Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Avatar
Valmet 1502
Viestit: 433
Liittynyt: 28.02.2013 20:00
Multiplayer tunnuksesi?: Tomi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Valmet 1502 »

Ostin ratti poljinsetin, teline proto 1 ei ollut tarpeeksi jämäkkä, proto 2 valmistumassa. Ja samaan syssyyn hajos tietokonetuoli korjaus yrityksestä huolimatta, hieman kyllä vituttaa.
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Kyllä pistää työpaikalla työnjohto ja työkaverit v*ituttamaan vähintääki tarpeeks. Ensi sanotaan että tee sitä, sitten sanotaan tee tätä ja sitten kun teet jälkimmäisen mukaan ni olis pitäny kumminki tehä ensimmäisen käskyn mukaan. Smoker
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Alkaa tuo jatkuva kuumuus syömään miestä. Onneksi pitäisi jo helpottaa.
Avatar
Teemu
Viestit: 3473
Liittynyt: 15.01.2013 08:42
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Etelä-Karjala
Viesti:

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Teemu »

Mönkijämies kirjoitti: 15.07.2021 17:25 Alkaa tuo jatkuva kuumuus syömään miestä. Onneksi pitäisi jo helpottaa.
Joo, hetkeksi..

https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/b ... b13560fdc9
Mönkijämies
Viestit: 1796
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Vittu. Smoker Kissa juoksentelee 12 tien yli. :oops: Kohta jää sekin auton alle. Eikä ole ensimmäinen lemmikki meillä joka on samalla tavalla kuollut. :cry:
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Admin »

Mönkijämies kirjoitti: 18.07.2021 15:58 Vittu. Smoker Kissa juoksentelee 12 tien yli. :oops: Kohta jää sekin auton alle. Eikä ole ensimmäinen lemmikki meillä joka on samalla tavalla kuollut. :cry:
Kissa talteen sisälle niin ei jää alle. :(

Noh selkä/vasen käsi hemmetin kipeä...
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
MaPa
Viestit: 1081
Liittynyt: 07.01.2018 19:48
Tämänhetkinen kaupunki:: Mikkeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja MaPa »

Riejun jarrut, takajarrun kun saa toimimaan niin etujarrusta häviää lopullisesti paineet. Millon ton paskan saa myytyä.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!

Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1937
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Minua alkaa vituttaa aika helvetin lujaa tämä puhelimen netin jakaminen täällä korvessa missä mikään verkko ei muutenkaan toimi. Ja lisänä vituttaa DNA:n kusettaminen kun liittymää vaihdoin tässä pari viikkoa takaperin ja 150Mb pitäis kyetä puskemaan, mutta vitut puske ja puhelimen jako ammattimiehen mukaan kykenee vain 55Mb:hen, mutta ei tunnu puskevan edes vittu senkään vertaa :x . Kaiken kukkuraksi kun vähänkään raskaampaa netin tarvetta ilmenee esim Gaijinin pelejä päivittäessä (koska War Thunder ja Enlisted ovat nettisyöppöjä) niin pätkii netin jako aivan saatanasti ja vie useamman tunnin.

Ja tähän hätään ei oo varaakaan ostaa parempaa niin vituttaa kahta kauheammin.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

RehuriFin kirjoitti: 20.07.2021 19:00 Minua alkaa vituttaa aika helvetin lujaa tämä puhelimen netin jakaminen täällä korvessa missä mikään verkko ei muutenkaan toimi. Ja lisänä vituttaa DNA:n kusettaminen kun liittymää vaihdoin tässä pari viikkoa takaperin ja 150Mb pitäis kyetä puskemaan, mutta vitut puske ja puhelimen jako ammattimiehen mukaan kykenee vain 55Mb:hen, mutta ei tunnu puskevan edes vittu senkään vertaa :x . Kaiken kukkuraksi kun vähänkään raskaampaa netin tarvetta ilmenee esim Gaijinin pelejä päivittäessä (koska War Thunder ja Enlisted ovat nettisyöppöjä) niin pätkii netin jako aivan saatanasti ja vie useamman tunnin.

Ja tähän hätään ei oo varaakaan ostaa parempaa niin vituttaa kahta kauheammin.
Joo nää nettihommat on kyllä yhtä kusetusta. Kotonaki pitäs olla 100mb netti ni netin nopeustestillä 29mb. :roll: . Nyt vähän parempi ku vaihettiin nopeempaan. En muista paljon sen pitäs olla mutta ei se sitä siitä huolimattakaa ole.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
Valmet 1502
Viestit: 433
Liittynyt: 28.02.2013 20:00
Multiplayer tunnuksesi?: Tomi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Valmet 1502 »

RehuriFin kirjoitti: 20.07.2021 19:00 Minua alkaa vituttaa aika helvetin lujaa tämä puhelimen netin jakaminen täällä korvessa missä mikään verkko ei muutenkaan toimi. Ja lisänä vituttaa DNA:n kusettaminen kun liittymää vaihdoin tässä pari viikkoa takaperin ja 150Mb pitäis kyetä puskemaan, mutta vitut puske ja puhelimen jako ammattimiehen mukaan kykenee vain 55Mb:hen, mutta ei tunnu puskevan edes vittu senkään vertaa :x . Kaiken kukkuraksi kun vähänkään raskaampaa netin tarvetta ilmenee esim Gaijinin pelejä päivittäessä (koska War Thunder ja Enlisted ovat nettisyöppöjä) niin pätkii netin jako aivan saatanasti ja vie useamman tunnin.

Ja tähän hätään ei oo varaakaan ostaa parempaa niin vituttaa kahta kauheammin.
Elisan toimii siellä, missä muut ei, oli myrsky tai pouta. Viimeksi kun hankittiin langaton modeemi, myyntimies ei ees lähtenyt testaamaan DNA:ta kun ties ettei tule toimimaan. Kokeili kyllä piruttaan, ennen kuin lähti, hyvä kun signaali oli. Hauskinta se, että lähin yhteys tolppa näkyy meiltä. Telia toimii jotenkin, mutta säännöllisesti katoaa kaikki yhteydet, puhelimessakin parhaillaan, E tai ei mitään.
Erkkiz
Viestit: 36
Liittynyt: 13.06.2020 23:41
Tämänhetkinen kaupunki:: Vieremä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi , Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Vieremän Korvessa

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Erkkiz »

Temmistä takalasi paskaksi ojanvarsia silputessa..
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1937
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Puhjennut krooninen korvatulehdus oikeeseen korvaan :roll: . Voi jumaliste, että osaa pientä ihmistä vituttaakkin lujaa ku korvaa särkee joka saatanan välissä ja antibiootti tipat lisää vitutuksen määrää kun imeytyvät niin saatanan hitaasti, että saa olla miltei puoli tuntia tai ylikin pää kenossa.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1937
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Joo o pojat joko sois aika mennä nukkumaan :D ? Tää alkaa meinaan jo käydä vanhaks :lol: old
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Admin »

RehuriFin kirjoitti: 20.08.2021 00:32 Joo o pojat joko sois aika mennä nukkumaan :D ? Tää alkaa meinaan jo käydä vanhaks :lol: old
Pahoittelut tuosta turhasta toiminnasta.. Laitoin porttikieltoa IP-osoitteelle. #oldschool

Sadepäivä ärsyttää ja mustikkaan ei ole päästy.
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1937
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Admin kirjoitti: 20.08.2021 11:46
RehuriFin kirjoitti: 20.08.2021 00:32 Joo o pojat joko sois aika mennä nukkumaan :D ? Tää alkaa meinaan jo käydä vanhaks :lol: old
Pahoittelut tuosta turhasta toiminnasta.. Laitoin porttikieltoa IP-osoitteelle. #oldschool

Sadepäivä ärsyttää ja mustikkaan ei ole päästy.
Kiitoksia, eipä tuo mua nyt näin enää haittaa säälittää enemmän tän hepun puolesta kuka sit onkaan ku oikeesti vaivautuu tekemään säälittävän kopion ja näkemään niin paljon vaivaa vaan mun mustamaalaamiseen ja maineen pilaamiseen vaikka kaikki mut täällä jo tuntee ja tietää millon minä ite kirjotan. Ja suurimmaks osaks näyttää sille et tätä kyseistä henkilöä vituttaa se, että minua julkisesti vituttaa sillä tää on nyt neljäs kerta vuoden sisällä kun joku tekee musta kopion ja viittaa noissa pilakirjotuksissaan johonkin mitä oon tähän ketjuun kirjottanut. Eikö ihmisiä nykyään saa enää vituttaa :D ? Sitä vartenhan tää ketju on tällä foorumillakin olemassa, että saa avautua mikä kullonkin vituttaa. Ja mitään painokelvottomampaa aihetta en muista tähän kirjottaneeni.

Ja jotta ei poiketa aiheesta niin edelleen vituttaa tää tulehtunut korva. Sattuu aivan saatanasti ja mitään ei pysty kunnolla syömään/juomaan ilman et kivun aiheuttama aalto muljahtaa ikävästi tulehtuneen puolen poskeen.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Joo kaikenlaisia ihme sankareita sitä maailmaan mahtuu. On kyllä nykynen operaattori (dna) pistäny vähän pinnan kireelle kun ei kuulu kun kaupungissa. Nytkin täällä turvesuon varikolla pitää kikkailla että saa puhelimen ees jotenki kuulumaan. Ihan seinän viereen kun vie ni löytää huonot 4g kentät mutta vieppä puol metriä keskemmälle mökkiä ni ei kuulu enää puhelin. :laughing: Onneks vaihtuu nyt Teliaan viikon päästä ni jos se kuulus sit yhtä hyvin kun lupaavat että kuuluu. (Tähän dna:n ohitukseen ei kyllä paljoa vaadita.)
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
Valmet 1502
Viestit: 433
Liittynyt: 28.02.2013 20:00
Multiplayer tunnuksesi?: Tomi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Valmet 1502 »

 Lataa tästä...
Telia lupaa, mutta todellisuus on hieman eri asia. Oma kokemus on että maalla tippuu välillä 3g ja joskus E (perusverkko), välillä ei verkkoa ollenkaan. En sitten tiedä osuuko talo heidän katve alueelle. DNA ei toimis ollenkaan, miellä kerran testattu joitain vuosia sitten kun hankittiin uusi modeemi.
Avatar
Valmet 755
Viestit: 2854
Liittynyt: 12.01.2012 17:29
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pirkanmaalla
Viesti:

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Valmet 755 »

Ittee risoo tää runsas sade tälle päivää, olis vapaata töistä niin pääsis ennakkoraivuulle mutta ei siä viidakossa oo erkkikään näin kosteella.. Tulee kipeeksi ihan varmaan jos menee sinne kasteleen ittensä ja hikoilemaan.
valmetti 1502 t kirjoitti: 25.08.2021 08:06 On kyllä nykynen operaattori (dna) pistäny vähän pinnan kireelle kun ei kuulu kun kaupungissa.
Nytkin täällä turvesuon varikolla pitää kikkailla että saa puhelimen ees jotenki kuulumaan. Ihan seinän viereen kun vie ni löytää huonot 4g kentät mutta vieppä puol metriä keskemmälle mökkiä ni ei kuulu enää puhelin. :laughing: Onneks vaihtuu nyt Teliaan viikon päästä ni jos se kuulus sit yhtä hyvin kun lupaavat että kuuluu. (Tähän dna:n ohitukseen ei kyllä paljoa vaadita.)
Joo telian asiakkaita on kanssa oltu ja ainoo joka toimii näin metsäkonekuskilla, nettiyhteydet ei mitään hääppösiä monin paikoin ole mutta kuuluupahan edes puhelin suht kattavasti. Kokeilin elisaakin välissä mutta ei netistä tietookaan ja puhelin ei kuulunut kun ulkosalla ja kaupunkialueilla.. Tutuilla on tällä alueella myös dna liittymiä ja niissäkin kai kuuluvuusongelmia monessa paikassa kun metsässä ollaan.
Hinta oli paljo pienempi elisalla kun telialla mutta mitä siitä maksamaan ylipäätään jos ei toimi kertakaikkiaan ollenkaan.
- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Valmet 755 kirjoitti: 25.08.2021 14:12 Ittee risoo tää runsas sade tälle päivää, olis vapaata töistä niin pääsis ennakkoraivuulle mutta ei siä viidakossa oo erkkikään näin kosteella.. Tulee kipeeksi ihan varmaan jos menee sinne kasteleen ittensä ja hikoilemaan.
valmetti 1502 t kirjoitti: 25.08.2021 08:06 On kyllä nykynen operaattori (dna) pistäny vähän pinnan kireelle kun ei kuulu kun kaupungissa.
Nytkin täällä turvesuon varikolla pitää kikkailla että saa puhelimen ees jotenki kuulumaan. Ihan seinän viereen kun vie ni löytää huonot 4g kentät mutta vieppä puol metriä keskemmälle mökkiä ni ei kuulu enää puhelin. :laughing: Onneks vaihtuu nyt Teliaan viikon päästä ni jos se kuulus sit yhtä hyvin kun lupaavat että kuuluu. (Tähän dna:n ohitukseen ei kyllä paljoa vaadita.)
Joo telian asiakkaita on kanssa oltu ja ainoo joka toimii näin metsäkonekuskilla, nettiyhteydet ei mitään hääppösiä monin paikoin ole mutta kuuluupahan edes puhelin suht kattavasti. Kokeilin elisaakin välissä mutta ei netistä tietookaan ja puhelin ei kuulunut kun ulkosalla ja kaupunkialueilla.. Tutuilla on tällä alueella myös dna liittymiä ja niissäkin kai kuuluvuusongelmia monessa paikassa kun metsässä ollaan.
Hinta oli paljo pienempi elisalla kun telialla mutta mitä siitä maksamaan ylipäätään jos ei toimi kertakaikkiaan ollenkaan.
No se on juuri tämä että oon ite valmis kyllä maksamaan vaikka pari euroo enemmä että kuuluis puhelin ja ois yhteyksiä muuallaki kun kaupungissa kun puhelinta nyt vaan tarvii paljon muuallaki kun kaupungissa.

Ja kyllä sade v*tuttaa kyllä itteäki ja ei yhtään tekis mieli mennä mehtään mutta pakko on. Ihan "täysmittasia" päiviä raivaan sateesta huolimatta mutta ei tunnu riittävän työnjoholle eikä muille työntekijöille. Muut istuu kuorma auton kopissa ja touhuaa ns sisähommia ni sit kitistään kun teen lyhyempää päivää kun muut. :x
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
Valmet 1502
Viestit: 433
Liittynyt: 28.02.2013 20:00
Multiplayer tunnuksesi?: Tomi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Valmet 1502 »

Nyt on pakko myöntää, että työmarkkinat/työn haku ylipäänsä. Lähetät hakemuksia, jos vähänkään paikka kiinnostaa, mutta mitään et saa kuulla. Ja lupaillaa, että soitetaan takaisin päin, niin soittoa ei tule, tai vastaavasti ei soiteta sinä päivänä kun sanottiiin.

Kai sitä pitää yrittää etsiä hieman oma mukavuus alueen ulkopuolelta. Ja jospa sitä saisi asunnon paikkakuntaa, jossa tarjontaa enemmän, uudet maisematkin voisivat virkistää. Nykyisessä on heikosti, ja 90% vaatii jonkin alan koulutuksen, tai on 3 vuoroa, mitä en enää ikänä tee.
Masennus tässä tulee, kun joutuu hoitamaan omien asioiden lisäksi isoäidin asioita. Voiko työnhausta saada loppuunpalamisen?
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Valmet 1502 kirjoitti: 07.09.2021 20:05 Nyt on pakko myöntää, että työmarkkinat/työn haku ylipäänsä. Lähetät hakemuksia, jos vähänkään paikka kiinnostaa, mutta mitään et saa kuulla. Ja lupaillaa, että soitetaan takaisin päin, niin soittoa ei tule, tai vastaavasti ei soiteta sinä päivänä kun sanottiiin.

Kai sitä pitää yrittää etsiä hieman oma mukavuus alueen ulkopuolelta. Ja jospa sitä saisi asunnon paikkakuntaa, jossa tarjontaa enemmän, uudet maisematkin voisivat virkistää. Nykyisessä on heikosti, ja 90% vaatii jonkin alan koulutuksen, tai on 3 vuoroa, mitä en enää ikänä tee.
Masennus tässä tulee, kun joutuu hoitamaan omien asioiden lisäksi isoäidin asioita. Voiko työnhausta saada loppuunpalamisen?
Jaa a. Kai sitä kaikkeen voi ainakin väsyä. Mutta on se myönnettävä että ei niitä noita töitä kyllä ihan tosta noin sormia napsauttamalla tunnu kyllä itellekään löytyvän. Se on se hemmetin kokemuksen kirous. Pitää olla kokemusta että pääsee töihin. No, ilman kokemusta ei tule töitä ja ilman töitä ei tule kokemusta. Kyllä tässä on muutamana päivänä pistäny vituttaan tää rahan ympärillä pyörivä suoritus yhteiskunta. Ois vaan kyllä jännä nähä mikä on tilanne kun nyt tuntuu että ei oteta alottelijoita töihin kokemuksen puutteen vuoks ni mitä sitten kun ne vanhat kokeneet työntekijät jää eläkkeelle. Think
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Avatar
Admin
Ylläpitäjä
Viestit: 3312
Liittynyt: 12.04.2009 03:39
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Admin
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Admin »

Romuska 6/5..

Vasen puoli aivan tukossa...
Kuva
#MakeLS-FINGreatAgain!
Avatar
Valmet 1502
Viestit: 433
Liittynyt: 28.02.2013 20:00
Multiplayer tunnuksesi?: Tomi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja Valmet 1502 »

valmetti 1502 t kirjoitti: 07.09.2021 22:12
Valmet 1502 kirjoitti: 07.09.2021 20:05 Nyt on pakko myöntää, että työmarkkinat/työn haku ylipäänsä. Lähetät hakemuksia, jos vähänkään paikka kiinnostaa, mutta mitään et saa kuulla. Ja lupaillaa, että soitetaan takaisin päin, niin soittoa ei tule, tai vastaavasti ei soiteta sinä päivänä kun sanottiiin.

Kai sitä pitää yrittää etsiä hieman oma mukavuus alueen ulkopuolelta. Ja jospa sitä saisi asunnon paikkakuntaa, jossa tarjontaa enemmän, uudet maisematkin voisivat virkistää. Nykyisessä on heikosti, ja 90% vaatii jonkin alan koulutuksen, tai on 3 vuoroa, mitä en enää ikänä tee.
Masennus tässä tulee, kun joutuu hoitamaan omien asioiden lisäksi isoäidin asioita. Voiko työnhausta saada loppuunpalamisen?
Jaa a. Kai sitä kaikkeen voi ainakin väsyä. Mutta on se myönnettävä että ei niitä noita töitä kyllä ihan tosta noin sormia napsauttamalla tunnu kyllä itellekään löytyvän. Se on se hemmetin kokemuksen kirous. Pitää olla kokemusta että pääsee töihin. No, ilman kokemusta ei tule töitä ja ilman töitä ei tule kokemusta. Kyllä tässä on muutamana päivänä pistäny vituttaan tää rahan ympärillä pyörivä suoritus yhteiskunta. Ois vaan kyllä jännä nähä mikä on tilanne kun nyt tuntuu että ei oteta alottelijoita töihin kokemuksen puutteen vuoks ni mitä sitten kun ne vanhat kokeneet työntekijät jää eläkkeelle. Think
Sitä samaa pohdin. Toki itse etsinyt jo useamman kuukauden, toki tutkinnon puute saattaa vaikuttaa (keskeyttänyt opinnon lopullisesti). Kokemusta on vaikea saada, ja olis rahaa kiva saada säästöön. Nyt toivon, että edes Posti olisi ystävällinen ainakin mainostaa, että palkkaavat myös "välivuotta" viettäviä. Ainakin itsellä ajokokemusta.
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1937
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Ei nyt ehkä sanan kirjaimellisessa tarkoituksessa vituta, mutta hyvin pikkasesti närästää, että vituiksihan se convoy ajot meni kaverin kanssa Ets2:sessa eikä ajettu ku 2 keikkaa. Toki siinä perseiltiin kyllä niin puoliin ja toisiin, että ei edes vituta ku kuitenki 80% ajasta se olin minä, joka perseili :D . Mutta pysyäkseni aiheessa hiukan tosiaan närästää, että oman tohelin käytöksen takia convoy profiilin tili näyttää melkein - 100 000€ :roll: ...
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1937
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Tuplapostiksi menee, mutta pikkasen hirttää kiinni jonottaa paikallisen terveyskeskuksen vaihteeseen 45min ja sitte just kun painan punasta niin ne perkeleet keksii vasta just sillon vastata :roll: ... Vittu Nivalan kokosessa kylässä ei niin vitullinen kiire voi olla, että menee 45min vastata yhteen saatanan soittoon vaihteessa. Eikö perkele nyt sitten pitäny alottaa se jonotus uudelleen siinä toivossa, että vastaavat nopeemmin.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”