Sivu 1/1
[WIP] Valmet 502
Lähetetty: 14.11.2009 16:21
Kirjoittaja Valmet500

tämmöstä tälläkertaa!
en saa giantsiin tekstuurien kanssa voisko joku laittaa?
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 14.11.2009 16:28
Kirjoittaja Haavisto
hieno tulee!
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 14.11.2009 20:04
Kirjoittaja Ibi1981
hieno tulee. auttakaa nyt joku että saadaan tämä pian peliin
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 16.11.2009 19:27
Kirjoittaja Valmet500
Voisko joku laittaa giantsiin!
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 17.11.2009 16:12
Kirjoittaja Galaxeri
Hieno se on.
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 17.11.2009 20:05
Kirjoittaja Valmet500
YV:tä JOS JOKU VIITTIS MILLÄÄN LAITAA GIANTSIIN!!!

Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 17.11.2009 20:56
Kirjoittaja Haavisto
minä ainaskin pistäisin jos osaisin textuurien kanssa

Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 17.11.2009 21:03
Kirjoittaja Ibi1981
missä meijän osaajat on kun kerran näin hieno vallu on tulossa
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 17.11.2009 21:08
Kirjoittaja 4ntti93
eikös ne texturet mee sillee giantsiin, että laittaa paint.netillä tallentaessa valituksi generate mip maps?
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 17.11.2009 21:31
Kirjoittaja Valmet500
4ntti93 kirjoitti:eikös ne texturet mee sillee giantsiin, että laittaa paint.netillä tallentaessa valituksi generate mip maps?
Ok kiitti koklaan huomenna!

Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 17.11.2009 21:44
Kirjoittaja Valmet500
Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 17.11.2009 21:48
Kirjoittaja 4ntti93
Valmet500 kirjoitti:Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
niiden pitää olla kai zipin sisällä. eikai missään kansiossa
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 17.11.2009 21:51
Kirjoittaja Ännä
4ntti93 kirjoitti:Valmet500 kirjoitti:Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
niiden pitää olla kai zipin sisällä. eikai missään kansiossa
Ei kun kansiossa ei zipissä

Jos on ZIP-arkisto niin sitte ei ainakaan näy...

Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 17.11.2009 21:51
Kirjoittaja opelman
Valmet500 kirjoitti:Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
avaat notepadissa sen i3d tiedoston ja katsot että mistä se niitä kuvia hakee. siellä ne lukee polut ihan selkeesti.
esim
<Files>
<File fileId="1" filename="assets\texture4.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="10" filename="assets\texture2.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="11" filename="assets\texture0.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="12" filename="assets\texture3.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="13" filename="assets\texture1.jpg" relativePath="true"/>
</Files>
ovat silloin assets kansiossa.
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 18.11.2009 19:38
Kirjoittaja Valmet500
opelman kirjoitti:Valmet500 kirjoitti:Sori tuplapost mutta missä kansiossa niitten textuuri tiedostojen pitää olla et ne toimii? Ja pitääkö olla DDS muodossa?!
Nyt on texture0,texture1 jne. samassa kansiossa kun i3d ja on dds muodossa ja on mip maps valittuna eikä toimi!!
avaat notepadissa sen i3d tiedoston ja katsot että mistä se niitä kuvia hakee. siellä ne lukee polut ihan selkeesti.
esim
<Files>
<File fileId="1" filename="assets\texture4.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="10" filename="assets\texture2.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="11" filename="assets\texture0.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="12" filename="assets\texture3.jpg" relativePath="true"/>
<File fileId="13" filename="assets\texture1.jpg" relativePath="true"/>
</Files>
ovat silloin assets kansiossa.
Ei ollu tommosia siinä tiedostossa kun avasin sen notepadilla! Laitoin siihen etsi juttuun ton <Files> eikä löytyny??!?!?!!
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 24.11.2009 19:23
Kirjoittaja Ibi1981
mikäs tän tilanne on?
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 24.11.2009 19:41
Kirjoittaja Valmet500
Ibi1981 kirjoitti:mikäs tän tilanne on?
No tuo mitä tuossa edellisessä viestissä sanoin! Eli en saa textureja toimiin...
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 26.11.2009 18:53
Kirjoittaja Valmet500
Sori tp mut tulee vaan siihen <Files/> kohtaan näin:
<Asset>
<Export program="Blender" version="249"/>
</Asset>
<Files/>
<Materials>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="1" name="ID310" specularColor="0.500000 0.500000 0.500000"/>
<Material alphaBlending="true" cosPower="50" diffuseColor="0.000000 0.401569 0.401569 0.290196" materialId="2" name="ID272" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="3" name="ID259" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.687059 0.514510 0.000000 1.000000" materialId="4" name="ID109" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.094118 0.094118 0.094118 1.000000" materialId="5" name="ID63" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.109804 0.109804 0.109804 1.000000" materialId="6" name="ID103" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.800000 0.800000 0.800000 1.000000" materialId="7" name="ID80" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="8" name="ID3" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.800000 0.599216 0.000000 1.000000" materialId="9" name="ID149" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="10" name="ID50" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="11" name="ID37" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
<Material cosPower="50" diffuseColor="0.640000 0.640000 0.640000 1.000000" materialId="12" name="ID24" specularColor="0.000000 0.000000 0.000000"/>
</Materials>
<Shapes>
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 26.11.2009 21:14
Kirjoittaja JkkaM
Oot exportannu ensin daeksi, siitä blenderiin ja siitä GIANTSiin?
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 27.11.2009 16:25
Kirjoittaja Valmet500
juketsu kirjoitti:Oot exportannu ensin daeksi, siitä blenderiin ja siitä GIANTSiin?
kyllä
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 27.11.2009 16:59
Kirjoittaja JkkaM
Minulla ainakin tekstuurit usein häviää, kun tekee sen Join Objects homman, en tiedä sitten, mistä johtuneen.
Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 27.11.2009 17:41
Kirjoittaja Traktori_Mies
juketsu kirjoitti:Minulla ainakin tekstuurit usein häviää, kun tekee sen Join Objects homman, en tiedä sitten, mistä johtuneen.
Ookkos yrittäny laitta sitä fiiattia giantsii

Re: [WIP] Valmet 502
Lähetetty: 27.11.2009 17:55
Kirjoittaja Valmet500
en tee koskaan sitä join objects juttuu