Sivu 1/1
puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 24.09.2009 10:49
Kirjoittaja 4ntti93
eli miten sitä puimurin kapasiteettia saisi lisättyä, että puimuriin mahtuisi enemmän viljaa? oliko se sieltä moddescistä..?

Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 24.09.2009 12:18
Kirjoittaja TeamSuzuki
puimurin omast xml tiedostost.....sielt löytyy sellanen kohta ku Capasity.....
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 24.09.2009 12:43
Kirjoittaja 4ntti93
siis sieltä moddesc xml asiakirjasta?
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 24.09.2009 14:42
Kirjoittaja TeamSuzuki
ei...ku se puimurin oma.....se toinen......Moddesc:ist saa hinnan vaihettua.....
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 24.09.2009 17:06
Kirjoittaja 4ntti93
siellä toisessa on tälläistä tekstia, mihin se muutos pitää laittaa?
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1" standalone="no" ?>
<vehicle type="combine">
<annotation>Copyright (C) GIANTS Software GmbH, All Rights Reserved.</annotation>
<name>Claas Meag208 dominator</name>
<description>Claas MEga 208 Dominator</description>
<filename>Mega 208.i3d</filename>
<size width="5.0" length="9.5" />
<wheels autoRotateBackSpeed="2.0">
<wheel rotSpeed="-58" rotMax="40" rotMin="-40" driveMode="1" repr="2" radius="0.632" positionX="-1.40196" positionY="0.72137" positionZ="-2.39216" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="180" damper="0" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="-58" rotMax="40" rotMin="-40" driveMode="1" repr="3" radius="0.632" positionX="1.36876" positionY="0.41578" positionZ="-2.3821" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="180" damper="0" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.898" positionX="1.40522" positionY="0.77337" positionZ="2.2038" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="200" damper="0" mass="0.4" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" radius="0.898" positionX="-1.38596" positionY="0.77923" positionZ="2.20662" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="200" damper="0" mass="0.4" />
</wheels>
<motor minRpm="600" maxRpm="650 1000 2200" brakeForce="7" forwardGearRatio="3.5 3.8 3.5" backwardGearRatio="2.8" differentialRatio="4.5" rpmFadeOutRange="4">
<torque rpm="800" torque="2.9"/>
<torque rpm="1100" torque="3.2"/>
<torque rpm="1400" torque="3.5"/>
<torque rpm="1800" torque="3.5"/>
<torque rpm="2200" torque="3.2"/>
</motor>
<fuelCapacity>870</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.005</fuelUsage>
<downForce>5</downForce>
<cameras count="2">
<camera1 index="7|0" rotatable="true" rotateNode="7" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0.05" transMin="7" transMax="30" />
<camera2 index="8" rotatable="true" rotateNode="8" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
<lights count="1">
<light1 index="11" />
</lights>
<steering index="12|0" rotationSpeed="6"/>
<attacherJoints>
<attacherJoint jointType="cutter" index="9|0|0" rotationNode="9" maxRot="25 0 0" rotationNode2="9|0" maxRot2="0 0 0" moveTime="2.5" />
<attacherJoint index="19" jointType="trailerCombine" allowsJointLimitMovement="false" allowsLowering="false" maxRotLimit="10 50 50" maxTransLimit="0 0 0"/>
</attacherJoints>
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="10" />
<pipeSound file="hydraulicUp.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.03" pitchMax="2" />
<threshingStartSound file="threshing_start.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.001" pitchMax="1.2" />
<threshingSound file="108maxi arat.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0" pitchMax="1" />
<threshingStopSound file="threshing_out.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.001" pitchMax="1.2" />
<attachSound file="attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="mega start.wav" pitchOffset="1" />
<motorSound file="108maxi.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0" pitchMax="1" />
<motorStopSound file="combine_out.wav" pitchOffset="1" />
<reverseDriveSound file="reverseDrivingBeep.wav" volume="0.5" />
<compressedAirSound file="compressedAir.wav" pitchOffset="1" volume="1.0"/>
<compressionSound file="compressorWork.wav" pitchOffset="1" volume="1.5"/>
<aiMotorSound file="108maxi.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="1.0" />
<aiTreshingSound file="108maxi arat.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="1.0" />
<cuttingAreas count="1">
<cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6"/>
</cuttingAreas>
<chopperBlind index="25" />
<rotorFan index="26" />
<pipe index="18" />
<pipeLight index="18|2" />
<pipeParticleSystems>
<pipeParticleSystem type="wheat" position="-0.1454 -0.1657 -5.1208" rotation="11 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="barley" position="-0.1454 -0.1657 -5.1208" rotation="11 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="rape" position="-0.1454 -0.1657 -5.1208" rotation="11 90 0" file="rapeParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="maize" position="-0.1454 -0.1657 -5.1208" rotation="11 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
</pipeParticleSystems>
<chopperParticleSystems>
<chopperParticleSystem type="rape" position="0 0.53229 -2.53648" rotation="0 0 0" file="threshingChopperParticleSystemRape.i3d" />
<chopperParticleSystem type="maize" position="0 0.53229 -2.53648" rotation="0 0 0" file="threshingChopperParticleSystemMaize.i3d" />
</chopperParticleSystems>
<strawParticleSystems>
<strawParticleSystem type="wheat" position="0 0.3514 -3.3213" rotation="0 0 0" file="threshingStrawParticleSystem.i3d" />
<strawParticleSystem type="barley" position="0 0.3514 -3.3213" rotation="0 0 0" file="threshingStrawParticleSystem.i3d" />
</strawParticleSystems>
<grainTankCapacity>39500</grainTankCapacity>
<grainTankUnloadingCapacity>3250</grainTankUnloadingCapacity>
<grainTankPlane minMaxY="1.35 2.89" >
<node type="wheat" index="32|0" />
<node type="maize" index="32|1" />
<node type="rape" index="32|2" />
</grainTankPlane>
<grainTankFruitTypes fruitTypes="wheat rape maize barley" />
<exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 position="1.4941 2.75 -2.2511" rotation="-70 -20 3.5" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<combineSize>3</combineSize>
<characterNode index="29" cameraMinDistance="1.5" />
<strawAreas count="1">
<strawArea1 startIndex="23|0" widthIndex="23|1" heightIndex="23|2" />
</strawAreas>
<aiTrailerTrigger index="30" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="31" />
<components count="1">
<component1 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="10" />
</components>
</vehicle>
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 24.09.2009 17:21
Kirjoittaja Haavisto
tohon kohtaan missä on sinisellä lukee 39500 niin siihen laitat se summan minkä haluat.
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 24.09.2009 17:22
Kirjoittaja Peluri4
Tuosta grain tank capacity
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 24.09.2009 18:16
Kirjoittaja 4ntti93
kiitos, kokeilen heti

Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 24.09.2009 18:44
Kirjoittaja TeamSuzuki
39500?Mul oli Jontikas 11000 ja nyt on Forschritis 9600.....muuten on hyvä puimuri toi fortschritt E516b.....silppuri valmiina mikä on aika harvinaista tommoses modis.....ja kääntyy ketterästi.....

Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 24.09.2009 20:14
Kirjoittaja 4ntti93
onhan tässä mun claasissakin se silppuri, saa päälle / pois

Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 24.09.2009 20:23
Kirjoittaja TeamSuzuki
mut ratti ei taida kääntyä?jos kääntyy nii anna linkkiä
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 25.09.2009 09:49
Kirjoittaja 4ntti93
öö, en oo ihan varma kääntyykö
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 25.09.2009 13:15
Kirjoittaja Peluri4
TeamSuzuki kirjoitti:39500?Mul oli Jontikas 11000 ja nyt on Forschritis 9600.....muuten on hyvä puimuri toi fortschritt E516b.....silppuri valmiina mikä on aika harvinaista tommoses modis.....ja kääntyy ketterästi.....

Pistäslinkura siihen forschiritiin linkki
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 25.09.2009 14:34
Kirjoittaja TeamSuzuki
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 01.10.2009 22:27
Kirjoittaja zanne-
Mutta yks juttu tässä vähän mättää.. miten voitte muokata tuota tiedostoa pakatusta tiedostosta? puritteko sen ensin vai?

yritin muokata tuosta Lexion 240 mutta eihän siitä mitään tullu kun tuota kapasiteettiä ei voi muokata vaikka numpadilla yritin väkertää..
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 01.10.2009 22:30
Kirjoittaja 4ntti93
mulla se ei oo ainakaan pakattu?
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 01.10.2009 22:34
Kirjoittaja JkkaM
Se pitää purkaa ensin

Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Lähetetty: 02.10.2009 00:03
Kirjoittaja zanne-
äh, olinpa taas järjen jättiläinen

nyt sain wörkkimään ton puimurin, jossa oli hieman enemmän kapasiteettiä : D
EDIT: niin ja kiitos avusta (: