Holmkvistin tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme!
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Avatar
maajusssiiii
Viestit: 1360
Liittynyt: 06.07.2012 22:16
Multiplayer tunnuksesi?: Jussi
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Senhän sä haluaisit tietää...

Holmkvistin tila

Viesti Kirjoittaja maajusssiiii »

Hei Olen Otto Holmkvist 28v. Asunun vaimoni Annan kanssa Göteborgin liepeillä. Anna on täysin ruotsalainen mutta itseltäni löytyy myös suomen kansalaisuus ja tule joskus suomessakin käytyä. Maata minulla on noin 100ha peltoa ja ehkä 20hehtaaria metsää. Pääsuuntautuminen on kuitenkin lehmät ja niistä saatava maito. Toki myös viljan myynnistä tulee sievoinen summa rahaa. Paikka tilani on yksi seuduin isoimmista niin olen aina turvautunut muiden tilallisesten apuun. Eli naapuri auttaa minua ja minä autan naapuria.

Päivitys 1
Puinnit pahasti kesken mutta koska itse en ole puimurin puikoissa niin ehtii kuvia räpsiin. Kuvassa tilan fentti mallia 724. Samalla myös tilan toinen kuormaajakone.
Kuva

Siellähän se naapurin äijä odottikin jo putki pitkänä. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Kuva

Ja näin sujuu päivän ensinmäinen tyhjennys. Haaveissa olisi ostaa isommat kärryt mutta ei oo tullut vastaan vielä sellasia jotka miellyttäisi.
Kuva

Ja hommat jatkuu. Sinänsä helppo päivä kun saa istua koko päivän. :D No joskus on päiviä kun ei kerkee muu tekeen kun painamaan pää kolmantena jalkana.
Kuva

Päivän eka tyhjennys. Tuli viime vuonna rakennettua kippipaikka niin ettei tarvitse peruuttaa enää. Ennen piti peruttaa latoon ja kipata sinne, mutta tää nykyinen säästää aikaa ja hermoja todella paljon.
Kuva

Ja taas pellon reunaan odottamaan. Kyseessä ruispelto mutta täytyy kyllä todeta että ensi vuonna ei ruista kylvetä sen verran tuli huono sato.
Kuva

Siitä taas tyhjennys kuvaa. On vähän turhan levee toi vajaa 14m pöytä kun just just pystyy ajaan kärryn kanssa vierelle.
Kuva

Sitten kun vauhtiin päästiin niin ruvettiin tyhjäämään vauhdista. Vähän turhan tarkkaa hommaa. Jos oli edes metrinkin kapeampi pöytä puimurissa niin homam sujuis paljon rennommin.
Kuva

Kippaamassa taas välillä. Tällä kertaa kuvaan mahtui myös tilan toinen kuormaajakone. Deutz Agrotron ttv 7250. Samalal Deutzi on tilan voimakone 263hp:n turvin.
Kuva

Iltapäivästä alkoi taivas tummua uhkaavasti. Menee kyllä koko homam reisille jos nyt alkaa vettä satamaan. Paljon on vielä puimatta ja oljet on paalaamatta.
Kuva

Sataan pelko silmissä painettiin kunnes tuli pimeää. Ei onneksi satanut joten huomenna pääsee jatkamaan puinteja. Vielä olisi muutamat pellot jäljellä. Ens päivityksessä sitten loput puinti kuvat.
Kuva

Komenttia alas jos haluutte lisää. En mä tätä jatka jos ei kukaan tätä lue.
Kuva

FS17 Konfigurointi onnistuu (renkaat koneen värjäys moottoriteho yms)
Lisätietoa YV


My name is Madness
And I'm the light you need in darkness

Jussin fs17 konepaja
 Lataa tästä...
Avatar
Tasaaja
Viestit: 505
Liittynyt: 03.10.2015 19:42
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Holmkvistin tila

Viesti Kirjoittaja Tasaaja »

Lukee lukee. Jatka vaan. ;)
Kuva Kiitos N141H
Kun tietämättömät lähtevät puhumaan asioista joista eivät tiedä mitään ja toiset tietämättömät lähtevät korjaamaan asioita niin loppu tulos on että kukaan ei tiedä mistä puhuu...
-------------------------
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Holmkvistin tila

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

Tasaaja kirjoitti:Lukee lukee. Jatka vaan. ;)
Hyvä on blogi.
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
anttiz123
Viestit: 61
Liittynyt: 16.11.2013 20:30
Tämänhetkinen kaupunki:: Seinäjoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: SUOMI
Multiplayer tunnuksesi?: lopari
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Koura

Re: Holmkvistin tila

Viesti Kirjoittaja anttiz123 »

Lisää odotellessa... :iso:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”