Sivu 2/2

Re: Alatalkkari

Lähetetty: 22.12.2015 12:59
Kirjoittaja jallikka
Lataa 1.4.1

Re: Alatalkkari

Lähetetty: 22.12.2015 13:21
Kirjoittaja niksukka
Mul on ja siltikkikaatuu

Re: Alatalkkari

Lähetetty: 22.12.2015 13:49
Kirjoittaja Ruutana
Kokeile ilman muita modeja

Re: Alatalkkari

Lähetetty: 22.12.2015 18:08
Kirjoittaja savi_ukko
Ruutana kirjoitti:Kokeile ilman muita modeja
Eipä se mistään modista johu ku itelläki kaatu vaikka ei oo mitään modeja ja uusin päivitys.. Voi olla vaan että näyttis on niin tehoton ja vanhat ajurit, että ei toimi sen takia.

Re: Alatalkkari

Lähetetty: 24.12.2015 00:41
Kirjoittaja mjom
Lataa 6.0.3 niivois auttaa.

Re: Alatalkkari

Lähetetty: 24.12.2015 01:14
Kirjoittaja N141H
mjom kirjoitti:Lataa 6.0.3 niivois auttaa.
Miten Giants Editor tähän liittyy?

Re: Alatalkkari

Lähetetty: 26.12.2015 01:41
Kirjoittaja Ilta
Tässä modissa on sama vika kuin monissa (muissa?) Sketchupissa tehdyissä malleissa. Kun modin avaa Giants Editorissa, Scripting-ikkunassa näkyy virhe, joka johdattelee kaatumisen jäljille:
Error: Mesh 'ID795' has zero triangles.
Toisin sanottua mesh, jonka shapen nimi (Geometry-attribuutti Shape-välilehdellä) on tyhjä, sillä se ei koostu yhdestäkään kolmiosta ("zero triangles"). Tällaisen modin ostaminen pelissä kaataa pelin ainakin tietyillä Intelin integroidulla näytönohjaimella (Intel HD Graphics 3000 tai 4000 yms. – siis nämä joissa näytönohjain on itse asiassa suorittimessa) varustetulla koneella.

Ratkaisu on avata modin i3d-tiedosto GE:ssä ja poistaa tyhjät objektit.
1. Klikkaa View -> Poly Count päälle, jos ei se vielä ole.
2. Sen jälkeen ala metsästää objekteja, joilla kolmioiden lukumäärä on 0 (kuva).
Huom. näitä ovat Scenegraphissa sinisenä näkyvät kuutiot – muita (esim. tyhjät transform groupit) ei pidä mennä poistamaan!
3. Poista tyhjät objektit. Jos modin XML-tiedostossa on viitteitä poistetun objektin alapuolella oleviin objekteihin, XML-tiedosto pitää päivittää, mutta yleensä – kuten tämän modin tapauksessa – näin ei ole.
4. Tallenna i3d-tiedosto.
5. Sulje GE ja avaa i3d-tiedosto uudelleen. Jos Scripting-ikkunaan tulee vieläkin "zero triangles"-virhe, mene takaisin kohtaan 2. Jos virheitä ei tule, modin pitäisi toimia pelissä kaatumatta.

Korjattu versio tästä modista on vielä toistaiseksi täällä:
 Lataa tästä...
Edit: korjattu linkki kuvaan.

Re: Alatalkkari

Lähetetty: 06.01.2016 10:16
Kirjoittaja crafter
Kiitos tästä korjatusta versiosta... tämän voisi nyt siirtää tuohon varsinaisen latauslinkin alle ja lisätä grediitteihin korjaaja. Lisää tämänlaatuista ystävällistä toimintaa tälle sivustolle. sen sijaan että haukutaan ja valitetaan korjattaisiin yhdessä virheelliset modit niin saatais paljon järkevää tavaraa peliin. on todella monta modaajaa jotka jättää modejaan jakamatta koska eivät halua sitä huonoa palautetta kun ei osaa ihan kaikkea. tehdäänpä siis joukolla uudenvuoden lupaus, että autetaan kavereita eikä haukuta heti jos joku on pielessä. on hyvä haukkua modi jos ei itsekkään osaa edes sen vertaa kun modin alkuperänen tekijä.

Re: Alatalkkari

Lähetetty: 06.01.2016 11:46
Kirjoittaja Ilta
Kiitti kiitoksista ja tosiaan "toistaiseksi" tarkoittaa tässä tapauksessa, että itselläni ei ainakaan tällä hetkellä ole modille käyttöä, niin en myöskään säilyttele zipiä Dropboxissa ikuisesti, ja saatan poistaa sen milloin tahansa erikseen ilmoittamatta.

Re: Alatalkkari

Lähetetty: 27.01.2016 20:14
Kirjoittaja posse3000
kannattaa ladata uusin versio:Farming Simulator 15 - Update 1.4.2 (*) mä testaan että toimiiko tämä modi uusimmalla versiolla
linkki: http://farming-simulator.com/updates.php?lang=en

Re: Alatalkkari

Lähetetty: 25.03.2016 12:00
Kirjoittaja FINTOUKKAGT
Menee latauksen :iso:

Re: Alatalkkari

Lähetetty: 26.03.2016 19:49
Kirjoittaja utra
peli kaatuu nu ostan :evil: