Sivu 1/1
(W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 17.10.2009 01:12
Kirjoittaja JHP
Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 17.10.2009 08:12
Kirjoittaja meikäpoeka
Hyvä tulle

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 17.10.2009 08:38
Kirjoittaja Ännä
Ketsupillako sä oot noi tehny
Hienoja ovat

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 17.10.2009 09:13
Kirjoittaja Simulation
näyttäs ac3d-ohjelmalta...
Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 17.10.2009 10:36
Kirjoittaja JHP
juu ac3d on ohjelma millä teen näitä

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 17.10.2009 11:18
Kirjoittaja 4ntti93
aika hieno
Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 18.10.2009 10:16
Kirjoittaja JHP
päivitin ekan viestin

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 18.10.2009 10:57
Kirjoittaja Ännä
JHP kirjoitti:päivitin ekan viestin

Hienolta näyttää
Jatka saman malliin

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 18.10.2009 11:17
Kirjoittaja Traktori_Mies
Tosi hieno

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 04.11.2009 17:03
Kirjoittaja Haavisto
vilperttti kirjoitti:Millos tää tulee jakoo ?

Ja meneekö samalla tyylillä peliin kuin esim traktorit ? eli Mods kansioon ? ja tupsahtaa laatikossa peliin

ei, giantsissa pitää laittaa.
Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 04.11.2009 19:37
Kirjoittaja JHP
minulla on hiukan ongelmii giantsiin laiton kanssa

vaikka kuinka koitan niin tekstuurit ei tuu näkyviin

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 05.11.2009 15:43
Kirjoittaja Plowman
Onko sullas se niinkun kansiona mis on teXtuurit?
Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 05.11.2009 19:07
Kirjoittaja JHP
i3d ja tekstuurit on samas kansiossa, Giants editorin forumeilla neuvottiin aukaseen i3d notepadil ja kattoo onko tekstuurien pathit oikeet, ongelmana on ettei siellä mitään tekstuureihin viittaavaa ole

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 06.11.2009 08:10
Kirjoittaja Plowman
koita laittaa se sinne maps kansioon ja sitten avaat sen.

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 06.11.2009 13:15
Kirjoittaja Peluri4
JHP kirjoitti:i3d ja tekstuurit on samas kansiossa, Giants editorin forumeilla neuvottiin aukaseen i3d notepadil ja kattoo onko tekstuurien pathit oikeet, ongelmana on ettei siellä mitään tekstuureihin viittaavaa ole

pyydäs jotain muuta laittaa iikolmedeeksi jos et ite onnistu?
Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 18.11.2009 17:44
Kirjoittaja JkkaM
Oletko exportannut .dae:n kautta vai kenties jonkun muun?
Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 18.11.2009 21:28
Kirjoittaja JHP
elikkäs homma menee näin mulla. Teen modin Ac3dilla .3ds-muotoon, sitten importaan sen blenderissä .3ds:nä ja liitän kaikki yhdeksi meshiksi. Tämän jälkeen exportaan modelin .i3d:nä ja avaan giantsissa, jolloin tekstuurit ovat kadonneet

Mutta nyt en jaksa enää itse kikkailla tämän asian kanssa, vaan annan jollekkin teistä asiaan perehtyneistä tehtäväksi laittaa giantsiin tekstuureiden kanssa.
http://www.filefront.com/14949269/navetta.rar
Onnistutte tehtävässä, luvassa mainetta ja kunniaa, sekä muutama neitsyt sitten taivaassa. Siirryn tekemään ton viljankuivaamon loppuun ja saatte sitten senkin pistää i3d jonain päivänä.
Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä
Lähetetty: 18.11.2009 21:59
Kirjoittaja JkkaM
Tuo .3ds:n kautta siirtäminen ei taida jostain syystä pitää noita tekstuureita. (ainakin mitä joidnekin converttereiden kanssa oon säätäny)