sivulle “Vanhat tiedotteet ja kyselyt käyttäjille”