Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4056
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Näyttää olevan näköjään totta, ettei osa suomalaisista pysty ymmärtämään oman/muiden käyttäytymisen syy-yhteyttä sille miksi tällasia liikkumisenrajoituksia on ylipäänsä asetettu..
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Traktorimies_ kirjoitti:Näyttää olevan näköjään totta, ettei osa suomalaisista pysty ymmärtämään oman/muiden käyttäytymisen syy-yhteyttä sille miksi tällasia liikkumisenrajoituksia on ylipäänsä asetettu..
Valitettavasti. Smoker Itseä ei yhtään haittaa mitkään liikkumisenrajoitukset kun muutenkin olen lähes aina kotona. :D
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Farmari99 kirjoitti:
RehuriFin kirjoitti:Tää vitun korona epidemia hysterioineen sekä rajotuksineen ja se, että Uusimaa eristetään just nyt tähän väliin ku olen pohjanmaal käymäs ja satun asuu Uudelmaal nii pelkkään kotia paluuseen vitullinen stressi onko juna peruttu ja paljo muutaki säätöä :x ! Siis saatana et rasahtaa!
Jos et ihan oikeasti ymmärrä tilanteen vakavuutta niin se vituttaa mua aivan suunnattomasti. Just noin aattelevat ja ennen kaikkea toimivat on osasyy siihen miks tää leviää. Mikä idea on ollu lähteä käymään Pohjanmaalla tämmösenä aikana kun matkustusta on käsketty välttämään?
Mistä tiedät koska hän on mennyt pohjanmaalle? Voihan olla että koko koronasta ole silloin vielä mitään tiedetty. Etkä tiedä sitäkään onko matkustamiseen ollut joku henkilökohtainen syy kuten hautajaiset, toisen vanhemman tapaaminen tms. Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1937
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Valtra655 kirjoitti:
Farmari99 kirjoitti:
RehuriFin kirjoitti:Tää vitun korona epidemia hysterioineen sekä rajotuksineen ja se, että Uusimaa eristetään just nyt tähän väliin ku olen pohjanmaal käymäs ja satun asuu Uudelmaal nii pelkkään kotia paluuseen vitullinen stressi onko juna peruttu ja paljo muutaki säätöä :x ! Siis saatana et rasahtaa!
Jos et ihan oikeasti ymmärrä tilanteen vakavuutta niin se vituttaa mua aivan suunnattomasti. Just noin aattelevat ja ennen kaikkea toimivat on osasyy siihen miks tää leviää. Mikä idea on ollu lähteä käymään Pohjanmaalla tämmösenä aikana kun matkustusta on käsketty välttämään?
Mistä tiedät koska hän on mennyt pohjanmaalle? Voihan olla että koko koronasta ole silloin vielä mitään tiedetty. Etkä tiedä sitäkään onko matkustamiseen ollut joku henkilökohtainen syy kuten hautajaiset, toisen vanhemman tapaaminen tms. Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista.
No tämäpä juuri. En mäkään huvin vuoksi +400km matkusta vaan työssäoppi asioissa matkustin viikoksi tänne pohjanmaalle, jossa työssäoppipaikkani sattu olemaan. Long story ja muutenki liian henkilökohtainen selittää näin julkisesti, mutta monien mutkikkaiden syiden kautta nyt tänne päädyin ja nyt ku pitäisi lähteä takaisin niin vituttaa, että sillä välillä mitä olen viikon täällä ollu niin koko korona vain pahentunu päivä päivältä ja nyt mun kotialue sattuu jäämään karanteeniin.

Ja siis muutenkin otan nyt kyl ton Farmarin arvostelun vähän henkilökohtaisesti tässä kohtaa, koska en ole mikään saatanan meedio, joka osaa ennustaa pari viikkoa etukäteen suunnitellun ja sovitun reissun menevän näin vituiksi eikä tuota uudenmaan sulkua myöskään voinu ennustaa, joten helvettiäkö mua siitä tulet tohon sävyyn syyttämään?
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4475
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

Ei tarvihe olla meedio että osaa arvella, että tilanne tulee kehittymään siihen suuntaan että kohta on koko maa kiinni. Minua vituttaa sellaset ihmiset, en puhu nyt pelkästään susta vaan yleensä ottaen, jotka aattelee vaan ja ainoastaan itteään tämmösessä tilanteessa ja matkustelee ja samalla riskeeraa kanssaihmisten hyvinvoinnin. Siinäpähän itkevät kun meni matkat ja kaikki pilalle, mutta saavat syyttää vaan ja ainoastaan itteään ja mahollisesti potea syyllisyyttä siitä että sairastuttivat muut

Toivottavasti ja etköhän nyt pääse kotiin asti, työssäoppiminen tais jäädä kyllä väliin, jos olis ihan lähiaikoina pitänyt alkaa.

Minä taas otan henkilökohtaisesti sen, jos kitisee siitä että yritetään kuitenkin tehdä jotain tämän tilanteen hillitsemiseksi. Mun perheessä kaikki paitsi minä kuuluu riskiryhmään, minkä takia en itse tuota pelkää, vaan heidän puolestaan.
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
arska fs11
Viestit: 3325
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Tänään pistivät poliisilta tiedote tekstarin, jossa varoitetaan juurikin näistä rajoituksista, också på svenska. Hassua kyllä, että en edes asu siellä.

E: Meni väärään aiheeseen, mutta kyllä tuostakin jotain syytä keksii vitutukseen.
Viimeksi muokannut arska fs11, 29.03.2020 00:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

RehuriFin kirjoitti:Tää vitun korona epidemia hysterioineen sekä rajotuksineen
Ylipäätään viimeistään nyt kannattaa miettiä omaa asennettaan uusiksi tästä kriisistä. Ei tarvitse kuin lukea uutisia maailmalta, varsinkin Italiasta ja Espanjasta, jossa sairaalat ovat täynnä, hoitajat tekevät ylipitkiä päiviä, hoitopaikat ovat jatkuvasti täynnä, ruumiita säilytetään jäähalleissa kun ruumishuoneet, hautausmaat ja krematoriot ovat täynnä. Auttaa kummasti ymmärtämään niitä rajoituksia ja "hysteriaa", en usko että moni haluaisi nähdä samoja asioita tapahtuvan Suomessa.

Mitä junalippuihin tulee niin VR kyllä päivittää tilannetta sivuillaan jos tulee muutoksia liikennöintiin. Helsinkiin menevistä pohjanmaanradan junista vasta Kolarin junat on jäämässä tauolle eli jos oot lipun varannut mihin tahansa muuhun niin ei pitäisi olla vielä mitään ongelmaa.
Nimimerkillä juuri äsken Helsinki-Kolari yöpikajunan liput peruuttaneena.
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
Avatar
seppo191
Viestit: 167
Liittynyt: 03.09.2013 15:26
Tämänhetkinen kaupunki:: Mietoinen
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja seppo191 »

Kuukauden gines...
Pionk ei kotiudu koskaan
Kuva
Kiitokset N141H!
Good things come to those who work.
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1937
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Noniin eiköhän nyt oo aika selventää vähän ennenkun saatte väärää kuvaa siitä mistä mä tässä hermoan?

Otan kyllä koko sen asian ihan sillä vakavuudella, kun tarvitsee ja pesen/desinfioin käsiä sitä tahtia et mulla loppuu kohta koko desinfiointi aine. Näin manuaalipyörätuolilla kulkevana syytä suuremmalla, koska pyörissähän se virus vasta voikin tarttua mun käsiin ja levitä siitä ja siksi on käsien pesu ihan äärimmäisen tärkeää itsellekkin. Ja sekin, että nyt kun vaan pääsisi sinne omaan kotiin niin en sieltä sen kummemmin aikoisi mihinkään lähteä, mutta mulla on kirjaimellisesti elämä kiinni siellä kämpässä kaikkine laskuineen, avustajien ja kotihoidon käyntejä myöten (Liikuntavamman takia niitäkin tarvitsen) ja monen monta sellaista muuta asiaa et mun on pakko päästä kotiin pyörittää sitä arkea ja elämääni sinne.

Mua vain vituttaa nyt yksinkertasuudessaan se, että kuten Farmari arveli niin turhaahan mä tänne tulin ja järjestelin asiat ku ihan yhtä hyvin olisi sit voinut jättää tulematta mikäli tän olisi etukäteen tiennyt. Mutta ei ku siellä sanottiin viimeiseen asti, että voi tulla ja katsotaan sunnuntaina työaikoja viikolle, jolloin vasta siinä välillä tilanteet muuttu siihen suuntaan etten sit päässytkään koko viikolla. Juuri tämä ku en vittu osaa ennustaa, että näin kävisi ja ihan puskista tuli taas koko homman peruminen. Että nyt lakkaa sitte se ajattelu etten ota koronaa vakavasti, kyllä otan!

Se koko korona näin vaan kokonaisuutena vituttaa, että on ylipäätään olemassa, koska jossei olis niin ei olis alkanut koko helvetin leviämistä eikä se olis levinnyt suomeen eikä aiheuttanu tällasta saatanan stressaavaa poikkeustilaa, jossa kukaan ei halua elää. Ihan varmasti moni teistäki haluais elää normaalia elämää ilman tällaista saatanan tautia ja hysteriaa ja pelkoa, mutta se on asia mille nyt ei voi enää mitään ku se nyt tuli ja teki monen elämästä stressaavaa ja pelon alla eloa.

Nyt näin vielä tän vuodatukseni loppuun sanon et mulla on ihan yhtälailla syytä ottaa se vakavasti, koska itsekkin olen osana riskiryhmää, koska mulla on vierasperäinen esine kehossa jne. Eiköhän tässä nyt oo tarpeeksi yhdelle päivälle, kiitos aamen ja ugabuga ugh.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
jiitu
Viestit: 2192
Liittynyt: 13.12.2009 17:52
Paikkakunta: Polvijärvi

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja jiitu »

Voi juku ku rasahti :_D
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

ViljamiFIN kirjoitti:
RehuriFin kirjoitti:Tää vitun korona epidemia hysterioineen sekä rajotuksineen
Ylipäätään viimeistään nyt kannattaa miettiä omaa asennettaan uusiksi tästä kriisistä. Ei tarvitse kuin lukea uutisia maailmalta, varsinkin Italiasta ja Espanjasta, jossa sairaalat ovat täynnä, hoitajat tekevät ylipitkiä päiviä, hoitopaikat ovat jatkuvasti täynnä, ruumiita säilytetään jäähalleissa kun ruumishuoneet, hautausmaat ja krematoriot ovat täynnä. Auttaa kummasti ymmärtämään niitä rajoituksia ja "hysteriaa", en usko että moni haluaisi nähdä samoja asioita tapahtuvan Suomessa.

Mitä junalippuihin tulee niin VR kyllä päivittää tilannetta sivuillaan jos tulee muutoksia liikennöintiin. Helsinkiin menevistä pohjanmaanradan junista vasta Kolarin junat on jäämässä tauolle eli jos oot lipun varannut mihin tahansa muuhun niin ei pitäisi olla vielä mitään ongelmaa.
Nimimerkillä juuri äsken Helsinki-Kolari yöpikajunan liput peruuttaneena.
Voihan korona ja sen aiheuttamat rajoitukset vituttaa vaikka olisikin sitä mieltä, että ne ovat paikallaan tilanteen korjaamiseksi. Itseänikin kismittää moni asia jotka peruuntuivat tämän koronan takia, mutta ymmärrän silti, että niiden peruuttaminen oli välttämätöntä jottei tämä tauti leviäisi ainakaan minun toimestani.
On ehdottomasti hyvä, että tästä asiasta keskustellaan ja tuodaan esille näitä realiteetteja riskiryhmistä ja kuolemista.
Tästäkin asiasta pystyy kuitenkin keskustelemaan ilman sarvia ja hampaita, ilman hyökkäyksiä toisia ihmisiä kohtaan aivan rauhassa. Kaikilla on tämän tilanteen takia hermo piukalla, mutta se ei ainakaan hellitä jos ryhdytään sotajalalle toisiamme vastaan, päinvastoin.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Hiatane
Viestit: 638
Liittynyt: 02.03.2010 21:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Åbo
Kielet: Finska, svenska och engelska
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Åbo

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Hiatane »

RehuriFin kirjoitti:Noniin eiköhän nyt oo aika selventää vähän ennenkun saatte väärää kuvaa siitä mistä mä tässä hermoan?

Otan kyllä koko sen asian ihan sillä vakavuudella, kun tarvitsee ja pesen/desinfioin käsiä sitä tahtia et mulla loppuu kohta koko desinfiointi aine. Näin manuaalipyörätuolilla kulkevana syytä suuremmalla, koska pyörissähän se virus vasta voikin tarttua mun käsiin ja levitä siitä ja siksi on käsien pesu ihan äärimmäisen tärkeää itsellekkin. Ja sekin, että nyt kun vaan pääsisi sinne omaan kotiin niin en sieltä sen kummemmin aikoisi mihinkään lähteä, mutta mulla on kirjaimellisesti elämä kiinni siellä kämpässä kaikkine laskuineen, avustajien ja kotihoidon käyntejä myöten (Liikuntavamman takia niitäkin tarvitsen) ja monen monta sellaista muuta asiaa et mun on pakko päästä kotiin pyörittää sitä arkea ja elämääni sinne.

Mua vain vituttaa nyt yksinkertasuudessaan se, että kuten Farmari arveli niin turhaahan mä tänne tulin ja järjestelin asiat ku ihan yhtä hyvin olisi sit voinut jättää tulematta mikäli tän olisi etukäteen tiennyt. Mutta ei ku siellä sanottiin viimeiseen asti, että voi tulla ja katsotaan sunnuntaina työaikoja viikolle, jolloin vasta siinä välillä tilanteet muuttu siihen suuntaan etten sit päässytkään koko viikolla. Juuri tämä ku en vittu osaa ennustaa, että näin kävisi ja ihan puskista tuli taas koko homman peruminen. Että nyt lakkaa sitte se ajattelu etten ota koronaa vakavasti, kyllä otan!

Se koko korona näin vaan kokonaisuutena vituttaa, että on ylipäätään olemassa, koska jossei olis niin ei olis alkanut koko helvetin leviämistä eikä se olis levinnyt suomeen eikä aiheuttanu tällasta saatanan stressaavaa poikkeustilaa, jossa kukaan ei halua elää. Ihan varmasti moni teistäki haluais elää normaalia elämää ilman tällaista saatanan tautia ja hysteriaa ja pelkoa, mutta se on asia mille nyt ei voi enää mitään ku se nyt tuli ja teki monen elämästä stressaavaa ja pelon alla eloa.

Nyt näin vielä tän vuodatukseni loppuun sanon et mulla on ihan yhtälailla syytä ottaa se vakavasti, koska itsekkin olen osana riskiryhmää, koska mulla on vierasperäinen esine kehossa jne. Eiköhän tässä nyt oo tarpeeksi yhdelle päivälle, kiitos aamen ja ugabuga ugh.

Kotiin saa palata.
Rai rai
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Admin »

Paikallinen kebula oli kiinni. :cry:
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Muutama opettaja.
Ne ei pysty tuottamaan sellasia kysymyksiä tehtäviin, a)jotka ymmärtäisi tai B) joihin löytyisi materialista vastaukset. Myös materiaali on erittäin heikkoa.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Valtra655 kirjoitti:Muutama opettaja.
Ne ei pysty tuottamaan sellasia kysymyksiä tehtäviin, a)jotka ymmärtäisi tai B) joihin löytyisi materialista vastaukset. Myös materiaali on erittäin heikkoa.
Tämä niin vitusti. Ja sit tuo meidän enkun opettaja. Meillä tulee kaikki läksyt google classroomiin niin tää yks pässi laittaa ne läksyt aina siihen striimi osioon eikä tehtävä osioon josta tulis ilmotus ja näkis ne tehtävätkii siellä tekemättömät osiossa. Ja sitten se vielä valittaa ettei kukaan tee niitä tehtäviä ja uhkailee laittaa unohuksia. :roll:
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Avatar
trakumies
Viestit: 554
Liittynyt: 26.07.2012 11:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Kuusamo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Trakumies
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja trakumies »

En tiiä saatana Smoker , koronat poronat ja kaikenmaailma haistapaska-asiat ihmissuhteis painaa niskaa sen verra että voisin olla valmis ihteni ampumiseen. Smoker Oispa kaljaa.
Kuva
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1937
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

MaPa kirjoitti:
Valtra655 kirjoitti:Muutama opettaja.
Ne ei pysty tuottamaan sellasia kysymyksiä tehtäviin, a)jotka ymmärtäisi tai B) joihin löytyisi materialista vastaukset. Myös materiaali on erittäin heikkoa.
Tämä niin vitusti. Ja sit tuo meidän enkun opettaja. Meillä tulee kaikki läksyt google classroomiin niin tää yks pässi laittaa ne läksyt aina siihen striimi osioon eikä tehtävä osioon josta tulis ilmotus ja näkis ne tehtävätkii siellä tekemättömät osiossa. Ja sitten se vielä valittaa ettei kukaan tee niitä tehtäviä ja uhkailee laittaa unohuksia. :roll:
Yhdyn teidän molempien vitutukseen tossa etäopiskelussa. On se jumalauta kumma, kun sanonut opelle miljoona sata kertaa, että ei lähettäs mulle noita word tiedosto eikä PowePoint tai Excel tehtäviä, kun en vittu omista niistä mitään ku tällä koneella ei ole vakiona enkä rupee maltaita siitä Office päkistä maksamaan. Toki sitten taas joo koulun intrassa on noista toimivat nettiversiot, mutta ei paljoa nosta motia tehdä kahen viikon pinoutuneita Word tiedostoja nettiselain versiossa, joka on pirusti työpöytä versiota kämäsempi ja aika ajoin saattaa tulla kesken kaiken ilmoitus "Et voi muokata tiedostoa juuri nyt, koska palvelin on ylikuormittunut" tms nii tämä pistää vituttaa ja lujaa ku oma kone ei vaan sovellu etäopiskeluun millään tapaa ja opettajat eri aineis kehtaa viel nurista ettei oo tehtävää palautettu. No eipä ole niin saatana :roll: , kun ei mee kaaliin etten omista tekstinkäsittelyohjelmaa (Tai ainakaan tehtäviin soveltuvaa ja kunnollista sellaista!!)

Siis antaisi mulle enemmän tehtävää vaikka sitten Opinajassa mut ei helvetti et kohta kihahdan kunnolla, jos saan vielä yhenkään tekstitiedosto tehtävän tohon nyt jo kahden viikon tehtävien lisäksi. Tää viikko menny niin ja näin tehtäviä tuskaillessa ja viime viikolla ei olis edes kuulunut olla etätunteja mulla, koska olin siellä pirun työssäopissa nii en kässää miks vitussa pitää sitte kuitenki tunkea ne samat tehtävät vaikkei työssäopissa olleiden niitä kuulunut edes saada.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4475
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

Lataa Libreoffice, melkeen samanlainen mitä nuo Officen ohjelmat eikä nyt mikään vaikea käyttääkään.
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
McNoitti
Viestit: 2219
Liittynyt: 29.08.2013 09:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Kielet: suomi, tankero-englanti
Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja McNoitti »

Helvetin tuuli. Ei ole ollut kunnon tyyntä päivää viikkoihin. Sataisi vaikka kiviä ja happoa, kuhan olisi tyyntä.
Kuva<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
arska fs11
Viestit: 3325
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Farmari99 kirjoitti:Lataa Libreoffice, melkeen samanlainen mitä nuo Officen ohjelmat eikä nyt mikään vaikea käyttääkään.
Meillä olivat aikoinaan koululla valinneet osuvasti koneet, joihin ei saanut käytännössä mitään niiden järjestelmiin sopivaa ohjelmaa. Tämän takia en olekaan chromebookien hyvä ystävä. Nyttemmin nykyisillä kakkosilla ja ykkösillä on linuxit, joissa on libreofficet yms.
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Avatar
jiitu
Viestit: 2192
Liittynyt: 13.12.2009 17:52
Paikkakunta: Polvijärvi

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja jiitu »

Farmari99 kirjoitti:Lataa Libreoffice, melkeen samanlainen mitä nuo Officen ohjelmat eikä nyt mikään vaikea käyttääkään.
Tai openoffice. Tai ihan vaikka google tilin selaimessa toimivat sheets ja docs.
Avatar
fiiatti-ukko
Viestit: 399
Liittynyt: 10.09.2017 13:24
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Savvoo, ralli englantia ja google kääntäjällä ruotsia
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Savon Pariisi

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja fiiatti-ukko »

jiitu kirjoitti:Tai openoffice. Tai ihan vaikka google tilin selaimessa toimivat sheets ja docs.
Nimenomaan sheets ja docs ym. googlen jutut omasta mielestä kaikkein parhaimmat näistä ilmasista.
Jos pyörä ei vedä se jarruttaa!
juhofs17
Viestit: 43
Liittynyt: 23.03.2017 17:42
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja juhofs17 »

Puita kaataessa pieni arvio suunnatessa väärin ja eiköhän jäänyt viereiseen puuhun konkeloksi. Eikä muuten irronnut sitten millään :roll:. Parempi jättää siihen ja palata asiaan kun isäntä kerkeää kotiin muutaman päivän päästä. Hyvällä tuurilla tuuli kaataa sinä aikana.
Ei riemulla rajaa kun Saabilla ajaa ;)
jallikka
Viestit: 875
Liittynyt: 30.04.2015 18:15
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja jallikka »

Vanhemmat ei anna vaihtaa alaa Smoker
(Oon siis amiksessa)

No kyllä sitä kai vielä yhet 3 vuotta kestää asiaa mitä ei jaksais.
Avatar
McNoitti
Viestit: 2219
Liittynyt: 29.08.2013 09:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Kielet: suomi, tankero-englanti
Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja McNoitti »

Meikäläinen ku olin viellä pieni ja sievä, sekä lukiossa, ensimmäisen jakson ollessa lopussa päätin yksi päivä että nyt riittää. Soitin paikalliseen ammattikouluun ja kysyin, että vielläkö puu- ja palikkalinjalle mahtuu. Kotona sanoin isäukolle ettei musta viellä maisteria tuukkaan, mutta rakennus ukko. Sillä tiellä vielläkin.

Suotta sitä aikaasa haaskaa semmosissa hommissa mistä ei tykkää.
Kuva<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”