Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
Juku
Viestit: 206
Liittynyt: 20.04.2020 23:13
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Juku
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Juku »

Jaahas, torstaina huomattiin että kissalle tullu joku tauti ettei se syö ja juo ja veressä liian vähän punasoluja. Se on nyt niin huonossa kunnossa että olisi varmaan piikille aika. Paras toki ois että se parantuisi mutta mennyt vain huonompaan päin, pahinta se on katsoa kärsivää kissaa. Joo nyt maanantaina käytettiin piikillä se, oli hyvä kissa.
Huonoja ediittejä jo vuodesta 2019 lähtien. Discord = Juku#4871
Avatar
fiiatti-ukko
Viestit: 399
Liittynyt: 10.09.2017 13:24
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Savvoo, ralli englantia ja google kääntäjällä ruotsia
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Savon Pariisi

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja fiiatti-ukko »

Juku kirjoitti: 13.09.2021 15:30
Jaahas, torstaina huomattiin että kissalle tullu joku tauti ettei se syö ja juo ja veressä liian vähän punasoluja. Se on nyt niin huonossa kunnossa että olisi varmaan piikille aika. Paras toki ois että se parantuisi mutta mennyt vain huonompaan päin, pahinta se on katsoa kärsivää kissaa. Joo nyt maanantaina käytettiin piikillä se, oli hyvä kissa.
Osanotot. Oliko vanhaki kiisu?
Jos pyörä ei vedä se jarruttaa!
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Korvatulehduksen perkele taas puhjennut...Eihän edellisestä olekkaan ku se kuukausi aikaa ja justhan mä pääsin edellisestä tippa kuurista irti niin pian sitä taas pistetään korvaan tippoja :roll: . Mikä tässä hommassa vituttaa enemmän on se, että, jos määräävät uuden kuurin samaa lääkettä niin ne perkeleet ei sitten niin vitullakaan imeydy sinne korvakäytävään ja yli puol tuntia saa olla pää kenossa ennenku jotain tapahtuu :roll: ...

Ei mulla sitten muuta...Mutta vittu, että voi vituttaa!
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Nuhaa pukkaa.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
Pölinä
Viestit: 8
Liittynyt: 10.03.2021 12:56
Tämänhetkinen kaupunki:: Perämetsän perukka
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, englanti ja Karjalan murre
Multiplayer tunnuksesi?: Pölinä
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Pölinä »

Ottaa kyllä pannuun kun toissapäivänä meni miltei uusi puhelin ja silmälasit hajalle.
Maalaiselämä voittaa kaupunkilaisuuden mennen tullen
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

RehuriFin kirjoitti: 17.09.2021 03:25 Korvatulehduksen perkele taas puhjennut...Eihän edellisestä olekkaan ku se kuukausi aikaa ja justhan mä pääsin edellisestä tippa kuurista irti niin pian sitä taas pistetään korvaan tippoja :roll: . Mikä tässä hommassa vituttaa enemmän on se, että, jos määräävät uuden kuurin samaa lääkettä niin ne perkeleet ei sitten niin vitullakaan imeydy sinne korvakäytävään ja yli puol tuntia saa olla pää kenossa ennenku jotain tapahtuu :roll: ...

Ei mulla sitten muuta...Mutta vittu, että voi vituttaa!
Itellä oli toissa kesänä korvakäytävän tulehus. Ei mikään mukava tauti ollu kyllä. Tippojen lisäks 3kpl 600 buranaa päivässä että kärsi ees jotain tehä. Sinällää onni ettei tarvinnu sillo olla just suolla ku sato vettä.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Manki se vaan ei pysy kasassa vaikka kuinka yrittää saaha kaupaksi, tällä kertaa väljisty takahaarukan akseli, kunhan ei vaan olis rungossa väljää... pari vk sitten meni takanavasta kierteet ja iskarin kiinnikkeet katkes.
Saa hakea, 1200e.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Yllätys yllätys, että meikä manne täällä taas kirjottaa....Noh tänään/yleisesti vituttaa se, että läppäri näyttää rajuja lahoamisen merkkejä ja vika on joko näytönohjaimessa tai sitten kovalevy mennyt ainakin oireilun perusteella. Vielä eilen aamulla ja toissapäivänä sekä kaikkina muina päivinä siitä taakse päin on toiminut normaalisti, mutta näytönohjain aloitti kaatuilun ja temppuilun eilen illalla siinä neljän aikaan, kun mentiin kaverin kanssa Phasmophobiaa ja peli kaatu ennen aikojaan näytönohjaimen kaatumisen vuoksi.

Tätä seurasi totaalinen tiltti tila, että ääni ja ruutu ja kuva ja ihan siis koko roska jäätyi ja oli käynnistettävä uudelleen. Sama perkele toistui neljä kertaa kunnes todettiin, että mennään jotain muuta, jos kerran Phasmo vetää koko systeemin tilttiin ja no mentiin sitten Gta onlinea ja siinä seurasi sama oireilu vain sillä erotuksella, että peli pysyi tällä kertaa jopa huikeat vartin verran päällä ennen tilttiä. Sitten viimosena kokeilin farminkia ja sama saatanan homma, että aloitusruutu ja kaikki toimi siihen saakka, että painoin saven ladattuani "start game" ja siihen pisteeseen heti tilttasi.

Onko tosiaan niin, että tämän läppärin pelit on nyt pelattu? Nettiä vielä luojan kiitos antaa selata vetämättä tilttiin, mutta pelaaminen tais nyt näillä kokemuksilla loppua tähän....
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
Valmet 1502
Viestit: 433
Liittynyt: 28.02.2013 20:00
Multiplayer tunnuksesi?: Tomi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Valmet 1502 »

Tuli ostettu kaksi taulukehystä Ikeasta ja toisessa on kämmenen kokoinen naarmu. Toisessakin saattaa olla pieni.
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Valmet 1502 kirjoitti: 09.10.2021 09:27 Tuli ostettu kaksi taulukehystä Ikeasta ja toisessa on kämmenen kokoinen naarmu. Toisessakin saattaa olla pieni.
Ei muuta kuin palauttamaan ja uusi tilalle. Meillekin tulleessa Ikean kehyksessä oli muistaakseni joskus jonkinnäkönen naarmu. Palautuskeikka tietenki ikävämpi jos matkaa on kovinkin paljon..
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Avatar
Valmet 1502
Viestit: 433
Liittynyt: 28.02.2013 20:00
Multiplayer tunnuksesi?: Tomi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Valmet 1502 »

Ei ole paha palauttaa, tarvii vaan tehdä pieni kiertolenkki työmatkalla päivän päätteeksi. Mahdollisuus olisi myös lähettää postissa ilmaiseksi, mutta ei ole sopivaa laatikkoa. Toki eniten vituttaa se, että ovat muutenkin kyllä turhan isot, ja sopivimmat mitä löytyy maksaa kaksi kertaa enemmän.

Pitikin mennä ostamaan 50*75 palapelit. Kun 99% kaikkista kehyksistä on 50*70 tai 60*80 ja siitä suuremmat.
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

Flunssa iski taas.
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Jatkuva hektisyys vituttaa. Etenkin näin ihmisenä joka nauttiii kun ei tarvitse tehdä mitään, ei nyt, eikä huomenna.
Autokorttihommia pitäis tehä kun synttäritkin on jo kohta eikä yhtään ajotuntia alla, millon saa hammaslääkärissä ravata ja millon soitetaan että olis töitä viikonloppuna ja millon leviää mopo,joka vaatis taas aikaa ja autokin pitäis jo kohta ostaa, huomenna aamulla viideltä herätys kun joku tulee kuudelta kattomaan mummon autoa kun sekin piti myydä.
Onneks koulussa ainakin helppoa kun vaan liikuntaa ja odottamista vuorotellen ehkä myös päällekkäin, eikun ei perhana ens viikolla on näyttö
Toivottavasti voitan heti ensimmäisellä kupongilla eurojackpotista muutaman miltsin niin ei tarvis tehä enää mitään kuin nukkua ja tankata volvoa.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Postiluukusta kilahti taas semmosta postia, että siperia opettaa :roll: ... En nyt julkisesti mene yksityiskohtiin sen enempää, mutta sanotaanko näin, että erään taksi firman mielestä on kohtuullista veloittaa 350€ vahingossa tapahtuneesta penkin sotkemisesta.

Asiaan on varmasti tuhat ja miljoona eri kannan ottoa, mutta minusta on kohtuutonta velottaa asiakkaalta penkin putsaamisesta tuommoinen summa varsinkin kun kyseessä oli puhdas vahinko eikä tahallinen teko. Mukisemalla kyllä maksoin, mutta tuumin päässäni, että niin kohtuutonta tämmönen, että seuraavalla kerralla en maksa mikäli siis seuraavaa kertaa tapahtuu.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4475
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

RehuriFin kirjoitti: 28.10.2021 22:17 Postiluukusta kilahti taas semmosta postia, että siperia opettaa :roll: ... En nyt julkisesti mene yksityiskohtiin sen enempää, mutta sanotaanko näin, että erään taksi firman mielestä on kohtuullista veloittaa 350€ vahingossa tapahtuneesta penkin sotkemisesta.

Asiaan on varmasti tuhat ja miljoona eri kannan ottoa, mutta minusta on kohtuutonta velottaa asiakkaalta penkin putsaamisesta tuommoinen summa varsinkin kun kyseessä oli puhdas vahinko eikä tahallinen teko. Mukisemalla kyllä maksoin, mutta tuumin päässäni, että niin kohtuutonta tämmönen, että seuraavalla kerralla en maksa mikäli siis seuraavaa kertaa tapahtuu.
Mitenkään sen enempää taustatietoja tietämättä, mutta jos asiaan on liittynyt alkoholinkäyttöä niin silloin olet siitä täysin itse vastuussa, muuten vastuuvakuutus voi sen korvata jos sellanen siis on erikseen. Halvakshan tuo tuli, toki en tiedä mitä on tapahtunut mutta auton sisätilojen putsaaminen voi helposti maksaa useammankin tonnin jos oikeen paha vahinko on käynyt.

Lisätään vielä että automaatio vituttaa, tentti meni varmaan aivan päin persettä. Ei noin matemaattisista esityksistä voi ymmärtää mitään. :D
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Voi veljet taas sitä mennään...Tänään ja itseasiassa aika monenakin yönä nyt pistänyt vituttaa eräs rekkayhdistelmän kuljettaja, joka ajaa aina joka yö mun talon ohi siinä noin 23 - 23.30 aikaan ja joka vitun yö kyseisellä yhdistelmällä on peruutusvalo/taakseajo valo päällä. Joku ammattimies varmaan osaa kertoa miksi näin mahdollisesti tapahtuu, mutta rupeehan se vituttaa ku vähintään 25m yhdistelmässä kärryssä ja autossa jokainen ledi peruutusvalo palaa ja vielä oikeen ihanasti sojottaa just silleen yläviistoon, että osuu suoraan silmään.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Valmetti jätkä
Viestit: 625
Liittynyt: 18.09.2015 15:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Laitilan peräkylillä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valmet
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Laitila

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Valmetti jätkä »

80-90 Fiudesta sano kannentiiviste ittensä irti.. :x :(
Kuva<-Aralle kiitokset!
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Pirun kiire ja härdelli päivä töissä ja muutenki töitten puolee iha hirvee päivä. Ja ettei ois vielä liian helpoks menny ni se auto millä töitä tein ni päätti sanoo yhteistyö sopimuksen irti kesken päivän mutta sain onneks hommat sille mallille et selvisin takasi reissun päältä ja auto pajalle ja toisella jatkamaa päivän hommat loppuun.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Suoraan sanottuna vähän kaikki nyrpee tänään. Unirytmi päin vittua, netti käy hitaalla, talvi ja lumen paska kun joutuu pyörätuolin takia olee asunnon vankina, missään ei oikeen tapahdu mitään ja pelitki pistäny viimeaikoina hanttiin....Onhan näitä syitä taas muille jakaa. Ihmiskuntakin vähän pistänyt verenpainetta nousuun, mutta sekään ei yllätä varmastikaan ketään.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Tuplapostiksi näyttää menevän, mutta ainakin itteä alkaa kyrpii se, että Fs22 ollu jo hyvän aikaa julki ja silti modi puolella lykkää vaan jotaki paskoja konvertteja ja sellasta turhanpäivästä paskaa. Esim se, että pienempää kalustoa ei juuri ole olemassa tekee omasta mielestä pelaamisesta aika ankeaa ku en ite halua edelleen noita isoja nykykonehia käyttää. Ja ennen ku kukaan alkaa saarnaa, että tee itse niin mulla ei riitä mielenkiinto opetella vaikka aikaa kyllä ois vaikka kuinka. Luulis vaan, että rupeisi jo edes hitusen näkymään laatuakin, mutta ei ku modit toistaa sitä samaa rataa, että pelin omia koneita ties minkälaisilla turhilla conffeilla ja väreillä, mutta ei esim ollenkaan sitä vanhaa ja pientä kalustoa. Mappi puolen osalta nyt on pari ihan hyvää mappia löytynyt tuolta Discordin puolelta, mutta kalusto modit on silkkaa paskaa ainakin mitä julkisessa jaossa näkyy olevan.

Eipä mulla muuta tälle kertaa :roll: . Kiitos aamen ugh!
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Ei kukaan oo kerenny vielä tekemään mitään kauheen ihmeellistä, hyvän modin teossa kun menee aika paljon aikaa. Jo pelkkään testaamiseen saa helposti menemään tunteja. Asiaan vaikuttanee myös se, että Giantsin tiimi on lomalla ens viikkoon saakka modihommista, eikä virallisia modijulkaisuja tule sitä ennen.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Traktorimies_ kirjoitti: 04.01.2022 10:00 Ei kukaan oo kerenny vielä tekemään mitään kauheen ihmeellistä, hyvän modin teossa kun menee aika paljon aikaa. Jo pelkkään testaamiseen saa helposti menemään tunteja. Asiaan vaikuttanee myös se, että Giantsin tiimi on lomalla ens viikkoon saakka modihommista, eikä virallisia modijulkaisuja tule sitä ennen.
No joo toki tottahan seki, että hiukan yli kuukaudessa julkasusta ei vielä paljoa kannata odottaa, mutta se vaan ku peli tuntuu olleen pidempään julki mitä oikeasti on niin odottaa vaan jo jotain muuta. Ja noh mitä tulee giantsin porukan lomailuun niin ku itse en noita modhubin modeja lataa niin se nyt ei paljoa itseeni vaikuta, mutta sitten noissa modiportaaleissa tulee taas vastaan vaan juurikin noita puoli hutasten konvertoituja paskoja. Se kun niitä suomimappeihin sopivia koneita oikeen oo missään ja neki vähät mistä screenshotteja näkee niin on privoja. Priva asia mua ei varsinaisesti kyrvi, mutta se kyrpii, että niitä edes etäisesti suomalaistyyppisiä koneita ei oo vieläkään oikeen missään ja pelin omat vaikka hyviä onkin niin ei samoja jaksa joka savessa käyttää.

Mutta eiköhän ainakin mun osalta tämä keskustelu ole tässä. Kunhan nyt halusin tuoda julki tympääntymiseni.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
urakkamies
Moderaattori
Viestit: 4101
Liittynyt: 25.04.2010 20:51
Kielet: suomi ja englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lakeuden laidalla

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja urakkamies »

Jos ei pelin omat koneet eikä olemassa olevat modit riitä, on kaksi vaihtoehtoa, joko opettelee tekemään itse tai tyyty siihen mitä on. Ei se sen kummempi valinta ole. Omasta mielestäni FS22 on jo ihan liikaakin koneita valmiiksikin, ikinä varmaan tule kokeiltua edes kaikkia koneryhmiä.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

RehuriFin kirjoitti: 04.01.2022 10:22 ...mutta se kyrpii, että niitä edes etäisesti suomalaistyyppisiä koneita ei oo vieläkään oikeen missään...
Suomimappeihin sopivaa kalustoa on aika hyvin jo nyt netistä ladattavissa tai jopa pelissä valmiina. Tai tietysti jos kotimaisen maatalouden koneellistuminen onkin jämähtänyt sinne 80-luvun kelasilppuri-nostolaitesimulta-lapiorullaäes-aikoihin niin sopivia modeja joutuu odottaa vielä...

Talvi ja auton toimimaton lämmitin vituttaa.
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1936
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Sen verran nyt tuota ylempää keskustelua ja kantaani tarkennan, että kun kiirellä hutasten kustuja ja keskeneräisiä modeja pukataan jakoon ja esim se, että mieluummin vaan hutasten konvataan se modi ja laitetaan jakoon kuin, että sen tekisi kunnolla ja ottaisi enemmän aikaa siihen modin konvaamiseen ja tekoon niin se minua vituttaa. Kyllä, osittain myös suomimodien puute, mutta niitä nyt jaksan odottaa kärsivällisesti, jos on sen väärti, että tekee huolella. Alkuperäisesti en osannut asiaa tarkentaa, mutta tämän modi vitutuksen ydin on lähinnä siinä, että esimerkiksi moni traktori modi vieläkin on mieluummin vaan lätkitty se automaatti vaihteisto kun, että näkisi vaivaa selvittää ja opetella tekemään sen manuaalivaihteiston. Pitää vaan kiireessä konvata ja perustoiminnot tarkistaa ja sitten jakaa eikä esim manuaali vaihteistoa edes harkittu laittaa koneisiin, joihin oikeasti kuuluu manuaali oikeassa elämässä.

Ja tämän pienen tarkennuksen haluan ihan siksi kirjottaa, jotta modaajille ei tulisi se käsitys, että olen samanlainen kärsimätön kinuuja ku pikkujonnet, koska en ole. Olen itsekkin modailua kokeillut fs15 aikoihin ja tiedän kyllä, että se ei ole helppoa ja arvostan modaajien työtä ja työnjälkeä. En vain arvosta sitä, että juuri konvaamiseen ja modeihin ei nähdä vaivaa vaan mennään sieltä mistä aita matalin.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”