GTA V

Keskustelua puhelimien matopeleistä isojen poikien peleihin. Warettajat ei kannata vaivatua koska piraatit pääsevät banaanisaarille.
Ventti
Viestit: 2416
Liittynyt: 08.08.2009 20:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Huittinen
Kielet: suomi & englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Ahmad
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Huittinen

Re: GTA V

Viesti Kirjoittaja Ventti »

McNoitti kirjoitti:Kauhean tylsä tuo Online on Multi Theft Auton hiekkalaatikkoon verratuna omasta mielestä. Kunhan saisivat kunnollisen kolmannen osapuolen multiplayerin siihen niin ei tarvi tuolla Rockstarin valtakunnassa sinnitellä. Tämäkin oli ihan hieno projekti, mutta menivät sitten sulkemaan sen, eivätkä tietenkään laittaneet koodia jakoon.

Tässä sitten toinen multiplayeri, joka on jo jaossa ja ladattavana, mutta ei oikein viellä pelitä, mitä itse pikasesti testailin.
http://www.fivereborn.com/topic/72/fivereborn-release

Itellä toimi melko hyvin, tosin jos haluaa modi autot ne täytyy ladata ilmeisesti erikseen, eikä siis ole niinkuin esim MTA Coffee Driftissä. :yhteistyö:
Intel® Core™ i5 3570k|AMD Radeon R9 290|Asus P8 Z77-V LK|16GB Ram|1TB+120GB SSD|BitFenix Shinobi|CM Hyper 212 EVO|XFX 750W PRO
#Kiljupönttö
Avatar
McNoitti
Viestit: 2219
Liittynyt: 29.08.2013 09:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Kielet: suomi, tankero-englanti
Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: GTA V

Viesti Kirjoittaja McNoitti »

Joo, tuli tuo silloin julkasupäivinä kokeiltua.
Muutenhan tuo on jo melko vakaa, mutta toistaiseksi ei ole viellä kunnollista wikiä, ja kaikki funktiot jne. pitää kokeilla kantapään kautta, varsinkin kun ei aikaisempaa kokemusta alustasta ole.
Kyllähän nuo laitto jo CoffeeDriftin pystyyn tuonnekkin, en vaan tiedä onko enää päällä kun meni ylläpitäjiltä vissiin vähän moti kun pelkkään näytöllä vilkkuvaan tekstiin meni tunti pari koodatessa ja kokeilessa vrt. MTA:ssa puoli minuuttia. :D
Enkä mä nyt tiiä onko tuo nyt sen kummempi. San Andreas ja Multi Theft Auto on mulle se juttu.

Ja ps. GTA on aina ollut parempi ilman modeja. :D
Kuva<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: GTA V

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Julkasusta (eli 2013?) asti oon tätä pelannu, ja vasta tänään sain pysäytettyä junan. :D
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: GTA V

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

Kasitonni kirjoitti:Julkasusta (eli 2013?) asti oon tätä pelannu, ja vasta tänään sain pysäytettyä junan. :D
Eikös vaa pidä lätkästä urakalla sticky bombeja siihen veturiin, ni pitäs pysähtyä?
Kuva
Kuva -En säker kompis!
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: GTA V

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Pelaaja80 kirjoitti:
Kasitonni kirjoitti:Julkasusta (eli 2013?) asti oon tätä pelannu, ja vasta tänään sain pysäytettyä junan. :D
Eikös vaa pidä lätkästä urakalla sticky bombeja siihen veturiin, ni pitäs pysähtyä?
Tätäkin oon yrittäny mutta ei oo toiminu. Joskus kun vaihdat esim. Michaelista Trevoriin, ni se herää raiteilta sillai että juna on just tulossa, hyppäsin sen junan kyytiin, ammuin kuskin ja ammuin sen veturin nokkaan sillä perhanan minigunilla niin veturi posahti ja se jäi siihen seisomaan. :D Se seisoo siinä vaikka kävisit muualla/kuolisit. Se on siitä erikoinen juna että siinä on vaan 2 vaunua, ja se ei oo samassa järjestyksessä muitten junien kanssa vaan toinen juna saattaa näkyä takana tai tulla vastaan viereistä raidetta, + sitä veturia ajaa poliisi. :D
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: GTA V

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Entiiä osaisko joku auttaa, mutten muista socialclubin tunnuksen salasanaa ennää, (pelannu viimeksi puolivuotta sitten), eikä sitten uudella tunnuksellakaan pääse, koska kysyy aktivointikoodia, joka sekään ei käy enää, koska se on jo kerran käytetty tuolle tilille, jonka salasanaa en muista.

Kerrankin oisi teheny mieli pelata, mutta karma ei päästä. Ja se mikä tässä on vielä hauskaa, etten muista edes sen sähköpostin salasanaa jolle tuo ensimmäinen tunnus on tehty. :)

Mitä voin tehdä? Salasanoja on yritetty palauttaa, tuloksetta.
Kuva
Avatar
Zetor 6211
Viestit: 476
Liittynyt: 05.01.2016 15:12
Tämänhetkinen kaupunki:: Lappeenranta
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja muutama sana Ruottia.
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: GTA V

Viesti Kirjoittaja Zetor 6211 »

Urakointia
Kuva

Ja jotain perseilyä
Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Zetor 6211, 14.04.2018 22:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
-TEIN ITSE SÄÄSTIN
Kuva
Valtra T
Viestit: 937
Liittynyt: 09.11.2009 20:45
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Valtra T(Ls-Fin
Viesti:

Re: GTA V

Viesti Kirjoittaja Valtra T »

Ruzi kirjoitti:Entiiä osaisko joku auttaa, mutten muista socialclubin tunnuksen salasanaa ennää, (pelannu viimeksi puolivuotta sitten), eikä sitten uudella tunnuksellakaan pääse, koska kysyy aktivointikoodia, joka sekään ei käy enää, koska se on jo kerran käytetty tuolle tilille, jonka salasanaa en muista.

Kerrankin oisi teheny mieli pelata, mutta karma ei päästä. Ja se mikä tässä on vielä hauskaa, etten muista edes sen sähköpostin salasanaa jolle tuo ensimmäinen tunnus on tehty. :)

Mitä voin tehdä? Salasanoja on yritetty palauttaa, tuloksetta.
Kuinkas oot laittanu sen sähköpostin salasanan palautuksen/turvakoodin? Ainaki hotmailissa tais olla puh.nro/vaihtoehtoinen s.posti :)
Kuva
"A question is the key for knoweldege"
Gold member since 2009
If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
- Albert Einstein
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pelit ja konsolit”