Metsästys

Yleistä keskustelua urheilusta, vapaa-ajasta, ajoneuvoista aina polkupyörästä kuorma-autoon.

Omistatko Metsästyskortin?

Kyllä
67
31%
En
76
35%
En vielä, aion hankkia.
74
34%
 
Ääniä yhteensä: 217

Avatar
Mini20
Viestit: 709
Liittynyt: 12.08.2014 18:39
Tämänhetkinen kaupunki:: Etelä-Savo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja huonoa svenskaa
Multiplayer tunnuksesi?: Mini20
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Metsästys

Viesti Kirjoittaja Mini20 »

henkka22 kirjoitti:Nätti vasa ja varsinki kivääri! Onko iha suomalainen? Meil on yks vanha remingtoni mis on toi sama vedettävä varmistin.
Ei ole tarkkaa tietoa mistä pyssy tullut. Iskän serkku siihen kumminkin joskus tukin tehny. :)
Kuva
Kuva
Intel i3 6100|Asus H110M-A|8gb Crucial Ballistix sport|500 watt Be quiet!|
Sapphire rx 460|Crucial 250gb SSD l Seagate Barracuda 64MB 2TB 3.5" 7200rpm
Avatar
henkka22
Viestit: 1097
Liittynyt: 08.08.2011 19:32
Tämänhetkinen kaupunki:: Kouvola
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Henkka22
Paikkakunta: Kouvola

Re: Metsästys

Viesti Kirjoittaja henkka22 »

Tänään käytii siirtämässä kyyhkynruokintalava sedän kanssa sen aukkoon kun siinä ja sen viereisellä pellolla pyörii reilu parikyt kyyhkyä. No ruvettiin kantamaan sitä meidän puuntekopaikalta sedän kärriin ni koko lavahan lahosi käsiin:D. Jalat oli viel hyvät mutta lastulevystä tehty ite lava oli läpi laho. Pitää fiksailla ja pistää vaikka vaneria jos kestäis.
Kuva
"Pojat, kaikki mitä te teette on aivan täyttä paskaa "
Avatar
henkka22
Viestit: 1097
Liittynyt: 08.08.2011 19:32
Tämänhetkinen kaupunki:: Kouvola
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Henkka22
Paikkakunta: Kouvola

Re: Metsästys

Viesti Kirjoittaja henkka22 »

Tp:tä pukkaa, ei taida olla kovin aktiivisia metsästäjiä tällä foorumilla :D . Tän alkusyksyn aikana on tullu jahtailtua lintuja aina kun vaan ehtiny ja onha sitä muutamat kyyhkyt ja sorsat saatu. Mettäkanalinnut saa varmaa tälle syksyä olla mun osalta, ei oo montaa havaintoa metosta ja pyistä, pari teeripoikuetta nähny. Peura-ja hirvikanta tuntuu olevan aika reipas verrattuina muihin vuosiin tosin peuroja oikeestaan ruvennu näkymään vasta viime vuosina meijän alueilla. Hirvikanta on ollu viime vuodet tasasen hyvää, mutta nyt niitä tuntuu olevan iha joka puolella, ehkä siitä johtuen myös enemmän kaatolupia kuin viime vuosina. Vaikka noi vanhat kääkät naljailee siitä, että ei riistakeskus saa mitään aikaan, niin taitaa se kuitenkin jotaa saaha noilla kolmiolaskennoilla yms saada tulosta eläinkannoista.
Kuva
"Pojat, kaikki mitä te teette on aivan täyttä paskaa "
casepuma
Viestit: 1048
Liittynyt: 20.07.2013 13:36
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Metsästys

Viesti Kirjoittaja casepuma »

henkka22 kirjoitti:Tp:tä pukkaa, ei taida olla kovin aktiivisia metsästäjiä tällä foorumilla :D . Tän alkusyksyn aikana on tullu jahtailtua lintuja aina kun vaan ehtiny ja onha sitä muutamat kyyhkyt ja sorsat saatu. Mettäkanalinnut saa varmaa tälle syksyä olla mun osalta, ei oo montaa havaintoa metosta ja pyistä, pari teeripoikuetta nähny. Peura-ja hirvikanta tuntuu olevan aika reipas verrattuina muihin vuosiin tosin peuroja oikeestaan ruvennu näkymään vasta viime vuosina meijän alueilla. Hirvikanta on ollu viime vuodet tasasen hyvää, mutta nyt niitä tuntuu olevan iha joka puolella, ehkä siitä johtuen myös enemmän kaatolupia kuin viime vuosina. Vaikka noi vanhat kääkät naljailee siitä, että ei riistakeskus saa mitään aikaan, niin taitaa se kuitenkin jotaa saaha noilla kolmiolaskennoilla yms saada tulosta eläinkannoista.
Taitaa olla joo tämä hiljanen palsta tähän,mutta tosiaan aika paljon tulee metällä käytyä
Kuva
Kiitos RAPE
jalmarivaltra
Viestit: 322
Liittynyt: 19.11.2014 13:31
Tämänhetkinen kaupunki:: puumala
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: enaglanti suomi
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Jossain päin jotain. Harva tietää.

Re: Metsästys

Viesti Kirjoittaja jalmarivaltra »

Nyt ekaa syksyä KANU-loukulla pyydetty, 3supia tähän mennessä ja koiralla 1. Vielä kausi jatkuu aina luolapyyntejen merkeissä siinä joulun jälkeen.
Kuva
Ainuat oikeet valmetit 500ja700:)
nuarmu
Viestit: 101
Liittynyt: 19.05.2010 17:02

Re: Metsästys

Viesti Kirjoittaja nuarmu »

Mites on ilveksen metsästys edenny?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Urheilu, vapaa-aika ja ajoneuvot”