Mindfactory

Täällä voit keskustella tietokoneista, ohjelmistoista, laitteista, käyttöjärjestelmistä ja muista tietotekniikkaan liittyvistä laitteista.
valtra man
Viestit: 4103
Liittynyt: 02.08.2011 14:53

Mindfactory

Viesti Kirjoittaja valtra man »

Tein aiheen mindfactory.de sivustosta puhumiseen/jutteluun.

Itte tartteisin tietää, miten maksetaan tilisiirrolla? Afterdownista katsoskelin niin pitäs syöttää mindfactoryn tilitiedot sinne verkkopankkiin ja sinne laittaa tilauksen numero?
VAI onko juttu niin että tilaus lähtee kohti Suomea ja minun paikkakuntani postia(11.10 tulee näyttistä lisää, ja se hidastaa sitä pakettia) ja siellä maksetaan, ja otetaan paketit ja lampsitaan kotia?
Tilasin konepaketin illalla ja isäntä ei haluaisi verkkopankissa maksaa sinne mindfactorylle..
E:
Tuommonen oli ainut maksutapa jonka sain valittua.. Toimitustapana ainut valittava eli DHL international.
Payment: In advance
After receipt of your order with sufficient availability is usually shipped within 24 hours.
Important Note:
After completing your order you will receive the remittance data is displayed and delivered via e-mail.
Viimeksi muokannut valtra man, 08.10.2013 16:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Mindfactory

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Ei oo postiennakkolla mun mielestä mahollista tilalta Suomeen tuolta mindfactorystä.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
valtra man
Viestit: 4103
Liittynyt: 02.08.2011 14:53

Re: Mindfactory

Viesti Kirjoittaja valtra man »

Ännä kirjoitti:Ei oo postiennakkolla mun mielestä mahollista tilalta Suomeen tuolta mindfactorystä.
Selvä..
Jos oikein muistan ja luin oikein, Jespa sano tilanneensa mindfactorysta postiin? En ole varma puhuko hän postiennakosta, mutta..
Jos joku vain on tilannut mindfactorysta, kertokoot miten tuo maksu tapahtuu.. :D
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Mindfactory

Viesti Kirjoittaja Ännä »

valtra man kirjoitti:
Ännä kirjoitti:Ei oo postiennakkolla mun mielestä mahollista tilalta Suomeen tuolta mindfactorystä.
Selvä..
Jos oikein muistan ja luin oikein, Jespa sano tilanneensa mindfactorysta postiin? En ole varma puhuko hän postiennakosta, mutta..
Jos joku vain on tilannut mindfactorysta, kertokoot miten tuo maksu tapahtuu.. :D
Tuolta lueskelet.

http://murobbs.plaza.fi/rauta/450889-ra ... sasta.html
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Jespa
Viestit: 3789
Liittynyt: 20.10.2011 16:54
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: I Vasa

Re: Mindfactory

Viesti Kirjoittaja Jespa »

Pakko maksaa tilisiirrolla, harvempi yritys ulkomaille lähettelee laskulle taikka postiennakolla.
Kuva

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tietotekniikka”