Sivu 1/2
					
				Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 19:52
				Kirjoittaja meikäpoeka
				Vuoden 1984 alussa tuli markkinoille ahtamaton 6-sylinterinen 905, jonka teho oli 105 hv. Voimansiirtoa oli vahvistettu 4-sylinterisiin verrattuna. Vuotta aikaisemmin tehdyt moottorin uudistukset saivat jatkoa, kun tehoa lisättiin keväällä 1989. Tehon lisäys perustui 5-reikäisiin suuttimiin ja suurempaan ruiskutuspaineeseen. Uudistettu mallisto markkinoitiin nimellä PowerPlus. 
-Lainattu Konedatasta
 
 
Modell: meikäpoeka 
Textures: meikäpoeka/ValtraN111 
Ingame: meikäpoeka/ValtraN111
Lataus
Ei saa muokata kun omaan käyttöön!!!  
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 19:57
				Kirjoittaja Ännä
				------>Lataukseen. :O
			 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 19:58
				Kirjoittaja Plowman
				Onko tässä kiinteä etukuormaaja?
			 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 20:00
				Kirjoittaja meikäpoeka
				Plowman kirjoitti:Onko tässä kiinteä etukuormaaja?
Ei.. Mutta tähän on helpoin kytkeä tuo ek, kun ei tarvitse edes kaataa tuota ek:ta, kun kytkee sen 

 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 20:07
				Kirjoittaja Plowman
				Eli ei toimi paalipihdit. ;(
Onko ap? 

 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 20:07
				Kirjoittaja hankkijamies
				Komeelta näyttää.Taitaa tulla tilalle
			 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 20:16
				Kirjoittaja joku
				Muuten varmaan tulee tilalle kiitos ja hatunnosto. 
 
  
 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 20:18
				Kirjoittaja _Asd
				Todellakin tilalle nytkun on tuo rehu-aika niin paaleja nostelee!.. 

  Meikäpojalle: Onko kiinteät paripyörät?
 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 20:19
				Kirjoittaja meikäpoeka
				_Asd kirjoitti:Todellakin tilalle nytkun on tuo rehu-aika niin paaleja nostelee!.. 

  Meikäpojalle: Onko kiinteät paripyörät?
 
Ei ole kiinteät paripyörät.. saa napista pois JA on AP..
 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 20:23
				Kirjoittaja Haasa90
				Komee on -->-->Lataukseen menee<--<--
			 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 20:32
				Kirjoittaja Exelboy
				Mitäs uutuusta tähä on tullu? Näyttäis ko äkkiä kahtoo niin nuo lisävalot katolle ja nuita toisia yläväloja muokattu. 

 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 20:33
				Kirjoittaja meikäpoeka
				Exelboy kirjoitti:Mitäs uutuusta tähä on tullu? Näyttäis ko äkkiä kahtoo niin nuo lisävalot katolle ja nuita toisia yläväloja muokattu. 

 
Ym. kaikkea muuta pientä! Lataa ja ihastu 

 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 20:37
				Kirjoittaja Plowman
				Kyllä tässä virheitäkin on 

 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 20:39
				Kirjoittaja meikäpoeka
				Plowman kirjoitti:Kyllä tässä virheitäkin on 

 
Kaikissahan on virheitä, ja kukaan ei ole seppä syntyessään 

  Mitä vikoja oli?
 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 20:54
				Kirjoittaja Peluri4
				Tuleekos ne parit k napista.
			 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 02.07.2010 21:51
				Kirjoittaja Plowman
				Kamera liikkui väärin päin, Ukko ei näkynyt sisältä ja kun laitto ek:n kiinni niin lupes tanssimaan. XD
Mut muuten hieno peli 

 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 03.07.2010 09:49
				Kirjoittaja Valmeksi
				Hei tohon tanssimiseen kannattaa hypätä raktorin kyyvistä pois jos rupee tanssimaan sillon se lopettaa ja sit voi mennä takas raktoriin.
			 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 03.07.2010 12:03
				Kirjoittaja valtra6850
				Onko tässä vielä pieni kuljettaja 

  Voisiko joku vähän suurentaa sitä jos on 

 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 07.07.2010 22:42
				Kirjoittaja latexi
				Aivan susi värkki! Ei oo ukkoa, ratti ei käänny, savetus ei toimi ton ostamisen jälkeen, ja kun laittaa kuormaajan kiinni niin koko värkki klesuaa. Ei pysyny mulla 5 min kauempaa. Ja sitäpaitsi, fendt tms 930:ppisen päälle ei kannata tehrä mielestäni mitään, koska se on huono kiihtymään, ei kulje muutenkaan kovin hyvin eikä jaksa vetää kovin hyvin. Tämä on oma mielipiteeni, eli ei kannata siteerata sanojani kovin vakavasti.
			 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 08.07.2010 08:53
				Kirjoittaja Juhon
				latexi kirjoitti:Aivan susi värkki! Ei oo ukkoa, ratti ei käänny, savetus ei toimi ton ostamisen jälkeen, ja kun laittaa kuormaajan kiinni niin koko värkki klesuaa. Ei pysyny mulla 5 min kauempaa. Ja sitäpaitsi, fendt tms 930:ppisen päälle ei kannata tehrä mielestäni mitään, koska se on huono kiihtymään, ei kulje muutenkaan kovin hyvin eikä jaksa vetää kovin hyvin. Tämä on oma mielipiteeni, eli ei kannata siteerata sanojani kovin vakavasti.
Se voi johtua sun koneestas, se ettet pysty savettamaan. Koska minä tiedän yhtä sun toista sun suseista värkeistä jotka mulla ainakin toimii 

 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 08.07.2010 10:10
				Kirjoittaja Haavisto
				Niin mistäs napista ne paripyörät?
			 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 08.07.2010 10:13
				Kirjoittaja Exelboy
				Haavisto kirjoitti:Niin mistäs napista ne paripyörät?
Z napista tulee parit  

 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 08.07.2010 10:20
				Kirjoittaja Haavisto
				Ok Kiitos! Pitää lähtee testamaan 

 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 08.07.2010 17:21
				Kirjoittaja latexi
				juhon kirjoitti:latexi kirjoitti:Aivan susi värkki! Ei oo ukkoa, ratti ei käänny, savetus ei toimi ton ostamisen jälkeen, ja kun laittaa kuormaajan kiinni niin koko värkki klesuaa. Ei pysyny mulla 5 min kauempaa. Ja sitäpaitsi, fendt tms 930:ppisen päälle ei kannata tehrä mielestäni mitään, koska se on huono kiihtymään, ei kulje muutenkaan kovin hyvin eikä jaksa vetää kovin hyvin. Tämä on oma mielipiteeni, eli ei kannata siteerata sanojani kovin vakavasti.
Se voi johtua sun koneestas, se ettet pysty savettamaan. Koska minä tiedän yhtä sun toista sun suseista värkeistä jotka mulla ainakin toimii 
 
 
 Voipi olla, että pitääs asentaa se alkuperänen fentti, ennenku toi toimii kunnolla. Ja sitte unohrin tuos äsken sanua, että ku liikuttaa etukuormaajaa niin trukkipiikit klesuaa ihan hirveesti, niin että niis ei meinaa pyöröpaalit pysyä.

 Eikä pitääs olla kyllä koneesta kiinni, koska tehoaki on pajon enemmän ku sulla. 

 Mutta eipäs kinastella sen enempää. 

 
			
					
				Re: Valmet 905 & ISME 220B
				Lähetetty: 12.07.2010 21:08
				Kirjoittaja Hiatane
				Mites ton AP:n kanssa? Saattaa olla vähän väärä aihe, mut kysytään nyt tässä, kun tällä Valmetilla oon vast alkanu opetteleen käyttään sitä.
Meinaan ko mä en tota sakemannin kieltä kauheesti osaa, niin millai helkkari ne pitäis toimii? Pistän gras -tai se eka kuitenki, ja mulla on claassin disco-Stu perässä, niin välillä se vetää pelkkää ympyrää. Ja sitte ko lisää alueen 20.0metriin niin AP kyllä leikkaa edes osan pellosta, mut sit se alkaa taas vetää niitä samoja uria.
Joskus oon koittanu jollai englaniks oleval AP:lla niin on edes jonkinnäköne haju niistä eri vaihtoehdoista siinä, mutta mikä niitten tarkotus on? Mul ei nyt kauheen hyvin aukee tää homma 
