Re: Nettiautosta bongattua
Lähetetty: 09.01.2016 18:13
Arvaa montako kertaa susta aateltu samaa? Mutta jos kerran nii hyvin tiiät nii perustele ees minkä takia? Ainoastaan tehokkuus ei riitä.
LS-FIN - Suomen suurin Farming Simulator-yhteisö
https://ls-fin.com/foorumi/
Ihan nätti, mutta tuo tarra takaluukusta äkkiä helvettiin. Samaten rekisterikilven taustalevy mainoksineen. Vasemman etusumuvalon vierestä tippunu ritelikkö matkan varrelle.Maatila kirjoitti:Sehä on sun mielipide. Ittiä ei haittaa vaikkei tuotakaa moottoria ikkää ois keksitty.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7502315
Siinäki ois mersua.. Liika pienellä koneella ,jos olis 250cdi nii olis soppeli.
Summarum summmarum=Maatila kirjoitti:Arvaa montako kertaa susta aateltu samaa? Mutta jos kerran nii hyvin tiiät nii perustele ees minkä takia? Ainoastaan tehokkuus ei riitä.
Joku huhu kertoo et B234 ois otettu 650hv vakiosisuskaluilla, en tiiä tiedon todenperäsyyttä mut tiiän et kova kone on.Killerhangar kirjoitti:Summarum summmarum=Maatila kirjoitti:Arvaa montako kertaa susta aateltu samaa? Mutta jos kerran nii hyvin tiiät nii perustele ees minkä takia? Ainoastaan tehokkuus ei riitä.
1. kestää vakiosisuskaluilla perkeleen pitkään, puol miljoonaa ei oo temppu eikä mikään
2. Kestää vaikka sitä tehoa potkis lisää ulos, kytkin antautuu ensin ja sitten voi laatikko alkaa temppuilla mutta kone ei ole moksiskaan ja nyt puhutaan oikeasti tehoista, kytkin alkaa ottaa osumaa vasta 300 hepan kohdalla, laatikko paljon myöhemmin.
3. Tehoa saa helposti ulos
4. Saa rullaamaan etanolilla 10 minuutin työllä
5. Perkeleen mukava kone yleensäkkin, helvetin mukava ajella ja vaikka turbolagia on, niin ei sekään haittaa kun vähän tottuu.
Ja nyt oli vasta B2x4 arvostelu, mitä tota mersua kattoo niin se 6 tonnia ylimäärästä. T: Saab samoilla varusteilla (pari pientä puutetta on) 100tkm vähemmän ajettuna rapiat 2 kiloeuroa...
Ketju vai kuminauha? Jos vastaus kuminauha nii automaattisesti ei jatkoon.. 2 ja 3 turhia semmoselle jotka ei virityksestä välitä. Mutta tietenki nämä asiat määrittää jokaisen unelma moottorin joten turhakai tästäki on jankata. Itelle ei niin nuo pensat nappaa miltään kantilta, mutta jos ois pakko pensa laittaa nii aito japski ketjukoneella. Mutta tiisselillä mennään niin kauvan ku lompsa sen kestää. Niissäki toki se ketjukone olis ehdoton..Killerhangar kirjoitti:Summarum summmarum=Maatila kirjoitti:Arvaa montako kertaa susta aateltu samaa? Mutta jos kerran nii hyvin tiiät nii perustele ees minkä takia? Ainoastaan tehokkuus ei riitä.
1. kestää vakiosisuskaluilla perkeleen pitkään, puol miljoonaa ei oo temppu eikä mikään
2. Kestää vaikka sitä tehoa potkis lisää ulos, kytkin antautuu ensin ja sitten voi laatikko alkaa temppuilla mutta kone ei ole moksiskaan ja nyt puhutaan oikeasti tehoista, kytkin alkaa ottaa osumaa vasta 300 hepan kohdalla, laatikko paljon myöhemmin.
3. Tehoa saa helposti ulos
4. Saa rullaamaan etanolilla 10 minuutin työllä
5. Perkeleen mukava kone yleensäkkin, helvetin mukava ajella ja vaikka turbolagia on, niin ei sekään haittaa kun vähän tottuu.
Ja nyt oli vasta B2x4 arvostelu, mitä tota mersua kattoo niin se 6 tonnia ylimäärästä. T: Saab samoilla varusteilla (pari pientä puutetta on) 100tkm vähemmän ajettuna rapiat 2 kiloeuroa...
Etpä säkään tiiä mitään...Killerhangar kirjoitti:Summarum summmarum=Maatila kirjoitti:Arvaa montako kertaa susta aateltu samaa? Mutta jos kerran nii hyvin tiiät nii perustele ees minkä takia? Ainoastaan tehokkuus ei riitä.
1. kestää vakiosisuskaluilla perkeleen pitkään, puol miljoonaa ei oo temppu eikä mikään
2. Kestää vaikka sitä tehoa potkis lisää ulos, kytkin antautuu ensin ja sitten voi laatikko alkaa temppuilla mutta kone ei ole moksiskaan ja nyt puhutaan oikeasti tehoista, kytkin alkaa ottaa osumaa vasta 300 hepan kohdalla, laatikko paljon myöhemmin.
3. Tehoa saa helposti ulos
4. Saa rullaamaan etanolilla 10 minuutin työllä
5. Perkeleen mukava kone yleensäkkin, helvetin mukava ajella ja vaikka turbolagia on, niin ei sekään haittaa kun vähän tottuu.
Ja nyt oli vasta B2x4 arvostelu, mitä tota mersua kattoo niin se 6 tonnia ylimäärästä. T: Saab samoilla varusteilla (pari pientä puutetta on) 100tkm vähemmän ajettuna rapiat 2 kiloeuroa...
Saksassa kun näin useemmankin 159 niin se on luonnossa vielä komiampi mitä kuvissa.Maatila kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7623227
Nyt näyttäs hyvälle..
E: Isännän mielestä mun pitäs hakia tääEihän tuo pahan näkönen olis, mutta musta jos olis oikiasti kyllä komia.. Ratti on kyllä aika järkyttävän näkönen..
Vaa empä mää autua oo vaihtamasa.
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/159/7639806
Diesel Mersun kohalla on juurikin sama, että mitä on ajettu, jos kori ja pohja on kunnossa.Maatila kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7623227
Tuotaki vois käyä kattoon vaa hintaa näyttäis olevan ehkä vähän liikaa itelle.
Olihan munkin mb e 270cdi ja w210 korimallis sähköventtilit mitkä kusi polttoaineet takas paaluu linjaa ja sit ei lähetny pakkasel käyntii ja sil ei oo vasta ajettu kun 376 tonnii.Maatila kirjoitti:Eihän niistä tiiä. Voihan sitä 200tkm ajetusta autosta vaikka moottori hajota. Näistä ei ikinä voi tietää. Riskillähän nuita halppiksia ostellaan.