Sivu 4/20

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 23.12.2016 23:17
Kirjoittaja Leuqqumies
Valmet%201502 kirjoitti:
Leuqqumies kirjoitti:Kuva

Värit hieman pielessä mutta alkaa pikkuhiljaa olla ihan näköinen
Keula on näyttää vähän pieneltä mun mielestäni
Johtuu perspektiivistä:

Kuva

Värit ja kokosuhteet alkaa olla jo aika hyvin.

Vertaa esim. tähän
Leuqqumies kirjoitti:Kuva

Tästä se lähtee.

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 24.12.2016 10:05
Kirjoittaja valtraman3
Keula on muuttanut muotoaan aika paljon ensimmäisestä kuvasta->keulan moottorin aukko on pienentynyt

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 24.12.2016 13:48
Kirjoittaja Leuqqumies
valtraman3 kirjoitti:Keula on muuttanut muotoaan aika paljon ensimmäisestä kuvasta->keulan moottorin aukko on pienentynyt
Keulan sivupelti oli alunperin liian pieni, ero johtuu siitä.

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 24.12.2016 23:08
Kirjoittaja Reiska95
Kuva

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 24.12.2016 23:34
Kirjoittaja valtraman3
ei pahan näkönen. :shock: Määkin olen vääntänyt ketsupin kanssa... ei tykkää textuurit musta, joten täytyy tehdä pitkän kaavan mukaan kaikki.

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 24.12.2016 23:47
Kirjoittaja lerssi111
Taietaa tehhä reiskan kaa samaa konetta.
Kuva

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 25.12.2016 01:22
Kirjoittaja superpottu
Reiskalla ja lerssillä hienon näköistä valmettia aluillaan. :)

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 25.12.2016 19:29
Kirjoittaja valmetti 1502 t
Reiskallahan komea 903.

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 26.12.2016 17:46
Kirjoittaja N141H
Komiat 903:set molemmilla. 8-)

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 28.12.2016 00:31
Kirjoittaja valtraman3
Kuva
siinä on nytten saatu enemmän deteilejä keulaan ja uudet värit.
ja ennenkuin joku valittaa tosta mun textuurien käyttö tavasta niin voi kertoa ystävällisesti miten sen textuurin saa oiken päin ettei se esimerkiksi siinä textuurissa osoita nokka ylös.

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 28.12.2016 16:52
Kirjoittaja lerssi111
Rightclickkaa sitä pintaa mitä tekstuuria haluat kääntää sitte valitset texture ja siintä position ja sitte vaa pistät sen oikein

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 28.12.2016 19:50
Kirjoittaja Tasaaja
Joskus alottanu peluri4:selle tekemää puimuria vaan kesken jäi... Sen verran valmis, että joku halukas vois siittää.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 28.12.2016 20:26
Kirjoittaja valmetti 1502 t
Komia Deutzi :iso:

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 28.12.2016 22:33
Kirjoittaja valtraman3
lerssi111 kirjoitti:Rightclickkaa sitä pintaa mitä tekstuuria haluat kääntää sitte valitset texture ja siintä position ja sitte vaa pistät sen oikein
mitäjos se textuuri soittaa kopin suuntaan eihän sitä saa käännettuýä ja tiedän jo ton tavan

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 29.12.2016 09:57
Kirjoittaja Traktorimies_
valtraman3 kirjoitti:
lerssi111 kirjoitti:Rightclickkaa sitä pintaa mitä tekstuuria haluat kääntää sitte valitset texture ja siintä position ja sitte vaa pistät sen oikein
mitäjos se textuuri soittaa kopin suuntaan eihän sitä saa käännettuýä ja tiedän jo ton tavan
Siellä on myös sellainen "flip" valikko, josta pystyt kääntämään sitä tekstuuria ihan sen verran kun haluat.

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 29.12.2016 13:52
Kirjoittaja Farmari99
Kuva

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 29.12.2016 14:13
Kirjoittaja Lapinpoika_
Farmari99 kirjoitti:
Kuva
Komeeta!

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 29.12.2016 16:05
Kirjoittaja valtraman3
Hyvä että sait tuonkin toimimaan. Onks tuossa des A/O rextuureita vai onko toi pelin tapa käsitellä se textuuri?

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 29.12.2016 16:30
Kirjoittaja Farmari99
Joka ikisessä osassa on AO-tekstuurit, ja koitin tehä tehä tekstuurit niinku ne kuuluiski, nyt on siis myös normalmapit.

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 29.12.2016 16:53
Kirjoittaja valtraman3
jaa no nyt on kyllä paljon parempi kuin viidessätoista.

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 29.12.2016 17:57
Kirjoittaja valmetti 1502 t
Farmari laittanu 33:n fs17...

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 29.12.2016 18:25
Kirjoittaja Farmari99
valmetti 1502 t kirjoitti:Farmari laittanu 33:n fs17...
Niin..?

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 02.01.2017 14:24
Kirjoittaja Tasaaja
Ingamesin sen case ih 1660.. Huhhu oli kyllä hommaa, 3h ingamesin ja nyt toimii niinku pitää.
Kaatokelaa ei kauheesti liikutella eteen/taakse. Liikerata erillainen ku tuossa kuuluis olla, mutta ylös ja alas likkuu ihan normaalisti.
Kuva

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 02.01.2017 20:50
Kirjoittaja Diesseli
Kysytäänny täälä, että millä työkalul noi nokan reunat tehdään koko matkalta pyöreiksi kun ei ainakaan arcilla tunnu onnistuvan millään. Se täs sketchupis suurin ongelma on atm.
Kuva

Re: W.I.P Modien lyhyt esittely [FS17]

Lähetetty: 02.01.2017 23:39
Kirjoittaja Simppa
Diesseli kirjoitti:Kysytäänny täälä, että millä työkalul noi nokan reunat tehdään koko matkalta pyöreiksi kun ei ainakaan arcilla tunnu onnistuvan millään. Se täs sketchupis suurin ongelma on atm.
Kuva
Teet toiseen päätyyn sopivan kaaren ja sit push/pull-toolilla. Itte pähkäilly miten tuollaset neliöiden kulmat saa pyöristettyä. :D