Sivu 1/1

Kiilto tai muu valon heijastuminen modelista.

Lähetetty: 20.05.2010 20:21
Kirjoittaja opelman
Toimii näin
i3d malli auki notepadiin ja ambietincolorin perään ambientColor="1 1 1" cosPower="20" specularColor="0.5 0.5 0.5"> siihen materiaalin mihin haluaa kiiltoa.
esim
<Material name="material_0_8ID" materialId="78" diffuseColor="0 0 0 1" ambientColor="1 1 1">
kiiltäväksi
<Material name="material_0_8ID" materialId="78" diffuseColor="0 0 0 1" ambientColor="1 1 1" cosPower="20" specularColor="0.5 0.5 0.5">
ja noita voi testailla cospower ja specularcolor lukuja tai sitten kahtoo muiden malleista mitä ovat käyttäneet.
huom malli tulee olla tallennettu giant editorilla ensin.

Re: Kiilto tai muu valon heijastuminen modelista.

Lähetetty: 20.05.2010 20:35
Kirjoittaja Motokuski
Kiitos tästä!