Unet

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
arska fs11
Viestit: 3325
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Juuh. Tossa viimeyönä heräsin mun puhelin kädessä ja wappi auki :D
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
V A valmet
Viestit: 3212
Liittynyt: 03.12.2011 16:11
Tämänhetkinen kaupunki:: Suonenjoki
Multiplayer tunnuksesi?: Työmies(fin)

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja V A valmet »

Iha helveti outoja unia taas tullu nähtyä, viimeki yönä olin tuossa läheisellä harjulla sotimassa ryssiä vastaan jossaki ihme sodassa ja joku yö viime viikolla näin taas semmosta perus unta että puttoon jostaki korkeelta ja sitte herrään iha paniikissa.
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »


Kattoin illalla tuon videon, niin yöllä näin unta että olin tuolla linttailemassa meijän A95:lla, sitten törmäsin tohon lemmukuvioituun teekkariin ja aakkosesta väänty ek mutkalle. :D
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Ei perkele että jotku sitte jaksaaki pelleillä maatalous koneilla. Ihte näin unta että olin vaihto-oppilaana tuolla ja tun tytön kanssa puimassa ja tekemässä vidii tubeen:[Youtube]https://youtu.be/5iM7aO-RksI[/Youtube]
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
Polkutraktori
Viestit: 393
Liittynyt: 03.03.2014 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomussalmi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja paskan puhuminen
Multiplayer tunnuksesi?: Moilonen
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Polkutraktori »

+1 Tolle videolle. Kunnon urakoinnin meininki! :)

Ihte näin tässä muuan päivä semmosta jännää unta että, oltiin kavereiden kanssa kaupassa. Kirosin sitä että oma opettaja on niin vittumainen,ja tulevasta vuodesta tulee niin paska. Siinä sitte rauhassa haukun sitä ja... Huomasinkin että se on siinä hyllykön toisella puolella... :D Sitte ku se tuli siihen luokse. Se siinä vittumaisella äänellä puhu että "Kuulin kaiken" ja irvisteli. Sitten sanon vaa että "sori". Kaikki on taas kunnossa ja sen pitune se...
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

Ite joskus kävin yöllä vessassa ja menin yläkerran sohvalle nukkumaan. :lol: Ja kaikki väittää että mää puhun unissani mutta en kyllä usko. :mrgreen: Toivottavasti ei oo mitään noloa sitten tullut sanottua. :D
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Avatar
sutki
Moderaattori
Viestit: 4712
Liittynyt: 24.09.2012 17:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja sutki »

Ite en yleensä muista mitä unissa tapahtuu mutta joitaki vähä. Ja välillä herää yöllä hiki otsalla eikä saa unta ja puhalluuttaa niin tiedä mitä sitä on nähnytkään. Yhteen aikaan näin jotaki koulun sisulla puunajo unia :lol: . Ja joskus sitä aamusta ettii jotaki asiaa ja sitten tajuaa että ei perkele unessahan se vaan oli...
Kuva
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

.
Viimeksi muokannut ViljamiFIN, 03.03.2017 00:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Joku yö näin sellasta unta että olin agrimarketissä töissä ja olin juuri antanut säkin eräälle asiakkallle ja sitten varaston ovesta astuu naiskouluttaja sisään ja kysyy olenko alokas se ja se. Vastaan että kyllä olen rouva kersantti. Sitten hän kysyy että olenko sen ja sen tyypin poika ja vastaan että kyllä olen. Sitten hän rupeaa kertoman mistä tunteee vanhempani. Isän vanha työkaveri armeijassa ja äidin tunsi jotenkin. Sitten hän komentaa myymälään riviin. Minä lähden ja kysyn vielä että sattuisinko saamaan jotain helpotusta armeijaan kun olet isän vanha kollega niin nainen vaan vastaa: ihan hyvin mahdollista. No menen sitten sinne riviin ja meille jaetaan puunuijat johon pitää kirjottaa oma nimi. Kouluttaja tekee selväks kovalla äänellä että sodassa nämä ovat kultaakin kalliimmat. Ei menny kun hetki niin omani oli jo hukassa. Sitten heräsin vähä hölmistyneenä. :D
Vähä oli kyl sekopäine uni. Mistäköhä tääki mahto tulla. :?
Viimeksi muokannut Valtra655, 27.07.2015 10:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
SampoMan
Viestit: 3792
Liittynyt: 09.02.2012 19:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Kangasniemi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English & Svenska
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja SampoMan »

Viimeyö oli ehkä oudoin uni ikinä koska siinä mä olin iskällä ja siinä veli läpräs nosturilelua, sitte tajusin siinä unessa että eihän mulla oo ees sitä enää. Oli ihan outoa että tiesin unessa että se on unta. :D Sitte oli vaikein osuus unessa ku koitin herätä eikä onnistunu. Vasta sitte onnistu ku olin kääntäny kylkee. :D
Kuva
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

SampoMan kirjoitti:Viimeyö oli ehkä oudoin uni ikinä koska siinä mä olin iskällä ja siinä veli läpräs nosturilelua, sitte tajusin siinä unessa että eihän mulla oo ees sitä enää. Oli ihan outoa että tiesin unessa että se on unta. :D Sitte oli vaikein osuus unessa ku koitin herätä eikä onnistunu. Vasta sitte onnistu ku olin kääntäny kylkee. :D
Eikös se uni meikän Valmetista oo totaki ihmeellisempi..? :D
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

Näin sellasta kauheeta unta siitä Pohojanmaan Pojan karhupienoismallista. Se meni sillai että mun piti lähteä yöpimeällä johonki nii heräsin ihan normaalisti ja heitin aamupalat nassuun ja kun olin legojani pesemässä nii kuulin jotain kolinaa ja jotain ihme ääntä joka kuulosti ihan sellaselta ku lelurobotti olis liikuttanu käsiään yms. eli sellasta ziiiii zyyyy ääntä. Sitte menin vaatteet lykkäämään päälle ja kun mää otin niitä vaatteita kaapista se karhu hyppäs mun silmille.

E: Se karhun silmille hyppiminen oli vähän kuin tässä kuvassa.
Kuva
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
Avatar
Polkutraktori
Viestit: 393
Liittynyt: 03.03.2014 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomussalmi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja paskan puhuminen
Multiplayer tunnuksesi?: Moilonen
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Polkutraktori »

Oot vissiin liikaa Fnafia pelannu? :D
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Oikeest ?!? Mun karhu aiheutti sulle painajaisii?
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

Juu mutta FnaFia mulla ei ittellä ole muutta kyllä, sitä on liikaa tullu katteltua. Sitte se P. Pojan karhu yhdisty uneen varmaan sitä kautta ku sen naama (ainaki omasta mielestä) muistuttaa Foxyn naamaa.
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
Avatar
Riku97
Viestit: 284
Liittynyt: 05.01.2012 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Riku97 »

Ite muistan muutaman vuoden takaa sellasen että olen ollut lentävässäteltassa Jope Ruonansuun kanssa ja herään kun se teltta on törmäämässä ja se uni toistui vielä muutaman kerran.Toinen on kun yritän irrottaa auton perästä kärryä lopulta saan sen irti mutta kun ajan autoa eteen päin se kärry on taas perässä ja sitten revin sen uudelleen irti ja tämä on toistunut todella monta kertaa. Kahvi22
Avatar
Belkku
Viestit: 1504
Liittynyt: 03.12.2011 17:44
Tämänhetkinen kaupunki:: Ilimajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Kinnula

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Belkku »

Kasitonni kirjoitti:
SampoMan kirjoitti:Viimeyö oli ehkä oudoin uni ikinä koska siinä mä olin iskällä ja siinä veli läpräs nosturilelua, sitte tajusin siinä unessa että eihän mulla oo ees sitä enää. Oli ihan outoa että tiesin unessa että se on unta. Sitte oli vaikein osuus unessa ku koitin herätä eikä onnistunu. Vasta sitte onnistu ku olin kääntäny kylkee. :D
Eikös se uni meikän Valmetista oo totaki ihmeellisempi..? :D
Multa on vissii jääny kuulematta ;)
Serkku joskus kuulemma huutanu unissaa että: Mullekki kaakaota!! :D Ja sama heppu nauraa välillä unissaa.
Kuva
#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
Avatar
Kasitonni
Viestit: 8420
Liittynyt: 22.10.2011 19:27
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Belkku kirjoitti:
Kasitonni kirjoitti:
SampoMan kirjoitti:Viimeyö oli ehkä oudoin uni ikinä koska siinä mä olin iskällä ja siinä veli läpräs nosturilelua, sitte tajusin siinä unessa että eihän mulla oo ees sitä enää. Oli ihan outoa että tiesin unessa että se on unta. Sitte oli vaikein osuus unessa ku koitin herätä eikä onnistunu. Vasta sitte onnistu ku olin kääntäny kylkee.
Eikös se uni meikän Valmetista oo totaki ihmeellisempi..? :D
Multa on vissii jääny kuulematta ;)
Serkku joskus kuulemma huutanu unissaa että: Mullekki kaakaota!! :D Ja sama heppu nauraa välillä unissaa.
Se puhu WhatsAppissa kerran että oli nähny jotain unta että mää olin 6400sella jotain tonkimassa niiden pihalla ilmeisesti. :D Johtuiskohan mahdollisesti siitä että sitä edellisenä iltana/päivänä taisin pistää kyseiseen WA-ryhmään kuvan 6400sesta. :D
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Avatar
Niko602
Viestit: 13
Liittynyt: 29.07.2015 19:00
Tämänhetkinen kaupunki:: Kysy jos tekee mieli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Niko8904
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Parkano

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Niko602 »

Ajoin autolla meidän vanhan talon tiellä nii yhtäkkiä mää pysähdyin ja nousin autosta nii aloin kattomaa että se silta mikä siinä on oli hajonnut menin katsomaan nii siellä oli ihminen ja karhu sitten menin autoon koska aloin pelkäämään karhua sitten nään että se ihminen kävelee kaukana jo ja siellä talon pihassa oli tankki sitten se näki mut ja ampu. Ja sitten mää vaa heräsin kauheella paniikilla. :o
EI SIITT MITÄÄ TUU JOLLEI SE VALMETTI OO
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

Ei vittu ku oli taas jännä uni. Se Alko sillai et oltiin 80-90 luvun Pokemonissa tekemässä kaikenlaista jännää esim. ajamassa Valtroilla :? jota harvemmin Pokessa näkee.
Sitte oltii kuin taikaiskusta leirintäalueella ja siellä olevat känniset pupupukuun (Mitä ihmettä???) pukeutuneet miehet alko riehumaan ja häätämään mua mettään pois ja taas kuin taikaiskusta olin Lego ninjaakon tapanen tyyppi. Kyllä kuulit oikein. Ja sitte mä lähin juoksemaan sellasta tiheetä kuusimettää pitkin pois ja sitte se mettä vahtu punasiks puskiks. Sit mä kuulin et joku jättiläinen tulee ja punasena ninjana tietty maastouduin punasiin puskiin ja odotin et se jätti menis pois. Site mun ohi alko juoksemaan lisää punasia ninjoja tappelemaan sitä jättiä vastaan ja mää lähdin mukaan niiden johtajana ja sitte siitä tappelusta tuli minkä tahansa räiskintäpelin ja ninjaukkojen yhdistelmä. VÄHÄNAJAN PÄÄSTÄ. Se jätti oli niin saaaaatanasti voitolla ja kaikki ninjat lähti pakoon sinne tiheeseen kuusimettään ja sitten kun mä pääsin sinne mettään nii ne kaikki muut ninja katos savuna ilmaan ja mä olin taas sielä leirintä alueella mutta sitte mulla oliki päälläni verskat ja työtakki ja ei ollu enää pupupukuisia miehiä kännissä vaan ne oli ihan selvin päin ja niillä oli päällä joko kanapuku tai silinteripäinen karhupuku. (Oonkohan mä taas kattonu liikaa Fnafia)Mutta kyllä ne tyypit vielä vähän sillon tällön vittuili ja yhtäkkiä viereistä mäkeä tuli alas ajettavaksi muunnettu Jontikan paalain. Uteliiana menin mäen alas yliluonnolisen pitkällä hypyllä ja siellä mäen alapäässä oli porukkaa kattomassa kun uoku linttaa Valtran linkulla. Sitte mää olin lähdössä liukuportaita alas mutta ne ei ollu tavalliset. Ne meni aika hemmetinmoista vauhtia ja määmenin niihin. Sitte huomasin että niiden liukuportaiden alapäässä oli kasa mattoja ja kovassa vauhrissa tulin niitä mattoja päin ja lensin piiiiitkälle jonnekki aulaan ja just ennne ku törmäsin aulan seinään nii heräsin. Aika paljon tekstiä.
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

.
Viimeksi muokannut ViljamiFIN, 03.03.2017 00:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
Avatar
sutki
Moderaattori
Viestit: 4712
Liittynyt: 24.09.2012 17:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja sutki »

Ite näin yks yö unta että jäin ilmeisesti linja-auton kyydistä tuolla ison tien laidassa ja rupesin juokseen kotia päin, ekan mäen päällä tuli vastaan yks naapuri jonku 7m pitkän rangan kanssa kävellen?? Sano vaan moi ja juoksin alamäkeen helvetin moista kyytiä ja sitten näin yhen n.500m pitkän suoran päässä yhen tytön ja sille huusin että oota ja juoksin hirveetä kyytiä sinne sen luokse. Sitten se valitti että aina mää katon kieroon ja mää siitä vähä suutuin ja hyppäsin sen eteen ja tuijotin suoraan sen silmiin ja kysyin että miten nii muka. Ja sitten lähettiin vaan käveleen.
Ja unessa sää vaihtu että ensi oli kesä ku hyppäsin linkistä, sitten tuli syys pakkanen ja siihe mennessä kun olin ton mystisen tytön luona oliki jo täys talvi.

Niin ja viime yönä olin sitten etsimässä jotaki firmaa mikä kuvaa ilmakuvia ja sieltä menin kyseleen näistä nurkista ilmakuvaa kun tiesin että olivat käyneet kuvaamassa ja sitten teetin siellä semmosen. Paras oli se että unessa näin saman kuvan minkä naapuri otti viime kesänä oikeesti veljensä pienkoneesta näistä kulmista :lol: .
Kuva
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

Näin unta et meil olis Jonnikan 8000 sarjan telakone ja mää olisin sen kopissa. Sitte mää en tehny mitää ja se alko hehkuttaa ja mää koitin päävirtakatkasiasta katkasta sähköt mutta ei auttanu. Sitte käynnistin sen ihan normaalisti kun muukaan ei toiminu. Sitte se lähti liikkeelle ihan halitsemattomasti vaikka vaihde oli vapaalla. Sitten minä ja maailman parhaat ajotaitoni yritettiin saada se takasin siihen paikkaan missä se oli. Ja siitä ei tullu mitää ku kytkimestä ei topannu vaan piti käyttää jarrrua ja kaasuki oli ihan sekasin eli polkimet ja vivut mikkä toimi oli ratti, jarrut ja suunnanvaihtaja. Sitte Faija tuli paikalle ja alko huutaa mun nimee ja sitte heräsin siihen kun se oikeesti huusi mua aamupalalle.
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
JTJcrafter
Viestit: 325
Liittynyt: 02.08.2013 21:35
Kielet: Suomi Englanti ja Ruotsiki taittuu
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Ei sitä uskalla kertoa. Tulee porilaisilta turpaan.

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja JTJcrafter »

Ei oo asununtolassa oikeen uni tullut ku kämppäkaveri niin puhelias. puhuu vaan saakeli unissaan. Ei se ole sellaista hiljaista muminaa, vaan melkein huutamista. Tänäki yönä rupes ärähtelemään et "mene poikki" ja hakkas käellä samalla peittoa. Sitte ku ajattelee ettei voi mennää pahemmaks nii alkaa tasanen rohina kuulumaan :D
Kuva
Avatar
Lännen c110
Viestit: 488
Liittynyt: 25.11.2014 17:03
Tämänhetkinen kaupunki:: Miks mä sen kertosin
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Länkkäri!
Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Paikkakunta: Ei moni tiiä xD
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja Lännen c110 »

Itte näin toissa yönä sellasta unta, että olisin saanut testata fendt 939. Innoissani sit koppiin kiipesin ja käynnistin, mutta Sitte kun olin lähös ajaa Nii eiköhän heti herää. Olin sillee kun heräsin Nii voi perkele en voinut testata sitä :D
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”