Unet

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
SampoMan
Viestit: 3792
Liittynyt: 09.02.2012 19:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Kangasniemi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English & Svenska
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja SampoMan »

Itekki nähny joskus unta että jotai uutta ärrä jontikka pääsee ajaa mut sitteku on käynnistämäs ni herää.
Kuva
Avatar
rauhis
Viestit: 467
Liittynyt: 01.04.2013 12:49
Tämänhetkinen kaupunki:: paimio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi englanti
Multiplayer tunnuksesi?: hitachi mies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Paimio

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja rauhis »

Mäki oon joskus nähnyt sellaista unta että pääsen ajaa caterpillarin pyöräkuormaajaa ja kun pääsen käynnistään niin herään välittömästi.
Kuva
Avatar
Diesel Power
Viestit: 8714
Liittynyt: 12.08.2011 19:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Näinpähän unta, et saavuin fysiikan kirjotuksiin myöhässä ja sit et puhelimen näyttö hajos täysin. :shock: Toivottavasti kumpikaan ei ollu mikkään enneuni. :D
Kuva
Made by: Jespa
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

Pelottavaa unta tuli taas nähtyä... Näin nimittäin unta viime yönä että oli juhannus ja tehtiin rehuja. No, mää olin silppuroimassa meidän A95:lla ja välirunkokiinnitteisellä Tupla-Junkkarilla joskus myöhään illalla, äiti ja iskä oli lomalla Kreetalla eli sain hoitaa rehut yksin. Sitten joskus klo. 12 maissa yöllä sain oudon puhelinsoiton. :? Soittaja puhui venäjää ja hänen äänensävy oli todella hermostunut. Kun ajattelin että puhelun soitanut osaa englantia jonkunverran niin päätin sanoa: Sorry, I can't speak russian. No, venäjää puhuva sitten huusi jotain, mitä en ymmärtänyt alkuunkaan. Alkoi jo hermostuttamaan vähän niin löin luurin korvaan. Sitten huomasin että kärry oli jo täynnä joten menin irroittamaan silppurin välirungosta. Juuri kun olin nousemassa takaisin Valtran hyttiin niin huomasin pellolla tumman hahmon. :shock: Pelästyin ihan helkkaristi joten nousin äkkiä hyttiin ja lähdin tuhatta ja sataa ajamaan rehukuormaa aumalle, jonne oli matkaa 9 km. Olin jo puolimatkassa ja kerennyt rauhoittumaan äskeisistä tapahtumista, niin näin peilistä sen saman tumman hahmon, REHUKÄRRYSSÄNI! :shock: Käännyin katsomaan taaksepäin, ja hahmo oli taas hävinnyt. Saavuin sitten vihdoin ja viimein aumalle, jossa pikkuveli oli tallaamassa rehua JCB:n kurottajalla. Kippasin rehut aumaan ja lähdin ajamaan maantietä takaisin pellolle. Pellolle päästyäni mietin minne h**vettiin silppuri oli hävinnyt, se oli kadonnut aivan totaalisesti. :? Menin ulos kattelemaan ja käännyin taaksepäin niin se sama hahmo seisoi siinä edessäni, viikate kädessä. Sitten se tyyppi huusi jotain venäjäksi ja löi viikatteellaan suoraan päähän... :o Sitten heräsin.
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
Avatar
Neliveto
Vuoden foorumilainen
Viestit: 8752
Liittynyt: 01.11.2012 20:38
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Neliveto »

Huh huh sentään tuo Viljamin uni. :shock:
Tuon kertomuksen pohjalta ku tekis lyhkäsen videopätkän sopivilla efekteillä höystettynä niin varmasti sais monelle kylmät väreet niskaan.
Kuva
Kuva
Avatar
rauhis
Viestit: 467
Liittynyt: 01.04.2013 12:49
Tämänhetkinen kaupunki:: paimio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi englanti
Multiplayer tunnuksesi?: hitachi mies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Paimio

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja rauhis »

Aika pelottava uni.
Kuva
Avatar
Polkutraktori
Viestit: 393
Liittynyt: 03.03.2014 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomussalmi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja paskan puhuminen
Multiplayer tunnuksesi?: Moilonen
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Polkutraktori »

Todella pelottava uni Viljamilla! :shock:

Moni varmaan tietää Mov0001 kauhukuvan. Jos et tiedä niin etsi netistä. Mutta asiaan. Itse näin kerran semmoista sekavaa unta etten nähnyt mitään ja yhtäkkiä Mov0001 hyppää naamalle. Aika ärsyttävä. :| Sitten säpsähdän hereille ja olen hiestä märkänä. :oops:
ValtraSerie
Viestit: 11
Liittynyt: 02.03.2015 17:46
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja ValtraSerie »

viljamilla todella paha uni :shock:
omani mitä nyt kauhimmista muistan niin olikohan se joku semmonen missä olin kattelemassa autosta cd levyjä ja ihmettelin ku kaikki huutaa et varo varo ja kattelin ei näkyny ketää mutta sitte yhtä äkkiä joku oli pistoolin kanssa siinä mun eessä ja ampu mut kolmee osaa :shock: ja muistaakseni noin 13min sitte (keksin ton 13) min nii tota olin sanonu äitille et rakastan sua aina ja äiti sano että mäki sua kuolemaan asti nii sitte sen jälkee mut ois tapettu totaallisesti vittu että oli hullu uni kyllä muistan sen vieläkii ja siintä on vissii 6-4 vuotta aikaa :?
superpottu
Viestit: 1426
Liittynyt: 12.03.2014 16:46
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja superpottu »

Mulla kävi tossa joululomilla sillain, että kun ylläkseltä oltiin yöjunalla poispäin tulossa niin olin kotona kyntelemässä meidän deutzilla ja laiton radion päälle ja sieltä rupes kuulumaan herätysääni ja jatkoin kyntelemistä, mutta sitten havahduin kun kaveri läpsi naamalle ja kaatoi vettä naamaan, sitten tajusin:Kello oli 5 aamulla ja juna Justiin saapunut Tampereen asemalle,no onneksi ehdittiin pois junasta.


Ja mulla on myös aika usein sillain, että joskus kun aamulla voitelen ruisleipää ja iskä sanoo jotain niin Tanjan,että näin on tapahtunut ennenkin. :shock:
SampoMan
Viestit: 3792
Liittynyt: 09.02.2012 19:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Kangasniemi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English & Svenska
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja SampoMan »

Näin viimeyönä naurettavan unen nimittäin..
Olin iskällä ja pihalla, sitten siihe tulee joku ihmelintu, ja oon viemässä sitä sisälle ni ovesta tulee ulos sen Sotka kaupan maskotti ja pöllyttää jotai mattoja. Siihe se uni loppu ku torkuin vaa hetke. :D
Kuva
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

Todomppa kirjoitti:Mulle on pienempänä (joskus 10v) sattunut niin, että olen herätessäni pää jalkopuolella. Nauraminen En tiedä olenko sitten käynyt unissakävelemässä. :D
Mulle on käynyt samoten. :D
Kuva
Kuva -En säker kompis!
ValtraSerie
Viestit: 11
Liittynyt: 02.03.2015 17:46
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja ValtraSerie »

Pelaaja80 kirjoitti:
Todomppa kirjoitti:Mulle on pienempänä (joskus 10v) sattunut niin, että olen herätessäni pää jalkopuolella. Nauraminen En tiedä olenko sitten käynyt unissakävelemässä. :D
Mulle on käynyt samoten. :D
Jooh mulle samoten. :D Tossa viime yönä heräsin taas kertaallee nii olin tyynyn tunkenu unissaa joteki sängyn ja hyllyn välii ja peitto lattialla ja nukun vaikka millä mutkalla. ;D
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

Kattelin random videoita yhteen aiheeseen liittyen niin törmäsin tähän. Näin siitä sellasta unta että siinä näky tuo kuva mutta noi mustat kirjaimen näköset jutut leijuivat ja toi musa soi jäätävän kovalla taukoomatta.
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
Deereman
Viestit: 2782
Liittynyt: 24.07.2012 14:12
Tämänhetkinen kaupunki:: Honkajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Kysy jos kiinnostaa...

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Deereman »

Täs noin kuukausi sitten olin nukahtanu sohvalle ja huutanu täysiä unissaan "kettu!", sitten isä oli vaan kysyny että mikä kettu ja mä vastasin että "en mä tiä, mä oon ihan pöyröö!" :lol:

Toinen tapahtu noin 3 viikkoa sitten, jolloin jälleen nukahdin sohvalle. No olin sanonu että "Joo, soitellaan pian" Isä oli kysyny että mitä soitellaan? No mä vastasin että "no se enkeli siel keskisellä!" Isä kysy taas että niin mikä oli? Sanoin että "Ekkö sä nyt tiä?" "Sä et kans kyllä tiiä yhtään mitää!!" Se vaan ihmetteli ja kyseli jotain taas ja sitten sanoin että "No siinä mainokses!" Isä kysy että misä mainokses? Vastasin että "No en mä tiä, älä nyt kysele!". No lähin siitä sitte jonnekkin ja isä sano mulle että Sä et taida ittekkää tietää mitä sä puhelet. :lol:

Että semmosta tällä kertaa..
arska fs11
Viestit: 3325
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Joskus muut heränny siihe ku minä puhelen jotai unissani ja useimmiten nauran. Varmaa nähny jotai hauskoja unia :D :D
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

.
Viimeksi muokannut ViljamiFIN, 03.03.2017 00:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Viime yön uni jäi jotenki mieleen. Olin muka tekemäsä isännän kans rehua meidän entisillä rehuvehkeillä. Ite silppuroin 880Dt viiatilla ja jf:n 900 tarkkuus silppurilla sitte oli ryskyssä jonkulaiset rehulaidat. Ja isäntä polki aumaa mustalla valmetilla joka oli alkuperäisissä kulahtaneissa väreissä ja siinä oli etukuormain vielä mukamas paikollaan. Ite olin sen ikänen ku nyttenki. Mutta sitten mennään siihen ihmeellisempään osuuteen. Olin silppuroimassa ja kyytissä istui fb:n maajussit ryhmään ilmeisesti vasta liittynyt nuorinainen, joka tykkää massikoista (sillä oli halkojen teosta kuva vähän aikaa sitten ja kuvassa oli 500 sarjan massikka). Joku saattaakin henkilön tuntomerkeistä tunnistaa ,mutten nimeä juuri nyt muista. Ja sitten toinen juttu oli kans vähän outo kun viiatti söi ihan vitusti polttoainetta. Yhtenään kävin sitä tankkaamassa. Ja päivän päätteeksi ahtauduttiin pieneen Halliin sen viiatin ja silppurin kans ja sitte se valmettiki oli siellä millä polettiin aumaa. Aamulla mää jotaki sen silppurin kans värkkäsin ja se likka oli kokoaika siellä hallissa mun kans muttei puhunut mitään. Ja yllätys yllätys ennenku pellolle lähin nii piti viiatti taas tankata.. :D Sitten heräsin kattomaan kelloa ja uni päätty. :DD Olis ollu mielenkiintosta tietää miksi just se likka oli siinä unes.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Aika harvoin tulee nähtyä unia ja vielä harvemmin saa nukuttua jotta niitä näkisi.
Mieleenpainuvin uni oli se, että olin CS pelissä ja kaikki muut pelaajat olivat kokoontuneet rappusille (omat sekä viholliset) ja itte paiskaan kranaatin sinne mutta aina se palaa takaisin ja koko ajan pelko että se räjähtää omaan käteen. Heitin kranun taas muita päin ja se räjähti tappaen kaikki ja sitten mä juoksen kiiren vilkkaa sänkyyn ennen kun joku tulee kyselemään multa mitään. Ja kaikkein hauskinta täs on se etä mä en oo pelannu koskaan CS. :D
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
Neliveto
Vuoden foorumilainen
Viestit: 8752
Liittynyt: 01.11.2012 20:38
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Neliveto »

Maatila kirjoitti:Viime yön uni jäi jotenki mieleen. Olin muka tekemäsä isännän kans rehua meidän entisillä rehuvehkeillä. Ite silppuroin 880Dt viiatilla ja jf:n 900 tarkkuus silppurilla sitte oli ryskyssä jonkulaiset rehulaidat. Ja isäntä polki aumaa mustalla valmetilla joka oli alkuperäisissä kulahtaneissa väreissä ja siinä oli etukuormain vielä mukamas paikollaan. Ite olin sen ikänen ku nyttenki. Mutta sitten mennään siihen ihmeellisempään osuuteen. Olin silppuroimassa ja kyytissä istui fb:n maajussit ryhmään ilmeisesti vasta liittynyt nuorinainen, joka tykkää massikoista (sillä oli halkojen teosta kuva vähän aikaa sitten ja kuvassa oli 500 sarjan massikka). Joku saattaakin henkilön tuntomerkeistä tunnistaa ,mutten nimeä juuri nyt muista. Ja sitten toinen juttu oli kans vähän outo kun viiatti söi ihan vitusti polttoainetta. Yhtenään kävin sitä tankkaamassa. Ja päivän päätteeksi ahtauduttiin pieneen Halliin sen viiatin ja silppurin kans ja sitte se valmettiki oli siellä millä polettiin aumaa. Aamulla mää jotaki sen silppurin kans värkkäsin ja se likka oli kokoaika siellä hallissa mun kans muttei puhunut mitään. Ja yllätys yllätys ennenku pellolle lähin nii piti viiatti taas tankata.. :D Sitten heräsin kattomaan kelloa ja uni päätty. :DD Olis ollu mielenkiintosta tietää miksi just se likka oli siinä unes.
Mahto olla tiivis tunnelma kapiassa fiiatin kopissa. :D
Tuon unen perusteella sitten vaan ilmoittaudut maajus..eiku Maatilalle morsian -ohjelmaan josko se likka vielä ilmestyis uudemman kerran. :D
Kuva
Kuva
Avatar
Motokuski
Ylläpitäjä
Viestit: 4145
Liittynyt: 04.07.2009 19:06
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Motokuski »

Eihän tuohon Maajussille Morsianta tarvi, sehän kaipaili ukkoa halon tekoon ja muihin pikku askareisiin... ;) Sinne vaan kuvan alle kommentoimaan, eihän siellä vasta oo kun reilu pari tuhatta kommenttia... :mrgreen:
Kuva
TJ turvallisesti miinuksen puolella.
On viisautta olla hiljaa oikeaan aikaan.
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Nii. :D Ei passaa ku löytyy jo emäntä. Oli tuo ihan näpäkän näkönen. Muttei sitä silti sillä silmällä passaa katella :D
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

.
Viimeksi muokannut ViljamiFIN, 03.03.2017 00:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
valtravalmet
Kunniakäyttäjä
Viestit: 8846
Liittynyt: 31.12.2009 20:12
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja valtravalmet »

Ilmiannan sut siihe kuvaan. :lol:
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

Juuu tuli nähtyä eerittäin outoa unta. Mää olin yksin kotona ja olin saanut päähäni tehdä salaatin Mutsille että saa syödä ku tulee töistä. Sitten mulla ei edes käynyt tälläinen päässä mutta (ERITTÄIN outoa kyllä :? ) avasin vattani sillä salaatinteko veitsellä. :? Sitten mää katoin sitä mun aukinaista vattaa ja sieltä roikkuvia sisuskalujani varmaan vartin kunnes huomasin että Faija tulee kotiin. Sitten juoksin vinttiin ja jännästi onnistuin nukkumaan huomiseen asti. Sitten heräsin ja menin alakertaan olkkariin. Faija vaan pikasesti vilkas että kuka sieltä tulee ja jatkoi laskujen maksua. Sitten kun Faija keskittyi tietsikkaan niin mä tarkistin paidan alta ettei viilto näy paidan alta mutta huomasin että viilto oli jo ihan terve. Outoa kyllä verta ei vuotanut yhtään. Ja EI mä EN ole mikään hullu joka näkee tälläisiä unia. Mä oon vaan tällänen normi maalaisjätkä.
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
Avatar
Lännen c110
Viestit: 488
Liittynyt: 25.11.2014 17:03
Tämänhetkinen kaupunki:: Miks mä sen kertosin
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Länkkäri!
Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Paikkakunta: Ei moni tiiä xD
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Lännen c110 »

Ite olin joskus kävelly unissani kun näin sellasta unta, että joku venäläinen mies ois jahannu mua Nii olin nossut sängystä ja juossut vessaa sitte olin kastellu pääni ja lähtenyt vessasta sen jälkeen olin juossut ulkooveen ja törmännyt siihen :D sen jälkeen olin juossut sänkyyni ja jatkanut unia kun heräsin niin ihmettelin miks mulla on märät hiukset :laughing:
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”