Esittele Itsesi

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
Draiveri
Viestit: 688
Liittynyt: 22.07.2012 23:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Honkajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Loput viittomakielellä
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: HonkajokiCity
Viesti:

Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Draiveri »

Esittele Itsesi Otsikko Puhuu puolestaan!

Eli siis esittele itsesi, linkitä mahdollinen youtube tilisi, kaikki some jota haluat jakaa LS-FINiläisten kanssa.
Esim.. Olen Pertti nimimerkillä 12Pertti040
Ikää sun muuta jos suinkin haluaa...

En löytänyt foorumilta vastaavanlaista aihetta joten päätin itse tehdä.
Tämän kautta moni saa sinusta esimerkiksi hyvää tietoa ja jotain... En osaa sanoa...

Kaikkien ei ole pakko mutta olisihan se mukava ''tietää/tuntea'' foorumilta sakkia.

+ Olen entinen Massikka165! (Nicki Vaihtu)
Viimeksi muokannut Draiveri, 20.07.2015 00:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Massey Ferguson 4260

Vauhti Korjaa Virheet Ja Voima Tekniikan!
Bensalla Pestään Pensselit Ja Dieselillä Tehään Voemmaa!

Youtube
Facebook
Instagram
Avatar
Draiveri
Viestit: 688
Liittynyt: 22.07.2012 23:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Honkajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Loput viittomakielellä
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: HonkajokiCity
Viesti:

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Draiveri »

Esittelen itseni kommenteissa.

Olen Draiveri, harrastan moottoriurheilua ja osittain youtubaamista.
Youtubeen latailen moottoriurheiluun sisältyvää materiaalia.

Olen Poika!! Yeah 8-) 8-)

Youtube tilini:
 Lataa tästä...
Päädyin foorumille kavereiden kehottamana.

Meillä oo enää lemmuja eikä muutakaa, yks kissa kolme trakua...
Kissa on, menköön lehmästä.

Ikä pyörii 15 ympärillä ei yli eikä tasan :D
Subaa ihmeessä :D


En osaa sanoa itsestäni paljoa kuin pidän moottoriurheilusta todella paljon, ja ajamisesta eri laitteilla.

Oon muutes nähnyt tälläsen aiheen joskus MUTTA en löytänyt sitä enään? Liekö poistettu.
Viimeksi muokannut Draiveri, 20.07.2015 01:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Massey Ferguson 4260

Vauhti Korjaa Virheet Ja Voima Tekniikan!
Bensalla Pestään Pensselit Ja Dieselillä Tehään Voemmaa!

Youtube
Facebook
Instagram
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

Ihan hyvä aihe. :) Näitä vartenhan voisi vaikka tehdä oman alueen, jossain toisella forkalla oon nähny tehtävän silleen. :)
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
Avatar
Ruzi
Moderaattori
Viestit: 7984
Liittynyt: 07.04.2011 15:48
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Nimimerkkini on Ruzi, nimeni on O. Kemppainen. Meikän löytää YouTubesta, Instagramista (kemppaineen) ja toki Facebookista.

Ikää on 17 vuotta, harrastuksia ei pahemmin ole.

Jos vaikka kertoisin siitä, miten päädyin tänne: Yksinkertaisesti, etsin modeja FS09 ja FS11 ja löysin tämän. Alkuperäinen nimimerkkini oli peluri2011, sitten Peluri2011, Pelaruzi ja lopulta Ruzi.

Meillä on maatila, lihakarjatila, n.40 päätä. (kuuluu vasikat yms.) Traktoreina on Ford 6610 ja Valmet 6300.
Kuva
Avatar
Draiveri
Viestit: 688
Liittynyt: 22.07.2012 23:27
Tämänhetkinen kaupunki:: Honkajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Loput viittomakielellä
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: HonkajokiCity
Viesti:

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Draiveri »

Hyvä että saatiin vähän vauhtiin.

Ruzistakin sain uutta tietoa.

Ruzi Ps. Cobysin sulta vähä et mitä oot laittanu :D Sorry D:
Massey Ferguson 4260

Vauhti Korjaa Virheet Ja Voima Tekniikan!
Bensalla Pestään Pensselit Ja Dieselillä Tehään Voemmaa!

Youtube
Facebook
Instagram
Avatar
sutki
Moderaattori
Viestit: 4716
Liittynyt: 24.09.2012 17:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Jämsänkoski

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja sutki »

Nimimerkki sutki oikea nimi S.Salminen , youtubesta löytyy semmosena kuin fordmonkey96 mutta ei ole montaa videoo. Jokusella muullakin foorumilla olen. Naamakirjastakin löytyy.

18v. keväällä valmistunut yhdistelmäajoneuvonkuljettaja ja nyt kesätöissä ollut koulusta pääsystä asti ja enimmäkseen UPM Jokilaakson tehtailla pyörinyt kun sieltä on keikkaa eniten. En nyt osaa sanoa onko niin harrastuksia mutta aina jotaki autoa tai konetta saa värkätä ja metsästys/kalastus on vähä ja sillon tällön talvella käynyt laskettelemassa. Asun keski-suomessa, Jämsänkoskella taino Jämsään tää on liitetty nykyään ja vielä tarkemmin niin tämmönen "kylä" vai mikä perhana tää on mutta Haavisto kumminki.

Tänne päädyin kun etsin modeja fs11, nimimerkki ollut sama kokoajan.

Meillä nyt ei varsinaisesti maatilaa enään ole sillain mutta on noi pellon läntit vielä olemassa mutta vuokrattuna isommalle tilalle. Konekalustoa on sitten tarpeisiin nähen riittävästi.
Kuva
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Avatar
Belkku
Viestit: 1504
Liittynyt: 03.12.2011 17:44
Tämänhetkinen kaupunki:: Ilimajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Belkku
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Kinnula

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Belkku »

Meikä on Belkku, entiseltä nimeltään belarusraktori. Oikealta nimeltä J.Sivula, ikää on 17 vuotta. Perhon mullikoululla opiskelen tällä hetkellä ja kolmatta vuotta aloitan tänä syksynä maatalouspuolella. Kuten allekirjoituksesta ja nimestä voikin päätellä, oon kiinostunut idänihmeistä, eli siis belaruksista ja siskonmiehen kautta kyseisen merkin koneista kiinnostunut ;) (hällä koneina on 1221, 826 turbo, 525 Belarukset ja Harkov T150K linkkuvehjes.) Asun keskisuomessa, kinnulassa ja meillä ei ole kotona maatilaa eikä muutakaan yritystoimintaa. Maatalous minua kiinostaa isän kautta koska hä on lomittaja. Löysin aikoinaan foorumille jonkin puintikisavideon kautta youtubesta ja siitä asti jauhanu paskaa täälä. :D
Ja boonustietona vielä, että minussa on kyllä valamettimiehenki vikkaa, että niin henkeen ja vereen en belarusmiehiä sentää oo. :D
Kuva
#Kuuukkelijutut
Käytä sitä kumia. -Neliveto
Fini
Viestit: 1784
Liittynyt: 15.01.2013 21:12
Tämänhetkinen kaupunki:: Liminka
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti,Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Fini(LS-FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Fini »

Nykyinen nimimerkki Fini ennen oli FIN_FARM_BOY. Oikea nimi R.Matinolli, naamakirjaan kirjauduttiin jo 2010, youtube tili toimii nimellä Derex ja Steam tili samalla nimellä.

15v entisen maatilan jannu, eli siis asun edelleen maatilalla mutta ei enään ole maatalous käytössä. Ens syksynä metsäkoneen kuljettajaksi opiskelemaan.
Asuin paikkana toimii 2 paikkakuntaa, Liminka ja Tyrnävä Oulun seudulta. Harrastuksia ei nyt varsinaisia ole kun vaa mopolla päristely niin maantiellä kuin metässäki.
Ja jos nyt voi harrastukseksi väittää niin kotosalla tulee entisöityä kaikenlaisia värmeitä, suurin piirtein listoille sijoittuu maatalous koneet.

Kaikenlaiset työkoneet kiinostaa erityisen paljon, ja kokemustakin löytyy pyöräkuormaajista, traktoreista, kurottajista ja trukeista enimmin. Traktoreita tullu ajeltua milteempä jokasta merkkiä mitä löytyy lähimailta, T8.040 New Hollandista 900 valmettiin ja kaikenlaisia siitä väliltä. Kotoa löytyy 6410 Premium John Deere jolla tulee tehtyä mitä nyt pääseekää tekemään. Talvella lumen auraus keikkoja ja kesällä nyt ei muuta ole kun rahti hommia.

Tänne foorumille päädyin kun etiskelin modeja fs13.
Viimeksi muokannut Fini, 21.07.2015 13:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Made by:Arde
Kuva
Jos ei vislaa niin jotain on vialla.
Avatar
Teemu
Viestit: 3473
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Teemu, 22 vuotias isähenkilö Kaakkois-Suomesta.

Foorumille päädyin aikoinaan FS11 etsimään modeja, ja tänne sitä on jääty.

Vapaa-aikani vietän autojen ja mopojen parissa, pienoismallejakin ois, mut aika ei riitä... :mrgreen:

Kolme kesää tehny turvetöitä, metsäkonekuski papereilta ja taskusta löytyy myös ammattiliikenteeseen sopivat lupalappuset. Ainut mikä miulla liittyy maatalouteen on mummon tila tuossa kivenheiton päässä, missä on peltoa ja metsää pienesti 80-90-luvun tyyliin, millä pärjäs siihen aikaan.

Netissä tulee pyörittyä lähinnä facebookissa ja erinäisillä autofoorumeilla tän paikan lisäksi.
Avatar
McNoitti
Viestit: 2219
Liittynyt: 29.08.2013 09:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Kielet: suomi, tankero-englanti
Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja McNoitti »

Ollikaisena kotikulmilla tunnettu kohta 18-vuotias rakennusalan opiskelija. Youtubesta pitäisi samalla nimimerkillä löytyy, kuten varmaan jostain muualtakin.

Kovin kummosia harrastuksia ei juuri ole, mitä nyt vinyylejä "keräilen". Diggailen vanhemmasta rockista ja vähän vanhemmasta musiikista muutenkin.
Belkun tapaan minuakin nuo idän vehkeet kiehtoo ja kiinnostaa.

Asun (V)Etelä-Savossa, Hirvensalmen pitäjässä, vaikkakin kouluajat tulee vietettyä Mikkelissä.
Viljelyllähän täällä itsemme elätetään, lehmät pistettiin pois noin kolme vuotta sitten.

Tänne löysin veljeni Merssumiehen kautta kun sen touhuja kattelin ja kivalta foorumilta näytti niin mikäjottei, vois rekisteröityä. :D
Kuva<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
Jespa
Viestit: 3789
Liittynyt: 20.10.2011 16:54
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: I Vasa

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Jespa »

Nimimerkiltä Jespa, oikeammin J.Kortesoja, kohta 20v tällä hetkellä lukion käynyt opiskelija, syksyllä jatkuu kone- ja tuotantotekniikan opiskeluilla AMKssa. Intissä kävin pyörähtääs vuoden ja sieltä jäi taskuun C1E/C kortti. Facebookista löytyy (tosin sielä on aika kovat filtterit), IG:ssä kordongekko, ja jos joskus sattuu livenä näkemään niin oman harkinnan mukaan hihasta nykäsemää, katotaa mikä vastaus saadaan aikahan.

Kaikki polttoaineella liikkuvat on aina kiinnostanu ja tulee niin kauan kiinnostamaan kun niitä on olemassa ja niillä liikutaan, tietotekniikka kuulu myös kiinnostuksen piiriin ja omatoimisella opiskelulla ja googlen käyttämisellä oppinut sitä sun tätä näistäki vermeistä ja pari konettakin tullut jo itse kasattua. Harrastuksiin vois siis lukia moottoriurheilun parissa hääräämisen suurimmaksi, tietty koneellakin tulee istuttua liikaa.

Foorumille päädyin ihan vaan modien perässä FS11 aikaan, sittemmin täälä tullut pyörittyä jonkun verran enemmänkin.

Ja meillähän ei minkään näköstä tilaa ole, kummisedän sikatilan ja kaverien tilojen kautta tämäkin puoli tullut jokseenkin tutuksi.
Kuva

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
Avatar
ViljamiFIN
Viestit: 2062
Liittynyt: 16.11.2014 14:15
Tämänhetkinen kaupunki:: Sievi/Tammela
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Tammelan pitäjässä

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja ViljamiFIN »

Juuh elikkäs...

Siis nimi on V. Rauhala ja kukaan ei tietenkään arvaa mun etunimeä. :twisted: Asustan täällä Sievissä, Pohjois-Pohjanmaalla. Syksyllä olis tarkotus mennä 9. luokalle Jussinpekan ylä-asteelle jossa on tullut 7. ja 8. luokkakin opiskeltua. Ikää siis löytyypi kymmenen päivän päästä 15 vuotta eli viimesiä rattorikortittomia päiviä viedään. :D

Syntyny oon aivan Helsingissä, kun isä opiskeli Viikissä agronomiksi, äidin taas opiskellessa kotieläinjalostustiedettä. Vuoden 2004 loppupuolella oli aika karistaa stadin pölyt jaloistaan ja häipyä parempiin maisemiin elikkä Sieviin. :D Isä ja äiti jäivät siis jatkamaan meidän jo 102 vuotta vanhaa sukutilaa. Kymmenessä vuodessa elukat on tuplaantunut ja lypsyroboottikin löytyy.

Harrastuksiin kuuluu pienoismallien tekeminen ja keräily, wanhojen videopelien pelaaminen ja keräily yms. Liikuntaa ei tuu harrastettua muutenkuin satunnaisten pyörälenkkejen avulla Jopon kanssa. Tilalla teen myös kaikenmoista hommaa niin ei aika käy pitkäksi. Lempiruokia on rullakebab, makkaraperunat, pizzat, burgerit, sun muut epäterveellisyydet. :D Lempiyhtyeitä/artisteja ovat Carolina Liar, Petri Nygård, Skrillex, Ressu Redford ja niin etiä päin.

Mitat olis 174 cm, 68 kg ja 16,5 cm. Tuo viimesin on vasemman ja oikean keskisormen yhteenlaskettu pituus eikä mikään muu. :iso:
Kuva
Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
141
Viestit: 2470
Liittynyt: 15.10.2013 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: pälkäne
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pälkäne

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja 141 »

Nimeni on V.Harhala. Asun Pirkanmaalla,Pälkäneellä. Syksyllä lähtee 9.luokka käyntiin. :) Ikää tuli toukokuussa 15 vuotta ja traktorikortti löytyy lompakon pohjalta. :) Lempiruokia on kebab hampurilainen ja pizza.

Olen syntynyt Taysissa Tampereella. Synnyin keskosena, minulla oli aivoverenvuoto ja olen sen seurauksena liikuntavammainen. :| Onneksi pystyn elämään normaalisti. Juu tosiaan rippikoulunki tossa pari viikkoo sitten kävin.

En nyt tiedän onko mulla varsinaista harrastusta, mutta farming-simulaattoria ja ets2 tulee pelailtua aikas paljon. Smoker
Kummisedälläni on 160 hehtaarin viljatila. :) Tai siellä on kyllä vielä mullit(nekin lähtevät syksyyn mennessä) mutta lehmät laitettiin keväällä pois. Siellä tulee oltua apuna ja käytyä mummulla ja vaarilla jotka asuu tilan vieressä melkee joka viikko.
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1937
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

On se kiva tietää etten ole foorumin ainoo liinkuntavammanen ;). Joo eli mä oon POHOJANMAAN POIKA, oikealta nimeltäni S.Laakkonen ja asun vakituisesti Turussa, mutta kesät ja talvet ja muut pitkät lomat vietän Nivalassa isäni luona.Ikää mulla on 16v, vaikka se ei raivareideni perusteella siltä vaikuta. 9-luokka ois edessä ja sen jälkeen tuorlan maatalousopistoon maatalouspuolelle opiskelemaan jos numerot riittää =D.
Tälle foorumille löysin kun modeja etin fs11 toissavuonna ja tänne sitä kirjauduttiin ku aattelin että perhana ku suomalainen maatalous foorumi. Jostai syystä yhtäkkiä tunnukset ei enää kelvannukkaa joten tein siis nykyisen käyttäjäni.

Harrastuksia nyt on: Kuoro (Turussa), Farmiblogin kirjoittelu tänne ja brudereiden keräily.

Kuten allaristani näkee niin olen kiinnostunut New hollandeista ja syy siihen on se, että kyseisen merkkinen kone on pari vuotta sitten tehny töitä tuossa meidä hehtaarin pellolla. Tilaahan meillä ei ole, että ihan omakotitalossa asun kesäisin ja Turussa asun kerrostalossa Turun ja Kaarinan rajalla Haritun kaupunginosassa.

Eiköhän siin ollu kaikki mitä musta pitäs tietää :D
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
Tailgunner
Viestit: 1425
Liittynyt: 09.02.2012 11:47
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Tailgunner »

Erkka Nisonen, 14v, Myrskylässä asun jnejne.

Koulussa meen 9 luokalle, Orimattilan yhteiskoulussa oon. Youtubesta löytyy nimellä Tailgunner, instagramissa Tailgunner88. Ei ole maatilaa, sukulaisilla hommissa oon ollu. Veispuukissa saa kaveriks pyytää jos siltä tuntuu. Kuuntelen tosiaa heviä/rockia jos joku ei oo huomannu. :D Lempipändejä on Iron Maiden, AC/DC, System of a Down, Lamb of god jne.

Harrastuksia nyt ei varsinaisesti ole, Tractor Pulling kiinnostaa, meitin tiimi Mad Max Pulling Team, 2008 lopetettu mutta kukatietää vaikka ajettas parin vuoden sisään taas. ;)
Kaikki kuvat © Hannu Tilus
Kuva

Kuva

Kuva
Linja-auton rappusissa minä itte vuonna 2008. :mrgreen:
Viimeksi muokannut Tailgunner, 22.07.2015 12:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"isketään bolttis-osaa vain kiinni, rikotaan paikat ja sen kummempia
ihmettelemättä hankitaan lisää kallista osaa rikottavaksi"
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4475
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

A. Nahkala, "Nahkis", "Nahki", lempinimiä on monta kun sukunimestä niitä on suhteellisen helppo vääntää. :D Tällä hetkellä ikää on 15 vuotta. Koko ikäni asunut Vimpelissä, ja pienestä pitäen ollut kiinnostunut koneista. Nyt syksyllä aloitan lukion, taitaa olla tiedossa pitkä vuosi, kun 37 kurssia valittuna. :D

Ensimmäinen raktori millä ajoin oli Valmet 361D, papan edesmenneen veljen omistama, ikää taisi olla 8v. Sitä ennen jo 4-5 -vuotiaan kuormasin jo yksikseni turvetta stokeriin meidän entisellä pyöräkuormaajalla, Ahlmann AL8C:llä. Ahlmanni siis vaihettiin tässä muutama vuosi taaksepäin nykyiseen Valmet 6400:een. Tilaahan meillä ei siis ole, mutta sen sijaan iskä omistaa entisen Tiklaksen kutomon n. 2500m2 hallin, jota tällä hetkellä lämmitetään hakkeella.

Koneita meillä on siis 6400, 359D, Ylö 7500 -hakekärry ja kolme hakkuria.

Foorumin löysin joulun 2011 jälkeen, kun yritin etsiä Koivukylä-mappia. Jostakin syystä tunnukset uskalsin tehdä vasta 15. 1. 2012. :D

Harrastuksia ei nyt ole sen kummempia, välillä käyn ajamassa kartingia, ja nyt on (kavereiden innostamana :mrgreen: ) ruvennut kiinnostamaan japanilainen kulttuuri. Lempiruokaa ei oikein ole, kaikki kyllä kelpaa.
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

Juuu nimeni on Marcus "Masa" Sallasmaa ja asun täällä Pöytyän Heiknsuolla joka ei ole kauheen kiva asuinpaikka koska lestat.
Harrastuksiin kuuluu lätkän lätkiminen TarU Hockeyssa, FS ja ruohon leikkuu.
Ikää löytyy 12v, pituutta 166cm ja kengän numero on 41.
Kinostuksen kohteita ovat ysäri/kasari autojen tuuninkiversiot, maatalous, creepypasta, FS, flikat ja ja..no näitä on aika paljon.
Mulla on aina ollu unelmana päästä kesätöihin turvesuolle tai maatilalle. Mussiikkimakuun kuuluu Amispoppi ja ysäripassojumputus. Forkalle päädyin FSmodien perässä ja täällä sitä ollaan oltu jo jonkin aikaa. Kyllä kai tossa oli jo ihan tarpeeks tietoa teille.
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Maatila:
Nimi A. Koskitalo , 21 tulee marraskuussa täyteen. Asuinpaikka ,Rantsila. Koulutukseltani oon ajoneuvoasentaja, mutta oon käynyt myös maatalouden sukupolvenvaihdos kurssin. Kotosalla on maitotila (40ha ja 28 lypsävää+nuoret) ja tähän olis tarkotus jäädä joskus jatkamaan oli niitä elukoita tai ei. Mieluiten toki jotaki elukoita mitä viljanviljely...
Tämän hetkinen työpaikka löytyy tuomiojalta n.47km päästä kotoa ja tilalla on oma sivunsa facessa nimellä Ahon limousin. Entisiä työpaikkoja MTY Kokkonen , AD Mäkelä/Mäkelä racing sekä parina kesänä olin kunnalla kiinteistö hommissa. Niin ja suomen puolustusvoimillaki kulu aikaa puolivuotta.
No kiinnostuksen kohteet , autot ,maatalous, siihen liittyvät asiat ja koneet. Näiden asioiden kans kuluu iso osa vapaa ajasta.. Ja sitte on pieni muotosta reissausta ollu kihlatun kans.. No pelaaminen ei niin suuresti kiinnosta ,mutta on kivaa siinä mieles pelata farminkia ,kun siitä voi vääntää plokia..
Tulevaisuuden tavotteita taitavat hyvin pitkälti olla oman talon osto 2-5 vuoden sisään. Siinä asustaa sen aikaa ,että tehdään tilalla sukupolven vaihdos.. Ja toki jos on mahdollista nii ostaa itelle maata ja ehkä oma raktori.
Ja miten löysin foorumille. No juutuupista törmäsin tähän farmingsimulaattori -09 ja siitä aloin tutkimaan ja ettimään kaikenlaista. Ja tämä foorumi jotenki sitte löytyi.. Liityin samantien vaikken edes koko peliä vielä omistanut.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Maon^
Viestit: 4258
Liittynyt: 12.11.2012 18:40
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Nivala

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Maon^ »

Oikealta nimeltä O.Hosio nikki ollut alkunsa maon mutta sittemmin muutettu Maon^.
Vapaa-aikana tulee pelattua pesäpalloa,motocross ja talvella tulee ajeltua kelkalla. Koneista kiinnostunu kun pienestä asti ajanu traktorilla ja 3luokalla sain kawasaki kx 60 niin sillä sitten ajeltiin ja huollettiin. Melkone deutzimies oon mutta menee ne fendtit, caset ja nyssytkin. Tila on ollut pystyssä jo vuosikymmenet ensimmäinen traktori ollut harmaja verku mutta on sitä ennenki ollu jo.
Tilalla peltoa on se 140ha ja mettää se 150ha.
Navettassa 120päätä lihakarjaa ja pientä laajennusta suunnitteilla.
Löytyy insta ,twitteri ja snäppi.
Kuva
Voorumin kovin deutzimies. :iso:
SampoMan
Viestit: 3792
Liittynyt: 09.02.2012 19:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Kangasniemi
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, English & Svenska
Paikkakunta: Kangasniemi

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja SampoMan »

SampoMan:
Nimi J. Paavilainen (EI liity mitenkää uskontoon :D, 14 tulee ens vuonna täytee. Asun Paimiossa joka sijaitsee Varsinais-Suomessa. Mun vanhemmat ovat eronneet n. 8v sitten, eli minulla on 2 paikkaa jossa asua. Aloitan syksyllä yläkoulun Paimiossa, siitä olisi tarkoitus metsäkonekouluun tai maatalouskouluun. En varsinaisesti oo töissä ollu mutta isän työmaalla ollu auttamassa välillä vaikkei siellä oikeen mitään muuta ookkaan ku kuorma-auton kyydissä istumista. Mulla on face, instagram ja ask.fm. :) Minua kiinnostaa maatalous, maanrakennus, metsähommat ja erittäin paljon kaikki rakentaminen. Oon pelannu giantsin pelejä fs09 asti kun sattumalta näin sen Skanssin pelikaupassa (Ei ole enää olemassa). Sitte fs11 aikaan tulin foorumille ja ilmeisesti sekotin koko voorumin. =))
Kuva
farmingjallu
Viestit: 868
Liittynyt: 15.08.2013 15:11
Tämänhetkinen kaupunki:: lapua
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,suomi
Multiplayer tunnuksesi?: farmingjallu
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: lapua

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja farmingjallu »

¨Nimimerrki farmingjallu oikea nimi K.Uurinmäki (Kavereidenkesken uuninmäki!?!)YT allarissa. :D

Ikä sen 12½ Harrastukset on maatalous ja vpk.

Päätyminen tänne tapahtu sillä etyä etin fs13 valmet 705 traktoria. :)

Itellä ei maatilaa mutta käynserkun isää auttelees sen tilal traktoreina kaks fiiatin 1180:laa.
Zetor 6340 -1998
Fordson Power Major -1959

YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
Tammiaro
Viestit: 697
Liittynyt: 16.01.2012 13:32
Tämänhetkinen kaupunki:: Nurmo
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tammiaro
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa, Nurmo

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Tammiaro »

Tammiaro:
Oikee nimi on J.Tammiaro(kukaa ei arvaa mistä nimimerkki keksitty.)

14 tulee täs muutaman viikon päästä täytee.
Asun nurmos, etelä-pohojanmaalla.
Koulua käyn nurmon yläasteella ja 8 luokka alkaa täs syksyllä.

Päädyin tänne foorumille kun etsin modeja fs11.
Maatalous kiinnostaa sitä kautta kun paapalla maatila ja sielä teen töitä. Peltoa paapalla on noin 20 ha.

Mun Youtube.https://www.youtube.com/channel/UCahND8 ... wx-8TVv7tg
Harrastuksia ei oo, mutta oon pelannu lentopalloa ja pesäpalloa nurmon jymyssä.
Mua kiinnostaa maatalous ja kaikki moottorilla liikkuvat päristimet.
Youtuben lisäks löytyy insta ja snäppi.
International 844xl '83, 4389cm³, ~95hv/2300rpm.Din, 16+8, 35km/h
Avatar
mikebirdie
Viestit: 1938
Liittynyt: 08.10.2011 16:01
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Hausjärvi, Kanta-Häme

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

Minut on jo moni varmasti Facesta bongannutkin kun samoja kuvia tullut laitettua tänne kuin myös Faceenkin, (mutta nimeni on siis Mika Lintula). Ainakin näin voi päätellä uusien kaveripyyntöjen mukaan. Itse olen 24-vuotias maatalousyrittäjä Kanta-Hämeestä, valmistuva metsätalousinsinööri ja 3.8 aloittava opettaja Asikkalan maatalousoppilaitoksessa.

Noh aikoinaan joskus vuonna nakki ja lihapulla tuli ostettua Fs11 ja sen kautta Googlen-haulla löysin Ls-Finin ja muita näppäriä sivustoja. Harrastuksina nyt menee oikeastaa talvella lätkänpelailu kun ei muutakaan tekemistä paljoa ole mutta kesä sitte yleensä kuluu töiden merkeissä.

Saa laittaa kaveripyyntöjä, eriasia on että hyväksynkö... Vitsi vitsi.. :D
#Kuuukkelijutut
Avatar
Lännen c110
Viestit: 488
Liittynyt: 25.11.2014 17:03
Tämänhetkinen kaupunki:: Miks mä sen kertosin
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Länkkäri!
Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Paikkakunta: Ei moni tiiä xD
Viesti:

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Lännen c110 »

Juu oon Lännen c110,A Heiskanen. Minut löytää instagramista nimellä antti Heiskanen en muista tarkalleen nimeä kun oon poistanu koko sovelluksen. :D
mut palataas asiaa. Nimimerkkini keksin meidän kaivurista joka sattuu olemaan Lännen c110 :)
Päädyin tälle foorumille lähinnä etsiessäni modeja fs13. Sanoin kyllä serkulleni VeeKutoselle,että rekistöröityy tänne ja kattoo ensin et onks tää rekistöröitymisen arvoinen paikka. Heihei oliha Se.

Meillä on lypsykarja tila. Lehmiä on Se 25-30kpl. Peltua sen 80ha. Tosiaan asustelen täällä Pohjois Savossa Leppävirran suunalla. Oikee hyvä paikka asua. Nuo kiviset pellot vaa on tuo huono puoli. :iso:
Kuva
Avatar
Riku97
Viestit: 284
Liittynyt: 05.01.2012 17:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Esittele Itsesi

Viesti Kirjoittaja Riku97 »

Joo elikkäs Riku Rasa on nimeni kohta 18v. Asun Padasjoella.
Ei ole omaa tilaa mutta traktori (David Brown 850) löytyy. Opiskelen asikkalan maatalousoppilaitoksessa ja nyt alkaa viimeinen vuosi maatalous puolella.
Kiinnostus maatalouteen on herännyt kun olen tehnyt tutulle iännälle töitä jo muutaman vuoden ajan. harrastuksia ei nyt oikeastaan ole kuin perunanviljely. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”