Sivu 1/1

Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 08.02.2011 21:53
Kirjoittaja Venom
Suomi urkki

Kuva

Credits:
Model: Venom
Ingame: Venom
Script: Henly20 and Peterj
Few parts: Axel Of Sweden & MF240

Kiitokset Nevalle testauksesta ja tosta kuvasta. :D

LATAUS Sendspace

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 24.07.2011 15:30
Kirjoittaja Taneli (fin)
On komee. :)

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 24.07.2011 16:41
Kirjoittaja ValtraT162
Lataukseen. 8)

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 02.08.2011 20:42
Kirjoittaja Farmari344
Laturiin laitetaan. :D

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 02.08.2011 21:02
Kirjoittaja Temekkki
Latasin. Oli muute hyvä, mutta äänet ois saanu olla paremmat. Käynnistys äänet oli ihan niinku avot eli hyvät. :)

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 06.08.2011 19:28
Kirjoittaja ronzuu
Hemmetin komia. Kippis

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 05.01.2012 15:44
Kirjoittaja Aecel
Anteeksi jos kaivan kasaa, mutta mikä tästä tekee Suomi-Urkin?
Niit on Soumessa paljon vai joku varustus? Ite en näist Ursuksist perusta nääs.

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 05.01.2012 15:58
Kirjoittaja Todomppa
RattoriRaiveri kirjoitti:Anteeksi jos kaivan kasaa, mutta mikä tästä tekee Suomi-Urkin?
Niit on Soumessa paljon vai joku varustus? Ite en näist Ursuksist perusta nääs.
Ainakin hytissä teksti on suomeksi. :mrgreen:

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 05.01.2012 17:29
Kirjoittaja valtra 6550
Öö, ne eivät olleet aikoinaan sallittuja ohjaamoja mitä niissä oli ennen mutta sitten luotiin malli ''Finn ursus 1224 turbo''
Joka oli varustettu paremmalla ohjaamolla sekä paremmalla eristyksellä koppi. :ugeek:

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 06.01.2012 13:43
Kirjoittaja hankkijamies
Tuossa konedatasta tietoa:
Turbo-mallien ahtimet olivat edelleen Suomessa asennettuja 1014:ää lukuun ottamatta. Kytkimen halkaisija oli 4-sylinterissä nyt 350 mm ja 6-sylinterisissä 380 mm (ennen 335 mm). Suomalaisen työn osuus loppuhinnasta oli noin puolet. Suomalaista oli mm. kojelauta, hydrauliikan käyttöventtiilistö, konepelti sekä kattoelementti lämmityspuhaltimineen. Nelivedon kytkentä tapahtui sähköisesti, mutta tasauspyörästön lukkoa ei ollut edelleenkään ja myös etuvedon sivulla oleva kardaani alkoi olla vanhentunutta tekniikkaa. Lähes puolet ostajista päätyi Transporter-vaihteistoon, joka tarjosi lähes 40 km/h nopeuden. Vakiomallin huippunopeus nousi Suomessa 34 km/h:iin vuonna 1988. Etuakselin hydraulinen monilevylukko tuli vuonna 1989. Vuonna 1990 ohjaus vaihdettiin hydrostaattiseksi.
Lähde:konedata

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 15.01.2012 13:05
Kirjoittaja kimipure
Sauhua tulee hyvi. xp

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 24.03.2012 19:32
Kirjoittaja Iska
Kiva soundi tuossa Ursuksessa :D

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 26.06.2012 16:59
Kirjoittaja farmer9540
komia urkki!! :)

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 24.10.2012 16:16
Kirjoittaja arska fs11
Juuri sopiva nevallle. :D

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 24.10.2012 17:39
Kirjoittaja AkStunt80
arska fs11 kirjoitti:Juuri sopiva nevallle. :D
Komia nosta perkele :D

Re: Finn Ursus 1224 Turbo [MP]

Lähetetty: 04.11.2012 19:45
Kirjoittaja Onskuli
Onpas komia!