Maksaisitko modeista?

Galluppeja ja kyselyitä.

Maksaisitko modeista?

En missään nimessä
106
77%
Olen maksanut
6
4%
Maksaisin 0-5€
9
7%
Maksaisin 0-10€
3
2%
Maksaisin 0-20€
0
Ei ääniä
Maksaisin 0-40€
0
Ei ääniä
Maksaisin 0-100€
0
Ei ääniä
Maksaisin +100€
14
10%
 
Ääniä yhteensä: 138

Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Ezmo kirjoitti:Modien myymine taitanee rikkoa Fs:n käyttäjäehtoja ja moni työkoneiden valmistaja ei hyväksy niiden mallien kopiointia.
Tähänkin se että Giantsikin voi sen kieltää, Toisekseen tekstuurien alkp. Omistaja ei välttämättä salli tekstuurien kaupallista käyttöä
Kuva
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Tekstuurien omistaja ja myös koneen valmistaja, jonka tuote on kuvassa. Esim. Cat on ollut hyvinkin kielteinen yksityishenkilöiden tekemien pienoismallien suhteen heidän koneistaan.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6404
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

Ja varsinkin jos tässä on vielä ollu kyseessä mm.mappeja joita myyjä ei ole muutenkaan itse tehnyt...
Avatar
Kone-Mies
Viestit: 579
Liittynyt: 29.02.2012 22:16
Tämänhetkinen kaupunki:: Lapua
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lapua

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Kone-Mies »

Ite en oo myynyt mitään mappeja enkä muutenkaan mitään kiisseliturbolle, ainoastaan elpille oon massikan antanu siitä hyvästä että hän mulle 30€ pelin osti. Massikan tekstuuritkin ovat omasta koneesta. :roll:
Kuva
Asus Z97-P|i5 4690k|GTX 960 OC|2x4Gb HyperX Fury|FD R5|240Gb HyperX SSD|Win8.1 Pro|
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6404
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

Nuista edellisen sivun viesteistä jäi vähän erilainen käsitys, mutta hyvä jos kuitenkin näin on ettei ne pidä paikkaansa.
Avatar
Kone-Mies
Viestit: 579
Liittynyt: 29.02.2012 22:16
Tämänhetkinen kaupunki:: Lapua
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lapua

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Kone-Mies »

Kyllähän noista kiisseliturbon viesteistäkin jo huomaa että ne on sarkasmia. :lol:
Kuva
Asus Z97-P|i5 4690k|GTX 960 OC|2x4Gb HyperX Fury|FD R5|240Gb HyperX SSD|Win8.1 Pro|
Valamettipekka

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Valamettipekka »

Peluri4 kirjoitti:Nuista edellisen sivun viesteistä jäi vähän erilainen käsitys, mutta hyvä jos kuitenkin näin on ettei ne pidä paikkaansa.
Saman kaveriporukan trolleja ilmeisesti, mut jotkut on tosiaan oikeestikki ostanu ja käyttäny isojaki summia. :(
elppi
Viestit: 561
Liittynyt: 06.04.2016 19:02
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja elppi »

Valamettipekka kirjoitti:
Peluri4 kirjoitti:Nuista edellisen sivun viesteistä jäi vähän erilainen käsitys, mutta hyvä jos kuitenkin näin on ettei ne pidä paikkaansa.
Saman kaveriporukan trolleja ilmeisesti, mut jotkut on tosiaan oikeestikki ostanu ja käyttäny isojaki summia. :(
No minä oon ainoostaan ostanu yhen pelin Kone-Miehelle, enkä mitään muuta! Ja käyttäny tasan modeihin 29,99€. Yrittäkää ymmärtää sarkasmiq qinq välillä tietyissä asioissa. :lol:
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6404
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

No vähän tuntematonta porukkaa kiisseliturbot yms, että mistäpä sitä osaa sanoa tietämättä onko se sarkasmia vai ei?
Valamettipekka

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Valamettipekka »

elppi kirjoitti:
Valamettipekka kirjoitti:
Peluri4 kirjoitti:Nuista edellisen sivun viesteistä jäi vähän erilainen käsitys, mutta hyvä jos kuitenkin näin on ettei ne pidä paikkaansa.
Saman kaveriporukan trolleja ilmeisesti, mut jotkut on tosiaan oikeestikki ostanu ja käyttäny isojaki summia. :(
No minä oon ainoostaan ostanu yhen pelin Kone-Miehelle, enkä mitään muuta! Ja käyttäny tasan modeihin 29,99€. Yrittäkää ymmärtää sarkasmiq qinq välillä tietyissä asioissa. :lol:
Joo muttakun yksityisviestillä joillekkin yli sataakin euroa tarjottu modeista ihan tosissaan...
elppi
Viestit: 561
Liittynyt: 06.04.2016 19:02
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, pari sanaaa Ruotsia
Multiplayer tunnuksesi?: Elppi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja elppi »

Joo, no se en oo kyllä minä ollu, vaikka niin luulette..
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Valamettipekka kirjoitti: Joo muttakun yksityisviestillä joillekkin yli sataakin euroa tarjottu modeista ihan tosissaan...
Olisi mielenkiintoista lukea nämä yksityisviestit jotta muu raatikin voisi kertoa mielipiteensä onko kysyjä hullu, humalassa vai jotain siltä väliltä.
Satasella taitaa saada ostettua kaikki mahdolliset lisäosat peliin pelin lisäksi. Ei paljoa järki päätä pakota joillain henkilöillä
elppi kirjoitti:Joo, no se en oo kyllä minä ollu, vaikka niin luulette..
Ei ole paljoa aikaa kun jossain toisessa aiheessa kerroit ostaneesti 170euron edestä modeja.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Ite en edes suostuisi myymään modeja rahasta. Kyllähän mulle raha kelpaa, mutta en silti menis ottamaan modin ostotarjousta vastaan :D
Kuva
Valamettipekka

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Valamettipekka »

Valtra655 kirjoitti:
Valamettipekka kirjoitti: Joo muttakun yksityisviestillä joillekkin yli sataakin euroa tarjottu modeista ihan tosissaan...
Olisi mielenkiintoista lukea nämä yksityisviestit jotta muu raatikin voisi kertoa mielipiteensä onko kysyjä hullu, humalassa vai jotain siltä väliltä.
Satasella taitaa saada ostettua kaikki mahdolliset lisäosat peliin pelin lisäksi. Ei paljoa järki päätä pakota joillain henkilöillä
elppi kirjoitti:Joo, no se en oo kyllä minä ollu, vaikka niin luulette..
Ei ole paljoa aikaa kun jossain toisessa aiheessa kerroit ostaneesti 170euron edestä modeja.
Joo ei ollu Elppi, mutta kyllä niitä porukalla arvioitiin ja profiilin perusteella sen verran nuori ettei varmaan kännissä ole, ja muutenkaan ei kännijutuilta vaikuttanut ikävä kyllä.
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Valamettipekka kirjoitti:
Valtra655 kirjoitti:
Valamettipekka kirjoitti: Joo muttakun yksityisviestillä joillekkin yli sataakin euroa tarjottu modeista ihan tosissaan...
Olisi mielenkiintoista lukea nämä yksityisviestit jotta muu raatikin voisi kertoa mielipiteensä onko kysyjä hullu, humalassa vai jotain siltä väliltä.
Satasella taitaa saada ostettua kaikki mahdolliset lisäosat peliin pelin lisäksi. Ei paljoa järki päätä pakota joillain henkilöillä
elppi kirjoitti:Joo, no se en oo kyllä minä ollu, vaikka niin luulette..
Ei ole paljoa aikaa kun jossain toisessa aiheessa kerroit ostaneesti 170euron edestä modeja.
Joo ei ollu Elppi, mutta kyllä niitä porukalla arvioitiin ja profiilin perusteella sen verran nuori ettei varmaan kännissä ole, ja muutenkaan ei kännijutuilta vaikuttanut ikävä kyllä.
Ehkä se taikasana oli juurikin se nuori. Ei käsitystä rahasummista tai mistään siihen liittyvästä.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
San_anttu
Kunniakäyttäjä
Viestit: 591
Liittynyt: 16.04.2009 21:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Vantaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja San_anttu »

Tämän topicin vois laittaa kiinni jo. Modien myyminen on laitonta. Isot valmistajat omistaa tekstuurit, mallit ynnä muuta.
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
Jespa
Viestit: 3789
Liittynyt: 20.10.2011 16:54
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: I Vasa

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Jespa »

Muistakaa kuitenkin, että sarkasmi on kirjoitettuna AIVAN ERI MAAILMASTA kuin puhuttuna ja siitä syystä HUOMATTAVASTI vaikeampi havaita. Mistä johtuen järkevät ihmiset ei sarkastisesti kirjoita internetissä, tai ainakin tuovat sen niin hyvin selväksi, että sen tajuaa vammanen ameebakin.
Kuva

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
Valamettipekka

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Valamettipekka »

San_anttu kirjoitti:Tämän topicin vois laittaa kiinni jo. Modien myyminen on laitonta. Isot valmistajat omistaa tekstuurit, mallit ynnä muuta.
Miksikäs pitäisi lukita vaikka myyminen on laitonta? Tässähän kysyttiin että voisitko periaatteen tasolla maksaa.
San_anttu
Kunniakäyttäjä
Viestit: 591
Liittynyt: 16.04.2009 21:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Vantaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja San_anttu »

Omasta mielestä tälläiset topicit on aivan täysin järjettömiä.
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
Avatar
Ezmo
Moderaattori
Viestit: 8124
Liittynyt: 18.07.2010 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Pohojois-Pohojanmaa

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Ezmo »

Hyvä aihe, kun joku saattaa järkiintyä tätä lukiessaan ja jättää ostamatta.
Kuva
Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Joo, on kyllä hyvä aihe, niin herättää keskustelua tämäkin asia. Eikös tosiaan siitä fs13:sta Forstmodistakin pitänyt ensin tulla maksullinen, mutta sekin jäi just tuohon, että giantsilla on yksinoikeus siihen. Mutta tosiaan vielä varsinaiseen aiheeseen liittyen, niin en usko, että tulis omalle kohdalle sellasta tilannetta, että maksaisin jostain modista. Jonkun Väderstand-dlc:n ostin joskus aikoinaan, mutta siinäpä se. Toisaalta tilanne on erilainen sellaisilla henkilöillä, jotka ei osaa itte tehdä mitään modeja, jolloin vaihtokauppojen tekeminenkään ei onnistu, joten empä yhtään ihmettele, että jotkut on oikeasti valmiita jopa maksamaan toisten modeista...
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1938
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

No onhan se nyt päätöntä ruveta jostain modista maksamaan. Jossei osaa modata itse (Niinku minä en osaa) nii se on sitten vaan voi voi.

En mä ainakaan käytä senttiäkään modeihin, jos ne ei ilmasia ole.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
Kone-Mies
Viestit: 579
Liittynyt: 29.02.2012 22:16
Tämänhetkinen kaupunki:: Lapua
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lapua

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Kone-Mies »

Jollakin menny vähän toi modien ostaminen yli. :lol:
https://www.nettikone.com/muu-merkki/ostetaan/1614715
Kuva
Asus Z97-P|i5 4690k|GTX 960 OC|2x4Gb HyperX Fury|FD R5|240Gb HyperX SSD|Win8.1 Pro|
Avatar
trakumies
Viestit: 554
Liittynyt: 26.07.2012 11:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Kuusamo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Trakumies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja trakumies »

Soitin ihan pirruuttaan niin kyse oliki ihan aidon vehkeen ostamisesta. Kuvan oli vaan pelistä ottanu
Kuva
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Maksaisitko modeista?

Viesti Kirjoittaja Ännä »

trakumies kirjoitti:Soitin ihan pirruuttaan niin kyse oliki ihan aidon vehkeen ostamisesta. Kuvan oli vaan pelistä ottanu
Luuliko joku ny oikiasti, että tarvii jotain fakin modia? Ei varmaa vituta, ku yrittää ostaa karheejaa, niin kaiken maailman jonnet soittellee jostaki simulaattorimodeista.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”