Sivu 4/10

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 13.11.2011 18:04
Kirjoittaja Farmari344
Mulla se raktori ei liiku, ei liiku ikinä ku laitan EK:ta ja lasken kymmeniin tuhansiin kertoihin sen indexin, jonka laskeminen aloitetaa nollasta. :? :?

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 13.11.2011 18:10
Kirjoittaja Ruzi
Teet vääri. Eti xml tievostosta vaikkapa exitPoint ja lähe siitä laskemaa giantsis.

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 13.11.2011 22:46
Kirjoittaja Harvesteri
Tein ohjeitten mukaan ei toimi koska osa toiminnoista ei toimi.
Jos joku viitteis auttaa.

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 15.11.2011 20:54
Kirjoittaja Detsi
Mä en pysty menemään sisään traktoriin? Missä mahtaa olla vika? Indneksit pitäis olla oikein.

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 16.11.2011 16:19
Kirjoittaja valtravalmet
jimi555 kirjoitti:Mä en pysty menemään sisään traktoriin? Missä mahtaa olla vika? Indneksit pitäis olla oikein.
Ne lauseet on vääräs välis....

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 23.11.2011 17:09
Kirjoittaja Ls 2011 Fan
Siis tossa kohtaan tipahin, joten mites tästä eteenpäin, koitan sit kun joku neuvonut.. :D

5.
Avaa traktorin .xml (HUOM! EI modDesc.xml).
</attacherJoints>" Yläpuolelle
Liitä: <attacherJoint index="xx|0" jointType="quickeFrontloaderCoupling" />

Kuva

Huomaa, että kirjaimet "xx" täytyy korvata oikealla indeksillä. Indeksi koostuu "Konsolen" paikasta Scenegraphissa.
Indeksit:

Kuva

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 23.11.2011 17:20
Kirjoittaja Ruzi
Nih, lasket ne indexit siel giantsis, eti vaikkapa exitPoint xml tievostosta ja lähe siitä laskemaan giantsissa.

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 25.11.2011 18:28
Kirjoittaja Santsa4
Sain kyllä lisättyä etukuormaajan.. Sain ostettua trakun.. Ek sovitteet oli..

Mutta kuvakulma oli aivan sekaasinsa, ei pystyny ajaan, ei pystyny vaihtaan konetta, ei pystyny tulla pois trakusta.. Missähän vika?

Kiitän jos sais jotain neuvoja..

E: Juuja ohjata ei voinu. Täs myös kuva:
Oli kaasu pohojas, ja ratti tapis.. Otan ohjeita vastaan myös yv:llä!
Jaa ei se antanu ottaa ees riinshottia.. Ohjeita mieluusti nopiaa..

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 28.11.2011 21:34
Kirjoittaja Jeppe
Mulla ei pysty ostaa traktoria, vaikka kuinka rämpyttää "Buy" nappia. Missä vika?

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 28.11.2011 21:36
Kirjoittaja fordmies4610
Xml:ssä joku kusee.

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 28.11.2011 21:36
Kirjoittaja Jeppe
Ossookko kertua mikä?

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 28.11.2011 21:37
Kirjoittaja fordmies4610
No en ku en nää sitä sun xml:ää. :P Sieltä jos puuttuu jostain vaikka "<" merkki.

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 28.11.2011 21:41
Kirjoittaja Jeppe
Jahas. Postaan tänne.

Koneen XML.
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <vehicle type="volvoBM">
<annotation>Copyright (C) GIANTS Software GmbH, All Rights Reserved.</annotation>
- <name>
<en>Valmet 865</en>
<de>Valmet 865</de>
</name>
<description />
<filename>Valmet865.i3d</filename>
- <wheels autoRotateBackSpeed="2.5">
<wheel rotSpeed="65" rotMax="27" rotMin="-27" driveMode="2" repr="1>1" driveNode="1>1|0" radius="0.7" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="65" rotMax="27" rotMin="-27" driveMode="2" repr="1>2" driveNode="1>2|0" radius="0.7" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.89" deltaY="0" suspTravel="0" spring="180" damper="3" mass="1" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" radius="0.89" deltaY="0" suspTravel="0" spring="180" damper="3" mass="1" />
</wheels>
- <motor minRpm="100" maxRpm="780 1090 2650 690" maxTorques="2.4 6.1 -1 2.7" brakeForce="12" lowBrakeForceScale="0.4" lowBrakeForceSpeedLimit="1" accelerations="0.4 1 1.2 1" forwardGearRatio="9.3" backwardGearRatio="6" differentialRatio="1" rpmFadeOutRange="50">
<torque rpm="1250" torque="9.0" />
<backwardTorque rpm="630" torque="5.6" />
<backwardTorque rpm="580" torque="2.2" />
</motor>
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.15" deceleration="0.25" backwardDeceleration="0.7" />
<fuelCapacity>180</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.0023</fuelUsage>
<downForce>7</downForce>
- <cameras count="2">
- <camera1 index="2|0" rotatable="true" rotateNode="2" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="25">
<raycastNode index="0>22" />
<raycastNode index="0>23" />
</camera1>
<camera2 index="26" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
- <lights count="1">
<light1 index="10" />
</lights>
- <lightCones>
<lightCone index="20" />
</lightCones>
- <lightCoronas>
<lightCorona index="21" />
</lightCoronas>
- <workLights>
<workLight index="11" />
</workLights>
<steering index="15|0" rotationSpeed="6" />
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="7" />
<size width="3" length="5" lengthOffset="-0.1" />
- <cuttingAreas count="0">
- <!-- cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6" losing="true"/
-->
</cuttingAreas>
- <trailerAttacherJoints>
<trailerAttacherJoint index="8" />
<trailerAttacherJoint index="17" low="true" />
</trailerAttacherJoints>
<tipCamera index="9" />
<motorStartDuration>2000</motorStartDuration>
<attachSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="Sounds/Ares_Ext_Start.wav" pitchOffset="0.95" />
<motorSound file="Sounds/Ares_Ext_Idle.wav" pitchOffset="0.95" pitchScale="0.04" pitchMax="1.35" />
<motorStopSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/agroplus_out.wav" pitchOffset="0.95" />
<aiMotorSound file="Sounds/Ares_Ext_1600.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="0.6" />
- <exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 node="19" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<honkSound file="dataS2/sounds/horn.wav" client="dataS2/sounds/horn3D.wav" volume="1" radius="50" innerRadius="20" />
- <attacherJoints>
- <attacherJoint index="12|0|0" rotationNode="12" maxRot="-12 0 0" rotationNode2="12|0" maxRot2="12 0 0" maxTransLimit="0 0.5 0" maxRotLimit="0 0 20" moveTime="1.5">
<bottomArm rotationNode="13" translationNode="13|0" referenceNode="13|0|0" zScale="-1" />
<topArm rotationNode="14" translationNode="14|0" referenceNode="14|0|0" zScale="-1" />
</attacherJoint>
<attacherJoint index="30|0" jointType="quickeFrontloaderCoupling" />
</attacherJoints>
- <weightShows>
<weightShow index="29" />
</weightShows>
- <duelWheels>
<duelWheel index="0|0" />
<duelWheel index="1|0" />
</duelWheels>
- <duelFWheels>
<duelFWheel index="1>1|0|0" />
<duelFWheel index="1>2|0|0" />
</duelFWheels>
<characterNode index="16" cameraMinDistance="1.5" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="18" />
- <components count="2">
<component1 centerOfMass="0 0 -1" solverIterationCount="190" />
<component2 centerOfMass="0 -1 0" solverIterationCount="190" />
<joint component1="0" component2="1" index="1>0" rotLimit="0 0 7" transLimit="0 0 0" breakable="false" />
</components>
<flStick index="30|1|0" maxRot="20 0 20" minRot="-20 0 -20" Rot="0 0 0" rotTime="0.5" />
</vehicle>
ModDesc
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <modDesc descVersion="4">
<author>ValtraN111</author>
- <title>
<en>Valmet 865 FL</en>
<de>Valmet 865 FL</de>
</title>
- <description>
<en>Valmet 865 FL</en>
<de>Valmet 865 FL</de>
</description>
<multiplayer supported="true" />
- <iconFilename>
<en>store.png</en>
<de>store.png</de>
</iconFilename>
<version>1</version>
- <extraSourceFiles>
<sourceFile filename="scripts/ExtraFile.lua" />
<sourceFile filename="scripts/ESLimiterEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetWorkLightEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetDuelRWheelsEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetDuelFWheelsEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetWeightEvent.lua" />
</extraSourceFiles>
- <specializations>
<specialization name="ESLimiter" className="ESLimiter" filename="scripts/ESLimiter.lua" />
<specialization name="painelinfo" className="painelinfo" filename="scripts/painelinfo.lua" />
<specialization name="manualIgnition" className="manualIgnition" filename="scripts/manualIgnition.lua" />
<specialization name="worklights" className="Worklights" filename="scripts/Worklights.lua" />
<specialization name="Duels2" className="Duels2" filename="scripts/Duels2.lua" />
<specialization name="weight" className="weight" filename="scripts/weight.lua" />
<specialization name="FLable" className="FL" filename="FL.lua" />
<specialization name="flStick" className="flStick" filename="flStick.lua" />
</specializations>
- <vehicleTypes>
- <type name="volvoBM" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="motorized" />
<specialization name="steerable" />
<specialization name="hirable" />
<specialization name="aiTractor" />
<specialization name="ESLimiter" />
<specialization name="painelinfo" />
<specialization name="manualIgnition" />
<specialization name="Duels2" />
<specialization name="worklights" />
<specialization name="weight" />
<specialization name="FLable" />
<specialization name="flStick" />
</type>
</vehicleTypes>
- <l10n>
- <text name="ESLimiter_level">
<en>Level</en>
<de>Stufe</de>
</text>
- <text name="ESLimiter_controls">
<en>ESLimiter:</en>
<de>Drehzahlbegrenzer:</de>
</text>
- <text name="ESLimiter_PLUS">
<en>Increase Enginespeed</en>
<de>Drehzahl erhöhen</de>
</text>
- <text name="ESLimiter_MINUS">
<en>Decrease Enginespeed</en>
<de>Drehzahl verringern</de>
</text>
- <text name="IGNITIONMODE">
<de>Ignition</de>
<en>Ignition</en>
</text>
</l10n>
- <inputBindings>
<input name="ESLimiter_PLUS" category="VEHICLE" key1="KEY_pageup" key2="" button="" device="0" mouse="" />
<input name="ESLimiter_MINUS" category="VEHICLE" key1="KEY_pagedown" key2="" button="" device="0" mouse="" />
<input name="EXTRAWHEEL" key1="KEY_8" button="" />
<input name="EXTRAWHEEL2" key1="KEY_9" button="" />
<input name="EXTRALIGHT" key1="KEY_6" button="" />
<input name="IGNITIONKEY" key1="KEY_5" button="" />
<input name="WEIGHT" key1="KEY_7" button="" />
</inputBindings>
- <storeItems>
- <storeItem>
- <en>
<name>Valmet 865</name>
- <description>
- <![CDATA[ Model: ValtraN111
Textures: ValtraN111
Ingame: ValtraN111
Mirrors: meikapoeka
Script: Henly20 and Peterj
]]>
</description>
</en>
- <de>
<name>Valmet 865</name>
- <description>
- <![CDATA[ Model: ValtraN111
Textures: ValtraN111
Ingame: ValtraN111
Mirrors: meikapoeka
Script: Henly20 and Peterj
]]>
</description>
</de>
<rotation>0</rotation>
<image active="store.png" />
<price>21000</price>
<xmlFilename>Valmet865.xml</xmlFilename>
</storeItem>
</storeItems>
</modDesc>
Nui.

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 28.11.2011 21:45
Kirjoittaja Harvesteri
Joo sulla on luultavasti moddescissa noi tekstit vääris paikois.
Niitten kuuluu olla </specializations> (<specialization name="FLable" className="FL" filename="FL.lua" />
<specialization name="flStick" className="flStick" filename="flStick.lua" />) ala puolla ja </type> (<specialization name="FLable" /><specialization name="flStick" /> ) alapuolla.
Mulla oli sama ongelma mutta korjaantui noilla korjauksilla.

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 28.11.2011 21:47
Kirjoittaja Jeppe
Kokeilen vaihtaa, jos toimis. :)

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 28.11.2011 21:47
Kirjoittaja fordmies4610
Hmm... en äkkiä löytänny vikaa.. Mutta flstickin indexsi pitäis olla 32. :roll:

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 28.11.2011 21:57
Kirjoittaja Jeppe
Jaha. Kokeilen sitte vaihtaa. Omien laskujen ja vv:n (Valtravalmet) ohjeen mukaan olen laskenut.

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 28.11.2011 22:01
Kirjoittaja Harvesteri
Ootko laskenut exitpointin kanssa.

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 28.11.2011 22:02
Kirjoittaja Jeppe
Oon laskeny kaikki, eikä se mitään auttanu että vaihto indexit 32.

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 28.11.2011 22:10
Kirjoittaja MCperuna
Perus jeppe=kaikki päin vittuu xD

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 28.11.2011 22:11
Kirjoittaja Jeppe
+1.

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 29.11.2011 08:11
Kirjoittaja valtravalmet
Jeppe kirjoitti:Oon laskeny kaikki, eikä se mitään auttanu että vaihto indexit 32.
Laskitko 0-1-2-3... Vai 1-2-3-4..? :D Katos kuva. ;)
Kuva
Aloita nollasta ja konsoleen asti lasket. ;) Mulla on 13. ;)

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 29.11.2011 09:27
Kirjoittaja DiGiX
Noniin nörtit kertokaa nyt selvällä suomenkielellä mikä on päin puuta kun saan traktorin "5" napista käyntiin ja kuvakulmaa voi liikuttaa.
Mutta se siitä kun ei w,a,s,d,escja e mut kaikki muu toimii muistaakseni. Huomasin indexi virheen äsken,olin laittanut 40 vaikka olisi pitänyt 31 Nauraminen siis kysessä ännän sininen 865. No indexin korjasin ja en ole vielä kokeillu, enkä varmaan uskalla Iso Jos se menee vituilleen niin mitä sitte teen? Pelin saa lopetettua ctrl+alt+deletestä ja sit tehtävienhallintaan mutta ei muusta :( Help men please kaikki nördet ja professorit Yhteistyö

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 29.11.2011 09:43
Kirjoittaja DiGiX
Jeppe kirjoitti:Jahas. Postaan tänne.

Koneen XML.
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <vehicle type="volvoBM">
<annotation>Copyright (C) GIANTS Software GmbH, All Rights Reserved.</annotation>
- <name>
<en>Valmet 865</en>
<de>Valmet 865</de>
</name>
<description />
<filename>Valmet865.i3d</filename>
- <wheels autoRotateBackSpeed="2.5">
<wheel rotSpeed="65" rotMax="27" rotMin="-27" driveMode="2" repr="1>1" driveNode="1>1|0" radius="0.7" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="65" rotMax="27" rotMin="-27" driveMode="2" repr="1>2" driveNode="1>2|0" radius="0.7" deltaY="0" suspTravel="0" spring="0" damper="1" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.89" deltaY="0" suspTravel="0" spring="180" damper="3" mass="1" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" radius="0.89" deltaY="0" suspTravel="0" spring="180" damper="3" mass="1" />
</wheels>
- <motor minRpm="100" maxRpm="780 1090 2650 690" maxTorques="2.4 6.1 -1 2.7" brakeForce="12" lowBrakeForceScale="0.4" lowBrakeForceSpeedLimit="1" accelerations="0.4 1 1.2 1" forwardGearRatio="9.3" backwardGearRatio="6" differentialRatio="1" rpmFadeOutRange="50">
<torque rpm="1250" torque="9.0" />
<backwardTorque rpm="630" torque="5.6" />
<backwardTorque rpm="580" torque="2.2" />
</motor>
<accelerationSpeed maxAcceleration="0.15" deceleration="0.25" backwardDeceleration="0.7" />
<fuelCapacity>180</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.0023</fuelUsage>
<downForce>7</downForce>
- <cameras count="2">
- <camera1 index="2|0" rotatable="true" rotateNode="2" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0" transMin="4" transMax="25">
<raycastNode index="0>22" />
<raycastNode index="0>23" />
</camera1>
<camera2 index="26" rotatable="true" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
- <lights count="1">
<light1 index="10" />
</lights>
- <lightCones>
<lightCone index="20" />
</lightCones>
- <lightCoronas>
<lightCorona index="21" />
</lightCoronas>
- <workLights>
<workLight index="11" />
</workLights>
<steering index="15|0" rotationSpeed="6" />
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="7" />
<size width="3" length="5" lengthOffset="-0.1" />
- <cuttingAreas count="0">
- <!-- cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6" losing="true"/
-->
</cuttingAreas>
- <trailerAttacherJoints>
<trailerAttacherJoint index="8" />
<trailerAttacherJoint index="17" low="true" />
</trailerAttacherJoints>
<tipCamera index="9" />
<motorStartDuration>2000</motorStartDuration>
<attachSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="Sounds/Ares_Ext_Start.wav" pitchOffset="0.95" />
<motorSound file="Sounds/Ares_Ext_Idle.wav" pitchOffset="0.95" pitchScale="0.04" pitchMax="1.35" />
<motorStopSound file="$data/vehicles/steerable/deutz/agroplus_out.wav" pitchOffset="0.95" />
<aiMotorSound file="Sounds/Ares_Ext_1600.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="0.6" />
- <exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 node="19" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<honkSound file="dataS2/sounds/horn.wav" client="dataS2/sounds/horn3D.wav" volume="1" radius="50" innerRadius="20" />
- <attacherJoints>
- <attacherJoint index="12|0|0" rotationNode="12" maxRot="-12 0 0" rotationNode2="12|0" maxRot2="12 0 0" maxTransLimit="0 0.5 0" maxRotLimit="0 0 20" moveTime="1.5">
<bottomArm rotationNode="13" translationNode="13|0" referenceNode="13|0|0" zScale="-1" />
<topArm rotationNode="14" translationNode="14|0" referenceNode="14|0|0" zScale="-1" />
</attacherJoint>
<attacherJoint index="30|0" jointType="quickeFrontloaderCoupling" />
</attacherJoints>
- <weightShows>
<weightShow index="29" />
</weightShows>
- <duelWheels>
<duelWheel index="0|0" />
<duelWheel index="1|0" />
</duelWheels>
- <duelFWheels>
<duelFWheel index="1>1|0|0" />
<duelFWheel index="1>2|0|0" />
</duelFWheels>
<characterNode index="16" cameraMinDistance="1.5" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="18" />
- <components count="2">
<component1 centerOfMass="0 0 -1" solverIterationCount="190" />
<component2 centerOfMass="0 -1 0" solverIterationCount="190" />
<joint component1="0" component2="1" index="1>0" rotLimit="0 0 7" transLimit="0 0 0" breakable="false" />
</components>
<flStick index="30|1|0" maxRot="20 0 20" minRot="-20 0 -20" Rot="0 0 0" rotTime="0.5" />
</vehicle>
ModDesc
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
- <modDesc descVersion="4">
<author>ValtraN111</author>
- <title>
<en>Valmet 865 FL</en>
<de>Valmet 865 FL</de>
</title>
- <description>
<en>Valmet 865 FL</en>
<de>Valmet 865 FL</de>
</description>
<multiplayer supported="true" />
- <iconFilename>
<en>store.png</en>
<de>store.png</de>
</iconFilename>
<version>1</version>
- <extraSourceFiles>
<sourceFile filename="scripts/ExtraFile.lua" />
<sourceFile filename="scripts/ESLimiterEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetWorkLightEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetDuelRWheelsEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetDuelFWheelsEvent.lua" />
<sourceFile filename="scripts/SetWeightEvent.lua" />
</extraSourceFiles>
- <specializations>
<specialization name="ESLimiter" className="ESLimiter" filename="scripts/ESLimiter.lua" />
<specialization name="painelinfo" className="painelinfo" filename="scripts/painelinfo.lua" />
<specialization name="manualIgnition" className="manualIgnition" filename="scripts/manualIgnition.lua" />
<specialization name="worklights" className="Worklights" filename="scripts/Worklights.lua" />
<specialization name="Duels2" className="Duels2" filename="scripts/Duels2.lua" />
<specialization name="weight" className="weight" filename="scripts/weight.lua" />
<specialization name="FLable" className="FL" filename="FL.lua" />
<specialization name="flStick" className="flStick" filename="flStick.lua" />
</specializations>
- <vehicleTypes>
- <type name="volvoBM" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="motorized" />
<specialization name="steerable" />
<specialization name="hirable" />
<specialization name="aiTractor" />
<specialization name="ESLimiter" />
<specialization name="painelinfo" />
<specialization name="manualIgnition" />
<specialization name="Duels2" />
<specialization name="worklights" />
<specialization name="weight" />
<specialization name="FLable" />
<specialization name="flStick" />
</type>
</vehicleTypes>
- <l10n>
- <text name="ESLimiter_level">
<en>Level</en>
<de>Stufe</de>
</text>
- <text name="ESLimiter_controls">
<en>ESLimiter:</en>
<de>Drehzahlbegrenzer:</de>
</text>
- <text name="ESLimiter_PLUS">
<en>Increase Enginespeed</en>
<de>Drehzahl erhöhen</de>
</text>
- <text name="ESLimiter_MINUS">
<en>Decrease Enginespeed</en>
<de>Drehzahl verringern</de>
</text>
- <text name="IGNITIONMODE">
<de>Ignition</de>
<en>Ignition</en>
</text>
</l10n>
- <inputBindings>
<input name="ESLimiter_PLUS" category="VEHICLE" key1="KEY_pageup" key2="" button="" device="0" mouse="" />
<input name="ESLimiter_MINUS" category="VEHICLE" key1="KEY_pagedown" key2="" button="" device="0" mouse="" />
<input name="EXTRAWHEEL" key1="KEY_8" button="" />
<input name="EXTRAWHEEL2" key1="KEY_9" button="" />
<input name="EXTRALIGHT" key1="KEY_6" button="" />
<input name="IGNITIONKEY" key1="KEY_5" button="" />
<input name="WEIGHT" key1="KEY_7" button="" />
</inputBindings>
- <storeItems>
- <storeItem>
- <en>
<name>Valmet 865</name>
- <description>
- <![CDATA[ Model: ValtraN111
Textures: ValtraN111
Ingame: ValtraN111
Mirrors: meikapoeka
Script: Henly20 and Peterj
]]>
</description>
</en>
- <de>
<name>Valmet 865</name>
- <description>
- <![CDATA[ Model: ValtraN111
Textures: ValtraN111
Ingame: ValtraN111
Mirrors: meikapoeka
Script: Henly20 and Peterj
]]>
</description>
</de>
<rotation>0</rotation>
<image active="store.png" />
<price>21000</price>
<xmlFilename>Valmet865.xml</xmlFilename>
</storeItem>
</storeItems>
</modDesc>
Nui.
Koita laittaa indexiks 31!

Re: Iroitettavan ek lisäys rattoriin

Lähetetty: 29.11.2011 16:10
Kirjoittaja Harvesteri
DiGiX kirjoitti:Noniin nörtit kertokaa nyt selvällä suomenkielellä mikä on päin puuta kun saan traktorin "5" napista käyntiin ja kuvakulmaa voi liikuttaa.
Mutta se siitä kun ei w,a,s,d,escja e mut kaikki muu toimii muistaakseni. Huomasin indexi virheen äsken,olin laittanut 40 vaikka olisi pitänyt 31 Nauraminen siis kysessä ännän sininen 865. No indexin korjasin ja en ole vielä kokeillu, enkä varmaan uskalla Iso Jos se menee vituilleen niin mitä sitte teen? Pelin saa lopetettua ctrl+alt+deletestä ja sit tehtävienhallintaan mutta ei muusta :( Help men please kaikki nördet ja professorit Yhteistyö
Jos vaikka lukisit aikaisempia viestejä.