Yhteishaku

Galluppeja ja kyselyitä.
Avatar
fiiatti-ukko
Viestit: 399
Liittynyt: 10.09.2017 13:24
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Savvoo, ralli englantia ja google kääntäjällä ruotsia
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Savon Pariisi

Re: Yhteishaku

Viesti Kirjoittaja fiiatti-ukko »

Juu itekki oon lukiossa ja kyllä kannatan hakemaan ja koittamaan jos vähäänkään kiinnostaa. Itekki alun perin pelkäsin sitä että hirvee työmaa ja hainkin alunperin amikseen. No mieli muuttu kesän tulosten aikaan ja pääsin vielä vaihtamaan. Ja ihan oikea valinta oli. Että jos vähänkin matikka onnistuu ja keskiarvo yli 7 nii kannattaa koittaa, on nimittäin helpompi päässä esim. AMK:n kuin amiksesta. Ja kyllä nuita työhommia kerkee ihan tarpeeks koulun lisäks tekemään :laughing:
Jos pyörä ei vedä se jarruttaa!
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Yhteishaku

Viesti Kirjoittaja MaPa »

fiiatti-ukko kirjoitti:Juu itekki oon lukiossa ja kyllä kannatan hakemaan ja koittamaan jos vähäänkään kiinnostaa. Itekki alun perin pelkäsin sitä että hirvee työmaa ja hainkin alunperin amikseen. No mieli muuttu kesän tulosten aikaan ja pääsin vielä vaihtamaan. Ja ihan oikea valinta oli. Että jos vähänkin matikka onnistuu ja keskiarvo yli 7 nii kannattaa koittaa, on nimittäin helpompi päässä esim. AMK:n kuin amiksesta. Ja kyllä nuita työhommia kerkee ihan tarpeeks koulun lisäks tekemään :laughing:
Kyllä määkin lukioon menisin jos se vaan olis se kolme vuotta, mutta sen jälkeen pitäis taas jatkaa.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Avatar
fiiatti-ukko
Viestit: 399
Liittynyt: 10.09.2017 13:24
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Savvoo, ralli englantia ja google kääntäjällä ruotsia
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Savon Pariisi

Re: Yhteishaku

Viesti Kirjoittaja fiiatti-ukko »

MaPa kirjoitti:Kyllä määkin lukioon menisin jos se vaan olis se kolme vuotta, mutta sen jälkeen pitäis taas jatkaa.
No onko se nyt loppujen lopuksi niin paha. Tekee opiskelun ohella töitä ja sen jälkeen onkin koko loppuelämä aikaa töille ;) . Tietenkin jos opiskelu ei millään maistu niin ei kukaan kiellä menemästä amikseen
Jos pyörä ei vedä se jarruttaa!
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Yhteishaku

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Ite otin aikanaa amiksen ja en oo katunu. Jälkee päi aateltuna olis jääny viime talvena työt tekemättä/ylipäätää työt vähemmälle. Amiksessa joustaa tarpeen tullen. Ainakin jos on semmonen joka on tunnilla ja osaa jo valmiiks jotaki ja opet tietää sen. Esim. viime talvena läksin aamulla auraus lenkille ja viimesiä ajaessa totesin että en kerkee mitenkää kaheksaa kouluun ni soitin opelle et myöhästyn puolisen tuntia ja asia oli sillä selvä. Samaten ln ollu myös et ei oo koulussa käyty välissä ku koe tekemässä ja hyvin sopi.

Omia päätöksiähän nämä tämmöset tietenki on että voi tehhä ihan sille kun tuntuu itestä hyvältä. Itellä ei olis pää kestäny luokion pänttäämistä. En oo muutenkaa semmone lukutoukka, että mieluummi käytännön juttuja.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
fiiatti-ukko
Viestit: 399
Liittynyt: 10.09.2017 13:24
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Savvoo, ralli englantia ja google kääntäjällä ruotsia
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Savon Pariisi

Re: Yhteishaku

Viesti Kirjoittaja fiiatti-ukko »

Se on totta että kuka jaksaa ja kuka ei. Myönnän itekki olevan enemmän käytännön läheinen kuin pänttääjä, mut itellä on toiminu et ei tarvii ku edellisenä iltana kokeeseen lukea. Mutta niinku valmetti mainihit nii viime talvena oli itelläkin jonku verran linkous urakkaa ja kerran myöhästyin aamusta ja se oli opettajalle ihan ok, tais oikeestaan jopa vähän ihailla että olin töissä :lol: . Että silleensä kyllä lukiokin aika joustava on, ei siellä kukaan pakota olemaan.
Jos pyörä ei vedä se jarruttaa!
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Yhteishaku

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Tosiaan vähän jälkikäteen mutta kuitenkin, mihis porukka tänäkesänä pääs? Itte tosiaan Esedulle metsälle, Logistiikka olis ollu toisena. Tiiä sit onko täällä kauheesti nollanelosia :roll:
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
matias.jauhiainen
Viestit: 50
Liittynyt: 12.03.2017 17:55
Tämänhetkinen kaupunki:: Valtimo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, rallienglanti, ruotti ja norjaa wc-ankan kanssa.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Re: Yhteishaku

Viesti Kirjoittaja matias.jauhiainen »

Ekana vaihtoehtona oli Kajaanin amiksen logistiikka ja sinne tuli sitten päästyä. Muina vaihtoehtoina oli logistiikkaa, maaraksaa ja mehtäala eri paikkakunnilta.
Never stop the madness ja kohta vedetään taas!
https://discord.gg/PaKNzYD
Kuva
Jirisali
Viestit: 156
Liittynyt: 30.10.2017 21:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Äänekoski
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Yhteishaku

Viesti Kirjoittaja Jirisali »

Ite pääsin Saarijärvelle maatalous puolelle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Gallupit ja kyselyt”