Sivu 1/1

Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 28.07.2012 16:36
Kirjoittaja huugi kuugi
Eli pystyykö tuon blenderin verison kautta laittamaan sketchupin modellit giants editoriin? :o

Kiitos etukäteen!! :yhteistyö:

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 28.07.2012 17:17
Kirjoittaja valtra man
huugi kuugi kirjoitti:Eli pystyykö tuon blenderin verison kautta laittamaan sketchupin modellit giants editoriin? :o

Kiitos etukäteen!! :yhteistyö:
Ei pysty. Pitää olla Blender 2.49b. ;)

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 28.07.2012 17:21
Kirjoittaja huugi kuugi
no kiitos ainakin osaan löytää nyt :kippis:

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 28.07.2012 19:41
Kirjoittaja huugi kuugi
Uusi ongelma! Laitoin sen blendes i3d exportin pythonin kansioon mutta blenderiin export ei tullut!

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 28.07.2012 19:45
Kirjoittaja MrSuomi
Tiedoksi vaan, Blenderillä ei tehdä modeja, sillä vaan tehdään muotoja... Voin olla toki väärässäki.. :D

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 28.07.2012 19:46
Kirjoittaja Ruzi
FS2011M0ds kirjoitti:Tiedoksi vaan, Blenderillä ei tehdä modeja, sillä vaan tehdään muotoja... Voin olla toki väärässäki.. :D
No millä se tepa ne modisa tekkee?

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 28.07.2012 19:47
Kirjoittaja Olzei_
Kyllähän Blenderillä pystyy tekeen..?
E:Pelaruzi kerkes eka.

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 28.07.2012 19:47
Kirjoittaja MrSuomi
SketchUpilla moni tekee.. Mut ei tästä sit enempää. ;)

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 28.07.2012 19:49
Kirjoittaja Farmari344
samurai kuski kirjoitti:Kyllähän Blenderillä pystyy tekeen..?
E:Pelaruzi kerkes eka.
Nii pystyy ja tepa tietää sen salat. :D

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 28.07.2012 19:50
Kirjoittaja valtra man
Blenderiin liittyvä kiintoisa kysymys.. Mite sillä saa verettyä viivoja tai alottamaakaa modia?

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 28.07.2012 20:19
Kirjoittaja huugi kuugi
Voisko joku kertoo nyt sen, että mitä tein väärin kun i3d export ei tullut blenderiin?! :oops:

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 28.07.2012 20:20
Kirjoittaja Farmari344
huugi kuugi kirjoitti:Voisko joku kertoo nyt sen, että mitä tein väärin kun i3d export ei tullut blenderiin?! :oops:
Käytät blender 2.62...

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 28.07.2012 20:23
Kirjoittaja huugi kuugi
Mulla on kyllä 2.49b versio blenderist, koska nimen omaan sen latasin.

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 29.07.2012 10:24
Kirjoittaja huugi kuugi
Niin, kun vika ei ole blenderin versiosta, jos joku voisi auttaa kertomalla, olenko sitten laittanut jonkun tiedoston väärin tai jättänyt jotain lataamatta?

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 29.07.2012 12:53
Kirjoittaja Wiuwe^
Oksulla asennettu Python? Linkki: http://www.python.org/ftp/python/2.6/python-2.6.msi

Ja lisäks tarviit ".i3d exporter" scriptin joka löytyy pelin Sdk kansiosta.

Tämähän vain, jos käytät blenderiä modien viemiseksi sketsupista giantsiin.

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 29.07.2012 16:23
Kirjoittaja huugi kuugi
Joo kiitti linkistä! :yhteistyö: Voitko viel kertoo et mihi se i3d export laitetaa, et se tulee blenderii?

Re: Pystyykö Blender 2.62 avulla tekeen modeja?

Lähetetty: 29.07.2012 16:29
Kirjoittaja Wiuwe^
huugi kuugi kirjoitti:Joo kiitti linkistä! :yhteistyö: Voitko viel kertoo et mihi se i3d export laitetaa, et se tulee blenderii?
1.

Mene vaikka Oma tietokone/Tietokone. Paina "alt" (Välilyönnin vasemmalpuolella).
Sit "Työkalut"(välilehti) -> "Kansion asetukset" -> "Näytä"(välilehti) ylhäältä -> kelaa alaspäin ja valitse kohta "Näytä piilotetut kansiot" ja ok.

2.

Mene C: Käyttäjät/Users -> Oma käyttäjä -> AppData -> Roaming -> Blender Foundation -> Blender -> .blender -> scripts . scripts Kansioon viet sen tiedoston joka oli siellä .zipissä joka oli pelin SDK kansiossa.