Logitech G27 ei toimi

Täällä voit keskustella tietokoneista, ohjelmistoista, laitteista, käyttöjärjestelmistä ja muista tietotekniikkaan liittyvistä laitteista.
Leka
Viestit: 11
Liittynyt: 01.05.2011 18:11

Logitech G27 ei toimi

Viesti Kirjoittaja Leka »

Moro,
Pidempään vaivannut seuraavanlainen ongelma G27:kan kanssa. Kun ratin lyö koneeseen kiinni, se ei suorita sitä alun pyörimistä (kalibrointia?). Kun käynnistää pelin, napit ja poljinakselit eivät reagoi. Polimet saa toimimaan, kun niitä renkuttaa jotenkin satunnaisesti ja samalla aukoo-sulkee "peliohjaimen ominaisuudet" ikkunaa. Näin ne toimivat hetken, kunnes taas häviävät ihan täysin. Nappeja ei saa millään tavalla toimimaan.

Tässä on mielessä pyörinyt pari skenaariota, mikä voisi olla syypäänä. Joko ratissa on jokin vikana tai sit ajuripuolella. Tosin on testattu toisessakin koneessa ja ei toiminut tällöinkään.

Löytyiskö täältä keneltäkään mitään vinkkejä tai ideoita? Rupee oleen aika tympeää pelata ETS2 ilman kunnon rattia... :evil:
Kuva
Avatar
VeeKasi
Viestit: 664
Liittynyt: 18.03.2012 16:47
Tämänhetkinen kaupunki:: jossain
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: VeeKasi
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Satakunta

Re: Logitech G27 ei toimi

Viesti Kirjoittaja VeeKasi »

Mulla oli sama ongelma ku ostin uuden koneen.Pitää vaan ladata "ajurit"/jotain niin pelittää :yhteistyö:
Scania R580
#Black Smoke
Leka
Viestit: 11
Liittynyt: 01.05.2011 18:11

Re: Logitech G27 ei toimi

Viesti Kirjoittaja Leka »

VeeKasi kirjoitti:Mulla oli sama ongelma ku ostin uuden koneen.Pitää vaan ladata "ajurit"/jotain niin pelittää :yhteistyö:
Jännän tästä tekeekin se, että mitään ei ole koneessa muuttuntu kun ongelmat alkoivat. Eli ajurien pitäisi olla kunnossa. Ja ne asensinkin muistaakseni uudestaan, kun ongelma iski.

Tällänen tuli vastaan https://www.youtube.com/watch?v=0U6WPI2Hh_s . Jos oikeen ymmärsin, niin videonlla resistori on sökönä, jonka seurauksena ei tapahdu ainakaan ratin pyörimistä liitettäessä. Pitää avata tuo oma ratti ja katsoa, josko siltä puolelta löytyisi syy.
Kuva
Avatar
VeeKasi
Viestit: 664
Liittynyt: 18.03.2012 16:47
Tämänhetkinen kaupunki:: jossain
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: VeeKasi
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Satakunta

Re: Logitech G27 ei toimi

Viesti Kirjoittaja VeeKasi »

Joo no toivotaan että saat kuntoon :iso:
Scania R580
#Black Smoke
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tietotekniikka”