Precision Farming ja Alpine DLC

Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset LS-FIN.Com palvelusta.
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4475
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Precision Farming ja Alpine DLC

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

Tosiaan, mut valittiin tuossa jokusen aikaa sitten Farming Simulatorin Suomen lähettilääks (ambassador), eli se siis tarkoittaa sitä, että toimin ikään kuin viestinvälittäjänä yhteisöltä Giantsille ja päinvastoin.

Tähän liittyen saatiin toimeksiantona kysellä yhteisöltä mielipiteitä Precision Farmingista ja Alpine DLC:stä. Eli siis vapaa sana, alla muutamia kysymyksiä helpottamaan vastaamista.
-Oletko ladannut Precision Farmingia tai ostanut Alpinea?
-Miten lisäosat ovat mielestäsi onnistuneet?
-Mielipiteitä uusista koneista/ominaisuuksista/kartasta?
-Yleinen mielipide lisäosista?

Precision Farmingin osalta pyydettiin painottamaan, että kyseessä on tosiaan vasta ensimmäinen versio pitkästä projektista, lisää ominaisuuksia on aivan varmasti tulossa jossain vaiheessa (tosin kukaan meistä ei tiedä, mitä tai milloin).
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
Farmari97
Viestit: 930
Liittynyt: 11.08.2010 00:46
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Miehikkälä

Re: Precision Farming ja Alpine DLC

Viesti Kirjoittaja Farmari97 »

Precision on käytössä ja on omast mielest ihan kätevä, toki en oo päässy viel niin pitkälle että pitääkö niitä maanäytteitä keräillä kuin useesti? On siinä nimittäin pien homma ku alkaa niitä keräilemään koko kartan alueelta.. :)
Kuva
Oma kuva, itse toteutettu

Sanovat että vaatteet miehen tekkee, no sittenhän se on niin että työvaatteet tekkee työmiehen, ja työmiehenvaatteet, no nehän tekkee tietenkin Dimex
http://www.youtube.com/watch?v=PcSjzILR7PQ
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Usein kysytyt kysymykset”