Paranormaalit kokemukset.

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
_Asd
Viestit: 2141
Liittynyt: 21.09.2009 17:45
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja _Asd »

Valtra6550 kirjoitti:Khyyl ny läppää pitää olla!!! :lol:

*********Reeeeeeeps!!!! :lol: :lol:
Kuva
Nii kyl nyt läppää pittää olla :mrgreen:
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
ValtraN142
Viestit: 487
Liittynyt: 21.10.2009 18:16

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja ValtraN142 »

MB_Trac voisithan säkin joskus ottaa nuo läpällä ettei aina heti niin happamasti? :| älä nyt kumminkaan suutu mutta sanoinpa vain mielipiteeni :roll:
Kuva
Avatar
EtsDriver
Viestit: 90
Liittynyt: 13.02.2010 15:57

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja EtsDriver »

<<sisältö poistettu>>
Viimeksi muokannut EtsDriver, 18.07.2019 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-- Kunnes eräs moderaattorinkuvatus pyytää anteeksi käytöstään, en keskustele täällä, vaan vien informaationi muualle --
Traktori_Mies

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Traktori_Mies »

NikoLoL_ kirjoitti:MB_Trac voisithan säkin joskus ottaa nuo läpällä ettei aina heti niin happamasti? :| älä nyt kumminkaan suutu mutta sanoinpa vain mielipiteeni :roll:
Oon kyllä samaa mieltä :|
Avatar
S.Tiensuu
Viestit: 396
Liittynyt: 20.12.2009 21:36
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Töysä

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja S.Tiensuu »

Juu u.. Ette kai te oikiasti usko mihinkään "paranormaaliin" ? Kerrankin kun olin mökillä yksin ja oli kauhia ukkosmyrsky. Käännyin ympäri ja näin jonku mustan hahmon jonka jälkeen sähköt katkes. Seuraavana aamuna huomasin että se "hahmo" oli mun haalarit ja sähköt katkes ku ukkonen löi tolppahan ;)
Avatar
_Asd
Viestit: 2141
Liittynyt: 21.09.2009 17:45
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja _Asd »

S.Tiensuu kirjoitti:Juu u.. Ette kai te oikiasti usko mihinkään "paranormaaliin" ? Kerrankin kun olin mökillä yksin ja oli kauhia ukkosmyrsky. Käännyin ympäri ja näin jonku mustan hahmon jonka jälkeen sähköt katkes. Seuraavana aamuna huomasin että se "hahmo" oli mun haalarit ja sähköt katkes ku ukkonen löi tolppahan ;)
Mä uskon ainaski.
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
sacania r620 v8
Viestit: 75
Liittynyt: 23.12.2009 13:58
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Multiplayer tunnuksesi?: Fornick[FIN]
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja sacania r620 v8 »

Mä en oikein usko noihin ja mikkelissä kuulema kenkä verossa on kummituksia,kun joku oli kuullut askelia portaista ja nähnyt kengän jälkijä ja jonkun valkosen liinan lentävän :roll:

En oikein usko noihin juttuihin uskoisin sitten,kun tuntisin ne tunteet. :roll: Taitaa poijjat olla kattonut liikaa riivattuja taloi tai haamu jengii :lol: Varokaa,ettei mun sielu tuu teidän luokse :twisted:

Kattokaas pojjaat tää: :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=CFaL3d-zMpY Jos toi pelottaa niin :lol: :D
Kuva
Timzze
Viestit: 3109
Liittynyt: 08.08.2009 21:47
Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Sitä vain saapii hakea...

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Timzze »

Kuva
Kuva Aito oikea hartwallin timzze!Kuva
Kuva
Avatar
S.Tiensuu
Viestit: 396
Liittynyt: 20.12.2009 21:36
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Töysä

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja S.Tiensuu »

Timzze kirjoitti:Siinä on poijjille ufo :D http://www.youtube.com/watch?v=__DYqGoD ... re=related
Niin siis jonsei poijat vielä tierä niin UFO on Unknown Flying Objective / Unidentified Flying Object eli suomeksi tuntematon lentävä esine
Avatar
EtsDriver
Viestit: 90
Liittynyt: 13.02.2010 15:57

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja EtsDriver »

<<sisältö poistettu>>
Viimeksi muokannut EtsDriver, 18.07.2019 21:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-- Kunnes eräs moderaattorinkuvatus pyytää anteeksi käytöstään, en keskustele täällä, vaan vien informaationi muualle --
Avatar
Valtra6550
Moderaattori
Viestit: 2531
Liittynyt: 15.04.2009 19:47
Tämänhetkinen kaupunki:: Kotka
Kielet: English
Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Kotka

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Valtra6550 »

Tuli muuten uusi pesukone!!!! :lol:
Kuva


Näyttääkin jo valmiiksi pelottavalta.... :lol: Koska se vanha vissiin leipas kiinni.... :lol:
Kuva


Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
Avatar
Codrington
Viestit: 1793
Liittynyt: 17.06.2010 20:58
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Codrington »

Noh isällä on ollut näitä juttuja, ja äiten puolelta kaikille on käynny!

Isän yks:

Isä heräs ja pappi laitto käden sen olkapäälle ja sano ''Siiri kuolee'', isä ei nähny sen kasvoja koska ne oli sumun peitossa''

Sitte siiri kuoli päivän päästä, eli siiri oli minun mummoni.

Issee ei käytä alkoholia, ei ole koskaan käyttännytkään.

Onhan näitä juttuja meijän suvussa kaikki on varmasti täyttä totta, itellekin on varmaan käyny... en tiä minkä näin.

Äitellä on 12 sisarusta ja kaikki on nähnyt jnt..
Kuva
''Enduro For Life''
Avatar
Valmeksi
Viestit: 2995
Liittynyt: 29.04.2010 15:36
Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Valmeksi »

Heh hauska juttu täs joulun alla:serkun isä oli nähnyt unta että se kulki sumuista tietä eteenpäin,
vähän matkan käveltyään hän huomasi sumussa kyltin ja meni katsomaan sitä ja siinä luki: Tiesi päättyy tähän. T:Jumala ja sit se heräs.
Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan ja hän on "pakana"
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
Avatar
ValuXi
Kunniakäyttäjä
Viestit: 2161
Liittynyt: 16.11.2010 22:05
Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti, Kiina, Japani, Saksa, Venäjä, Puola, Tsekki, Ranska, Hollanti, Norja, Persia, Portugali, Arabia, Romania, Ukraina, Espanja, Italia
Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 604[FIN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Lappajärvi

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja ValuXi »

meikäpoeka kirjoitti:aika pelottavaa tommonen! :?
ja minäku rupeen pelkäämään että jöku on takana niin rupeen noitumaan ja karjumaan että mee v*ttu pois tai s*atana kuolet pässi!!!! :lol:
Fail jos tekis noin ja takana ois vaikka isä. :lol:
Kuva
Avatar
Sharkoon
Viestit: 835
Liittynyt: 18.08.2010 17:37
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: hemuli90
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Sharkoon »

Mun pikkusiskon hoitaja oli sanonu et se oli ollu vessas ja sen varpaille oli astunu joku olivaa kengätn näkynyXD.

Ja muistan kun olin 1 luuokal nii isoveli tuli kotiin nii huusin mee pois mulla on haulikko! luulin et siel oli varasXD

Lopetas tuplapostailu, kiitos -juketsu
Jaa
Avatar
KuusNeliä
Viestit: 853
Liittynyt: 22.07.2012 22:45
Kielet: Englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: KuusNeliä [FiN]
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja KuusNeliä »

Noh... ku meidä tontti oli raivattu keskelle mettää (Nyt Jo asuntoalue) Niin löysin jtn pulloja hiekkalaatokolta joskus 3-6v ja menin sitte sinä yönä nukkumaan ja ihan niiku joku olis sanonu jotain et "Anna ne takasi" tai jotain. Viime viikolla piti ottaa AirSofti toho sänky vieree et jos joku Uupelo tulee.
-
Avatar
sakuu
Viestit: 239
Liittynyt: 07.01.2010 07:58
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja sakuu »

Serkut asu pari vuotta sitte semmosessa vanahassa talossa Kalajoella nii ullakon ikkunasta oli näkyny nuoren tytön kasvot vähän aikaa ja sitten ne oli "haihtunu" pois, ja tämän oli ollu todistamassa täti ja neljä serkkua. Samat pikkutytön kasvot oli havaittu 5 kertaa siinä ikkunassa sinä aikana ku ne asu siinä talossa. Oli siellä talossa kyllä muutaki tapahtunu, ääniä kuulunu ja oven kahvat yöllä liikkunu :) Päättivät sitte serkut vaihtaa kotia :D Enkä kyllä ihmettele..
farmari66
Viestit: 1842
Liittynyt: 22.01.2011 19:43
Kielet: Suomi Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: giants editor
Viesti:

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja farmari66 »

Kaverin sukulaisen talolla on jännä homma. Ullakolta kuuluu ääniä ja sitte kello lyö vaikka ei pattereita.
Avatar
Suomi mies
Viestit: 3689
Liittynyt: 30.08.2012 19:13
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Suomi mies »

Tässä lähellä on mieli sairaala ni pappa. Kerto joskus että se oli ollu siellä töissä niin yö vuorossa. Yksin sillä osastolla sit joku hullu oli karannu ja se meni panikkiin. Onneks kaveri oli ollu tulossa oven takana vaihtoon. Ei ollu vartiointi sillon niin tiukkaa oli puukko sillä potilaalla. näki vuoden painajaisia ja talossa kummittelee vielläki ku ne listi sen.
Avatar
John Deere 2650
Viestit: 1076
Liittynyt: 03.05.2014 11:37
Tämänhetkinen kaupunki:: Hihhulismin keskus
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja rälli-inglish
Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti:

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja John Deere 2650 »

Viime iltana kun menin nukkumaan ja kurkotin sammuttamaan lamppua niin tunsin notta ihan kuin joku olisi 2 kertaa hypännyt patjalle ja takas lattialle. Sitku sain sen lampun sammutettuu nii "jäädyin"paikalleni pelon vallassa. Ja jalkani eivä liikkuneet yhtään.
Kuva
"Turpa kiinni ja pelaa siellä!!!" -UJK Päävalmentaja
Hmm... https://z0r.de/625
Avatar
McNoitti
Viestit: 2219
Liittynyt: 29.08.2013 09:23
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Kielet: suomi, tankero-englanti
Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: Hirvensalmi

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja McNoitti »

Suomi mies kirjoitti:Tässä lähellä on mieli sairaala ni pappa. Kerto joskus että se oli ollu siellä töissä niin yö vuorossa. Yksin sillä osastolla sit joku hullu oli karannu ja se meni panikkiin. Onneks kaveri oli ollu tulossa oven takana vaihtoon. Ei ollu vartiointi sillon niin tiukkaa oli puukko sillä potilaalla. näki vuoden painajaisia ja talossa kummittelee vielläki ku ne listi sen.
Joskus syksyllä itekki käytii kavereitte kanssa vanhalla sairaalalla kuumottelemassa, siitäki liikkuu ihme juttuja...
Kuva<-- Kiitokset Mini20!
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
Avatar
Mr_Leskelä
Viestit: 1074
Liittynyt: 25.10.2012 20:18
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Leskelä[FIN]
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Mr_Leskelä »

Ite pienenä heräsin noin 00:00 yöllä ja pidin vähän aikaa silmiä kiinni, sitten alkoin kuulemaan kun joku kuiskas mun nimee "nikuu" nikuu" nikuuu" avasin silmät ja näyn huoneeni oviaukolla jonkun miehen ja alkoin itkemään. Itkin varmaan 30min ja sitten äiti kuuli kun itkin ja tuli viereen nukkumaan. Olin siis noin 5 vuotias.
Ei riemulla rajaa kun mankilla ajaa
Ford -Go Further
 Lataa tästä...
Avatar
Maatila
Moderaattori
Viestit: 7545
Liittynyt: 16.12.2010 18:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Siikalatva

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja Maatila »

Tästä oudosta kokemuksesta on kaks vuotta kohta. Olin sillon kesätöissä tuossa isolla maitotilalla tuossa vähän matkan päässä ja oli viikonloppu. Ja mulla oli aamulla navetta vuoro. Tyttöystävä oli täällä meillä sen viikonlopun ja sillon yöllä vasta sattuki kummia. Joskus puolen yön maissa tuli kylmiä väreitä jostaki syystä ja hetken päästä tyttöystävä tarttu kovasti kiinni. Puoli unessa ihmettelin ,että mitä nyt vaa en sitte aukassu silmiä. Mutta nyt vasta kummaksi menee portaikosta kuuluu joku ihme paukahus ja hetkenpäästä lähti katkasia vikanen tv itekseen päälle jota se ei koskaan aiemmin ollut tehnyt ja melkeen samantien aukes myöskin pöytäkone. Joka oli jäänyt lepotilaan ja yleensä sekään ei itekseen lepotilasta aukene. Pomppasin äkkiä sängystä ylös ja kävin vetelemäs roikkien töpsölit pistokkeista pois ja kävin portaikon kattomassa. Tyttöystävää pelotti ihan hirveesti itekki olin vähä ,että mitä helevettiä. Kerroin lypsäjille tapahtuneesta ja neki ihmetteli aikalailla.. :D Nykyään on nuo katkasialliset jatkoroikat ja telkkariki lähti hävitykseen. Ei oikeestaan koskaan oo mitään noin outoa sattunut tai en ainakaan muista.
Kuva
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
kurikan poika
Viestit: 204
Liittynyt: 14.02.2014 17:12
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: kurikka.fin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: kurikka

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja kurikan poika »

Mummalla ja paapalla oli mökillä suuri syreeni pensas mutta se ei ollu aiva tavallinen pensas aina kun se leikattiin täysin matalaksi se on leikattu tasan kolme kertaa niin naapuritalosta on aina kuollu parinpäivän sisällä ihminen mökin tontti oli ostettu siltä kartanolta ja tämä tarina on tosi
tää yhteen sattuma tuli aiva sattumalta mieleen ku istuttiin ruoka pöyräs en ollu uskoa korviani ku mumma totes et aina sieltä kuoli joku ku leikkaatti
Kuva
Kiiitos Savi_ukko !
Yksityisyrittäjä yrityksessä Rehti Rakenne
Meiltä Rakennustöistä koneurakointiin aina kilpailukykyisellä hinnalla.
arska fs11
Viestit: 3325
Liittynyt: 19.05.2012 17:08
Tämänhetkinen kaupunki:: Kankaanpää
Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
Viesti:

Re: Paranormaalit kokemukset.

Viesti Kirjoittaja arska fs11 »

Joskus oon heränny keskellä yötä huoneessa ja vähän ajan päästä oli joku kirja pudonnu itteksee lattialle hyllystä, vaikka se kirja siellä hyllyssä oli suorassa.
Kuva

Suora putki on kaiken A ja O.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”