Unet

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
savi_ukko
Viestit: 422
Liittynyt: 05.04.2015 11:56
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomee ,ralli englantii ja vähä tuota svenskaa
Multiplayer tunnuksesi?: NEO FIN
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja savi_ukko »

Muutama vuosi sitten oltiin laivalla iskän ja toisen veljen kans. Noh siinä 12 aikaan mentiin nukkumaan niin näin sellaista unta ,että olisin ollu sedän kans riekko jahdissa. sieltä puskasta lähti se muumien feenikslintu
ja kyllä olen pienenä katsonut ehkä hiukan liika muumeja
kaikkein paras oli se että kun oltiin hetken sitä lintua ettitty niin heräsin siihen kun mun velii huuta ylä pedillä "Sininen voittaa sininen voittaa aivan varmasti sininen voittaa!!!" :mrgreen:
Kuva
"Smotoilla läpi talven!"
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

Olipa jännä uni. Olin mutsin ja pikkusiskon kans lapinmökillä joka oli jostain syystä Tarvasjoen keskustassa ja meitä piiritti tarkka-ampujat. Sitte livahdin ulos ja aloin polkee pyörällä pakoon. Sitte niitte tarkka-ammuskelijoiden pomot näki mut ja ne lähti jahtaa mua Valmetin kasitonnisilla eiväkkä saanee kiinni. Sitte ne hälytti kaikki Tarvasjoen PV-jonnet jahtaa mua. Sitte mää yritin eksyttää niitä kaupan pihalla ja varastossa ja sit mä näin yhen laatikon päällä konepistoolin ja pari varalipasta. No mää otin ne ja aloin ampua PV-jonnejen mopoista renkaita paskaks mutta yks onnistu väistelee. No sitte kun kaikki lippaat oli tyhjiä nii sain ajatuksen et teen niin ku sarjiksissa ja lähin polkee täysiä seinää kohti ja just enne seinää käännyin etten osuis seinään mutta PV-jonne ei ehtiny kääntää ja ajoi päin seinää aika pahalatuisesti. Ja sitte mä heräsin.
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Aika jännä uni. Ihte näin semmosta unta mikä oli ikään ku elokuva jonka kuvaaja minä olin. Eli en itse liittynyt siihen mitenkään,vaan olin sivusta katsova aave. Noh unihan alkoin näin: Eka meidän naapuriluokan yks poika tuli koulun portille,jossa vartoi isoja poikia. Isot pojat muistutti velasta jonka tämä pikkupoika oli ottanut heiltä ja sopimuksesta,jonka mukaan he sai piiskata ja muulla tavalla kiduttaa tätä poikaa ellei hän tuonut rahoja määräpäivään mennessä. Ihmeellistä minun mielestäni on se,että tämä poika ei pannut vastaan vaan ihan iloisesti naurahtaen lähti semmoseen korpeen kidutettavaksi,jotta hänen kivun huutoja ei kuultaisi.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

.
Viimeksi muokannut ViljamiFIN, 03.03.2017 00:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
Avatar
rauhis
Viestit: 467
Liittynyt: 01.04.2013 12:49
Tämänhetkinen kaupunki:: paimio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi englanti
Multiplayer tunnuksesi?: hitachi mies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Paimio

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja rauhis »

Näin sellasta unta että koulun hullu wille kuski ois tappanu mut.
Kuva
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Nyt tuli kyllä nähtyä vuoden 2015 erikoisin uni. Näin unta et yks mun kaveri lyötiin ritariksi ja nyt kun aamulla heräsin nii mulle väitettiin et olisin laulanut unissani pink fluffy unicornia.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
arska fs11
Viestit: 3325
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

-
Viimeksi muokannut arska fs11, 16.09.2020 12:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

Tuli nähtyä sellasta unta mikä perustuu tosi tapahtumiin. Eli uni menee niin että mää olin päiväkoti ikäne ja olin päiväkodissa. Sitte mää lähin kävelee piirustuksien verhoamaa käytävää pitki. Sitte mää avasin käytävän vasemmalta puolelta oven huoneeseen jonka vasemmalla puolella oli neonvihree sohva ja päädyssä ikkuna. Ja siinä sohvalla istui yks tyttö ja MITÄ SE TEKI. Se hinkkas sellasella putken muotosella tyynyllä haaroväliään. Mää vaa katoin sitä sillee "oooookkkoooooo". Sit ku se huomas mut nii heräsin. Että sillai. :mrgreen:
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

JTJcrafter kirjoitti:Ei oo asununtolassa oikeen uni tullut ku kämppäkaveri niin puhelias. puhuu vaan saakeli unissaan. Ei se ole sellaista hiljaista muminaa, vaan melkein huutamista. Tänäki yönä rupes ärähtelemään et "mene poikki" ja hakkas käellä samalla peittoa. Sitte ku ajattelee ettei voi mennää pahemmaks nii alkaa tasanen rohina kuulumaan :D

Varmaa jotai puuta koitti poikki eka kirveellä ja moottori sahalla. Tai sitten jotai teräspalkkia eka käellä ja sitten kyllästy ja alko laikkaa sitä rälläkällä :lol:
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
arska fs11
Viestit: 3325
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Unet

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Pahoittelen näin eriskummallisen aiheen nostoa, vieläpä sitä eriskummallisimpien unien takia :D

Pari vuotta sitten traktorin vaihdon aikoihin näin unta, että tässä kyseisessä koneessa olisi etukuormain. No minä sitten unissani ajattelen, että tämäpäs hyödyllinen varuste. Saa näppärästi tehtyä yhtä sun toista, ettei aina tarvitsisi kaivuria käydä hakemassa. No sitten muutamien päivien päästä se kuormain hävisi johonkin ja sen etsiminen tuntui jotenkin nihkeältä. Tai saattoi se kuitenkin olla jossain puskassa piilossa, niin etten sitä nähnyt, mutta ketään ei ilmeisesti kiinnostanut koko häkkyrän olemassaolo. Miten niinkin vähäpätöisestä työkalusta voikin nähdä kokonaisia unia?

Eräässäkin unessa irrottelin nivelakselia traktorista, mutta se akseli tarttuu aina sinne perän tappiin. Tai joskus olin kääntelemässä suolla ja olin jatkuvasti upoksissa koneen kanssa.
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”