Sivu 1/1

(W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 17.10.2009 01:12
Kirjoittaja JHP
Tekosessa meidän navetan pohjalta navetta/heinälato-yhdistelmä. Lato sisältää 2 upotettua laakasiiloa ja ehkä viljamyllyn. Ladosta vapaa kulku navettaan ja tarkoitus olisi tehdä jonkinlaisia karsinoita eläimineen sinne.
Kuva
Kuva
Kuva

päivitystä 18.10.09!
Navetta ja lato saivat maalipinnan, Navetan sisällä kaksi "karsinaa" tällä hetkellä. Sitten pieni kysymys; mistäköhän johtuu että nämä tekstuurit siirtyy blenderiin, mutta blenderistä exportaamisen jälkeen tekstuurit häviää giantsissa :(

Kuva
Kuva laakasiilot
Kuva
Kuva
Kuva

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 17.10.2009 08:12
Kirjoittaja meikäpoeka
Hyvä tulle ;)

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 17.10.2009 08:38
Kirjoittaja Ännä
Ketsupillako sä oot noi tehny :roll: :?:
Hienoja ovat ;)

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 17.10.2009 09:13
Kirjoittaja Simulation
näyttäs ac3d-ohjelmalta...

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 17.10.2009 10:36
Kirjoittaja JHP
juu ac3d on ohjelma millä teen näitä ;)

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 17.10.2009 11:18
Kirjoittaja 4ntti93
aika hieno

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 18.10.2009 10:16
Kirjoittaja JHP
päivitin ekan viestin ;)

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 18.10.2009 10:57
Kirjoittaja Ännä
JHP kirjoitti:päivitin ekan viestin ;)
Hienolta näyttää :mrgreen:
Jatka saman malliin ;)

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 18.10.2009 11:17
Kirjoittaja Traktori_Mies
Tosi hieno :mrgreen:

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 04.11.2009 17:03
Kirjoittaja Haavisto
vilperttti kirjoitti:Millos tää tulee jakoo ? ;) Ja meneekö samalla tyylillä peliin kuin esim traktorit ? eli Mods kansioon ? ja tupsahtaa laatikossa peliin :lol: :?:
ei, giantsissa pitää laittaa.

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 04.11.2009 19:37
Kirjoittaja JHP
minulla on hiukan ongelmii giantsiin laiton kanssa :D vaikka kuinka koitan niin tekstuurit ei tuu näkyviin :(

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 05.11.2009 15:43
Kirjoittaja Plowman
Onko sullas se niinkun kansiona mis on teXtuurit?

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 05.11.2009 19:07
Kirjoittaja JHP
i3d ja tekstuurit on samas kansiossa, Giants editorin forumeilla neuvottiin aukaseen i3d notepadil ja kattoo onko tekstuurien pathit oikeet, ongelmana on ettei siellä mitään tekstuureihin viittaavaa ole :P

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 06.11.2009 08:10
Kirjoittaja Plowman
koita laittaa se sinne maps kansioon ja sitten avaat sen. :? :?

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 06.11.2009 13:15
Kirjoittaja Peluri4
JHP kirjoitti:i3d ja tekstuurit on samas kansiossa, Giants editorin forumeilla neuvottiin aukaseen i3d notepadil ja kattoo onko tekstuurien pathit oikeet, ongelmana on ettei siellä mitään tekstuureihin viittaavaa ole :P
pyydäs jotain muuta laittaa iikolmedeeksi jos et ite onnistu?

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 18.11.2009 17:44
Kirjoittaja JkkaM
Oletko exportannut .dae:n kautta vai kenties jonkun muun?

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 18.11.2009 21:28
Kirjoittaja JHP
elikkäs homma menee näin mulla. Teen modin Ac3dilla .3ds-muotoon, sitten importaan sen blenderissä .3ds:nä ja liitän kaikki yhdeksi meshiksi. Tämän jälkeen exportaan modelin .i3d:nä ja avaan giantsissa, jolloin tekstuurit ovat kadonneet :P
Mutta nyt en jaksa enää itse kikkailla tämän asian kanssa, vaan annan jollekkin teistä asiaan perehtyneistä tehtäväksi laittaa giantsiin tekstuureiden kanssa.

http://www.filefront.com/14949269/navetta.rar

Onnistutte tehtävässä, luvassa mainetta ja kunniaa, sekä muutama neitsyt sitten taivaassa. Siirryn tekemään ton viljankuivaamon loppuun ja saatte sitten senkin pistää i3d jonain päivänä.

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Lähetetty: 18.11.2009 21:59
Kirjoittaja JkkaM
Tuo .3ds:n kautta siirtäminen ei taida jostain syystä pitää noita tekstuureita. (ainakin mitä joidnekin converttereiden kanssa oon säätäny)