Kiilto tai muu valon heijastuminen modelista.
Lähetetty: 20.05.2010 20:21
Toimii näin
i3d malli auki notepadiin ja ambietincolorin perään ambientColor="1 1 1" cosPower="20" specularColor="0.5 0.5 0.5"> siihen materiaalin mihin haluaa kiiltoa.
esim
<Material name="material_0_8ID" materialId="78" diffuseColor="0 0 0 1" ambientColor="1 1 1">
kiiltäväksi
<Material name="material_0_8ID" materialId="78" diffuseColor="0 0 0 1" ambientColor="1 1 1" cosPower="20" specularColor="0.5 0.5 0.5">
ja noita voi testailla cospower ja specularcolor lukuja tai sitten kahtoo muiden malleista mitä ovat käyttäneet.
huom malli tulee olla tallennettu giant editorilla ensin.
i3d malli auki notepadiin ja ambietincolorin perään ambientColor="1 1 1" cosPower="20" specularColor="0.5 0.5 0.5"> siihen materiaalin mihin haluaa kiiltoa.
esim
<Material name="material_0_8ID" materialId="78" diffuseColor="0 0 0 1" ambientColor="1 1 1">
kiiltäväksi
<Material name="material_0_8ID" materialId="78" diffuseColor="0 0 0 1" ambientColor="1 1 1" cosPower="20" specularColor="0.5 0.5 0.5">
ja noita voi testailla cospower ja specularcolor lukuja tai sitten kahtoo muiden malleista mitä ovat käyttäneet.
huom malli tulee olla tallennettu giant editorilla ensin.