Kesätyöt

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Kesätyöt

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

Kotona värkkäillä kesällä kun ehtii, koululla kesäjakso niin tekee työnhaun muualta vaikiaksi. :roll:
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Kesätyöt

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

No joo mutta oppisopimuksee vaihtaa kesäksi nii tarvii koululla käyä ku korkeintaa navetassa jossei siellä oo navettaa mihi menee oppisopimuksella. :) Onneks ei tekno puolella ole kesäjaksoa ja navetatki alkaa oleen paketissa . 8-)

Kesä kyllä menee kotona hommissa jos ei muute nii hallin parissa. Toki saa ny ensiksi nähä millane kesä/kevät sieltä tuleee. :roll: Talvi o ollu kyllä iha kunnolline että jospa se nytte tulis kunnon kesä. 8-) 8-)
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
Valtra655
Viestit: 2677
Liittynyt: 12.06.2012 07:21
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Kankaanpää

Re: Kesätyöt

Viesti Kirjoittaja Valtra655 »

Oppisopimus o mun mielestä ihan perseestä. Vaikka käytännön työt osais niin monet teoriatason jutut oppii vaan koulussa. Ja vaikka ei oppisikaan niin ainakin paperilla se näyttää siltä. Ulkopuolinen työnantaja arvostaa yleensä enemmän(poikkeuksiakin on, joka tähän täytyy mainita ettei kukaan vedä vihannesta nenään)koulun oppeja kuin näitä "elämänkoululaisia". Ja työtä ehtii elämässä tekemään ihan kyllästymiseen saakka.

Ja kyllä ilmajoella oli ainakin koulussa kesäjakso sekä teknoilla että maatalouspuolen ryhmällä. Teknoilla oli enemmän käytäntöä kuin meillä muilla. Meillä se oli enemmän teoria painotteisempaa.
Kuva
Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
Avatar
Verkku
Viestit: 7103
Liittynyt: 17.06.2011 18:46
Tämänhetkinen kaupunki:: kankaanpää
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kankaanpää, Lohikko

Re: Kesätyöt

Viesti Kirjoittaja Verkku »

Muutama kaveri on ollu oppisopimuksella kaapelihommis, jos ei muuta ni hyvin ainaki tienaa.
Avatar
Muhka
Viestit: 1844
Liittynyt: 22.02.2012 16:32
Tämänhetkinen kaupunki:: Anjalankoski
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Kymenlaakso
Viesti:

Re: Kesätyöt

Viesti Kirjoittaja Muhka »

Valtra655 kirjoitti:Oppisopimus o mun mielestä ihan perseestä. Vaikka käytännön työt osais niin monet teoriatason jutut oppii vaan koulussa. Ja vaikka ei oppisikaan niin ainakin paperilla se näyttää siltä. Ulkopuolinen työnantaja arvostaa yleensä enemmän(poikkeuksiakin on, joka tähän täytyy mainita ettei kukaan vedä vihannesta nenään)koulun oppeja kuin näitä "elämänkoululaisia". Ja työtä ehtii elämässä tekemään ihan kyllästymiseen saakka.

Ja kyllä ilmajoella oli ainakin koulussa kesäjakso sekä teknoilla että maatalouspuolen ryhmällä. Teknoilla oli enemmän käytäntöä kuin meillä muilla. Meillä se oli enemmän teoria painotteisempaa.
Käydään oppisopimuksella ollessa siellä koulussakin. 1-4 päivää kuukaudessa koululla teoriaa, loput töissä.
Kuva <<Kiitokset N141H
Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
Avatar
McNoitti
Viestit: 2219
Liittynyt: 29.08.2013 09:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Kielet: suomi, tankero-englanti
Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Kesätyöt

Viesti Kirjoittaja McNoitti »

Mini20 kirjoitti:Saa nyt nähä mihkä tästä lähetään mutta rakennusalan hommia kumminkin. Joko Mikkeli, Kerava, Kuopio tai Kaskinen. :P :?
Betonilla on töitä aina. :D
Kuva<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
Avatar
Jonatha
Viestit: 1859
Liittynyt: 11.02.2014 19:15
Olen kiinnostunut: Naisista

Re: Kesätyöt

Viesti Kirjoittaja Jonatha »

Jonatha kirjoitti:
henkka22 kirjoitti:Turvesuolle tuli päästyä.
Jeppis jepulis, sit vielä yhellä tilalla käydä jelppailemassa jos kerkee ja kotona kans.
Niin ne vaan suunnitelmat muuttuu, ajokonetta on tullu nyt toukokuu ajeltua pyhäsä arkesa ja suolla ei kerenny käydäkkään kun ilmeni tämä oman alan vakituisempi homma. Tässä alkukesä menee ajokoneen kopissa ja loppukesästä ilmeisesti siirtyminen motolle kun alkaa motomiehillä kesälomat pyörimään. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”