Unet

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2272
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Suomi mies kirjoitti:Mun pahin uni on Kauhajoen kouluammuskelu näin siitä etu käteen unta oli pelottavaa.
Muistan sen vieläkin todella hyvin, kun minähän satun Kauhajoella asumaan.
Kuva
AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital 1TB | Samsung 960 EVO 250GB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
Avatar
Vapo_
Viestit: 2659
Liittynyt: 23.06.2013 21:59
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja erittäin vähän ruotsia
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Veeteeässä

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Vapo_ »

Isä kerto näin: Silloku se ajo venäjälle rekkaa joskus 90-luvun alku puolel ni joskus parkki paikal jos näki et joku nukku ratin pääl ni ajo maski maskia vasten eli isä ajo rekkansa nukkuvan rekkakuskin rekan eteen ja sitte vilkutti valoja ja paino torvee ni ei sen nukkuneen rekkakuskin tehny mieli nukkua pitkään aikaan! :D:D
Kuva
Make LS-FIN.COM great again!
https://www.facebook.com/VapoModding/
Avatar
Suomi mies
Viestit: 3689
Liittynyt: 30.08.2012 19:13
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Suomi mies »

Valtra02 kirjoitti:
Suomi mies kirjoitti:Mun pahin uni on Kauhajoen kouluammuskelu näin siitä etu käteen unta oli pelottavaa.
Muistan sen vieläkin todella hyvin, kun minähän satun Kauhajoella asumaan.
Pahinta siinä oli, että näin sen keskellä päivää ja hereillä ollessa.
Avatar
Maattanee
Viestit: 2193
Liittynyt: 29.10.2013 19:04
Tämänhetkinen kaupunki:: Paimio
Paikkakunta: Paimio

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Maattanee »

Mulla käy joskus silleen,et jos oikeassa elämässä jokin pitää ääntä tai jne niin se ilmestyy siellä unessa.
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2272
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Kui mahollista?
Kuva
AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital 1TB | Samsung 960 EVO 250GB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
Avatar
Kone kuski
Viestit: 2405
Liittynyt: 30.06.2012 18:48
Tämänhetkinen kaupunki:: En asu kaupungissa
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: kone kuski
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Arvaa

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Kone kuski »

Kerra näin semmosta unta että joku jätkä oli kyntämässä sora tiellä reutsilla ja mä tulin Valtralla ja rupesi polkemaan sitä reutsia.
Kuva
Kiitos Mini20 !
Avatar
Diesel Power
Viestit: 8714
Liittynyt: 12.08.2011 19:28
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Diesel Power »

Vapo_ kirjoitti:Isä kerto näin: Silloku se ajo venäjälle rekkaa joskus 90-luvun alku puolel ni joskus parkki paikal jos näki et joku nukku ratin pääl ni ajo maski maskia vasten eli isä ajo rekkansa nukkuvan rekkakuskin rekan eteen ja sitte vilkutti valoja ja paino torvee ni ei sen nukkuneen rekkakuskin tehny mieli nukkua pitkään aikaan! :D:D
Samanlaista settiä oli autokoulun opettaja tehny kaverillee. Se ei tosin ollu thny muuta kuin kahtonu hölmönä ja näyttäny keskaria. :D Toinen sit mitä sille ittelleen oli monesti käyny. Sillon ku se ajo rekkaa, ei ollu webastoja yms. niin auto piti jättää käyntiin et ei kylmety koppiin. Siinä sit se kävi nukkumaan ja jonkun ajan päästä säpsähti hereelle ja kahto et ei perkele, ollaan menossa järveen ja jalkaa jarrulle ja rystyset valkosena puristi ratista ennen ku tajus et myöhän ollaa pysähyksissä. :D Edessä päin siis oli järvi. Sit se oli kokeillu nukkuu hanttarin paikalla, mut sama homma, tällä kertaa tosin oli käsi jarrulla, kun ei jalkaa saanu sinne survottua. :D

Ja kait tääkin vielä vähän liittyy uniin. Oli tää autokoulun ope tehny pienen källin kaverilleen, joka ajo kans rekkaa. Kaveri oli tunnin verran edellä ja päättäny sit pysähtyy levikkeelle nukkumaan. Oli sit tälle meijän opettajalle soittanu et tulis herättelemään kun tullee kohille. No, ope tuli paikalle ja huomas et toisella puolella tietä oli samanlainen levike. Siinä se sit koitti herätellä vähäsen tätä kaveriinsa, mut ei se heränny. Opettaja sit päätti et kokeillaas herääkö jos käynnistää auton ja siirtää sen tohon tien toiselle puolelle. Eipä heränny, ja näin ollen auto oli tien toisella puolella, keula tulosuuntaan. Tää meijän opettaja sit läks jatkamaan matkaansa ja parin tunnin päästä tulee puhelu, et "oon perkele jotenkin onnistunu lähtemään takasin tulo suuntaan ja ajanu jo tunnin verran." :lol:
Kuva
Made by: Jespa
Avatar
V A valmet
Viestit: 3212
Liittynyt: 03.12.2011 16:11
Tämänhetkinen kaupunki:: Suonenjoki
Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja V A valmet »

Ylleesä myöhästyn linjasta, unessa ja joskus jiän traktorilla kiinni johonki. Ja sitte on se että näkkee jonku tismalleen saman jutun unessa ja oikeessa elämässä. Smoker
valtra man
Viestit: 4103
Liittynyt: 02.08.2011 14:53

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja valtra man »

Kerran tuli unessa vastaan Muumipeikko joka hyppäs kalliolta alas.. D:
Vissiin jostaki Rambo elokuvasta kun sinä iltana katoin semmosen. :D
Avatar
Mikko
Viestit: 1673
Liittynyt: 16.03.2012 17:30
Tämänhetkinen kaupunki:: oulu
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Nyyhkäriman(FIN)
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pohjois pohjanmaa

Re: Pahin painajaisesi...

Viesti Kirjoittaja Mikko »

Galaxeri kirjoitti:Sellaiset unet missä tippuu ja yhtäkkiä sillein säpsähtää.
Tämä.
Kuva
Fs15 moto ja ajokone hommat onnistuu. Yytä.
Youtubekanava tarvitsee lisää tilaajia!
http://www.youtube.com/user/valtramies99

sisu diesel = poneja
iveco = hevosia
Deutsh = sonneja
Avatar
Verkku
Viestit: 7103
Liittynyt: 17.06.2011 18:46
Tämänhetkinen kaupunki:: kankaanpää
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kankaanpää, Lohikko

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Verkku »

Vittu oli pelottava uni ku siinä unes volvo leikkas kiinni, se kävi pihas ja yhtäkkiä se sammu ja menin kattoo pellin alle ni öljyä moottoritila täynnä ja kansi pompannu irti. :D
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Välillä näkee siitä unta, että on kiväärin kanssa talvisodassa rintamalla ampumassa venäläisiä ja sitten kuolee kun tulee lyijymyrkytys....
Ja unissakävelyä on kanssa harjooteltu ja ihan kunnolla.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Ramppa5
Viestit: 6
Liittynyt: 30.12.2013 21:06
Kielet: Suomi , Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Ramppa5
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Ramppa5 »

Onko kukaan muu nähnyt Selkounia? eli tietää olevansa unessa.itse olen nähnyt 3-4 kertaa
Viimeksi muokannut Ramppa5, 23.02.2014 17:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lenni
Viestit: 1266
Liittynyt: 10.12.2011 21:09
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Olvisalmi

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Lenni »

.
Viimeksi muokannut Lenni, 27.07.2015 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Avatar
Ohtonen
Viestit: 4606
Liittynyt: 21.01.2012 13:42
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Vuolijoki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Ohtonen »

Mä nään semmosta yhtä hiton rasittavaa unta aina kun oon kuumeessa. Smoker Siinä niinku tulee joku jumalaton tehas pitää rakentaa ja se tuhois koko maapallon. En tiiä mikä siinä on että aina ku oon sairaana niin nään sitä unta. :kippis:
Kuva
Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
Avatar
Farmari97
Viestit: 930
Liittynyt: 11.08.2010 00:46
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Miehikkälä

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Farmari97 »

Tällä hetkellä varmaan paras uneen liittyvä on ollu asuntolassa.. Minun huonetta vastapäätä on Galaxerin huone jossa on myös Make, ja kuorsaa muuten kovaa.. :D Varttii vaille kolme yöllä ku kävin vessassa ja tulin ulos siihe huoneen kohalle jolloin kuorsaus loppu täysin ja kuuluu "Hmh, voi vittu!" Ja samassa jatkuu kuorsaus! :lol: Oli naurussa pidättelemistä.. :D

Ja nuo "ennenunet" on kans itelle tuttuja.. Monta kertaa tulee sillee et tää on nähty/tehty/koettu joskus aikasemminkii. Ja joskus on ollu silleenkii et on ollu jossain ja sanonu unessa jotakii ja sit se sama tapahtuu oikeesti ja tulee mieleen se mitä on unessa sanonu, mut kumminkii jättää sen sit sanomatta.
Kuva
Oma kuva, itse toteutettu

Sanovat että vaatteet miehen tekkee, no sittenhän se on niin että työvaatteet tekkee työmiehen, ja työmiehenvaatteet, no nehän tekkee tietenkin Dimex
http://www.youtube.com/watch?v=PcSjzILR7PQ
kaivinkone69
Viestit: 151
Liittynyt: 28.11.2012 18:02
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja kaivinkone69 »

Itelläki joskus ollu noita enneunia.
Mersumies henkeen ja vereen.
Avatar
Galaxeri
Viestit: 2520
Liittynyt: 02.10.2009 21:32
Multiplayer tunnuksesi?: Galaxeri(FIN)
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Galaxeri »

farmari97 kirjoitti:Tällä hetkellä varmaan paras uneen liittyvä on ollu asuntolassa.. Minun huonetta vastapäätä on Galaxerin huone jossa on myös Make, ja kuorsaa muuten kovaa.. :D Varttii vaille kolme yöllä ku kävin vessassa ja tulin ulos siihe huoneen kohalle jolloin kuorsaus loppu täysin ja kuuluu "Hmh, voi vittu!" Ja samassa jatkuu kuorsaus! :lol: Oli naurussa pidättelemistä.. :D

Ja nuo "ennenunet" on kans itelle tuttuja.. Monta kertaa tulee sillee et tää on nähty/tehty/koettu joskus aikasemminkii. Ja joskus on ollu silleenkii et on ollu jossain ja sanonu unessa jotakii ja sit se sama tapahtuu oikeesti ja tulee mieleen se mitä on unessa sanonu, mut kumminkii jättää sen sit sanomatta.
Sanoin kuvailematon meteli :P . Kyllä kun herää yöllä ja kuuntelee sen juttuja, niin saapi nauraa :D .
Kuva

Galaxeri : uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä ?

Killerhangar : joo aina kun nään juustoburgerin
farmari66
Viestit: 1842
Liittynyt: 22.01.2011 19:43
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: giants editor
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja farmari66 »

Näin sellasta unta että Putin oli väkijoukon keskellä. Sit se otti aseen ja rupes ampumaan. :cry:
Avatar
V A valmet
Viestit: 3212
Liittynyt: 03.12.2011 16:11
Tämänhetkinen kaupunki:: Suonenjoki
Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja V A valmet »

Viimeaikoina oon tippunu jostai kalliolta ku oon ollu kolmannessa maailmansodassa ukrainassa, ja joskus karhu jahtaa metässä joskus näkkee IRL kuolleen elossa mummon jossaki mökissä ja josku en nää mittää unta(tai en sitä herättyä muista) ni herrää sille hatkähtäen ja kiroten, en tiiä miks. Smoker
Ohtonen kirjoitti:Mä nään semmosta yhtä hiton rasittavaa unta aina kun oon kuumeessa. Smoker Siinä niinku tulee joku jumalaton tehas pitää rakentaa ja se tuhois koko maapallon. En tiiä mikä siinä on että aina ku oon sairaana niin nään sitä unta. :kippis:
Nii ja tää o jännä itekki jottai tämmöstä nään jos o mikreeniä tai nukahan sohvalle keske elokuvan kahtomisen. :?
valtra man
Viestit: 4103
Liittynyt: 02.08.2011 14:53

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja valtra man »

farmari66 kirjoitti:Näin sellasta unta että Putin oli väkijoukon keskellä. Sit se otti aseen ja rupes ampumaan. :cry:
Minulla viime yönä unessa oli kolmas maailmansota. Ja Venäjä päätti alkaa sotimaan Suomea vastaan. Unen mukaan Venäjä passitti kaikki joukkosa Suomen rajalle, ja siitä lähti liikkeelle Suomen kosto karjalan taisteluista, ja valtas puolet Venäjästä.. D:
Avatar
TurB0 P3ur2
Viestit: 1345
Liittynyt: 23.02.2013 21:24
Tämänhetkinen kaupunki:: Tornio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: John deeren cab

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja TurB0 P3ur2 »

Diesel Power kirjoitti:
Koppinen kirjoitti: Ja sitten toi on kans että tulee justiin silleen jossain tilanteissa, et mä oon kyllä nähny tän joskus unessa... :?
Miulla kans käyny joskus tolleen, et on nähny unta ja sit jonkun ajan kuluttua se uni käykin toteen. :shock: Oikeesti outoja tommoset "enne unet" Eikä tietenkään ne unet -ainakaan vielä- oo toteutunu mitä haluis. :D
Kuva


Mulla kans! :lol: Mut ne mitä haluais et kävis totee nii nei sit toteudu. :cry:
Kuva
Avatar
-Mane.
Viestit: 1646
Liittynyt: 01.07.2012 11:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Jämsänkoski
Multiplayer tunnuksesi?: Mane
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Vilppula/jämsänkoski

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja -Mane. »

Ramppa5 kirjoitti:Onko kukaan muu nähnyt Selkounia? eli tietää olevansa unessa.itse olen nähnyt 3-4 kertaa
Itelläki käyny välillä tuommosii, sit muutaman kerran oon unessani päättäny että "Herään nyt" ja sit herään. Jännää mutta todellista.
Kuva
"Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vaan tyhmiä kysyjiä."
http://www.youtube.com/user/TheJanzuli1?feature=mhee <- Youtube-kanavani.
Avatar
Veke00
Viestit: 2793
Liittynyt: 27.02.2013 16:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Pihtipidas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pihtipudas
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Veke00 »

-Mane. kirjoitti:
Ramppa5 kirjoitti:Onko kukaan muu nähnyt Selkounia? eli tietää olevansa unessa.itse olen nähnyt 3-4 kertaa
Itelläki käyny välillä tuommosii, sit muutaman kerran oon unessani päättäny että "Herään nyt" ja sit herään. Jännää mutta todellista.
Jep sama ku manella. On joku vittumaine uni ja sitte vaan päättää herätä ja herää.
Kuva
My hobbies include dank memes, masturbation and ripping fat vapes.
Avatar
Advance173
Moderaattori
Viestit: 2272
Liittynyt: 24.09.2012 17:52
Tämänhetkinen kaupunki:: Kauhajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kauhajoki

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Advance173 »

Itellä sama juttu.
Kuva
AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital 1TB | Samsung 960 EVO 250GB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”