Nurmisato
Lähetetty: 22.01.2016 00:35
Onko fs-15 pelissä keinoja nurmi/heinäsadon kasvattamiseen? Tuntuu että kovin vähän tulee paaleja.
LS-FIN - Suomen suurin Farming Simulator-yhteisö
https://ls-fin.com/foorumi/
Tuosa ois konsoleille tulosa joku modipaketti. http://www.farming-simulator.com/news-32.phpplaytoy90 kirjoitti:Pöyhinnän se vaatii että edes saa kuivaaheinää.
Perkele ku tuli pleikalle ostettuua ku en tienny ettei modit toimi.
On meinaa aika lapselliiset nuo heinävehkeet, jos meinaa isolle karjalle tehdä. Kronen karhotin on vähän sinne päin.
Se voikukka on taas iha textuurijuttu. Samaa tosiaan oon miettiny et millä saa lisättyä heinäsadon määrää mutta vissii kait se menee mapin Xml-tiedoston räpläämiseksi.playtoy90 kirjoitti:Vaikuttaako korjuuajankohta? Väheneekö sato jos ehtii tulla sitä voikukkaa joukkoo?
Heinäpellot pystyy lannottamaan lietteellä GMK-modin ja multimoving modin yhdistelmällä, tämä kaksinkertaistaa sadon. Itsellä tuli yhdeltä pellolta ilman lietettä 29 paalia ja liete levitettynä 66 paalia kuivaa heinää. Toki tuo GMK-modi pitää olla asennettu mappiin.mikebirdie kirjoitti:Se voikukka on taas iha textuurijuttu. Samaa tosiaan oon miettiny et millä saa lisättyä heinäsadon määrää mutta vissii kait se menee mapin Xml-tiedoston räpläämiseksi.
Pelaan edelleen pleikalla. Ja pyörö- vai kanttipaaleja?jusanteri kirjoitti:Heinäpellot pystyy lannottamaan lietteellä GMK-modin ja multimoving modin yhdistelmällä, tämä kaksinkertaistaa sadon. Itsellä tuli yhdeltä pellolta ilman lietettä 29 paalia ja liete levitettynä 66 paalia kuivaa heinää. Toki tuo GMK-modi pitää olla asennettu mappiin.mikebirdie kirjoitti:Se voikukka on taas iha textuurijuttu. Samaa tosiaan oon miettiny et millä saa lisättyä heinäsadon määrää mutta vissii kait se menee mapin Xml-tiedoston räpläämiseksi.
Paras sato tulee silloin kun heinä on viimeisessä kasvuvaiheessa. Nii ja vakiopaaleihin – sekä kantti- että pyöröpaalit – menee aina 4 000 L.playtoy90 kirjoitti:Vaikuttaako korjuuajankohta? Väheneekö sato jos ehtii tulla sitä voikukkaa joukkoo?
Sato ei riipu mapista (jos ei oteta huomioon eroa tavallisen mapin ja SoildModilla varustetun mapin välillä).mikebirdie kirjoitti:Samaa tosiaan oon miettiny et millä saa lisättyä heinäsadon määrää mutta vissii kait se menee mapin Xml-tiedoston räpläämiseksi.
Koodi: Valitse kaikki
<fillScale value="1" />
(Lainaus YV:stä. Vastausta editoitu julkista vastausta varten.)Ilta kirjoitti: Ultimassakin on samankaltainen kohta KroneUltimaCF155XC.xml:ssä, mutta se ei käytä normaalia paalainskriptiä eikä Ultiman skripti lataa tuota arvoa, joten Ultima.luaa pitää vähän häkätä.
1. Lisätään Ultima:load-funktioon rivi, joka lataa XML-tiedostossa asetetun arvon ja tallentaa sen self.fillScale-muuttujaan:Ultimaan ei vissiin ole tullut päivityksiä modikilpailun jälkeen? No, joka tapauksessa minulla on käytössä modikilpailun versio, joten lisäsin edellisen riville numero 478.Koodi: Valitse kaikki
self.fillScale = Utils.getNoNil(getXMLFloat(xmlFile, "vehicle.fillScale#value"), 1);
2. Otetaan fillScale-muuttuja varsinaisesti käyttöön. Kopioin rivin 1100 (huom. rivinumero muuttui 1. kohdan jälkeen) seuraavalle riville, kommentoin rivin 1100 pois käytöstä ja lisäsin fillScale-kertoimen uudelle riville:1. ja 2. vielä kuvina:Koodi: Valitse kaikki
local amount = self.fillScale * area * literPerPx * self.compressionFactors[fillType];
https://www.dropbox.com/s/j1vlxbscjph6v ... cale_1.png
https://www.dropbox.com/s/nfsbjpbg4n8v1 ... cale_2.png